#201
Posted 10 August 2011 - 23:26
#202
Posted 10 August 2011 - 23:29
@Rade što se tiče grejanja, kod MHR-a je kasnije temperatura bila oko 62-65, zaista je nešto manja verovatno da je cilindar nešto protočniji, a i sa njim je bio upregnut TM24 karburator koji je uneo znatno više goriva, termostata nema ni ovde a nije ga bilo ni na MHR-u..
@Miloš da tako je ovo paljenje nema punjenje akumulatora i nema namotaje za svetlo, kada bi recimo bio samo motor za trke sa mehaničkom pumpom za vodu onda mi akumulator ne bi ni trebao.. što se punjenja tiče uvek je cela noć na raspolaganju, samo je pitanje koliko se po danu voziti, ovde i nije u planu da se vozi na neke duže staze, bitno mi je samo da izvuče tu vožnju preko dana, a ukoliko je srednja potrošnja 2A, onda će ovaj dovoljan biti za 9 sati rada motora.. može naravno i od auta akumulator samo nema potrebe....
rešiću ovo dnevno svetlo sa LE Diodama pa će njihova potrošnja biti značajno manja, pumpa ko pumpa troši oko 0,8A... ostali potrošači se samo sabiraju..
#203
Posted 08 September 2011 - 21:43
ovo je na putu gde nema saobraćaja, ova deonica se trenutno ne koristi...
ovde su tačke ubrzanja, 100m bi trebala biti tačka br.5 gde sam otvorio parametre
evo i tablice sa podacima za svaku tačku
ovde mašina razvija snagu od 9kw na točku odnosno 11kw na radilici, težina vozača i motora je ukupno 140kg..
i maksimalna izmerena brzina..
a evo i slipovi sa različitih merenja koja iz ovih parametara proizilaze.. vidimo da je ubrzanje na 1/8 milje odnosno 201m dobro da bi na 1/4 milje odnosno 402m splasnulo, motor u drugoj polovini puta već prevrti i rezonancu i prenos.. vremena su bolja nego moja u Batajnici 2009-e godine...
evo slipova sa batajnice, na svakom su po dva rezultata, moj i takmičara koji je startovao paralelno...
#204
Posted 08 September 2011 - 22:16
#205
Posted 08 September 2011 - 22:49
#206
Posted 08 September 2011 - 23:39
@muhi prevrtava jer nema više prenosa, znači istera remen do kraja i prebaci obrtajima rezonancu auspuha, mogao bi sad još jedan sekundar da se ubaci, mada meni za 14000 obrtaja nije potreban...
Airsal T6 70 stock
Mikuni 16 +Airbox
Reverse DUO spuh
MHR Overrange 2005 vario + torque
Pollini 2G + Pollini EVO
Malossi +15% primary
MHR Innerrotor
#207
Posted 07 October 2011 - 10:50
manje važno...apilija je dobila po plastikama sa strane, prednje staklo desnog migavca i malo se ulubio reverse, koliko vidim moći ćemo da ga izvučemo.. ostalo su sitnice, sledi ponovo farbanje preko zime, bar ovih delova koji su potpisani...
u međuvremenu stavio sam roost na mašinu, i pozabavio se malo setovanjem ovog miknui 16 karba... u airbox-u je sada malossi red sponge, i najzad sam rešio napon za saug, sa napajanja vodene pumpe... kakav propust, ostavio sam saug nepovezan, u žurbi i nasetovao karb tako da radi.. to je naravno uslovilo da je kompletna slika isporuke goriva u zbiru sa diznom za saug, i da sve vreme vožnje imam nalivanje na manjim otklonima više, a na većim otklonima ručice nedovoljno...
