Edited by goggyso, 30 January 2014 - 12:18.
#381
Posted 30 January 2014 - 12:17
#382
Posted 30 January 2014 - 22:24
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
#383
Posted 07 February 2014 - 22:53
#384
Posted 07 February 2014 - 23:00
ja na žalost nisam imao nikog ispred sebe, da mogu da pitam i/ili procenim šta će trebati a šta ne, pa sam išao linijom manjeg otpora, mada kad bolje razmislim, najviše sam pukao kada sam kymco pokušavao da podignem na jači mid race...
zato je i prednost ovog foruma, da može da se vidi, šta, koliko i za koje pare može da se uklopi realno, i da se eventualno sve te početničke greške u startu zaobiđu jer su delovi za tuning izuzetn o skupi...
dakle ako je ovo sport koji volimo, ili hobi, nazovimo ga bilo kako, onda treba da bude što realnije i mudrije apliciran...
#385
Posted 08 February 2014 - 01:56
u vreme kad si ti u to uleteo niti se moglo nabaviti polovnih delova niti si imao gde da baciš pogled gde se može i uopšte sme uštedeti...
#386
Posted 09 February 2014 - 16:39
smao budem rekel svaka čast na znanju,trudu i volji i da ništ slično nisam videl na našim širim prostorima..samo tak nastavi i dalje..
#387
Posted 17 February 2014 - 12:01
palo je i detaljno pranje, jer sam prilikom testa onog koso-a usr**o motor kao da sam na motocross išao.. upalio sa novim benzinom i provozio jedan krug..
utisci su slabi, kompresije je sve manje, kurbla propada pre prvih taktova, kako i ne bi kada vozim onaj prvi klip, a vratio sam ga sa 0,45 zazorom na kariki.. novi je spreman tako da me taj posao očekuje,..,
u vožnji se ponaša kao da mi je karburator prejak, previše goriva.. mada znam da je bio ok, ali nema kompresije pa je potreba motora za gorivom manja... snage nema da ovaj 33% prenos izgura preko 100.. ubija mi obrtaje ispada iz ciljne rezonancije.. itd..
kako dobijem radnu temperaturu od oko 50C situacija je još gora... od silnog goriva motor tek tada nema snage... tako da to je to.. posao me očekuje, kako završim sa tomos-om, radim nju, i ide sve po ps-u, za novi sezonu...
#388
Posted 17 February 2014 - 12:11
Tako se i moj ponašao pred kraj prošle sezone, baš ću izmeriti zazor u toj staroj karici da vidim koliko je potrošena...
ne treba ni da ga teraš dok ne turiš novi klip, svakako nije gušt ako ne ide kako treba!
#389
Posted 17 February 2014 - 13:59
#390
Posted 17 February 2014 - 14:27
#391
Posted 06 April 2014 - 19:29
#392
Posted 06 April 2014 - 20:29
Mario, on 31 March 2014 - 10:39, said:
evo deo iz vožnje, ja vozim Cheese-jevog kineza i snimam, odlično mu radi mašina, ovo je za Nešu reper, S6 Sport Pro LC + Trek, sa 16mm Teikin karbom, Naraku vario i serijski prenos...
Međutim prolazi Cheese pored mene sa SR-kom kao da vozim biciklo...
#393
Posted 08 April 2014 - 22:50
#394
Posted 08 June 2014 - 01:38
mašina je na stolu...
evo i otiska na klipu i cilindru, očigledno je da je opet lepio na istom mestu, i posle prvog demontiranja sam imao ovaj otisak, koji sam upešno počistio vodobrusnom šmirglom kao i naslage na cilindru i evo deja vu, opet ih viđam... interesantno je zaključiti da se klip na istom mestu lepio, a još više da ja to nisam osetio, ovo se desilo u radu, motor nikad nije ukočio, niti pogubio performanse, ja praktično ne znam kada se ovo desilo...
