Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#441 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 12 November 2014 - 09:18

Na ovakvom setupu puca i na manje kma, ja bih pre rekao na 2.000
Ima i Polini OR kais

#442 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 November 2014 - 10:33

@neos, izmerićemo nije problem, uz OR se dobija čaura koja je malo kraća od originalne, i ja sam svoju postrugao još nekih 0,5mm koliko sam probao sa Pitinim 17,5 remenom

#443 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 November 2014 - 01:28

Da li postoji mogucnost da se proba jos tvrdja centralna?

#444 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 November 2014 - 01:42

Probao sam, i pogubio sam izlaznost na recimo 8mm od kraja variomata... situacija opadanja obrtaja se nije znacajno promenila .. ako izuzmemo taj kraj gde vise nema prenosa

Sinclair research 1981©

#445 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 November 2014 - 01:50

ufh, mnogo. glupo da se odbaci 8mm kad je sam mhr veceg precnika. ja navijam za skracenje :sad:

#446 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 November 2014 - 14:46

ovo će biti deljenje, nemam ni na jednoj fotografiji sliku starog remena, ali čvrsto verujem da je bio ovaj... pisao sam ranije da su kod mene u OR kit-u spakovali 17mm širinu za razliku od ovih novijih koje sad plasiraju 17,5mm širine

Posted Image

Posted Image

#447 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 November 2014 - 17:09

Bogami taj ce i kod mene u prenos jer mi mirise problem sa 17.5mm kaisem i skracenom caurom pozadi...

#448 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 14 November 2014 - 17:21

Pita nije problem 17,5mm kajis... Tebi jedino moze biti problem ako si ti to rucno skracivao cauru pa ti poklopac stajao malo ukrivo... Ja sam npr morao skinuti dosta vise od tebe jer mi treba vise platni a opet ima oko 1,5mm da bi poklopac dodirivao blok..

17mm kajis mozda ima vise potencijala za vecu krajnju jer moze vise da upadne u polutke al 0,5mm po meni ne igra neku ulogu....

Edited by bojan681, 14 November 2014 - 17:22.


#449 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2014 - 12:56

nakopao sam, Malossi je menjao šifre nekih remenova, i ovaj stari se teško pojavljuje kroz site-ove, uvek je tu ovaj novi 6114116 17,5mm širine, čak i kao sastavni deo OR kompleta...

međutim evo specifikacije mog over range primerka za minareli 6112811

Posted Image

gde se vidi da je u njemu remen 6113386

Posted Image


hah koji je 17,5mm po starom malossi katalogu... nebitno uzimam 17mm za katanu, moj se potrošio do 16,7mm a mislim da je najbolje radio u periodu oko 17mm širine...

#450 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 24 November 2014 - 23:18

danas sam montirao ovaj novi remen....

ovako stoji bez šajbica

Posted Image Posted Image

i ovako sa 0,5mm distancom

Posted Image Posted Image


u principu nisam nešto stigao da vozim, provozao sam kroz ulicu čisto da se malo ugreje i omekša, mada znamo da je potrebno nešto više da legne kako valja... i stari mi je virio iz remenica u zadnjim danima još više, i to bez šabica, dok sa druge strane osećam da nemam prvu kada sklopim vario identično što je i jasno.. bojim se da nije dovoljno utegnut, po katalogu je ista dužina, kao i onaj koji danas prodaju za ove aplikacije...

biće vremena na proleće za testove videćemo...

#451 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2014 - 23:32

Ako nije tajna koji je poslednji setup koji je vozen pri pucanju kajisa? Mislim na gramazu rolnica i boju (tvrdocu centralne). Sto vise razmisljam o tom produzenju prenosa shvatam da imamo jos veci problem sa tvrdocom centralne. Ne samo da ne moze da zadrzi opadanje obrtaja kroz ubrzanje i ne dopusta izlaznost remena do kraja, verovatno je i krivac brzeg jedenja kaisa i njegovog rascvetavanja. To sugerise da i krade snagu, mnogo. Ipak se tu treba ozbiljno posvetiti pronalazenju najbolje solucije.

