I idemo prvi testovi sa iglom na sredini bili su katstrofa, osetio sam već u vožnji da je malo metiljav, pogotovo sa dvoje, i navrnem šraf za vazduh do kraja, kad ono evo boljitka..
To tako naravno nije dobro jer je karb ubijen na leru i 1/4 otklona, te reših da vratim iglu na 1 poziciju višlje i idemo test na nekom 1-1,5 krugu
I sledi preset karburatora
Ovde se sada vidi koliko je to ustvari na istoj deonici, nizbrdo, od ležećeg do isključenja za neka sela...
Uvek na istoj deonici setujem, ima u SR temi kako cvaja kida ovu uzbrdicu sa dule plus-om..
11
245 replies to this topic
#241
Posted 02 August 2023 - 19:46
#242
Posted 02 August 2023 - 19:53
O ovde je taj drugi test, gde se već nazire znatno boljitak, pah traži još goriva
To je to 50Kmh na izlazu +/-
Ipak daj još jedan preset karba, ne da mi đavo mira, tu je to sve , ali možda još malo goriva
I treći test
50Kmh nema tu značajno više, i ugledah filter koji se raspada, pa jasno je zašto traži isto ili više goriva
Mahh idemo pure race, nema ovde prašine, pa dogodine novi filter, a baš je dobro što dizne nisam poneo i sreća moja pa je ovaj stejdž na 95-97% propusnosti...
To je to 50Kmh na izlazu +/-
Ipak daj još jedan preset karba, ne da mi đavo mira, tu je to sve , ali možda još malo goriva
I treći test
50Kmh nema tu značajno više, i ugledah filter koji se raspada, pa jasno je zašto traži isto ili više goriva
Mahh idemo pure race, nema ovde prašine, pa dogodine novi filter, a baš je dobro što dizne nisam poneo i sreća moja pa je ovaj stejdž na 95-97% propusnosti...
#243
Posted 04 August 2023 - 17:24
I naravno pošto open racing neće da bude dobar jer je previše vazduha, a ove sezone dizne nisam poneo, sledi dovijanje
Prvo stejdž iz domaće radinosti malo je otvoreniji nego što bi trebalo, i sklepam prsten od čepa za vodu, koji je potaman
Inače probao sam i kombinatorike sunđer plus prsten, ali ne valja to, kruni se sunđer i ne bih da mi to usisava u glavu i cilindar.. tako da nastavljamk open varijantu sa redukcionim prstenom
Prvo stejdž iz domaće radinosti malo je otvoreniji nego što bi trebalo, i sklepam prsten od čepa za vodu, koji je potaman
Inače probao sam i kombinatorike sunđer plus prsten, ali ne valja to, kruni se sunđer i ne bih da mi to usisava u glavu i cilindar.. tako da nastavljamk open varijantu sa redukcionim prstenom
#244
Posted 19 August 2023 - 08:04
Vratih se sa odmora, žuta osa nas je poslužila maksimalno, potrošio sam 2,5 rezervoara goriva. Za sve je dobar, za nabavku, za izlazak, za plažu, za izlete..Gradske gužve su velike, niti parkinga niti prohodnosti, u jednom trenutku sam popustio te izašli u grad kolima i setih se te sage i od prošle godine.., tako da je bilo vraćaaj skuter..
Imao sam situaciju, da smo u jednom izletu naišli na nov put, ali tako jakog nagiba, da smo morali da siđemo sa njega, jer je počelo kvačilo da klizi, i to u prvoj brzini, u najnižem stepenu prenosa. Jednostavno ima snage, dobro radi prenos, spušta remen uredno, agregat je u radnom režimu obrtaja, ali kvačilo kreće da podrhtava..
Ništa strašno, supruga i ja skoro 200kg, idemo malo pešice, bilo je kao na merdevine da se penješ, na našu sreću kraj brda možda 20m..
Eto.. ostavih je dole, žuta osa kako je Goggy nazvao,.. Čeka do sledeće sezone..
Imao sam situaciju, da smo u jednom izletu naišli na nov put, ali tako jakog nagiba, da smo morali da siđemo sa njega, jer je počelo kvačilo da klizi, i to u prvoj brzini, u najnižem stepenu prenosa. Jednostavno ima snage, dobro radi prenos, spušta remen uredno, agregat je u radnom režimu obrtaja, ali kvačilo kreće da podrhtava..
Ništa strašno, supruga i ja skoro 200kg, idemo malo pešice, bilo je kao na merdevine da se penješ, na našu sreću kraj brda možda 20m..
Eto.. ostavih je dole, žuta osa kako je Goggy nazvao,.. Čeka do sledeće sezone..
