Posted 29 January 2014 - 12:48
evo pošto se povela polemika oko cene mašina i setup-a naravno nije tajna, u nadi da ću nekome pomoći, moja vizija jednog HE setup-a izgleda ovako...
prvi startup 2008
Aprilia SR1 AC-1996 - 500e
/mašina je u ok stanju, šrafove je fabrika zategla, nikad nije servisirana/
Cylinder Malossi MHR TEAM Big Bore 77cc - 370e
/ovde sam dobio cilindar, klip, glavu, sve zaptivače i gumice/
Transmission Kit Malossi MHR Overrange 2005 - 299e
/ovde sam dobio MHR variomat, 2x6 rolnica, zadnju remenicu 128mm, sa liearnim torque, i crvenu centralnu, overrange remen/
Crankshaft Stage6 R/T (12mm) - 257e
/hpc radilica sa 12mm igličastim, malossi takva je duplo skuplja/
Crankshaft Bearings Stage6 - 34e
/komplet ležajeva i semeringa za radilicu/
Intake Manifold Motoforce Racing - 26e
/usisno grlo rotirajuće, karb je bio prema napred/
Stage6 big intake - 40e
/piramida i usisne lamelice veće, usisno grlo metalno nisam iskoristio ovde/
Stage6 TM24 Racing Carb - 102e
/ovaj sam imao još i kymco vremena, ovo je vrednost, komplet dizni 125-150 nisam računao/
Motoforce Evolution Clutch (107mm) - 44e
/ovo sam isto kupio za neke druge potrebe pa sam ovde montirao te sezone, nije bilo para/
Clutch Bell Stage6 (107mm) - 43e
/ovo sam kupio, ovde kod nas nije bilo para za ništa ozbiljnije/
Inner Rotor Ignition Malossi MHR - 367e
/paljenje sam znao da mi je neophodno, komplet je stator, rotor, tc unit sa epromom i HI voltage bobina/
Roost Sprint HR 77cc - 250e
/ovog sam poručio direktno od proizvođača, tada je ovaj 77 bio prototip/
Conti Twist gume 130/60-13 140/60-13 ukupno - 80e
/ove sam kupio kod nas, i bile su ok par godina/
Bosch el pumpa - 100e
/ovu pumpu sam poručio iz mađarske, za neko WV vozilo je/
Dva hladnjaka za kabinu floride - 40e
/ovde sam promašio sa ovim hladnjacima/
Hladnjak od auto klime - 0e
/ovog sam dobio gratis od drugara koji radi servise klima/
Creva priključci posudica - 20e
/posudica od aerox-a malo modifikovana/
-------------------------------------
ukupno sa skuterom: 2572e
ovakva je izašla na prvi drag race u Batajnici
sledeći setup 2009
Clutch -POLINI G2 Evolution 3- Minarelli 50 cc Ø=107mm - 80e
Clutch bell -POLINI Evolution 2- Minarelli 50 cc Ø=107mm - 70e
/polini zvono i kvačilo, rešio sam proklizavanje kvačila za sva vremena/
Stage6 Reed Valve V-Force3 by Tassinari - 65e
/jedan od najboljih usisa sa 8 lamelica, zamenio sam big intake/
Carburator -MIKUNI 30mm TMX- manual choke, Powerjet - CS=34mm - 150e
/kupio sam pravi karburator sa power jet-om i flat šiberom, samo sam ga tek nakon 2 godine montirao/
Dva paketa main dizni za TM od 150-290 - 25e
Pakovanje pilot dizni za TM 13-35 - 13e
Power jet dizne 5 kom - 10e
Igla za TMX - 15e
/oprema za takav karburator je cena pola cene novog, bez toga ne može/
Gear Cover Stage6 R/T - 89
/deklica prenosa, odvrtali su mi se šrafovi od vibracija na fabričkoj/
Malossi Primarni prenos +14% 13/44 - 40e
Motoforce gasni amortizer 295mm - 70e
Prodao sam TM 24 karburator - -70e
Prodao sam Stage6 big intake - -25e
Prodao sam Stage6 zvono - -40e
Prodao sam Motoforce kvačilo - -30e
-----------------------------------------
ukupno 627 - 165 = 462e
sledeći set-up 2010