prekidač za poziciju mi služi i da uključujem vodenu pumpu, a evo sad i da isključim saug, pa je paljenje motora u stadijumu sa saugom kada voda ne cirkuliše, i tako ga uglavnom ostavljam da radi 30-ak sekundi, posle čega kreće cirkulacija i postepeno iskljčenje sauga.. merio sam, ovom bimetalnom saugu treba 10-sekundi da se iglicom potpuno zatvori saug diznu, tj. da je izgura cca 2mm...
usput neki dan sam izmanjao centralnu i malo dotegao kvačilo, sada je žuta malossi i rolnice od 4,5g, težio sam da motor uhvatim tik preko 10k obrtaja jer tu roost već počinje da se javlja, veoma lepo radi na 12k, međutim malo mi je to preterano za mirniji setup... a evo kako karb dolazi u precizniji stadijum probijamo se i preko 11k... psujem koliko je smorno skidati airbox i karb sa ov e SR-ke jednostavno je ram sa onim ojačanjima baš na putu za sve pristupe šrafovima, i kod 4-og skidanja već ide paleta psovki.
nisam još sasvim zadovoljan, ovo je sa spuštenom iglicom na predposlednjem zarezu mikuni 16-ke i 98 diznom, čini mi se da pre rezonance nijansu preliva, a u rezonanci da je na srednjem otklonu malo tanak... probao sam i 100-ku, tu je nešto bolji ali je prelivanje na početku preveliko pogotovu kada dobijem radnu temperaturu od oko 60-70C..
evo jedan video sa testiranja od sinoć... malo se slabije vidi, ali se zato čuje
#208
Posted 07 October 2011 - 12:28
Jesi vratio termostat sad kako je malo zahladnilo?
#209
Posted 07 October 2011 - 12:42
#210
Posted 07 October 2011 - 12:55
#211
Posted 07 October 2011 - 15:03
#212
Posted 07 October 2011 - 15:44
Šteta što se ne vidi brzinomer da vidimo kako puni, pa da uporedimo sa ubrzanjem MHR-a!!
I ja vozim bez termostata i temperatura nikada ne udari ni 50 a kamoli 60...Sa pumpom je dobra varijanta, ti mu doziraš koliko treba mada treba pronaći konstantnu i idealnu temperaturu, ne možeš svaki čas njakati pumpu..
#213
Posted 07 October 2011 - 18:09
#214
Posted 07 October 2011 - 18:45
#215
Posted 07 October 2011 - 19:16
#216
Posted 08 October 2011 - 09:53
Mario, on 13 March 2011 - 21:37, said:
pa ludilo, rolnice su tek juče kasnije spuštene na meru koja radi međuubrzanje na ciljnom obrtaju 13500-13800,,.. danas je legao i filter vazduha i jedno detaljno štelovanje karb-a, a utrčao je i oversize disk 240mm, biče nekih fotki sutra...
ostaje naravno da se ugradi onaj koso, koji ima merenje akceleracije, jer se veoma teško oseti šta je dobro a šta nije... ostaje da izbacim ceo motor sa onim spacerima što sam radio ranije, to je oko 10cm ceo blok nazad... i da se uklopi TMX30 Mikuni, pa njega sada zaobilazim jer nemam kvalitetno rešenje, a on mora dobiti svoje mesto....
usput bavio sam se razmišljanjem kako da rešim regulaciju temperature jer je nemoguće po ovom vremenu pregurati 45C a to nije dovoljno za ozbiljniji test, i podešavanje...
razmišljao sam na koji način da uradim regulaciju i došao do zaključka da će najbolje biti ako uradim kontinualnu kontrolu broja obrtaja pumpe koju u mom slučaju tera jednosmerni motor, sa ako je moguće postojećom sondom, koja se koristi za merenje temperature i uvrnuta je u glavu motora.. napreciznije a na kraju i neophodno je baviti se temperaturom koja je u samom cilindru a ne negde u liniji... i ovde imam nekoliko ideja kako da rešim regulaciju jednosmernog napona napajanja pumpe u zavisnosti od temperature koja će preko sonde promenljivim otporom uticati na operacioni pojačivač a koji će dalje da kontroliše NPN tranzistor najverovatnije neki iz BD serije ili 2N3055.. kalibracija je naravno neophodna i mora postojati kolo potenciometarsko gde bi sa nekim helipotom ili malenim trimerom podesio radnu tačku koja mi najviše odgovara.. Da ne komplikujem kad uletim u taj projekat objasniću detalje...
