Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#301 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 17 October 2012 - 03:20

Nema sta, jako ozbiljna masina. Steta pa na dragu nije bilo ozbiljnijih ucesnika, bilo bi mnogo zanimljivije.

#302 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 October 2012 - 10:16

šteta što ove godine Phantom i Black nisu došli, imali bi šta da psuju, takvu organizaciju garant još nisu videli-doživeli...

#303 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 January 2013 - 17:13

Evo jedna sa Horgosa,nadjoh je u fotoaparatu:

Posted Image

#304 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 January 2013 - 19:58

hvala, zaista smo se obišli, šteta... sledeći put ne sme tako nešto da se desi...

#305 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 January 2013 - 23:45

Ne sme,a mozda se upoznamo i vidimo i pre :)

#306 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 June 2013 - 23:37

pročitah malo da se podsetim...Ajde, pripremaj sr-ku za drag, moram da te opomenem i ovde...

#307 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 00:31

evo i nastavka...

pisao sam da se mučim sa prirubnicom koja je što zbog dužine što zbog prečnika jedan od bitnih limita performansi na mašini, i u to ime sam još zimus kupio ovu pollini prirubnicu, koja je fi30, kojoj na prvi pogled ne treba piramida za naginjanje jer deluje kao kompletno definisana, i uz to može da se zaokreće ukoliko se ukaže prilika da se karb montira napred...

Posted Image


cena je sitnica... kupljena je na SC-u za nekih 60e plus troškovi itd... kada izračunam mogao bih se uklopiti i sa nekom piramidom ili stage6 varijantom, ali nema 30mm promera.. odnosno ja nisam pronašao....

#308 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 00:38

evo kako izgleda stara... radi se o motoforce short type prirubnici koju sam koristio još sa TM 24 karburatorom okrenutim prema napred.. i odlično se ponaša jer joj je dužina odgovarajuća i dovodi karburator tih dimenzija u rezonancu na oko 13-13,5k obrtaja...

kako je pristigao TMX30 šanse nije bilo da ga smestim okrenutim prema napred jer je ogroman i lonče ne staje ni u jednoj od pozicija... tako sam rešio za prošli drag sa jednim kolenom za centalno grejanje prečnika 28mm i nastavkom od armiranog gumenog creva...

kao što se i vidi, sve je uklopljeno tako da mi karburator dolazi u centar otvora prerađenog subframe-a... pišem prerađenog jer je tip za rox-a, pa je otvor na Apriliji ispao pomeren u desnu stranu za nekih 10mm... ovde je bilo zgodno podesiti ugao jer sam imao bukvalno 4 zgloba

Posted Image

Posted Image Posted Image

#309 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 00:47

kod pregleda stage6 tassinari lamelnih ventila, ustavljavam da su gornje desne ivice sa obe strane okrznute...

Posted Image Posted Image


međutim nisu još za menjanje, otvor na plastici je isto fi28, nadalje će raditi bez te ulazne plastike

Posted Image


Posted Image Posted Image

#310 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 00:54

i bačena je prva žrtva... sajla izlazi tačno na mestu nosača sedišta... odnosno 2-3mm iznad subframe poprečne cevi... nosač sedišta sam presekao.. karburator stoji značajno bliže motoru...


Posted Image


dalje vidimo koliko mesta ima.. ovde nisam poslikao, druga žrtva je šraf za ler gas odnosno podizanje klipića.. .njega sam skratio na minimalnu dužinu, odnosno da samo 1-1,5 krug može da se uvrne i pritom malo podigne ler, naravno u paru sa njim morao sam i oprugu da prepolovim.... ovako ima 2-3mm mesta.. sa dna mi još smeta portal gde se šrafi alanser, on je na 1mm od izlaska creva powerjet dizne...

Posted Image Posted Image


sa druge strane mi je direktno glava šrafa od nosača motora na 2-3mm od lončeta

Posted Image

#311 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 01:02

ovako stoji sada...