evo i slika stuba, kao i kratera koji mi je naneo drugi klip kada je karika pukla
ogroman zazor imam na staroj kariki, sada je već 0,65mm.. .krajnje je vreme bilo da ovo menjam
cilindar mi je utrošen 1/100mm u donjem predelu gde trči suknjica klipa kao i 5/1000 (pola stote) u gornjem predelu gde trči karika
evo slike starog i novog klipa
stari klip ima udubljenje na čelu, jednostavno se legura ulubila, nema tragova topljenja, svaka pruga i natpis se jasno čita, međutim vidi se koliko tečnosti stoji na čelu zarobljeno... nova karika je na 0,15mm zazoru u cilindru
stari klip je u suknjici 15/100 ispod nazivne mere fi 50mm, dok je novi 8/100 ispod nazivne mere
karike sam obradio pod uglom od 45 stepeni na sastavu kako pišu u uputstvu... ova operacija je neophodna kod Team2 cilindra gde sastav trči preko centralnog boost kanala, kod team1 cilindara koji ima dva boost-a ovde imamo stubić, pa je potrebno samo obratiti pažnju da zazor u startu bude 0,15mm, koji ja inače imam...
počistio sam cilindar kod izduva i na stubu i spakovao klip, namestio sam squish na 0,52mm.. knjiga kaže da je potrebno namestiti 0,50mm.. (mikrometar mi kreće od 0,20mm da ne bude zabune, ovaj moj je neko već kalibrirao ...)
međutim, pošto sam upregao pumpicu da proverim stanje primarne kompresije, na moje iznenađenje gubim pritisak... prvo u što sam posumjao je semering na strani magneta, na slici se vidi da je sve masno, međutim nije..
sve sam detaljno oprao i ponovo proverio i ne gubi pritisak na semerizima, kako god rešio sam i njih da izmenjam, na slici se vidi koliko su se utrošili za dve sezone
#395
Posted 08 June 2014 - 01:52
kasnije rešim bure od 50L i ceo motor potopim u vodu do same svećice.... na snimku vidimo da mehurići dolaze i gornjeg desnog brezona, tačnije iz samog navoja
naredni dan sam ipak proverio da li sam prevideo ovaj izvor vazduha ili uopšte nisam prskao penu na brezone, i istina je nisam prskao... nije morala mašina ići u bure, samo da sam bio pažljiviji.. .jbg,,
ovde postoje dve varijante.. ili je puknut blok u predelu navoja brezona pa se vazduh podkrada kroz tunel cilindra gde brezon prolazi skroz gore do matice.. ili je puknut cilindar negde u predelu kanala, a pošto je gornji brezon u pitanju moguće je da prodire ili iz sekundarnog prelivnog kanala ili iz aux boost-a..
na slikama vidimo da na odlivku imam grešku, i da vazduh prodire iz pravca navoja brezona
rešio sam da na navoj u bloku i na sam brezon nalijem diht mase, sačekao 10-ak min i uvrnuo brezon
pritisak je sada ok...
naredni dan usledilo je i prvo paljenje, i sklapanje plastika
juče i danas, vozim etape od 34km u jednom potezu, razrada je u toku,
planiram bar 150km da odvozim, u njoj su teže rolnice, trenutno od 5,25g, ovde bi po pravilu međuubrzanje bilo na nekih 10-11k, na ovim obrtajima Roost već kreće da rezonira, međutim štedim je još neko vreme... Vozim sa 3% ulja, i primetio sam da mi mašina traži malo bogatiju smešu, inače mi je karb bio setovan za zimsko vreme, a evo učinio mi se tanak na početku igle pa je dobio više goriva na pilotki.. sada je situacija da se ugasi na leru kada je topao... ostale otklone koliko sa snimka možete da vidite, prima neverovatno..
ima da se vozi još do prvog redovnog podešavanja
#396
Posted 08 June 2014 - 02:54
Edited by goggyso, 08 June 2014 - 02:55.
#397
Posted 08 June 2014 - 12:08
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#398
Posted 08 June 2014 - 12:18
Cini mi se da je dobar na svim otklonima
#399
Posted 08 June 2014 - 13:37
#400
Posted 08 June 2014 - 14:08
Odlično se čini raspoloživ na snimci, svaka čast za dotjeravanje takvog setupa blizu savršenstva.
24 user(s) are reading this topic
0 members, 24 guests, 0 anonymous users