Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#241 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 October 2011 - 01:10

tačnije meni 105 uradi na 11800 sad umislio sam da je komša izašao u 12000 ali ne mora da znači, ni on nije siguran.. ovde je AC originalni sekundar i izmenjan primar na +14%... ne znam koliko izbacuje remen, nisam proveravao, čini mi se oko 3mm pred kraj, možda je i remen već nešto utrošen...

što se tebe tiče pa vidi onaj f-act što sam radio, imamo snimak u temi ubrzanje, ima stage6 primar, naraku vario i sa replikom i 10300 obrtaja izađe u 99-100 po satu a to je -4 GPS-a.. sa druge strane moja ćerka je imala 111 na apriliji sa reverse spuhom na istom ovom setupu, ne znam na koliko obrtaja, očigledno da vozač od 54Kg ne bira toliko ni centralnu rezonancu spuha...

moram videti ovo gorivo, kada sam stavio roost-a onda sam ubacio i novi vakumski ventil, pre toga je bila neka OMG slavina, samo me je nervirala, jer je curila po blatobranu i stalno mastila prste.. možda i taj nesretni ventil zeza..

u svakom slučaju zadovoljan sam ubrzanjem i isporukom snage, tu će biti ovaj T6 11500-12000 na ovom spuhu...

i umalo da zaboravim, skinuo sam prednji disk, rasklopio brembo klešta, očistio klipove, proverio gumice, i očistio nalegnu površinu na felni za disk, i ponovo sklopio, i sve simetrično pritegnuo, i nalio ponovo DOT5.1... u prvim danima mi se učinilo da manje osciluje i nekako drugačije, kao i da slabije koči, možda sam i pločice okrenuo.. danas sam primetio da jedva osciluje takoreći sve je bolji, a da koči brutalno, sad već treba paziti hvata 240ka ko luda.. daj bože da mi legne ovaj disk već jednom... ako bude sve ok, ima da slavim..

#242 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 October 2011 - 23:05

u ovoj euforiji kako mi ponestaje goriva u karburatoru, već nekoliko puta setujem ceo sistem napajanja gorivom.. zadnji put sam podešavao nivo goriva u lončetu i već sam doveo plovak u stadijum da preliva i curi, kasnije sam vraćao natrag do granice da tek zatvara. Metodom spojenih sudova, tačnije crevom na odušku u dnu lončeta, gledao na kojem nivou mi se nalazi gorivo, već mi polako ide na živce podešavanje i tog plovka i to što mi ponestane goriva na punom gasu, uvek se presečem kada motor izgubi snagu na punom gasu, ko je par puta zalepio klip u cilindru zna o čemu govorim. Bez uspeha, već mi se javlja prelivanje na igli toliko da je moram ponovo setovati, a motor opet ostane bez goriva.

OMG vakumski ventil, koji sam pre nepunih mesec dana ugradio radi besprekorno, na njemu je novo silikonsko kapilarno crevo i sve funckioniše normalno. Juče sam imao prilike da se provozam 40km i uvideo da i na 2/3 gasa i na nekih 10000 obrtaja isto tako ponestane goriva, kao i na punom gasu i 11500, i reših danas da izbacim taj ventil i vratim natrag OMG slavinu, neki tip za F12, koja me je nervirala jer ume da umasti prste, uz to ako je u nekom međupoložaju ume i da kaplje.. I za divno čudo problem rukom odnešen.. Kako i zašto vakumski ventil ne funkcioniše na višljim obrtajima ne znam, po svoj logici vakuma bi na višljim obrtajima trebalo biti više, preostaje da ispitam da nije možda silikonsko crevo premeko i da se spoji u preseku na jačem vakumu pa da otuda zatvori protok ventilu, ili je jednostavno konstruktivni problem kod ovih vakumskih membrana, da na većem vakumu ne rade kako valja...

Najzad T6 pršti punom snagom i pored laganog prelivanja na igli, glavna dizna 98 je pogođena, sad opet moram vratiti nivo u lončetu na normalan.. itd..

evo jedan test sa mojom težinom 125Kg i blagim vetrom u leđa.. dobio sam 111Kmh po GPS-u.. 3.03 ima malo interferencije na display-u




i malo kasnije Zolika sa 76Kg je imao 109Kmh, krajnja zavisi od dosta faktora





na kraju sam zadovoljan, i mogu reći da od replike ne očekujem ništa više, najveći obrtaji koje smo danas videli su 11920 i mislim da je centralna rezonanca ovoj stock portmapi sa ovim auspuhom negde na 11600-11900..

#243 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 30 October 2011 - 23:20

Taj OMG vakumski ventil je bas stvarno OMG.. Toliko sporo propusta gorivo - neverovatno, zato ti nije uspevao napuniti lonce..
Jbg da si u predhodnom postu pomenuo OMG, odmah bi ti rekao da on jebe situaciju..