Posted Image


pala je i treća žrtva.. portal za šrafljenje alansera sam isekao brusilicom... navoja unutra ima još nekoliko mm, pa ukoliko jednog dana budem hteo da vraćam alanser :superiska:


Posted Image Posted Image


situacija je sada bolja

Posted Image Posted Image


još moram smisliti kako ću eventualno iglu podešavati.. za glavnu diznu već znam da mi ne gine 20 min rasklapanja

Posted Image


evo i jednog rešenja

Posted Image Posted Image


Posted Image


i poslednja podešavanja pozicije

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#312 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 01:06

uradio sam i kontrolu nivoa goriva u lončetu metodom.. kada se natakne maleno crevo na dno karb-a i odvrne šraf, a da je pritom crevo okrenuto prema gore, nivo goriva u crevu će biti isti kao i u lončetu po metodi spojenih sudova...

kod mene se vidi da je nivo na tački ulivanja spajanja atomizera i igle... ja se moram požaliti da meni malo preliva na leru, i da mi se šraf za ekstra vazduh ne odaziva, već samo utiče na kompletnu smešu... možda ću jednog dana probati da smanjim još nivo, ali to povlači rizik da če mi ponestati goriva u lončetu na punom gasu.. .imao sam već takvu situaciju na TM24 i moram priznati gadan je osećaj.. sreća bio je bez posledica

Posted Image

#313 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 01:09

razmišljao sam i nekako da ukrojim fabrički blatobran, da mi točak baš ne baca prašinu na filter i usta karburatora...

evo i 4 žrtve, bačene u Nedelju.... blatobran sam modifikovao nekako... moglo je i bolje...

Posted Image Posted Image
Posted Image

#314 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 June 2013 - 01:12

kratko sam probao u Nedelju kako se javlja i rezultati su značajno bolji, dužina ove prirubnice odgovara rezonantnom kolu usisa na 13k nisam još sugiran gde tačno ali mi preostaje da to proverim, i da vidim da li će me poneti nešto veća dizna, koliko sada imam više vazduha na ulazu u karburator...

jesenas mi je bila lagano bogata smeša, a sada mi se čini da je malo siromašna, i pored vrućine koja je tog dana još bila prisiutna... osetno ima više snage..

javljam se kada uradim podešavanja...

#315 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 June 2013 - 01:24

Ah što su mi nešto poznate žrtve svakakvog tipa...Jednostavno nema mesta za sve...kako god okreneš uvek nešto smeta, udara, zapinje, nepristupačno je itd itd....i ja sam se napatio sa koječime da sam na kraju već postao imun na ovakve žrtve, smeta nešto? - seci odma!!

Dobro si uklopio karb s obzirom na njegovu veličinu...biće muke menjanja igle i glavne dizne već vidim...ok, ući ćeš brzo u štos pa će biti 15min umesto 20 :superiska:
Za blatobran ne znam šta da ti kažem, vidim da si ga nešto ukoso isekao ali to više nije ni bitno...radimo na prvom mestu Tuning a onda može i malo stylinga...ako imaš sliku kako izgleda na motoru iz normalnog ugla postavi da vidim...

#316 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 06 July 2013 - 00:59

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

#317 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 06 July 2013 - 03:10

Spremna za drag ;)

#318 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 06 July 2013 - 14:43

Auuuu,predobro izgleda,svaka cast...

#319 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 08 July 2013 - 13:08

drag utrka je prošla za mene ok... bila je malo slabija reakcija motora u terminima treninga, vrv zbog vlažnosti vazduha, u jutarnjim časovima je bilo neke kiše... međutim kasnije oko 15 časova je bilo već sve ok..

temperatura vazduha je bila oko 33C , temp motora mi nije prelazila 61-62C, odličan je ovaj klima killer... osetna je snaga kada se motor propinje u međuubrzanju, u par navrata mi je na trenutak zascilovala prednjica kada se točak vratio u kontakt sa asfaltom..

sa mojom težinom sam imao vreme 10.3s a recimo 2009 godine sam imao najbolje vreme 10,9s, tako da pomak postoji, ja sam zadovoljan...

evo i izmerenog vremena sa vozačem od 80kg, ... na 201m

Posted Image

#320 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2013 - 14:10

A sto ti se motor par puta gasio na trci, jel prenizak ler il nesto drugo?





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users