#221
Posted 14 October 2011 - 00:03
Imaš Airsal T6 cilindar koga prate sledeći delovi..
mikuni 16mm karb koji jedva na mišiće može da isprati sve ovo i napoji cilindar sa dovoljno goriva!
Roost auspuh koji je HE auspuh i u tvom slučaju se vrti na 11k obrtaja gde mu je tek dobro jutro i buđenje!
MHR innerotor paljenje koje nije nikako na odmet ali pravi opet frku zbog visokog početnog predpaljenja!
Pazi sine, svaka čast kako si ti uopšte ovo uštelovao da radi i ide kako ide, samo znaš da je taj T6 osetljiv..Čuvaj roosta za nešto drugo, mislim da ti ipak treba malko mirniji auspuh...
Realno gledajući, sve iz ovog setupa vapi i plače za gorivom...Ne zaboravi da taj Mikuni fabrički napaja samo 50cc cilindar sa sitoplus auspuhom i to je to...
#222
Posted 14 October 2011 - 07:51
Pita, on 14 October 2011 - 00:03, said:
Imaš Airsal T6 cilindar koga prate sledeći delovi..
mikuni 16mm karb koji jedva na mišiće može da isprati sve ovo i napoji cilindar sa dovoljno goriva!
Roost auspuh koji je HE auspuh i u tvom slučaju se vrti na 11k obrtaja gde mu je tek dobro jutro i buđenje!
MHR innerotor paljenje koje nije nikako na odmet ali pravi opet frku zbog visokog početnog predpaljenja!
Pazi sine, svaka čast kako si ti uopšte ovo uštelovao da radi i ide kako ide, samo znaš da je taj T6 osetljiv..Čuvaj roosta za nešto drugo, mislim da ti ipak treba malko mirniji auspuh...
Realno gledajući, sve iz ovog setupa vapi i plače za gorivom...Ne zaboravi da taj Mikuni fabrički napaja samo 50cc cilindar sa sitoplus auspuhom i to je to...
Taman sam hteo da napisem isto, pa vidim tvoj post. Mikuni 16 je izgleda veoma zahvalan karbic kad ima tako sirok dijapazon upotrebljivosti, od stock-a do slabijeg midrace. Ipak je to 11k, hej! Ja sam ga imao na CPI-ju kao fabricki i mislio sam da ga prodam, ali nakon ovoga sto je Mario postigao - nema sanse! Jbs tih 20-30 evrica, uvek moze da dobro dodje u nekoj kombinaciji...
A za Arpiliu sta reci - brutala!!!
#223
Posted 14 October 2011 - 08:48
ok je on za mirniji ugao paljenja, i za isporuku snage do 10000, mislim da lepo može da se setuje za manju potrošnju, a da se motor ivuče recimo do 90 GPS-a, da to bude neki kompromis... vratiću naravno spuh koji sam planirao za ovaj setup, samo da ga malo ispravim, jer je dobio po stomaku prilikom pada..
Kod Dragana na stock s6 sport cilindru savršeno može da odradi posao..
#224
Posted 14 October 2011 - 19:22
Ta APRILIJA je ZVER... eto , koliko dobar prenos (i dobro ustelovan) doprinosi ubrzanju bez promene obrtaja, drzi kao zakovano na oko 11300/ rpm...
Inace , nije me mrzelo da stopericom na telefonu proverim ubrzanje...do 100 si negde oko 13-14 sec....to znaci da slabiji automobili nemaju sanse, npr, YUGO 55 , sa ispravnim motorom ne moze da 100-tke bez 17 sec. (fabricki podatak)...znaci YUGO, LADA, i sve ono ispod ili malo iznad 1000ccm , ostaju u mirisu mesavine da se dave...svaka cast na tome...
Najvise me impresionira tvoja POSVECENOST STELOVANJU , to je srz svega, probati i samo probati, bez toga nista, a vecina nas je sklona tome da na kraju posle mnogo probe na kraju kaze MA, DOBRO JE I OVAKO , mada znamo da bi moglo i bolje, ali na kraju sto vise radis - zna i da padne elan, ja sam primetio da to ide i sa godinama...e, u tome je razlika izmedju tebe i velike vecine nas ostalih...
PRATIMO TE...SAMO TE GLEDAMO...
#225
Posted 14 October 2011 - 21:45
danas sam ubacio 1g lakše rolnice da vidimo šta se dešava na nešto višljem obrtaju, i evo na 12400
učinilo mi se kao da prevrti, i da nema toliku snagu, mada gledam po snimku i ne deluje mi slabiji, temperatura ostaje zakovana na 60-61, i ne raste koliko god dugo vozili...
evo i neka izmerena krajnja, 99,3 Kmh, možda bi moglo i malo bolje
meni to sada nije toliko bitno, potvrdio sam ono što sam i zamislio, idemo nazad sa obrtajima u spektar do 11000 i pomeram početnu tačku MHR paljenja na 20 stepeni, kako bi mi cela mapa bila za toliko manja i na 11000 imao manji ugao i manju temperaturu...
#226
Posted 14 October 2011 - 21:47
EDIT-sad sam vido tvoj post ..za malo si bio brzi...
Ipak je 1gr laksih rolnica suvise...vrti 1000 vise a snage isto ili slicno ko na 11000+...