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#452 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2014 - 23:38

View PostAcaPostar, on 24 November 2014 - 23:32, said:

Ako nije tajna koji je poslednji setup koji je vozen pri pucanju kajisa? Mislim na gramazu rolnica i boju (tvrdocu centralne). Sto vise razmisljam o tom produzenju prenosa shvatam da imamo jos veci problem sa tvrdocom centralne. Ne samo da ne moze da zadrzi opadanje obrtaja kroz ubrzanje i ne dopusta izlaznost remena do kraja, verovatno je i krivac brzeg jedenja kaisa i njegovog rascvetavanja. To sugerise da i krade snagu, mnogo. Ipak se tu treba ozbiljno posvetiti pronalazenju najbolje solucije.

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edit: vratio sam se par postova, znaci ljubicasta pia je okrivljena..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#453 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 November 2014 - 00:02

Aco, eno kod mene se ljubičasta Pia gazila 2 sezone pa se kaiš nije rascvetao...mislim da nije od presudnog značaja, ali slažem se da tvrđa centralna opruga svojom jačinom pritiska remen tako da se on više troši od slabije centralne...

#454 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 November 2014 - 00:08

stari remen se utrošio skoro celih 1mm, sad kako sam pronašao podatak da je sa 17,5 krenuo i opao do 16,7 jasno je da je to već dosta za jedan kevlar...

ljubičasta athena za pia setup-e je malo tvrđa od crne, ne bih tačno znao koliko , mislim da je +30% crna a +35% ljubičasta ili tako nekako...

#455 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 November 2014 - 00:09

Da da citao sam uporedo obe teme pa malo gubim konce a pokusavam da uporedim i upijem sto vise. Zato sam i pitao za gramazu i boju. Sobzirom na vrlo slicne setupe moj zakljucak je da kod tebe ljubicasta pije vodu ali kod marija iako jaci po snazi, ljubicasta dodje pretvrda u kombinaciji sa produzenjem. Naravno i gubitak snage je evidentan, mogu da zamislim samo koje sile trpi kais koji se bori da rasiri polutke a ne uspeva. Zato se i dezintegrisao.

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#456 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 November 2014 - 00:20

View PostMario, on 25 November 2014 - 00:08, said:

stari remen se utrošio skoro celih 1mm, sad kako sam pronašao podatak da je sa 17,5 krenuo i opao do 16,7 jasno je da je to već dosta za jedan kevlar...

ljubičasta athena za pia setup-e je malo tvrđa od crne, ne bih tačno znao koliko , mislim da je +30% crna a +35% ljubičasta ili tako nekako...
Hvala. Ako je to mera, onda mislim da necemo dobiti nista bolje novim kajisem sa istom postavkom. Snaga ostaje ista pa siri kajis nece upadati dublje u polutke. Sad ti jos i kvari komplet postavku pa bezi i od bolcne. Generalno ili skracenje prenosa ili mozganje sa uglom. Ili mozda imas mesta za koji konjic vise? Pokusavao sam da pronadjem info o bilo kojem proizvodjacu torq drivea sa uglom manjim od 34, ali bez uspeha..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#457 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 November 2014 - 01:05

opušteno duga je zima

#458 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 25 November 2014 - 20:58

Da, da , duga je zima , a i teska vremena nailaze- Slave, Bozici, Nove godine , i ja sam imao problema sa kaisem isteglio se , stelovanja nisu pomogla , pa sam otisao kod Kineza i kupio tregere , verujte , preporodio sam se , a lako za stelovanje , kao Pavese , samo malo popustis i to je to ...

#459 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 November 2014 - 21:06

View PostALIEN SM, on 25 November 2014 - 20:58, said:

Da, da , duga je zima , a i teska vremena nailaze- Slave, Bozici, Nove godine , i ja sam imao problema sa kaisem isteglio se , stelovanja nisu pomogla , pa sam otisao kod Kineza i kupio tregere , verujte , preporodio sam se , a lako za stelovanje , kao Pavese , samo malo popustis i to je to ...

:rat2: :D ...kolega, morate da pazite jer kineski tregeri hoce dublje da upadnu u zadnje polutke :D

#460 Stex3105

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 577 posts
  • MestoMladenovac
  • VozimDerbi Gp1 racing

Posted 28 November 2014 - 16:21

I ja sam imao isti problem sa kaisom :) Isto malossi kevlar, Vozio sam ga nekih 15 km i odjedanput vrisnuo i raspao se u sitne delove :ziveli:





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users