#241
Posted 29 October 2011 - 01:10
što se tebe tiče pa vidi onaj f-act što sam radio, imamo snimak u temi ubrzanje, ima stage6 primar, naraku vario i sa replikom i 10300 obrtaja izađe u 99-100 po satu a to je -4 GPS-a.. sa druge strane moja ćerka je imala 111 na apriliji sa reverse spuhom na istom ovom setupu, ne znam na koliko obrtaja, očigledno da vozač od 54Kg ne bira toliko ni centralnu rezonancu spuha...
moram videti ovo gorivo, kada sam stavio roost-a onda sam ubacio i novi vakumski ventil, pre toga je bila neka OMG slavina, samo me je nervirala, jer je curila po blatobranu i stalno mastila prste.. možda i taj nesretni ventil zeza..
u svakom slučaju zadovoljan sam ubrzanjem i isporukom snage, tu će biti ovaj T6 11500-12000 na ovom spuhu...
i umalo da zaboravim, skinuo sam prednji disk, rasklopio brembo klešta, očistio klipove, proverio gumice, i očistio nalegnu površinu na felni za disk, i ponovo sklopio, i sve simetrično pritegnuo, i nalio ponovo DOT5.1... u prvim danima mi se učinilo da manje osciluje i nekako drugačije, kao i da slabije koči, možda sam i pločice okrenuo.. danas sam primetio da jedva osciluje takoreći sve je bolji, a da koči brutalno, sad već treba paziti hvata 240ka ko luda.. daj bože da mi legne ovaj disk već jednom... ako bude sve ok, ima da slavim..
#242
Posted 30 October 2011 - 23:05
OMG vakumski ventil, koji sam pre nepunih mesec dana ugradio radi besprekorno, na njemu je novo silikonsko kapilarno crevo i sve funckioniše normalno. Juče sam imao prilike da se provozam 40km i uvideo da i na 2/3 gasa i na nekih 10000 obrtaja isto tako ponestane goriva, kao i na punom gasu i 11500, i reših danas da izbacim taj ventil i vratim natrag OMG slavinu, neki tip za F12, koja me je nervirala jer ume da umasti prste, uz to ako je u nekom međupoložaju ume i da kaplje.. I za divno čudo problem rukom odnešen.. Kako i zašto vakumski ventil ne funkcioniše na višljim obrtajima ne znam, po svoj logici vakuma bi na višljim obrtajima trebalo biti više, preostaje da ispitam da nije možda silikonsko crevo premeko i da se spoji u preseku na jačem vakumu pa da otuda zatvori protok ventilu, ili je jednostavno konstruktivni problem kod ovih vakumskih membrana, da na većem vakumu ne rade kako valja...
Najzad T6 pršti punom snagom i pored laganog prelivanja na igli, glavna dizna 98 je pogođena, sad opet moram vratiti nivo u lončetu na normalan.. itd..
evo jedan test sa mojom težinom 125Kg i blagim vetrom u leđa.. dobio sam 111Kmh po GPS-u.. 3.03 ima malo interferencije na display-u
i malo kasnije Zolika sa 76Kg je imao 109Kmh, krajnja zavisi od dosta faktora
na kraju sam zadovoljan, i mogu reći da od replike ne očekujem ništa više, najveći obrtaji koje smo danas videli su 11920 i mislim da je centralna rezonanca ovoj stock portmapi sa ovim auspuhom negde na 11600-11900..
#243
Posted 30 October 2011 - 23:20
Jbg da si u predhodnom postu pomenuo OMG, odmah bi ti rekao da on jebe situaciju..
Sad je dobra kranja, ubrzanje da ne pominjem... Svaka cast.. http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
#244
Posted 31 October 2011 - 00:04
#245
Posted 31 October 2011 - 07:20
Ide pila samo tako http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/motocanaglia_beer.gif
#246
Posted 31 October 2011 - 08:07
#247
Posted 31 October 2011 - 09:28
@black ne ne ja sam bio brži jer je u meni kucalo jače srce, nemaš pojma koliko sam želeo da ovo uspe i koliko sam se spakovao u skuter i pored toga što sam teška kategorija...
evo zvanično za auditorijum.. ljudi moji Airsal T6 prži 110Kmh sa dva čoveka prosečne težine.. a 100-ku opušteno ne treba se ni saginjati...