#227
Posted 14 October 2011 - 21:59
Inace brutale Aprilia, u startu odmah zakuca na 12300, bravo Mario
Imas jedno pozitivno brojanje u Čačanina za ovo
#228
Posted 14 October 2011 - 22:01
#229
Posted 14 October 2011 - 22:24
@rade gle ja sam ga doterao do te tačke, to je oko 3km, od kuće, bila j temperatura u vožnji do tamo i 60, pa je na leru oborio na 45 dok sam čekao neki kamion da odmakne.. koliko je rizik ne znam, regulacija temperature mi sledi, moram to napraviti...
@cvele evo vidi šta sam ustanovio, pogledaj još jednaput snimke sa 11400 i sa 12400, predpaljenje za koje je MHR projektovan odgovara ovoj mapi koja je u epromu fabrički upucana, on praktično nije planiran za 11k već za 12-14k, i ne znam koji ugao predpaljenja daje mapa na 11k, predpostavljam preveliki, tj. preveliki za mikuni 16, vidi se na ptethodnim snimcima da temperatura raste u punom gasu, pogotovu u poslednjih par sekundi, na 12500 je već manji ugao predpaljenja i tu je već temperatura sa istim podešavanje karburatora stabilizovana.. dakle ne želim da tvrdim da on ne bi dobro radio na 11k da sad imam neku 19-ku ili 21, samo kažem da ovako sa ovim uglom nije voziv.. pa sam na kraju opet vratio početni stadijum na 1,5mm pre GMT ili 20 stepeni kako bi cela mapa bila prevarena za tu razliku.. inače negde sam čitao da je MHR na oko 14000-15000 već na svega 3 stepena pre GMT.. ako pogledamo onaj graf od Cagive Mito kod madness-a u temi, videćemo kako izgleda mapa za taj tip, možda je baš tu neki nagli prelaz između 11 i 12k... ne znam...
#230
Posted 14 October 2011 - 22:30
Inace po meni ni 60 stepeni mu nije ko zna koliko povoljna temperatura za gazenje.. Na 60 stepeni kad se rukom uhvati hladnjak ili cilindar to je tek malo toplo i nekako mi je to nisko za radnu temperaturu.
A sto se performansi tice meni se ovo po snimcima cini da on uvek dobro ide.. Ja bi nasao sredinu sto se obrtaja tice izmedju prvog i drugog snimka i tako bi ga ostavio.
#231
Posted 14 October 2011 - 22:34
#232
Posted 15 October 2011 - 07:55
Takodje i pretpaljenje utice na radnu temperaturu, ima tu mesta eksperimentisanju...
A, ono sa promenljivim brojem obrtaja pumpe , dalo bi se resiti putem elektronike, samo se treba zauzeti...
#233
Posted 15 October 2011 - 11:09
Oko 5* je razlika na 11000 i 12000...e sad ne mora da znaci da je bas takva al sva paljenja u toj klasi predpostavljam da slicno rade...
#234
Posted 18 October 2011 - 21:28
evo testa, vratio sam paljenje na 1,5mm pre GMT i zakovao stare rolnice od 4,5g koje su mi se držale na oko 11k u međuubrzanju, usput testirao sam sa 95 i 98 diznama i skroz spuštenom i za jedan zarez podignutom iglicom, trenutno je 98 i drugi podeok, na punom gasu mi je siguran, mada mi malo preliva u početku kada je motor u radnoj temperaturi.. ovo je taj stadijum kada obrtaji u punom gasu lagano rastu.. snimao sam dva puta niz vetar i uz vetar, ovo je drugi snimak uz vetar..
u svim vožnjama uspeo sam da naguram temperaturu do 70, za primetiti je da nagura obrtaje do 11600+ pah ja mislim da je tu negde.. bez preterivanja.. ako budem još imao vremena i volje za test, možda pohvatam te detalje, mada ne ostaje ovakva pa mi to nije bitno, možda nalovim maksimalu sa ovim setupom i to je to...
evo video, dakle dizna 98, igla drugi zarez odozgo (nije skroz spuštena) početna tačka 1,5 pre GMT ili 20 stepeni
#235
Posted 19 October 2011 - 07:32
Samo se i dalje zaje*avaš i voziš jednom rukom, čemu ona kamerica!?
#236
Posted 19 October 2011 - 17:40
#237
Posted 19 October 2011 - 18:16
#238
Posted 19 October 2011 - 18:52
#239
Posted 29 October 2011 - 00:31
ranijih dana sam imao problem da mi ponestane goriva u lončetu karburatora pri punom gasu, pa sam juče tom prilikom ponovo setovao plovak, ovog puta na radnom stolu i doveo ga do otvorenosti da tek ne preliva... vidi se na snimcima koliko je sad bogatiji na igli pa je zbog pomerenog nivoa treba ponovo setovati... I zaista Zolika sa svojih 76Kg-a nije imao problem da ponestane goriva..
ovo su moji snimci, prvi je 99,6 uz jak bočni vetar
i drugo je 103 u povratku sa vetrom u leđa, i ovde se u oba testa čuje kada ponestane goriva..
#240
Posted 29 October 2011 - 00:40
Ako gledamo prema ovome, ja sa mojim setupom, ne mogu da pomirisem 100-ku, a tripovao sam da sam bas blizu..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users