Sad je dobra kranja, ubrzanje da ne pominjem... Svaka cast.. http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png

#244 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 October 2011 - 00:04

baš je OMG dobro si rekao.. nisam ja ni planirao da vozim sa vakumskim kada naleti veći karb, nego mi bilo kulturno pa reko da završim repliku sa njime, kupovao sam za jednog rox-a, pa sam kupio i sebi.. glupost, smorila me 2 nedelje...

#245 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 31 October 2011 - 07:20

Sad znam što je Zoli bio sporiji, imao rukavice http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1jee1.gif

Ide pila samo tako http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/motocanaglia_beer.gif

#246 noxy

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 posts

Posted 31 October 2011 - 08:07

sve cestitke mario, fina brzina po gps...

#247 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 31 October 2011 - 09:28

hvala svima...

@black ne ne ja sam bio brži jer je u meni kucalo jače srce, nemaš pojma koliko sam želeo da ovo uspe i koliko sam se spakovao u skuter i pored toga što sam teška kategorija...

evo zvanično za auditorijum.. ljudi moji Airsal T6 prži 110Kmh sa dva čoveka prosečne težine.. a 100-ku opušteno ne treba se ni saginjati...

#248 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 November 2011 - 12:27

naredne nedelje sam samo natankovao goriva do vrha i rešio da se provozam ovoga puta sam, za svoju dušu..




i problem se opet javio, interesantno je da sam vozio dosta dugo dok nije počela mašina ponovo da mi propada usled nedostatka goriva.. tačno potrebno malo sačekati da uteče gorivo u lonče da bi se moglo ponovo dati gas.. dok recimo ukoliko naizmenično vozim nema problema, ima dotoka, samo se na punom gasu javlja problem..

na videu sam dva puta imao propadanje snage

prvi put na 1.22
i drugi put na 6.18

#249 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 November 2011 - 12:48

i tako razmišljam šta se menjalo od zadnjeg puta, kada mi je perfektno radio.. .sipao sam gorivo i to je sve.. jedino što je moglo da preostane je da se stvara vakum u rezervoaru, jer je prošli put na probi bilo nešto manje od pola rezervoara goriva.. ako je tako onda sam morao i stegnuti sada čep ko sivonja, i da proverim.. zaista čep stegnut redovno..

gde li je odušak SR-ki na ovom rezrvoaru nemam pojma, očigledno da je zapušen, ili da nije dovoljan... reših jubilarno da probušim čep sa 1mm burgijom..

i problem je najzad rešen...

Posted ImagePosted ImagePosted Image


vozio sam ga 5km pod punim gasom i derao koliko god sam imao ravnog i vozivog puta i sve OK...

kasnije razmišljam koliko je ovaj problem bezveze a ustvari kompleksan, 20 puta sam skidao karburator i podešavao nivo u plovku, podešavao dizne i iglu, i desilo se da nekada nije bio pun rezervoar nekada jeste, zatim da je nekada bio čep jako zategnut, a nekada manje.. to je naravno uslovilo da se problem pojavljivao povremeno i ne uvek podjednako.. sa druge strane nisam ni sumnjao da Aprilia nije fabrički rešila odušak na rezervoaru, ili možda jeste samo ne dovoljno.. kada bolje razmislim imao sam tih problema i na HE setupu, sreća pa se ustanovilo ovde...

#250 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 November 2011 - 12:54

hahah deri non stop full gas! :biker_scooter: I onda kažu Airsal nije kvalitetan..Ma vozi za sve pare!!! Kad ti opušteno dobijaš 100tku to već nije šala...
Sviđa mi se kako lepo drži obrtaje tj ne penje ih nešto puno u krajnjoj, a međuubrzanje je uvek isto..kad god daš gasa - tu je gde treba da bude!!!

Super je ova kamera, al nađi joj drugi položaj na kacigi tj promeni ugao..Jer ovako nit sat snimaš a nit put već asfalt ispred sebe!!!

edit: Jel ti Krsta beži sa malagutijem?? :rolleyes:

#251 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 20 November 2011 - 00:50

Krsta je isti u ubrzanju do nekih 90 posle toga ga lagano dobijam, pričam o situaciji da ne zaležemo, i da dodam lakši od mene nekih 30 kg-a

#252 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 23 November 2011 - 08:19

Odlično ide s obzirom na tvoju kilažu :)
Isti problem sa čepom rezervara sam i ja imao. Skoro sam bio izludio

#253 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2011 - 09:32

gledam kasnije kymco ima rupicu, peugeot ima rupicu, jer moguće da je ovde odušak rešen negde skriveno kod recimo plovka ili slično, čep je sa gumenom zaptivkom i može se stegnuti vrlo jako, sasvim je jasno da tu vazduh ne ulazi ??

