Jump to content


Rieju Toreo 50 -> 90 4T



  • This topic is locked This topic is locked
245 replies to this topic

#221 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 May 2018 - 07:57

Opaa vidvid žutu osu što grabi asfalt. E takav 4T bi se već dao svariti, mislim na moje afinitete. Leti a ne čuje se. Samo mu fali turbo pa da pokida cvaje :)

#222 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 24 June 2019 - 20:30

Dobro ga se sećam od prošle godine kad sam probao , pa nisam mogao da verujem - 4- T ??? Moraš se navići na zvuk , slično je kad se sa SUS-a pređe na E pogon ...a najlepši pogled je na desnu skalu koja nikako da spusti iglu ....a, ti Mario ne pipaj ništa , isuviše je dobro ovako , hehehe.... :D

#223 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 24 June 2019 - 23:08

Moraće novu farbu da dobije ove godine, na žalost pokrpio sam plastike ispod i oko sedišta, UV nestabilne su kao i nalepnice.. Nakon toga ide rega na žute table.. Agregat je savršen, karb bi mogao i manji sa airbox-om..

#224 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 July 2019 - 15:52

Pa ti ćeš bankrotirati od tih silnih žutih tabli...već brojim nekih 200eur na žute table..

#225 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 23 July 2019 - 20:22

Budi bez brige, ko bude vozio taj će registrovati

#226 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 02 May 2020 - 13:00

Posto vidim da predlazes manji karb. zanima me na koji mislis i jel moguce da ostane fabricki?

#227 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 02 May 2020 - 13:34

Da mislim da ce efekat biti vrlo slican a krajnja identična....

#228 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 22 June 2022 - 21:17

Pre neki dan sam isterao ovog iz Covid ambulante, bio mi je tu u zadnjoj sobi konzerviran tačno 2 godine...

Reših da ga skockam, registrujem i ide na more, a tamo i ostaje.. pa kako ćemo obnavljati videćemo, ali definitivno treba zujalica dole...

Posle pranja i sušenja ide test, .. akumulator je u radionici u kondiciji, povremeno se punio pa je on za njegove godine ok, ima nekih 70% kapaciteta...

Naspem 1L novog goriva, povučem vakum ustima i krenem.. Malo sastavi po neki takt, ali vrlo jadno.. Nastavim kurblom.. isto.. dok ima sauga tu i tamo poradi, kasnije mrtvilo...

Ajd sačekam da se bimetal vrati 10ak minuta i ponovo.. Sećam se da je i ranijih godina bila gimnastika, valda će proterati staro gorivo iz lončeta.. Upali, radi.. ali gas ne pipaj, ide na leru, kako se saug isključi kraj, nema sile...

Naredni dan kupih novo gorivo, iz rezervoara istočim sve, mada ja ostavljam uglavnom prazno ili sasvim puno preko zime.. ovog puta prazno.. naspem pun rezervoar svežeg goriva i isto... ajd pomislih isključiću napajanje za bimetalni saug pa će ići malo duže, ali nije to rešenje... jasno je da je problem u karbu, ili je voda ili neka skrama...

I danas rasklopim ovu 24-ku, haos koje đubre

Attached File  20220622_181548.jpg   47.5K   18 downloadsAttached File  20220622_181601.jpg   76.95K   19 downloadsAttached File  20220622_181606.jpg   46.2K   19 downloads

Sve je usrano, i atomizer i glavna i pilotka i igla, samo je saug bacao goriva...

Evo igle i igličastog ventila

Attached File  20220622_182040.jpg   43.9K   18 downloadsAttached File  20220622_182428.jpg   58.64K   17 downloadsAttached File  20220622_182444.jpg   72.37K   15 downloads

Ajde idemo sve u čišćenje i odpušavanje, najteže mi je bilo pilotku da otvorim, jer je ona neka 20 ili 30 a nemam igle tako male, msm da su mi vrhovi od dve najtanje toliki, pa je bilo bože pomozi malo sa jedne malo sa druge strane, a da je ne raskopam... i uspeo sam... nju samo ustima mogu da prepoznam da li je prohodna ili ne..