nego danas sam se prijatno iznenadio.. naime pumpa je vezana na prekidač za poziciju pa mogu da je uključujem i isključujem sada kako mislim da je potrebno za razliku od ranijih godina kada je bila na kontakt bravu...
i rešim da podesim karburator ajde sačekaću 60-70 stepeni ne uključujem pumpu, međutim kako je dobio 70, počela temperatura da opada do 55-50,, pipnem rukom kad hladnjak topao u dnu, gore još hladan.. eto termosifonski sistem radi i bez pumpe.. tako da je zaključak da ova bosch pumpa preko radnog kola propušta tečnost lagano, a i da je ovaj hladnjak od auto klime iako ima oba priklučka u dnu, funkcionalan samo je potrebno da se pojavi malo veći pritisak na razlici temperature, tako da na 70 kreće da protiče temperatura kroz ceo sistem.. sačekao sam još malo da se ujednači i popne do 60, sada je već ceo hladnjak preuzeo tu temperaturu.. i za sve vreme podešavanja pumpu nisam uključivao,, a temperatura mi je skočila do 80 stepeni..za recimo 20-ak minuta...
pa eto zadovoljan sam jer nisam verovao da će ova kombinatorika fukcionisati termo sifonski, pa imam lagani protok na vreme, i bez pumpe...
da se dopišem nemam taj lagani protok uvek i nije dovoljan.. tako da ostaje pumpa
#217
Posted 08 October 2011 - 11:27
#218
Posted 13 October 2011 - 21:59
jasno je sada već da fali goriva u lončetu i da mi nivo na plovku nije dovoljan za ovu isporuku snage... otvorio sam ventil za dodatnih 1mm, već mi se učinilo da preliva, koja kap se i pojavila na odušku.. evo sa 98 diznom jedan test..
lepo ubrzava, i drži obrtaje preko 11k, do nedavno su mi ova podešavanja prenosa nosila 10700 u međuubrzanju...
međutim nisam zadovoljan porastom temperature, uočio sam da posle 20-ak sekundi punog gasa temperatura naglo počinje da raste konkretno od 62-69
i pored velikog hladnjaka, i relativno niske temperature oko 15C vazduha... kasnije sam probao i 100, i 102 diznu i problem je identičan, jednostavno u ovom početnom položaju ostaje prevelik ugao predpaljenja na 11000 obrtaja, trebalo bi mi ili veći obrtaj, gde bi eprom spustio ugao predpaljenja na još manje ili da opet varam u početnom stadijumu... kasnije sam probao i 105, tu već preliva i trokira, i u rezonanci na punom gasu, dakle ne mogu bogatiju smešu da namiksam...
moram sačuvati ovaj airsal, svi znamo koliko je osetljiv, a ne treba mi replika setup na 13000 da se vrti, dosta mi je plafon 11k obzirom da se roost javlja preko 10k, kada popravim reverse najverovatnije on ide nazad na ovaj setup do pripreme za trku i sledeću sezonu..
replika setup sa snimka je
Airsal T6 LC termogrupa
Stage6 R/T radilica
MHR Inerrotor 2,25 paljenje
Roost sprint HR spuh
Mikuni 16 / dizna 98 +Airbox otvoren 23, Malossi red sponge filter
MHR overrange vario+torque+remen
Pollini EVO2G kvačilo
Primarni prenos +15%
#219
Posted 13 October 2011 - 22:27
#220
Posted 13 October 2011 - 22:39
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users