#254 Vica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoPorodin
  • VozimAprilia Scarabeo 50

Posted 01 March 2012 - 00:25

Na moj Scarabeo ima ispod cepa izlaz sa crevom tj. sakriven ispod plastike koja ide preko rezervoara.
Citao sam celu temu i sta drugo reci osim svaka cast.

#255 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 March 2012 - 13:07

da da znam ima i ovde, ali to je ako malo prospeš gorivo dok sipaš da može da se slije niz to tanko crevo, mislim da to nije odušak...

nekako mora biti rešeno fabrički, ne može da ističe gorivo iz rezervoara koji je hermetički začepljen....

#256 Vica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 219 posts
  • MestoPorodin
  • VozimAprilia Scarabeo 50

Posted 01 March 2012 - 21:52

Pogledacu sutra ponovo i slikacu pa postavljam slike, i onako planiram da otvorim temu o mom Scarabeu.

Mario nisam uslikao rezervoar i odisak za vazduh jer treba da poskidam plastike a ovih dana nemam vremena ali znam sigurno da ima posebno crevo za ulazak vazduha u sam rezervoar jer sam ga menjao i pomerao zbog curenja goriva prilikom voznje na zadnji tocak. Bice slika kad budem radio na mom skutu pa ces ih videti.

#257 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 March 2012 - 21:39

NO COMMENT

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Posted ImagePosted Image
Posted Image

#258 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 March 2012 - 10:42

Malo sam u šoku juče bio pa nisam pisao ništa, dakle posle farbanja sam imao problema sa OMG ventilom jer malo curka i kaplje u nekim međupoložajima, imao sam ranije dok su trke bile, manuelni ventil neki isto italijanski, ali mi ga je Vikac sa Sendom jednom prilikom pozajmio, pošto mu je klasičan Tomos ventil pravio problema... i sad... pošto mi kapa taj OMG rešim da stavim jedan novi Tomos ventil, međutim ubrzo se i pojavio problem, sa gušenjem i propadanjem obrtaja, na punom gasu.. posle toga sam imao i vakumski novi, i opet ovu OMG slavinu koja malo kapa, ali ima definitivno najbolji protok...

Guma koja se oljuštila sa Tomos ventila , mala privreda se kako na slikama vidimo nagomilala ispred čašice igličastog ventila... Kako je na ovom Mikuni-ju iglica koja nosi plovak malo presovana, ne može lagano da se izvadi kao kod Dellorto karburatora, nisam ni skidao, ventil je vizuelno delovao ok... Međutim pošto sam u zadnjih par navrata imao sličnih problema sa igličastim, a i Saby iz Horgoš-a me savetovao da proverim ne bilo mi teško, hvala mu na sugestiji, reših da izbijem tu iglicu nosač plovka, nekim probodcem i malenim čekićem... Na slikama se vidi da je ventil OK i da je čašica čista, ali ipak ne da mi đavo mira hajde da izvadim čašicu napolje, i imam šta da vidim... dva tri končića gume se tu okreću, i kako je rupica na čašici debljine max 1-2mm, i to je ukupan protok goriva za celokupno napajanje karburatora, savršeno je jasno da je neki od gumenih končića povremeno i delimično zapušio dovod goriva...

Zaključićemo da sa malom privredom, taman bila to i obična slavina za gorivo, ima više problema neko koristi, čovek napravi jedno, i pokvari dve stvari... Kad samo pogledam koliko mi je tema veća zbog ovog detalja, i ne razmišljam koliko sam puta skinuo i stavio karburator, i menjao diznu, bušio čep rezervara, a mogao sam i zalepiti cilindar od sve te cirkusijade... Vozim već par meseci na najdebljoj dizni i maksimalno podignutoj igli kao i najviše moguće otvorenom nivou na plovku iz sigurnosti, večito mi trokira motor, goriva ne zna se koliko sam bacio kroz auspuh....

#259 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 28 March 2012 - 11:27

Znaci, definitivno, nista ne zna da hebe kao sto znaju ovakve "sitnice koje zivot zagorcavaju". Jos ti, srecom, imas i znanja, i volje da opet, i opet, i opet ispocetka proveravas i kontrolises pa sve dok ne nadjes sta je u pitanju. Mogu da zamislim sta bi neko neiskusan radio... Sad cemo videti koji ce biti setup karburatora. Secam se, meni je bila igla na mikuniju na pretposlednjoj poziciji i gl. dizna busena na 0,8 ali tvoj Airsal je jaci.

#260 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 March 2012 - 14:37

Au sunce mu poljubim.. Kakva glupost.. A moglo je preko 100e stete da napravi.. ccc





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users