I zagledah se u ovaj mali ventil sa gornje strane, ovde je preko Y račve isto dolazilo gorivo, ajd i njega da otvorim počistim

Attached File  20220622_191220.jpg   60.03K   16 downloadsAttached File  20220622_185753.jpg   88.06K   17 downloads

Kad imam šta da vidim, ovde je isto mala membrana na koju delujemo spolja, a sa unutrašnje strane pritiska ovaj mali ventil, koji je od plastike i sa oprugom na unutrašnjoj strani

Attached File  20220622_185737.jpg   64.04K   16 downloadsAttached File  20220622_185741.jpg   68.84K   15 downloadsAttached File  20220622_185744.jpg   69.65K   21 downloads

E majstore moj, ovde ide vakum, koji deluje na membranu koja je preko ventila i opruge na kanalu sa unutrašnje strane velike membrane... dobro sam to vezao bio...

Ajd sad Y račva na vakum, pa dalje vakum prema ventilu, a dolazi iz prirubnice...

Nikako na gorivo

Attached File  IMG-20fb159965ca90679baab50c9173db1b-V.jpg   59.88K   21 downloads

Sklopio, navukao goriva, upalio iz prve.. ide lepo, malo sam poštelovao ekstra vazduh mada mi se ne sviđa baš reakcija, nije odlučan (mislim na šraf za vazduh)... Provozao krug po ulici...

Sutra ide menjanje svih ulja, popravka desnog stop ptekidača, kontrola kočnica, blokada na 45 i rega... Nakon toga balansiranje felni i može da putuje....

#229 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5761 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 June 2022 - 22:00

Red je bio i zuta osa da se aktivira. Vec nakon godinu mirovanja se stvori to djubre u karbu pa treba kompletno izduvati sve...

Ee spremi se tek sutra na stanje kocionog sistema :)

#230 Laki993

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 22 June 2022 - 23:42

Pilotke možeš da ostaviš u axel sredstvu za čišćenje 2,3 dana, i posle samo ispereš pod mlazom vode 😉. Mada ako je hitno imaju one zubarske sajlice, iglice kako ih već zovu, savitljive su i oštre... Kuvao sam u ultrazvučnoj pola sata neki zapečeni karb, pilotku stavio drugu jer sile nije bilo da popusti, ubacio je u axel iz radoznalosti i iznenadio se nakon 2 dana, da imaš info za ubuduće, ako zatreba nedaj Bože. 🙂

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока



#231 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 15 August 2022 - 13:30

Eto ne pisah ništa, gužva je bila, a nemam ovde ni sve slike koje sam pripremio, pa to sve retroaktivno...

Ns moru sam, skuter je ovde sa mnom, doneo sam ga kombijem, nisam ništa rasklapao.. bože sačuvaj kineske plastike su već pokrpane...

Attached File  20220810_090035.jpg   98.06K   20 downloads

Pre svega prenos mi je banana, pretežak, 7,5g rolnice i stock opruga, koja ume malo da se opusti na temperaturi.. ne značajno

Bridgestone Batlax SC21 sam nabavio u mtbk, imaju samo 120-70-12 ako se ne varam, a ovde mi to taman pije vodu.. Dobro drže, stravičan grip, ostaje malo da ih požuljam

Attached File  20220810_090003.jpg   70.3K   21 downloadsAttached File  20220810_085952.jpg   64.86K   22 downloads

Krenuli smo odmah prvo jutro u nabavku, pekara, voda, meso za ručak... ide sve ok, međutim sa dvoje je mrtav, mnogo mu je 200kg vozača plus shoping..

Attached File  20220810_092135.jpg   91.17K   22 downloadsAttached File  20220810_092231.jpg   92.33K   23 downloadsAttached File  20220810_090206.jpg   57.04K   23 downloads

Mada osetim na gasu da je življi, u njemu je 102 dizna koja je kući pokazivala blago bogate simptome, ovde je vazduh vlažniji, prepun kiseonika, setih se da je tako bilo i sa eserkom..