ove prelaze Airsal T6, S6 Street race i Mikuni 16, ne računam jer to nema veze sa mašinom, kupio sam polovno i prodao, vozio se jedno leto po gradu dok nije bilo organizovanih trka , mislim 2010-e
Farbanje - 60e
/ovde sam ultrasonično jeftino prošao, al nema veze mora opet da se farba/
Stage6 240mm Oversized Disc - 100e
Brake Hose teflon HEBO - Galfer - 40e
Pločice MHR synth - 15e
Pakne MHR zadnje -15e
/rešio sam i kočnice/
Svi ležajevi u bloku i točkovima - 25e
Semerinzi prednjih štapova - 10e
/ovo sam sve izmenjao, ulja 5.1 , fork oil i u prenosu ne računamo, to je potrošni/
Koso RX1N - 160e
/ovog sam dobio na nekom popustu, sve u svemu akcelerometar je neophodan/
-----------------------------------
ukupno 365e
sledeći set up 2011-2012
Drag volan i dopler kandža - 50e
/želeo sam da opteretim mašinu više na prednjem delu/
Klip MHR 50x12 - 71e
/kupio sam rezervni, i sjebao ga kod razrade, tako da se vrti onaj prvi 0,40mm je zazor/
Igličasti - 10e
Intake manifold Pollini 30mm viton - 65e
/vozio sam kojekakve prelaze sa armiranim gumama, sve je to nestabilno i predugačko, kad se sabere i oduzme, ovo je prava stvar/
Air filter Stage6 Mikuni TM24/ S6 TM24 48mm connection, blue - 19e
/filter sam morao imati, vozim ga i kad nisu trke, 48mm je priključak/
slavina goriva OMG - 7e
siliokonska creva - 3e
-------------------------
ukupno 225e
poslednji setup 2013
tire Kenda K764HG Sport High Grip 130/60-13 53P - 43e
tire Kenda K764HG Sport High Grip 140/60-13 57P - 46e
/menjao sam gume posle 5 godina/
MHR klip 50x12 - 70e
/ovog jubilarno ove sezone menjam ponovo/
Gear box final drive -BGM- Minarelli MA, MY, CW - 19% - 60e
/sekundar 19% sam uzeo za neke druge potrebe, trenutno je gore i testiram ga u kompletu sa primarom ukupno 33%)
Overrange remen MHR 768x17 - 20e
/ovog sam kupio od Pite da imam za rezervu/
Brza ručka Motoforce - 20e
/ovo je neophodno jer u zglobu treba odvrnuti 3cm za TMX30, polovno sam kupio sa foruma, ali nekorišteno/
Koso RS Dyno - 190
/ukazala se prilika, ima akcelerometar sa grafikonom ubrzanja, sad je bio popust, inače je na SA oko 240e/
Prodao sam Conti gume - -50e
Prodao sam Koso RX1N - -120e
zaboravio sam
NGK BR10EIX - 10e
kapica silikonska - 4e
presvlaka za sedište -5e
Koyo poliamidni 6204 C4 ležajevi radilice 2x - 8e
Novi Corteco semerinzi na radilici - 4e
Led lampe napred + natrag - 8e
Ariete silikonske ručke par - 12e
Tegovi STR8 - 10e
subframe za aerox-a -40e
----------------------------------
ukupno 380e
ako ništa nisam propustio onda sam na 4000e sa motorom...
bilo je delova koje možda nisam trebao uzimati, a ima još sitnica koje nisam naveo, sve u svemu ja sam zadovoljan sa odnosom uloženo dobijeno, ne govorim sad da je ovo idealan slučaj, već pokušavam da sklopim neku verziju trkačkog setup-a za što manje para...ono što bude višak svakako će se prodati
eto vidimo da je za stazu dovoljno i prvo ulaganje od 2500e sa sve motorom, sad ako je mašina u ok stanju kočnice, amortizeri, vešanje, onda za drag ne treba više para... kod mene su neki delovi već bili za reparaciju, pa se narednih godina još radilo...
nadam se da sam pomogao u kalkulaciji i ulaganjima, u mom slučaju su delovi svi novi pa je cena malo jača...