#421
Posted 10 August 2014 - 09:22
Kad to izmerim ostavljam samo sekundar dosta je to...
Sinclair research 1981 ©
#422
Posted 10 August 2014 - 11:21
ajde nabodi ciljane obrtaje pa da vidimo koliko može da izgura u ovoj produženoj postavci...vozač naravno mora opet biti Krsta...
#423
Posted 10 August 2014 - 13:39
#424
Posted 11 November 2014 - 17:52
Puko remen, Malossi overange kevlar, ovaj mi je prvi pa vala dosta je odradio. Sreca druge stete nemam kevlar se namotao oko varia i centralne opruge a dosta gume je izbacio jer mi je dekla otvorena..
Sinclair research 1981©
#425
Posted 11 November 2014 - 17:59
Ala se smotao taj kevlar...
#426
Posted 11 November 2014 - 18:06
Sinclair research 1981©
#427
Posted 11 November 2014 - 18:29
#428
Posted 11 November 2014 - 18:46
#429
Posted 11 November 2014 - 18:58
#430
Posted 11 November 2014 - 19:56
Stavljaj novi i teraj, to je to..meni je bilo vise zao lepog vremena nego nastale stete!!
#431
Posted 11 November 2014 - 20:35
#432
Posted 11 November 2014 - 21:48
A rascvetao se kelvar samo tako...sva iskustva govore da je malossi kelvaru oko 5k km neki kraj i to bas ovakav...al to ako se nesto drugo nepredvidjeno ne desi u medjuvremenu...
#433
Posted 11 November 2014 - 21:55
#434
Posted 11 November 2014 - 22:21
Послато са HTC One mini 2
#435
Posted 11 November 2014 - 22:59
@cvele tačno sam znao da ćeš to da mi rekneš, sad će sigurno da ide RP ..
U načelu kupio sam od Pite već OR remen samo mi se nije svideo, postoje dve verzije širine 17 i 17,5mm, a razlikuju se i u šiframa, ovaj moj je 17-ka i taj je došao u OR kompletu variomat remenice, a ove što smo kupovali posebno su 17,5mm...
Globalni problem koji je nastao od kako imam 33% produženja je da mi opadaju obrtaji kroz ubrzanje, tačno se sećamn dok sam imao stock AC prenos da sam se Cveletu žalio da imam problem da mi obrtaji rastu kroz ubrzanje, kasnije kada sam ubacio primar 14% pa sekundar 19% potpuno sam zaboravio da su mi se obrtaji stabilizovali kroz ubrzanje, i da sam se uspeo uklopiti sa Athena crnom centralnom za PIA, koja je dovoljno tvrda, a opet ume da pusti remenice da se rasklope do kraja...
Umislio sam da je možda problem u širem remenu i na kraju sam ga vratio Piti, a ja sam sebi vratio stari... znajući da mu je već kraj..
Tako sam prošle godine uglavnom na maksimalnoj brzini imao dosta vibracija koje proizilaze od broja obrtanja primarne osovine, i kompleta remenice kvačilo zvono... od vibracija su se popuštali šrafovi na deklici prenosa, dok je nisam izmenjao na ovu sa torrington ležajevima, kao i pucali nosači auspuha....
33% , su mi 14-primar i 19-sekundar u kompletu sada, i njih sam ubacio da umirim vibracije i premerim krajnju za koju sam se ponadao da će biti malo višlja, ali nemam još dovoljno spreman setup za jači-veći rekord, i podešen ram za manje otpora vazduha.. na kraju dobio sam koji Kmh više, ali ne sa svojom težinom, rešio sam se vibracija, ali sam dobio da mi obrtaji kroz ubrzanje opadaju... pre neku nedelju sam ubacio Malossi ljubičastu PIA koja je još malo tvrđa i koja srazmerno traži drugu težinu rolnica, ali ni ona ne rešava problem opadanja obrtaja,, uglovi na torque drive-u su na 36 step .. to je blaži set, isprobao sam i na 38 step i situacija je još gora...
Dakle došli smo do zaključka da je produženje prenosa potrebno podesiti prema snazi motora i težini vozača i mašine, pa tako nije sve jedno da li obrtaji rastu ili opadaju kroz ubrzanje.. najbolje je kada su stabilizovani dok remen ne izađe do kraja, i ako ima malo rezerve da napegla obrtajima ok, ako nema onda je to toliko, koliko i snage ima za krajnju....
Start sam totalno zajeb**o.. a krajnja bi mogla biti višlja kada bi se potrudio da doštelujem karburator na oštrije, i kada bi lakši vozač sa nešto nižim ramom na ovom prenosu zalegao, ali to meni lično ne odgovara.. 19-sekundar je bio optimum, samo još da rešim vibracije na brzinama 110-115+
ovaj remen je dokusurila ljubičasta Malossi PIA opruga, i vreme.. Cvele je u pravu kevlar ovako pukne i ostavi te na putu, dok obično remenje ume da se troši i tegli, ali čovek može kući da stigne...
#436
Posted 12 November 2014 - 01:59
Kojim redosljedom stavljas to sve znaci ja uz vario nisam dobio one kao podloske iza pa ne znam kolko mm idu i sta jel bi mi mogao izmjerit distance? Anlaser sam izbacio ali neznam kolike distance mi trebaju
#437
Posted 12 November 2014 - 02:28
Ako sam dobro skontao iz teksta ponovo kupujes ovaj malossi kevlar remen?
#438
Posted 12 November 2014 - 03:04
#439
Posted 12 November 2014 - 03:56
Beogradski Fantom, on 12 November 2014 - 03:04, said:
Taj kevlar remen je po svemu sudeci stvarno dobar, jer se ne rasteze uslijed velikih temperatura ali ako se samo tako podere bez ikakvih znakova upozorenja i ostavi te na putu onda mu je to veliki minus. Ali opet za jednu HE masinu kao sto Mario ima, sigurno ce izdrzati naredne 2-3 sezone
#440
Posted 12 November 2014 - 04:40
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users