I neki naredni dan skinem rolnice na 6.9g , poneo sam nešto alata, dizne i neke komplete rolnica, kao i udarni akumulatorski.. Međutim nemam sajlu Kmh sata, pukla mi je dan pred polazak, te sam ulepio navigaciju i pravac na test deonicu

Blaga uz uzbrdica, oko 500m puta

Attached File  20220811_145106.jpg   101.2K   20 downloadsAttached File  20220811_145109.jpg   52.39K   16 downloads



To je 57 GPS-a do tog puta desno za selo Žvinje, start od ležećeg.... Hah ništa spektakularno, eserka replika je tu radila 77, sad ne znam koliko manje od gps-a ali najviše 2 ili isto, trebalo bi da prelistam...

Evo video čisto da se prisetimo iz 2019g (ovo je Aprilia 2T, sa 70cc Due+ , ima u njenoj temi)



#232 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 15 August 2022 - 13:58

Dalje rešio sam da testiram i 98 diznu, kao i 6g rolnice, pa ne dobih ništa spektakularno, vrti u prazno, a nema ni snage koliko bi trebalo, kroz grad na malom gasu ne ide nikako, a ovamo nema neki benefit, kao da sam ga ubogaljio sa smešom

Attached File  20220811_145113.jpg   91.82K   17 downloads
Attached File  20220811_150813.jpg   90.5K   19 downloads

I vratih prvo 6.9g rolnice da budem siguran, i daa, mrtvo magare, pogotovo sa dvoje, nema ni onog specifičnog zvuka kada je smeša ubodena, kao da ključa voda ispod neke šerpe, imaš osećaj da će sad da izleti klip napolje na punom gasu...

I vratih 102 diznu, namerno nisam išao na 2 broja da bih osetio bolje, a imam i 100-ku, međutim noob, izmenjam diznu i rolnice u kompletu... ehh

Attached File  20220811_150817.jpg   104.93K   21 downloads

Vratila se snaga, šraf za vazduh sam podesio na najvišljem obrtaju, ali na dobro ugrejanom agregatu... i ajmo vožnja .. ( to je kao na snimku gore ).. sa jednim ide super, sa dvoje mu je malo teško.. radi prenos sve ok, drži obrtaje na uzbrdici prenos se menja na kraće.. ok je variomat, međutim nije to to...

Attached File  20220810_085833.jpg   112.4K   19 downloads

Ta ruta do marketa je merodavna, imam oko 2km i dosta uspona i spusta, ali ne preteranog saobraćaja..

I rešim sa izmešam 6 i 6.9g da bih dobio 6.45g.. e to je sad već sasvim okej, ali mi još fali onog kretanja na malom gasu, tipa otklon 5mm ručice, agregat vrti lepo srednje obrtaje i da se kreće nekih 30-40 za po gradu, ali da ne pogubim energiju na usponu sa dvoje...

Dakle uvek kompromis... i za kraj dodam 1/4 kruga na šrafu goriva, odnosno umanjim vazduh da se na tom malom otklonu lepo javi agregat.. Ovde sam u vožnji ustanovio da se odvrtanjem posle nule ili posle jačeg za trenutak javi knedlica.. jako je zajeban jer ti ptaktično odvrćeš leptir, a klipić diže i spušta vakum, pa je on retroaktivan nakon zadate količine vakuma, te ume da prevari kod podešavanja, nije trenutni stadijum kao na 2T karbovima...

Međutim zaj****e njega bili :)

I dodam 0,2g na rolnicama, tako da sam sada na 6.63g (miks 8 i 5.3) što je taman i za vožnju sam, i za po gradu na 5mm otklona, i da napržiš uzbrdo sa suvozačem...

Ima naravno malo gubitaka kada se jako ugreje i kada se centralna malo odpusti, rekao bih 0.1g na prenosu i možda 2 broja na dizni, ali ok.. to je to..

Posnimaću ga još jednom u vožnji...

#233 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 16 August 2022 - 08:53





#234 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 16 August 2022 - 19:39

View PostMario, on 22 June 2022 - 21:17, said:

Pre neki dan sam isterao ovog iz Covid ambulante, bio mi je tu u zadnjoj sobi konzerviran tačno 2 godine...

