Jump to content


Piaggio NRG 70



  • This topic is locked This topic is locked
219 replies to this topic

#161 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 October 2016 - 18:18

View PostGramatik, on 20 October 2016 - 18:06, said:

Sve pet sve pet iduci put znam, ali nisam znao da se i zegeri mijenjaju. Eto sad znam. Eto da odma napisem da sam jucer i karburator rastavio propuhao i iscistio koliko god sam mogo, glavna dizna je 90 a ler dizna je 60.
Tesko da je pilot dizna 60. To bi bila vrlo ostra postavka ili si mislio na saug diznu? Koji karb je u pitanju?

#162 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 20 October 2016 - 18:31

PHBG 21 Dell'Orto
Stavljo sam fotke od njega

#163 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 October 2016 - 18:51

Onda je sigurno saug dizna. Pilot dizna ti je najmanja od svih. Izgleda kao mali metak.
Ne bi bilo lose da utvrdis ostatak komponenti u karbu (ako vec nisi): igla, atomizer, pilotka, saug...

#164 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 25 October 2016 - 16:30

Kao sto sam i mislio, klip lupa o glavu zbog najvjerojatnije pretankog dihtunga ispod cilindra, tanak ki papir.
Postao bi ja i video na jutub kak okrecem ventilvar i di lupi al mi je internet prespor, pa su mi zivci tanji od dihtunga xD

Attached Files



#165 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 October 2016 - 17:26

Ode ovo u djubre.

To ti je isto kao da dobijes helikopter i hoces da ga vozis.

#166 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2016 - 17:41

Čekaj jesi palio ili ne ?

#167 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 25 October 2016 - 17:46

View Postdajteh, on 25 October 2016 - 17:26, said:

Ode ovo u djubre.

To ti je isto kao da dobijes helikopter i hoces da ga vozis.
Ne kuzim kako mislis da ode u djubre? Hh

Mario nisam ga palio jer je lupao klip u glavu, nisam toliko tulav. Sjecam se da je dihtung bio jedno minimalno dvaput deblji od ovog novog

#168 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2016 - 17:52

Kakvi su ti to tragovi lepljenja da donjem delu cilindra ?

Jer ovo ta nova glava koju si kupio ? Jer ista modular kao i stara ?

Jer klip ima ravno čelo ?

#169 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 25 October 2016 - 21:07

View PostMario, on 25 October 2016 - 17:52, said:

Kakvi su ti to tragovi lepljenja da donjem delu cilindra ?

Jer ovo ta nova glava koju si kupio ? Jer ista modular kao i stara ?

Jer klip ima ravno čelo ?
Ti tragovi su bili i prije kad sam fotkao, ne znam kak se nie primjetilo :S
Nisam uzimao novu glavu jer je ova ispucala lagano izvana ali iznutra di je squish nista.
Klip je blago zaobljen ako mislis na to

#170 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2016 - 22:17

Ja nisam primetio, ako su naslage aluminijuma od nekog ranijeg lepljenja onda mora da se pošmirgla, ako nije onda ništa..

Vidi sa tim modular glavama se isporučuju klipovi sa ravnim čelom, tako je u Athena i Stage6 pakovanjima, za TPR nisam siguran, ali čvrsto verujem da to ista fabrika proizvodi.. Dakle moguće je da je spakovan klip od nekog sport cilindra, naravno sa jednom karikom, to su uglavnom nikasili, ali to nas ne interesuje u ovom kontekstu već stepen kompresije..

Ovi cilindri se isporučuju sa setom alu zaptivača različitih debljina npr 0,05-0,4mm i njihovim podmetanjem i redovnim pritezanjem meriš squish sa tinol žicom, odnosno koliko klip spoljšti žicu u gmt i tako setuješ pravilan stepen kompresije, mislim da je za ovaj tip propisan 0,6mm squish koji se meri...

Međutim ukoliko nije originalni klip kome je čelo ravno, onda ta priča ne pije vodu, onda se moraš poslužiti metodama merenja zapremine glave, zakrivljenja čela klipa i kalkulisati, imaš sve objašnjeno u tehničkom poglavlju pod merenje i kalk step kompresije...

Ti za ovaj cilindar nikako ne bi smeo prebaciti 14:1, najverovatnije je klip udario jer nije originalan a zaptivač koji si dobio je tanji... prethodni vlasnik je to nadomestio debljim zaptivačima..

Bavi se malo ovom materijom, dosta si farbao, ako ti motor ne bude pravilno setovan biće stvarno helikopter za đubre...