#248
Posted 19 November 2011 - 12:27
i problem se opet javio, interesantno je da sam vozio dosta dugo dok nije počela mašina ponovo da mi propada usled nedostatka goriva.. tačno potrebno malo sačekati da uteče gorivo u lonče da bi se moglo ponovo dati gas.. dok recimo ukoliko naizmenično vozim nema problema, ima dotoka, samo se na punom gasu javlja problem..
na videu sam dva puta imao propadanje snage
prvi put na 1.22
i drugi put na 6.18
#249
Posted 19 November 2011 - 12:48
gde li je odušak SR-ki na ovom rezrvoaru nemam pojma, očigledno da je zapušen, ili da nije dovoljan... reših jubilarno da probušim čep sa 1mm burgijom..
i problem je najzad rešen...
vozio sam ga 5km pod punim gasom i derao koliko god sam imao ravnog i vozivog puta i sve OK...
kasnije razmišljam koliko je ovaj problem bezveze a ustvari kompleksan, 20 puta sam skidao karburator i podešavao nivo u plovku, podešavao dizne i iglu, i desilo se da nekada nije bio pun rezervoar nekada jeste, zatim da je nekada bio čep jako zategnut, a nekada manje.. to je naravno uslovilo da se problem pojavljivao povremeno i ne uvek podjednako.. sa druge strane nisam ni sumnjao da Aprilia nije fabrički rešila odušak na rezervoaru, ili možda jeste samo ne dovoljno.. kada bolje razmislim imao sam tih problema i na HE setupu, sreća pa se ustanovilo ovde...
#250
Posted 19 November 2011 - 12:54
Sviđa mi se kako lepo drži obrtaje tj ne penje ih nešto puno u krajnjoj, a međuubrzanje je uvek isto..kad god daš gasa - tu je gde treba da bude!!!
Super je ova kamera, al nađi joj drugi položaj na kacigi tj promeni ugao..Jer ovako nit sat snimaš a nit put već asfalt ispred sebe!!!
edit: Jel ti Krsta beži sa malagutijem??
#251
Posted 20 November 2011 - 00:50
#252
Posted 23 November 2011 - 08:19
Isti problem sa čepom rezervara sam i ja imao. Skoro sam bio izludio
#253
Posted 23 November 2011 - 09:32
#254
Posted 01 March 2012 - 00:25
Citao sam celu temu i sta drugo reci osim svaka cast.
#255
Posted 01 March 2012 - 13:07
nekako mora biti rešeno fabrički, ne može da ističe gorivo iz rezervoara koji je hermetički začepljen....
#256
Posted 01 March 2012 - 21:52
Mario nisam uslikao rezervoar i odisak za vazduh jer treba da poskidam plastike a ovih dana nemam vremena ali znam sigurno da ima posebno crevo za ulazak vazduha u sam rezervoar jer sam ga menjao i pomerao zbog curenja goriva prilikom voznje na zadnji tocak. Bice slika kad budem radio na mom skutu pa ces ih videti.
#258
Posted 28 March 2012 - 10:42
Guma koja se oljuštila sa Tomos ventila , mala privreda se kako na slikama vidimo nagomilala ispred čašice igličastog ventila... Kako je na ovom Mikuni-ju iglica koja nosi plovak malo presovana, ne može lagano da se izvadi kao kod Dellorto karburatora, nisam ni skidao, ventil je vizuelno delovao ok... Međutim pošto sam u zadnjih par navrata imao sličnih problema sa igličastim, a i Saby iz Horgoš-a me savetovao da proverim ne bilo mi teško, hvala mu na sugestiji, reših da izbijem tu iglicu nosač plovka, nekim probodcem i malenim čekićem... Na slikama se vidi da je ventil OK i da je čašica čista, ali ipak ne da mi đavo mira hajde da izvadim čašicu napolje, i imam šta da vidim... dva tri končića gume se tu okreću, i kako je rupica na čašici debljine max 1-2mm, i to je ukupan protok goriva za celokupno napajanje karburatora, savršeno je jasno da je neki od gumenih končića povremeno i delimično zapušio dovod goriva...
Zaključićemo da sa malom privredom, taman bila to i obična slavina za gorivo, ima više problema neko koristi, čovek napravi jedno, i pokvari dve stvari... Kad samo pogledam koliko mi je tema veća zbog ovog detalja, i ne razmišljam koliko sam puta skinuo i stavio karburator, i menjao diznu, bušio čep rezervara, a mogao sam i zalepiti cilindar od sve te cirkusijade... Vozim već par meseci na najdebljoj dizni i maksimalno podignutoj igli kao i najviše moguće otvorenom nivou na plovku iz sigurnosti, večito mi trokira motor, goriva ne zna se koliko sam bacio kroz auspuh....
#259
Posted 28 March 2012 - 11:27
#260
Posted 28 March 2012 - 14:37
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users