Reših da ga skockam, registrujem i ide na more, a tamo i ostaje.. pa kako ćemo obnavljati videćemo, ali definitivno treba zujalica dole...

Posle pranja i sušenja ide test, .. akumulator je u radionici u kondiciji, povremeno se punio pa je on za njegove godine ok, ima nekih 70% kapaciteta...

Naspem 1L novog goriva, povučem vakum ustima i krenem.. Malo sastavi po neki takt, ali vrlo jadno.. Nastavim kurblom.. isto.. dok ima sauga tu i tamo poradi, kasnije mrtvilo...

Ajd sačekam da se bimetal vrati 10ak minuta i ponovo.. Sećam se da je i ranijih godina bila gimnastika, valda će proterati staro gorivo iz lončeta.. Upali, radi.. ali gas ne pipaj, ide na leru, kako se saug isključi kraj, nema sile...

Naredni dan kupih novo gorivo, iz rezervoara istočim sve, mada ja ostavljam uglavnom prazno ili sasvim puno preko zime.. ovog puta prazno.. naspem pun rezervoar svežeg goriva i isto... ajd pomislih isključiću napajanje za bimetalni saug pa će ići malo duže, ali nije to rešenje... jasno je da je problem u karbu, ili je voda ili neka skrama...

I danas rasklopim ovu 24-ku, haos koje đubre

Attachment 20220622_181548.jpgAttachment 20220622_181601.jpgAttachment 20220622_181606.jpg

Sve je usrano, i atomizer i glavna i pilotka i igla, samo je saug bacao goriva...

Evo igle i igličastog ventila

Attachment 20220622_182040.jpgAttachment 20220622_182428.jpgAttachment 20220622_182444.jpg

Ajde idemo sve u čišćenje i odpušavanje, najteže mi je bilo pilotku da otvorim, jer je ona neka 20 ili 30 a nemam igle tako male, msm da su mi vrhovi od dve najtanje toliki, pa je bilo bože pomozi malo sa jedne malo sa druge strane, a da je ne raskopam... i uspeo sam... nju samo ustima mogu da prepoznam da li je prohodna ili ne..

I zagledah se u ovaj mali ventil sa gornje strane, ovde je preko Y račve isto dolazilo gorivo, ajd i njega da otvorim počistim

Attachment 20220622_191220.jpgAttachment 20220622_185753.jpg

Kad imam šta da vidim, ovde je isto mala membrana na koju delujemo spolja, a sa unutrašnje strane pritiska ovaj mali ventil, koji je od plastike i sa oprugom na unutrašnjoj strani

Attachment 20220622_185737.jpgAttachment 20220622_185741.jpgAttachment 20220622_185744.jpg

E majstore moj, ovde ide vakum, koji deluje na membranu koja je preko ventila i opruge na kanalu sa unutrašnje strane velike membrane... dobro sam to vezao bio...

Ajd sad Y račva na vakum, pa dalje vakum prema ventilu, a dolazi iz prirubnice...

Nikako na gorivo

Attachment IMG-20fb159965ca90679baab50c9173db1b-V.jpg

Sklopio, navukao goriva, upalio iz prve.. ide lepo, malo sam poštelovao ekstra vazduh mada mi se ne sviđa baš reakcija, nije odlučan (mislim na šraf za vazduh)... Provozao krug po ulici...

Sutra ide menjanje svih ulja, popravka desnog stop ptekidača, kontrola kočnica, blokada na 45 i rega... Nakon toga balansiranje felni i može da putuje....

Pozdrav ako sam dobro shvatio na onaj slobodan prikljucak na karbu treba dovesti vakum sa usisa?Imam jedan 4t skuter koji polako vracam u zivot za komsiju i posto nisam nesto mnogo oko njih radio nisam znao cemu sluzi taj prikljucak posto nema nikakvog creva na njemu samo ono sto dovodi gorivo naravno karburatoru.

