#961
Posted 24 August 2020 - 10:06
Nabacio si nove delove, pretpostavljam da danas ide test vožnja i podešavanje..?
#962
Posted 24 August 2020 - 17:30
Danas ne ide nista, samo izleti i planine..
#963
Posted 24 August 2020 - 18:24
Znaci ovaj put ideš na sigurno delenje.
Kako ti se ponaša to 2g kvačilo po pitanju trošenja feroda i sabijanja oprugica?
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#964
Posted 24 August 2020 - 21:37
#965
Posted 29 August 2020 - 15:17
#966
Posted 30 August 2020 - 19:05
Cestitike za rezultat i cestitke Sabyu za napravljen dyno.
Da ne ulazimo u tematiku oko ventilatora i koliko je sta precizno, ovo je odlican pocetak i svakako je dobro da imamo log a svaka sledeca seansa dace komparaciju.
👏
#967
Posted 30 August 2020 - 19:42
Sad sam poslusao snimak na racunaru, nekako mi deluje da je prerano pusten gas?
Da li ste imali problema sa proklizavanjem tocka na valjku?
Cesto gledam svabe na YT i uvek neko sedne da optereti zadnji tocak da ne dodje do proklizavanja. Mada i kod njih valjak nije improvizovan od elektro motora, pa verovatno ima veci otpor da se zavrti
#968
Posted 30 August 2020 - 20:11
Što se merenja tiče, Saby govori da ne treba sedeti, međutim sada smo se uverili da je HE nervozan, i pored svih vezivanja, možda ne bi bilo loše..
Za sada veoma nalivam na plovku, Aca je u pravu za spiranje, međutim u ovoj situaciji mi je nalivanje, vidi se na spuhu sa snimka...
Danas je Saby proverio dyno sa Elektro Liberty-jem 2,5kW, gde je rezultat izašao na 3,3-3,4 HP.... pa to odgovara 1,36 koeficijentu kW-HP...
#969
Posted 30 August 2020 - 22:47
#970
Posted 31 August 2020 - 00:18
#971
Posted 31 August 2020 - 06:53
Evo screen za 2.5kW liberty IMG-d5578f4b715b0976a33aa581da5207c1-V.jpg 47.95K 59 downloads
#972
Posted 06 September 2020 - 07:39
Pratim dalje...
#973
Posted 06 September 2020 - 08:39
20200827_193040.jpg 112.16K 87 downloads 20200827_193857.jpg 37.91K 85 downloads
#974
Posted 22 November 2020 - 17:46
#975
Posted 22 November 2020 - 19:57
https://svet-skutera...zuki-gsx-650-f/
#976
Posted 12 June 2021 - 19:22
20210612_183338.jpg 96.04K 50 downloads
20210612_183341.jpg 79.73K 48 downloads
Sto tice balansa, vrlo sam zadovoljan, zadnju sam doveo u relativno stanje sa 2x5g dok prednju sa 3x 5g na razlicitim pozicijama..
Moram samo osvrt dati da su Kenda racing ekstra lagane gume, oseti se pod rukom značajna razlika.. Tajna je u obrtnoj ovešanoj masi, pogotovo kada je na obodu.. Svaki teret je u proseku kao 4x težina vozača, to je za felne, za gume nisam siguran. Što je dalje prema ivici oboda jači je koeficijent.. Ipak su to gume za takmičenje, bolja akceleracija i bolji grip, ali se i izuzetno brzo troše.. Konkretno ja sam sredinu zadnje doveo do repera u svega 500km..
Ako budem imao mogućnosti premeriću ih, već su kod drugara čekaju red za drugi život..
#977
Posted 13 June 2021 - 21:59
Ja se dvoumim izmedju Hidenau K61, Michelin City Grip 2 (nova guma od prosle godine) i Bridgestone Battlax / Molas (tesko dobavljive kod nas).
Do sada sam citao samo pozitivne komentare za Hidenau K61 / 62 / 80. Retko ima komentara za nove City Grip 2.
Ta K80 bas deluje kao neka "racing" verzija vise za suvo vreme.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users