#301
Posted 17 October 2012 - 03:20
#302
Posted 17 October 2012 - 10:16
#303
Posted 14 January 2013 - 17:13
#304
Posted 14 January 2013 - 19:58
#305
Posted 14 January 2013 - 23:45
#306
Posted 12 June 2013 - 23:37
#307
Posted 27 June 2013 - 00:31
pisao sam da se mučim sa prirubnicom koja je što zbog dužine što zbog prečnika jedan od bitnih limita performansi na mašini, i u to ime sam još zimus kupio ovu pollini prirubnicu, koja je fi30, kojoj na prvi pogled ne treba piramida za naginjanje jer deluje kao kompletno definisana, i uz to može da se zaokreće ukoliko se ukaže prilika da se karb montira napred...
cena je sitnica... kupljena je na SC-u za nekih 60e plus troškovi itd... kada izračunam mogao bih se uklopiti i sa nekom piramidom ili stage6 varijantom, ali nema 30mm promera.. odnosno ja nisam pronašao....
#308
Posted 27 June 2013 - 00:38
kako je pristigao TMX30 šanse nije bilo da ga smestim okrenutim prema napred jer je ogroman i lonče ne staje ni u jednoj od pozicija... tako sam rešio za prošli drag sa jednim kolenom za centalno grejanje prečnika 28mm i nastavkom od armiranog gumenog creva...
kao što se i vidi, sve je uklopljeno tako da mi karburator dolazi u centar otvora prerađenog subframe-a... pišem prerađenog jer je tip za rox-a, pa je otvor na Apriliji ispao pomeren u desnu stranu za nekih 10mm... ovde je bilo zgodno podesiti ugao jer sam imao bukvalno 4 zgloba
#310
Posted 27 June 2013 - 00:54
dalje vidimo koliko mesta ima.. ovde nisam poslikao, druga žrtva je šraf za ler gas odnosno podizanje klipića.. .njega sam skratio na minimalnu dužinu, odnosno da samo 1-1,5 krug može da se uvrne i pritom malo podigne ler, naravno u paru sa njim morao sam i oprugu da prepolovim.... ovako ima 2-3mm mesta.. sa dna mi još smeta portal gde se šrafi alanser, on je na 1mm od izlaska creva powerjet dizne...
sa druge strane mi je direktno glava šrafa od nosača motora na 2-3mm od lončeta
#311
Posted 27 June 2013 - 01:02
pala je i treća žrtva.. portal za šrafljenje alansera sam isekao brusilicom... navoja unutra ima još nekoliko mm, pa ukoliko jednog dana budem hteo da vraćam alanser
situacija je sada bolja
još moram smisliti kako ću eventualno iglu podešavati.. za glavnu diznu već znam da mi ne gine 20 min rasklapanja
evo i jednog rešenja
i poslednja podešavanja pozicije
#312
Posted 27 June 2013 - 01:06
kod mene se vidi da je nivo na tački ulivanja spajanja atomizera i igle... ja se moram požaliti da meni malo preliva na leru, i da mi se šraf za ekstra vazduh ne odaziva, već samo utiče na kompletnu smešu... možda ću jednog dana probati da smanjim još nivo, ali to povlači rizik da če mi ponestati goriva u lončetu na punom gasu.. .imao sam već takvu situaciju na TM24 i moram priznati gadan je osećaj.. sreća bio je bez posledica
#314
Posted 27 June 2013 - 01:12
jesenas mi je bila lagano bogata smeša, a sada mi se čini da je malo siromašna, i pored vrućine koja je tog dana još bila prisiutna... osetno ima više snage..
javljam se kada uradim podešavanja...
#315
Posted 27 June 2013 - 01:24
Dobro si uklopio karb s obzirom na njegovu veličinu...biće muke menjanja igle i glavne dizne već vidim...ok, ući ćeš brzo u štos pa će biti 15min umesto 20
Za blatobran ne znam šta da ti kažem, vidim da si ga nešto ukoso isekao ali to više nije ni bitno...radimo na prvom mestu Tuning a onda može i malo stylinga...ako imaš sliku kako izgleda na motoru iz normalnog ugla postavi da vidim...
#317
Posted 06 July 2013 - 03:10
#318
Posted 06 July 2013 - 14:43
#319
Posted 08 July 2013 - 13:08
temperatura vazduha je bila oko 33C , temp motora mi nije prelazila 61-62C, odličan je ovaj klima killer... osetna je snaga kada se motor propinje u međuubrzanju, u par navrata mi je na trenutak zascilovala prednjica kada se točak vratio u kontakt sa asfaltom..
sa mojom težinom sam imao vreme 10.3s a recimo 2009 godine sam imao najbolje vreme 10,9s, tako da pomak postoji, ja sam zadovoljan...
evo i izmerenog vremena sa vozačem od 80kg, ... na 201m
#320
Posted 08 July 2013 - 14:10
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users