#235 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 17 August 2022 - 00:43

Tako je, po dužini creva koja su stigla sa karbom, a i račva, sva logika ide da je na tom mestu vakum.. ali čemu služi to još ne znam

#236 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 17 August 2022 - 12:16

Da dopunim samo da je karakteristika agregata značajno bolja kada nije jako zagrejan, mislim da to nije povezano sa smešom, tipa prebogata kada je topao, već isključivo sa dilatacijama cilindra. Nesumnjivo je da je 125 pia sa uljanim hladnjakom smišljeno konstruisan, te da ovi mali GY6 nemaju dovoljno hlađenja, i da bi hlađenje eksterno ulja dobrodošlo..

Druga situacija je da ja ovde imam produžen prenos, ok je to za ravnicu gde su trase za vožnju duge, a uzbrdica malo, tako je promena ugla na torque drive-u jača i osetnija kada je prenos produžen. Isto tako spektar rada variomata je manje precizan kada je prenos produžen, ali ok.. Za duge nizbrdice je savršen..

Jako je bitno da na malim otklonima bude raspoloživ, sada je potaman, u prohladnim noćima blago osetim da propada ali to pripisujem i preotvorenom filteru vazduha. Iskreno mogao bi biti neki airbox koji malo homogenizuje ulazni vazduh i manje muče na punom gasu. Nekako je kroz grad previše alarmantan kada je potrebno navrnuti gas, tipa uzbrdo ili kretanje sa nagibom itd..

Što se ciklistike tiče, odradio sam prednje vile sa 10W uljem, po 100 ml, taman je, semerinzi mi nisu neki fenseraj, ali izvuku se par sezona. Zadnji amort YSS mi je na predposlednjem od najtvrđeg i to je sada nekako u sinhronu. Prednja guma je na 1.6 zadnja na 1.9 ili 2.0 bar-a. Kočnice su ok, napred su mi TRW semi sinter pločice, i to sa novim uljem koje sam odradio pred polazak Ipone Xtreme, i čeličnim opletenim teflonskim crevom radi zadovoljavajuće. Nije bog zna kako jako, ali nije slabašno kao što je stock bilo, može lepo da se prikoči. Pakne nazad su mi isto neka modifikacija, ali koči.. Mislim da bi bolje bilo kada sajla ne bi išla preko zakrivljene poluge, pisalo se ranije o tome...

Sediše je užas, ta kineska pena je tanka, neudobno je, pogotovo za suvozača, skaj je klizav, nemaš nikakvu kontrolu iz kuka non stop je neko klizanje, to moram presvući. Kadica je slaba kapacitativno, i za kacigu je samo za malu, ništa full face, a i za pakovanje je plitka, dobro bi došao jedan kofer manji.. onaj metalni leptir nazad na koji se kofer pričvrsti se bukvalno koristi do polovine za sedenje za suvozača...

Platforma za noge, tacna je isto užas, da ga jb** kinez koji ga je osmislio, kada vozim sam mogu da smotam noge nazad do mesta za noge suvozača i spakujem kolena unutra, tada mi je i kontrola naginjanja bolja, nalik nogistupima na mopedima, međutim kada je suvozač prisutan onda mi vire kolena sa strane, jedino ako se baš ne upakujem do nogu suvozača.. Msm mali skuter za male ljude...

Gledam kako se zadnja guma troši, i vidim da ipak malo žulja više levu stranu, dakle ceo agregat se lagano uvija u levo ako gledamo od nazad, neovisno što sam stavio poliuretane u silen blok, i dalje se blago uvija.. da podsetim nekada mi je žuljala guma u oprugu amorta, ima u temi ranije..

To je to, potrošnja je ok, ne bih znao da dam precizan sud jer nemam Kmh sat, ako se vozi na vrh gasa, a tamo i reaguje karb, onda je sve u granicama normale, inače potvrđujem stav da je nepotreban 24 karb za 90ccm aplikaciju, 18-21 bi bio potaman.. Merač goriva sam rekalibrirao :) setih se kada mi je kući par dana pred polazak ostao bez goriva.. Namestio sam plovak da kada padne na nulu ima još max 2dl goriva, fabrički je to bilo bezveze, padne na nulu i ima još 2-3 litre.. Pah zaboravilo se... ali dobro je ovako baš, tipa ispod polovine kada je, možeš da natankuješ 3.5l na pumpi...