#171 Radicbb

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • MestoBajina Basta
  • VozimBenelli 491gt

Posted 26 October 2016 - 22:09

View Post5RR, on 25 October 2016 - 21:07, said:

Ti tragovi su bili i prije kad sam fotkao, ne znam kak se nie primjetilo :S
Nisam uzimao novu glavu jer je ova ispucala lagano izvana ali iznutra di je squish nista.
Klip je blago zaobljen ako mislis na to

Rekoh ti da klip udara u glavu :) I da si probao da upalis pitanje je da l bi i upalio.. Al nije mi jasno kolika je mogla biti debljina dihtunga, taj tu koji je vec na njemu odokativno mi lici na 05-06.. I savet jedan, svuci taj cilindar i dobro vidi kakav je klip, izgleda da je fino lepio. Kad vec radis skuterce sredi ga lepo :)

#172 Radicbb

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • MestoBajina Basta
  • VozimBenelli 491gt

Posted 26 October 2016 - 22:14

I sta ti je sa osiguracima bolcne, jesu oni na mestu, posto si pisao da ti nesto skripa sta vec? :)

#173 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 27 October 2016 - 07:11

View PostRadicbb, on 26 October 2016 - 22:14, said:

I sta ti je sa osiguracima bolcne, jesu oni na mestu, posto si pisao da ti nesto skripa sta vec? :)
Osiguraci ki novi. Ma necu se uopce zamarat kad ga slozim taman dode proljece i kupim si evoa i ki Bog.

#174 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 October 2016 - 07:19

Prelistaj ovu temu, pa se konsultujemo oko detalja koji ti ne budu jasni

http://forum.pyrothe...icno-merenje...

#175 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 27 October 2016 - 10:13

View PostMario, on 27 October 2016 - 07:19, said:

Prelistaj ovu temu, pa se konsultujemo oko detalja koji ti ne budu jasni

http://forum.pyrothe...icno-merenje...
Jesam Mario,čitao sam i na MSu mislim da je tvoja tema bila :) ali hvala na linku svejedno

#176 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 October 2016 - 07:54

View Post5RR, on 27 October 2016 - 10:13, said:

Jesam Mario,čitao sam i na MSu mislim da je tvoja tema bila :) ali hvala na linku svejedno

naravno, sve su to iste teme, i ja sam ih uradio jer sam u tim trenutcima imao potrebe za kalkulacijama, izmeđuostalog bilo je i nekih nesuglasica pa sam to ispravio i doveo pod konac...

da bi kasnije ova kalkulacija evoluirala , ovde imaš nastavak

http://forum.pyrothe...kompresije-v20/


... uvek je bitan izazov, ako nema njega onda je i motivacija za nekim stvaralačkim radom slaba...
dakle nema predaje, već zacrtaš sebi cilj malo veći od onog koji možeš u ovom trenutku da postigneš..

grešaka je bilo i uvek će ih biti, ali nas one uglavnom ojačaju, ako možeš da prihvatiš da si u nekom delu pogrešio i rešiš to da savladaš, onda granice ne postoje...

#177 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 01 November 2016 - 16:45

Dali se moze klingerit rezat skarama/skalpelom? Uzeo bi ima susjed 1-1.2mm klingerita pa cu izmjerit kompresiju u glavi i ak ne prebaci kao sto je kolega Mario reko 14:1 ostavit cu ih, necu uopce narucivat nis drugo

#178 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 November 2016 - 17:06

Moze i skalperom i makazama, samo treba da su oštre

#179 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 09 November 2016 - 13:54

Napravio 2 brtve i stavio pod cilindar od 1mm, nove gumice,sve podmazo dvotaktolom i nisam jako pretego sarafe. Ono sto sam reko da grebe je zapravo, koliko sam skuzio princip 2t motora, podtlak koji otvara usisne lamelice i tako uvlaci smjesu u 'karter'.
Stavio sam i novo silikonsko crijevo vode koje ide u cilindar,i sad jos moram se napatit i stavit polumjesec i feder u dekli i moze na ramu.

Stavljao sam od 1mm dihtung i dok sarafi nisu bili skroz zategnuti nije lupao klip, kad se stegla glava onda je lupao znaci cca 0.1mm. Sa 1.5 (0.5mm original dihtung) je imao dosta jaku kompresiju (iak se to s prstom u provrtu za svijecicu osjeti mozda i nie tak, al sam ipak stavio 2x1mm dihtunga jer je i stario bio tak nesto.

(fotke kad budem na kompu)

Edited by 5RR, 09 November 2016 - 14:02.


#180 5RR

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoPožega, Hrvatska
  • VozimPiaggio NRG70

Posted 09 November 2016 - 14:37

Original :)

Attached Files







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users