Jump to content


Aprilia SR-1 Pyrotherm team



976 replies to this topic

#541 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 00:16

Da da na granici je... ostale postavke su od ovog samo gore... Mada sacekacemo toplije vreme za konacni set

#542 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 00:19

:1kokice:

#543 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 November 2015 - 01:24

Ne bih nista dodavao na ove konstatacije ali mislim da nije isto kada podignes motor rukom i kada blago propinje prednjicu na punom gasu pod opterecenjem, samo zbog nivoa goriva, al' dobro, proba se i to lako.

A uniforma ti je extra. Nindza :)

#544 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 18:36

Gotove su spoljne lamelice na tassinari-ju

Posted Image

#545 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 19:15

E konačno će SRka omirisati nove Polinijeve. Ajd sad sve 4 pa da vidimo kako SRka kida.

#546 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 22:21

Ajd ništa spektakularno isekao sam spoljne i uspešno uradio jednu sa horizontalnim vlaknima a jednu sa vertikalnim. Ne znam kako mi je to uspelo..


Posted Image
Posted Image

Vertikalne se lakše seku i jače su kada se upoređuje pritisak u sklopljenom stadijumu... inače fabričke su iste debljine kao i ove Pollini sa tamno plavim natpisom 0,30mm..

Kasnije me je Gogi ubedio da uradim još jedan par, tako da sam sklopio sa horizontalnim a u rezervi imam dva para vertikalnih, pa može da se kombinuje..

Posted Image

Karbon je inače skoro nemoguće seći skalperom, obeležavanje može ali sečenje ide super sa nekim oštrim makazama... Bušenje ili brušenje dijamantskim frezama je isto nemoguće, karbon poguli dijamantski prah sa freza i bude nula.. Jedino pije vodu maleni brusni kamen i brusni papir, ja sam koristio 800 i savršeno nosi...

Posted Image Posted Image Posted Image

U međuvremenu sam ponovo proverio da li je moguće karb spakovati sa prednje strane, sećam se da sam ovo već kontrolisao, nekako ukoso može da se ubaci, lonče udara u cilindar, mesta za filter nema, možda bi u open varijanti išao, sajla bi se nekako izmanevrisala .. mrka kapa je ovo..

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


Hvala Gogi na karbon-u, spakovao sam ostatak i saljem ti ga nazad, ima za još 5 parova.

#547 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 23:19

Ja sam te rupe na lamelicama prosto probušio 4mm burgijom na maloj stubnoj bušilici za štampaljke, al kod tebe su četvrtaste rupe pa je komplikovanije. Ne mogu da verujem da karbon tako zezne dijamantsku frezu, al eto, još jedno bitno saznanje. Mislim da nisi morao razrezati lamelice po sredini, radile bi i ucelo a žilavije su kad su cele. Kad pališ makinu da čujemo kako sad fercera sa novim "plućima".

#548 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 23:25

Da da četvrtaste su, unutrašnje lamelice su iste, ali ispravne tako da njih nisam menjao...

Polepio sam danas sve, za koji dan ću paliti, naravno ako budem imao stabilan pritisak.

#549 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 23:30

Na koji pritisak misliš? Nisam siguran da sam razumeo. Kako se fiksiraju lamelice na telo?

#550 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 23:36

proveravam pritisak u bloku sa pumpicom pre montaže karburatora

#551 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 23:40

Aha, jasno.

#552 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 November 2015 - 00:16

Lep tutorijal i jos jedna korisna informacija, ja nisam imao prilike da napadam karbon fiber sa dijamantskim nastavcima i prosto mi je neverovatno da ih unisti.

Interesantno je primetiti da si radio samo spoljne, a citam da su originalne, znaci da ovo prvi put menjas. Zivo me interesuje me kada ce unutrasnje pokazati znake zamora i zasto uopste postoji razlika u trajanju unutrasnjih i spoljnih lamelica.

Kod mine je bas bas nezahvalno igrati se sa velikim karbovima. Komplet konstrukcija nosaca, pa i ta ojacanja subframe-a smetaju i mnogo smanjuju prostor za manevrisanje. Bilo bi dobro izbaciti nepotrebne elemente ili cak projektovati laksi pristup na ustrb sistema ublazivaca/granicnika vesanja..

#553 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 November 2015 - 23:14

Pošto i danas nisam bio uspešan sa paljenjem, primarna kompresija je ok, 3 svećice su ispravne, varnica je u pravom trenutku..

Preostaje da otvorim mašinu i već me jeza prolazi od same pomisli šta je u pitanju... najverovatnije je zalomio kariku negde i nema kompresiju..

Skinuo sam blok i u prvom naletu ugledam belu emulziju.. uhh ako je samo to biće da je glava popustila vodu...