Za svaku pohvalu je što ovde na više mesta ima parkiga za motore i skutere. Nije frka, može se prići svim destinacijama i ostaviti bez problema, dovoljno je zaključati volan, lanac je nepotreban ako neće baš prenoćiti, a i kome treba tamo neki žuća.. ima bolje ponude..

#237 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 18 August 2022 - 00:22

Attached File  IMG_0080.jpg   41.8K   20 downloadsAttached File  IMG_0050.jpg   113.62K   22 downloadsAttached File  IMG_0049.jpg   126.38K   20 downloads

#238 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 31 July 2023 - 11:12

Eve da se javim, juče stigoh, danas malo da ga zaperem od prašine.. Planirana zamena ulja ok, to je sve 5, dobio je 0,6l ipone 10w40 polusintetiku...

Posted Image

Akumulator je mrtav, gazda mi je javio da je uzaludni pokušaj paljenja.. da tako je mrtav totalno početni napon 9,6v, videćemo šta će od njega biti, mada doneo sam novi za svaki slučaj ctbx 5 gel, standardno..

Stari ako se izvuče ostaje u rezervi

Posted Image

Ali ima još sr****a, gazda je i kurblao, a ovde je dekla već varena, užas je ovde kinez ostavio tanko i slabašno..

Posted Image

I tako nije dosadno, taktove još nemam, sledi ispuštanje iz karba i novo gorivo...

#239 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 02 August 2023 - 12:25

Nadalje izvadio sam tu kurblu i ceo mehanizam, nema tu spasa do ponovnog varenja

Posted Image

Ali predao se i filter vazduha, popustio poklopac od sunđera stage6 posle 10g, tri skutera je promenio... i neka neko proba da kaže da stejdž ne valja

Posted Image

Njega sam improvizovao sa poklopcem balona vode 5L i jednom vezicom, sad ulazi vazduh samo sa strane

Posted Image

što naravno nije pokazalo neke posebne mane, osim što se na igli lagano oseto višak goriva.. 4T je to, proguta boga i oca, ali.da oseti se da nije žilet, pa sam za tu zgodu dan kasnije uronio iglu za jedan zub i ponovo setovao šraf za vazduh... ovako subjektivno rekao bih da je ovaj karb za ovu količinu vazduha bolji, ali videćemo kroz eksploataciju šta kaže...

Nadalje isprao sam karb i nasuo novo gorivo, uvrnuo novu denso 22 svećku i idemo pali radi, vozi....

#240 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20770 posts

Posted 02 August 2023 - 12:39

Danas sam rešio da zamenim kmh sat i sajlu, pisao sam da mi se fabrički sat teško vrti i da ubijam sajle redovno, tako da je ove sezone dobio reborn 0 km stanje brojača..

Posted ImagePosted ImagePosted Image


Ostalo sve znate, provukoh sajlu na najbolje mesto sa što manje krivina, i potražio sam šta mi lupka na rupama oko fara i nađoh požuljanu farbu na sireni, malo sam i nju pokrivio da se ne dodiruje i sklopio...

Posted ImagePosted Image

Subjektivno PRVI DAN

Kočnice su žešće sranje, totalno sam se odvikao od kineza, prednji disk, novo ulje, relativno nove pločice trw, opleteno crevo, i ništa.. jadno je to

Zadnje pakne isto užas blagi, kada ste dvoje na skutu, ne daj bože u nekoj koloni, ovde taksisti koče kao na takmičenju, ljudi izleću na pešačke a i gde nema na put... nema kroz grad peglanja, a kočnice ... ruke da ti otpadnu... ili ulećeš u gepek taksiju " dobro veče " što bi reko pantelija


Prenos.. ok sam to setovao prošle god.. ide i sa malo gasa lepo i ubrzava do 40, i na uzbrdici povuče sa dvoje, nema gušenja, u power band-u je, sa kompromisom za uzbrdice..





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users