Ler je dosta dobar, motor solidno vuče. Ali sam čitajući postove, rešio da proverim stanje preko svećice.
Mašina je skoro pa standard, T14 je glava, a koliko se sećam da je klip original 38. Motor je prešao oko 10000 km i tad mi je riknula km sajla. Drugu nisam mogao nabaviti.
Primetio sam da motor menja količinu izlaznog dima, iako je mešavina benzin/ulje dobra. Castrolovo ulje, benzin svež. Možda ima problema sa donjom karikom?
Karburator je original BING, isto tako i dizna. Očistio sam NGK BPR7HS, malo ga zagrejao 2-3 min ler, pa 400m lagano i onda 700-800m na 1/2 gasa kao što su momci pisali. Evo rezultata...
![B)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/cool.png)
![Posted Image](http://i1064.photobucket.com/albums/u370/sigmaal1/DSCF4949_zpsruoej4if.jpg)
![Posted Image](http://i1064.photobucket.com/albums/u370/sigmaal1/DSCF4950_zpsj33kbl1a.jpg)
![Posted Image](http://i1064.photobucket.com/albums/u370/sigmaal1/DSCF4951_zpsxqzclsz4.jpg)
![Posted Image](http://i1064.photobucket.com/albums/u370/sigmaal1/DSCF4952_zpsus0eutyv.jpg)
Izgleda da je siromašna smesa, je l' da?
Da li da kupim veću diznu ili mogu samo podizanjem iglice rešiti problem?
I još me zbunjuje taj masni talog ispod zaptivnog prstena (označeno crveno). Je l' to normalno?
Zahvaljujem se unapred na odgovorima...
![:biker_scooter:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/biker_scooter.gif)