Posted Image

Međutim u pogledu na sastav karike vidim da nije na dobrom mestu... MHR nosi sastav sa gornje strane, a i ožiljak ba klipu govori da nešto nije ok, nekog potpisa je ipak bilo..

Posted Image

Posted Image


Skidam klip i vidim da je karika zaglavljena, ... i što je najgore nema jedan kraj koji prelazi preko štifta u klipu.. ehh opet ova situacija, jednom sam već imao ovu havariju.. cilindar ima nove kratere...

Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

#554 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 November 2015 - 23:59

Auu...neki dan si kacio snimak stelovanja karba, jel se ovo desilo u medjuvremenu pa nije htio da upali?
Jel los dihtung ili glava uzrok pustanja rashladne tecnosti u kompresioni prostor?

Sta planiras sad? Novi klip i karike ili nova termogrupa? Kako god ne gine rasklapanje blokova u potrazi za komadom karike... :sad:

Edited by Lauda, 22 November 2015 - 23:59.


#555 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:00

I hajd sad ti reci zbog cega je pukao kraj karike? A sve ostalo u top stanju.
Ove zagonetke me najvise nerviraju! :angry:

#556 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 00:05

Evo još nekih slika sa leva na desno ide prvo originalni klip koji sam vozio prvih godina, pa nakon toga prvi replacement kojem sam zaje***o brušenje ugla karike i koji mi je odmah posle razrade zalomio kariku i poderao cilindar, nakon toga sam ponovo vozio prvi klip, i skroz desno je ovaj drugi replacement koga sam spakovao prošle sezone...

Posted Image

Posted Image Posted Image

Ono što je interesantno je da se vidi da su prvi i treći klipovi u telu identični, međutim prvi originalni je došao sa natpisom A, dok su dva replacement došla sa natpisom 0..

Posted Image

U telu klipova vidimo da ovaj drugi čak ni ojačanje u odlivku u telu za štift karike nema na odgovarakućem mestu...

Međutim ono što je meni interesantno je da mi je na ovom poslednjem baš razglavljeno ležište karike levo od štifta i da je definitivno karika oscilovala jer je cilindar brušen baš na tom mestu- kada sam popravljao kratere..

Isto je i na originalnom razvaljeno jer sam njega vozio 2012-2014 odnosno posle havarije

Posted Image

Posted Image


ovako izgleda na ovom drugom replacement-u koji nije pre[ao ni 100km.. vidi se d aje ležište OK

Posted Image

Ali na moju žalost ovom sada je upao štift do dna i karika se slobodno zaokrenula... ostalo je već sve jasno...

Mislim da je ovaj cilindar završio gađanje, veliki su krateri sada već i kako god da ih popravljam, velike će biti oscilacije na kariki i to će dovesti do nove havarije...

#557 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 November 2015 - 00:09

Pokoj mu dusi, 7 godina trkanja..

Tacno si u pravu, gledao sam slike i ovo nisam primetio:

Karika na pogresnom mestu
Posted Image

Upucan stift u klip
Posted Image

Ima jedna poucna prica, i veceras sam je cuo :)
"ovo je trenutak kada mladi tuneri prodaju blokove i motor, a majstori sebi kazu, potrosna roba, idemo dalje"


#558 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:14

AAA tako znaci ide prica, svaka cast na dijagnostici to mnogo znaci za sljedece korake! :)

#559 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2015 - 00:17

@lauda posle onog snimka sam uvrnuo 245 diznu i upalio sa svega par taktova.. nikakav performans, učinilo mi se da sam čuo zveckanje ali veoma slabo... ostalo je već sve u temi...

@dajteh .. da zajeban je MHR T7 koncept koji planira sastav karike preko centralnog boost-a.. Dalje korisnik sam treba da brusi sastav pod uglom od 45 stepeni sa dijamantskom turpijom.. pa eto time je krivica na korisniku, jer uvek postoji ono nisi dobro pobrusio.. iskreno ja stvarno nisam dobro pobrusio drugi put, ispalo je malo nejednako.. ina negde slike u temi

#560 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 November 2015 - 00:23

Jbg, uvijek mi bude zao kada vidim neku havariju na forumu. Odmah znam da je trosak i zivaca i para vlasnika. Znam da i mene to sigurno ceka jednog dana, sta da se radi...bitno je samo izvuci pouku i saznati uzrok.
Bas tako AcaPostar, vecina bi odustala na ovakvim stvarima. Vidi se koliko je HE setup osjetljiv i da nije bas za svakoga.

S obzirom da je taj odradio svoju karijeru, imas li nesto novo u planu Mario ili ces ganjati istog MHR T7?





16 user(s) are reading this topic

0 members, 16 guests, 0 anonymous users