#245
Posted 01 September 2024 - 18:15
Ja da prijavim, osa vrti uredno.. Imao sam peh uhvatila se korozija tanko.između igle i atomizera, to se počistilo.. Dobio je S6 filter sa SR-ke, stari doduše ali ispravan, tako da je karb u blago jačem zasićenju, ali se lepše vozi sa filterom. Prošle godine sam imao tipa na zahlađenje u večernjim satima knedle na igli, tako je to kada se oštro setuje, a nema nikakvog homogenizatora vazduha...
Služi nas, prenos je ok setovan, vozimo se ovde skoro svaki dan..
20240829_190635.jpg 88.27K 7 downloads
Služi nas, prenos je ok setovan, vozimo se ovde skoro svaki dan..
20240829_190635.jpg 88.27K 7 downloads
#246
Posted 05 September 2024 - 14:31
Filter je zviznuo opet, nema tu leba i ovaj je stari sa eserke, tako da sam ubacio nazad prsten i ponovo setovao
20240904_131312.jpg 74.96K 4 downloads 20240904_131306.jpg 97.16K 4 downloads
Na uzbrdici gde skoro uvek testiram izlazi 50 po satu, nezz koliko je to GPS-a baš me nervira ovaj novi sat od prošle god., sve pokazuje manje
https://youtu.be/KMr...YM40dt4aVGfl_Rl
Ovamo uzbrdo se korektno vozi, nema nešto snage preterano
https://youtu.be/Utk...ZhxjSGMBa1401SJ
A tek nizbrdo.. moraš da si na kočnicama full spreman
https://youtu.be/yuj...ZZKmrPfrKIr8ua-
Generalno sa ovim produženjem prenosa sam dobio da se mirnije vozi, ali i značajno smeta drugi oštriji ugao na torque drive-u, pogotovo kada se dvoje vozimo..
Setih se da sam radio taj kompromos.da sa malo gasa može da se kreće i vozi, ali onda pak u drugom uglu podobro obori obrtaje pa zafali instant snage.. Možda bi neka konkretnija centralna ovde radila posao..
Inače sa ciklistikom sam ono zadovoljan, visok oslonac za noge kod kineza je takav pa nama krakatima ume da smeta pomalo. Prednje viljuške i zadnji amort rade korektno, kočnice osrednje, za jednog kineza ok, i da ne zaboravim sa gumama sam ekstra zadovoljan.
Kupio sam ih na brzinu pred polazak u mtbk. Samo ovu jednu širinu su imali 120/70-12 tako da sam stavio na oba točka iste
I posle 3g ostaje nokat u gumi kao otisak
20240904_134349.jpg 46.69K 4 downloads 20240904_134354.jpg 50.91K 4 downloads 20240904_134357.jpg 47.62K 5 downloads
Bridgestone Batlax SC
20240904_134426.jpg 56.82K 5 downloads
Pisali su ljudi i ranije da su dobre, ali ih baš nije bilo kod nas u ponudi..
20240904_131312.jpg 74.96K 4 downloads 20240904_131306.jpg 97.16K 4 downloads
Na uzbrdici gde skoro uvek testiram izlazi 50 po satu, nezz koliko je to GPS-a baš me nervira ovaj novi sat od prošle god., sve pokazuje manje
https://youtu.be/KMr...YM40dt4aVGfl_Rl
Ovamo uzbrdo se korektno vozi, nema nešto snage preterano
https://youtu.be/Utk...ZhxjSGMBa1401SJ
A tek nizbrdo.. moraš da si na kočnicama full spreman
https://youtu.be/yuj...ZZKmrPfrKIr8ua-
Generalno sa ovim produženjem prenosa sam dobio da se mirnije vozi, ali i značajno smeta drugi oštriji ugao na torque drive-u, pogotovo kada se dvoje vozimo..
Setih se da sam radio taj kompromos.da sa malo gasa može da se kreće i vozi, ali onda pak u drugom uglu podobro obori obrtaje pa zafali instant snage.. Možda bi neka konkretnija centralna ovde radila posao..
Inače sa ciklistikom sam ono zadovoljan, visok oslonac za noge kod kineza je takav pa nama krakatima ume da smeta pomalo. Prednje viljuške i zadnji amort rade korektno, kočnice osrednje, za jednog kineza ok, i da ne zaboravim sa gumama sam ekstra zadovoljan.
Kupio sam ih na brzinu pred polazak u mtbk. Samo ovu jednu širinu su imali 120/70-12 tako da sam stavio na oba točka iste
I posle 3g ostaje nokat u gumi kao otisak
20240904_134349.jpg 46.69K 4 downloads 20240904_134354.jpg 50.91K 4 downloads 20240904_134357.jpg 47.62K 5 downloads
Bridgestone Batlax SC
20240904_134426.jpg 56.82K 5 downloads
Pisali su ljudi i ranije da su dobre, ali ih baš nije bilo kod nas u ponudi..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users