#541
Posted 17 November 2015 - 00:16
#542
Posted 17 November 2015 - 00:19
#543
Posted 17 November 2015 - 01:24
A uniforma ti je extra. Nindza
#544
Posted 17 November 2015 - 18:36
#545
Posted 17 November 2015 - 19:15
#546
Posted 17 November 2015 - 22:21
Vertikalne se lakše seku i jače su kada se upoređuje pritisak u sklopljenom stadijumu... inače fabričke su iste debljine kao i ove Pollini sa tamno plavim natpisom 0,30mm..
Kasnije me je Gogi ubedio da uradim još jedan par, tako da sam sklopio sa horizontalnim a u rezervi imam dva para vertikalnih, pa može da se kombinuje..
Karbon je inače skoro nemoguće seći skalperom, obeležavanje može ali sečenje ide super sa nekim oštrim makazama... Bušenje ili brušenje dijamantskim frezama je isto nemoguće, karbon poguli dijamantski prah sa freza i bude nula.. Jedino pije vodu maleni brusni kamen i brusni papir, ja sam koristio 800 i savršeno nosi...
U međuvremenu sam ponovo proverio da li je moguće karb spakovati sa prednje strane, sećam se da sam ovo već kontrolisao, nekako ukoso može da se ubaci, lonče udara u cilindar, mesta za filter nema, možda bi u open varijanti išao, sajla bi se nekako izmanevrisala .. mrka kapa je ovo..
Hvala Gogi na karbon-u, spakovao sam ostatak i saljem ti ga nazad, ima za još 5 parova.
#547
Posted 17 November 2015 - 23:19
#548
Posted 17 November 2015 - 23:25
Polepio sam danas sve, za koji dan ću paliti, naravno ako budem imao stabilan pritisak.
#549
Posted 17 November 2015 - 23:30
#550
Posted 17 November 2015 - 23:36
#551
Posted 17 November 2015 - 23:40
#552
Posted 18 November 2015 - 00:16
Interesantno je primetiti da si radio samo spoljne, a citam da su originalne, znaci da ovo prvi put menjas. Zivo me interesuje me kada ce unutrasnje pokazati znake zamora i zasto uopste postoji razlika u trajanju unutrasnjih i spoljnih lamelica.
Kod mine je bas bas nezahvalno igrati se sa velikim karbovima. Komplet konstrukcija nosaca, pa i ta ojacanja subframe-a smetaju i mnogo smanjuju prostor za manevrisanje. Bilo bi dobro izbaciti nepotrebne elemente ili cak projektovati laksi pristup na ustrb sistema ublazivaca/granicnika vesanja..
#553
Posted 22 November 2015 - 23:14
Preostaje da otvorim mašinu i već me jeza prolazi od same pomisli šta je u pitanju... najverovatnije je zalomio kariku negde i nema kompresiju..
Skinuo sam blok i u prvom naletu ugledam belu emulziju.. uhh ako je samo to biće da je glava popustila vodu...
Međutim u pogledu na sastav karike vidim da nije na dobrom mestu... MHR nosi sastav sa gornje strane, a i ožiljak ba klipu govori da nešto nije ok, nekog potpisa je ipak bilo..
Skidam klip i vidim da je karika zaglavljena, ... i što je najgore nema jedan kraj koji prelazi preko štifta u klipu.. ehh opet ova situacija, jednom sam već imao ovu havariju.. cilindar ima nove kratere...
#554
Posted 22 November 2015 - 23:59
Jel los dihtung ili glava uzrok pustanja rashladne tecnosti u kompresioni prostor?
Sta planiras sad? Novi klip i karike ili nova termogrupa? Kako god ne gine rasklapanje blokova u potrazi za komadom karike...
Edited by Lauda, 22 November 2015 - 23:59.
#555
Posted 23 November 2015 - 00:00
Ove zagonetke me najvise nerviraju!
#556
Posted 23 November 2015 - 00:05
Ono što je interesantno je da se vidi da su prvi i treći klipovi u telu identični, međutim prvi originalni je došao sa natpisom A, dok su dva replacement došla sa natpisom 0..
U telu klipova vidimo da ovaj drugi čak ni ojačanje u odlivku u telu za štift karike nema na odgovarakućem mestu...
Međutim ono što je meni interesantno je da mi je na ovom poslednjem baš razglavljeno ležište karike levo od štifta i da je definitivno karika oscilovala jer je cilindar brušen baš na tom mestu- kada sam popravljao kratere..
Isto je i na originalnom razvaljeno jer sam njega vozio 2012-2014 odnosno posle havarije
ovako izgleda na ovom drugom replacement-u koji nije pre[ao ni 100km.. vidi se d aje ležište OK
Ali na moju žalost ovom sada je upao štift do dna i karika se slobodno zaokrenula... ostalo je već sve jasno...
Mislim da je ovaj cilindar završio gađanje, veliki su krateri sada već i kako god da ih popravljam, velike će biti oscilacije na kariki i to će dovesti do nove havarije...
#557
Posted 23 November 2015 - 00:09
Tacno si u pravu, gledao sam slike i ovo nisam primetio:
Karika na pogresnom mestu
Upucan stift u klip
Ima jedna poucna prica, i veceras sam je cuo
"ovo je trenutak kada mladi tuneri prodaju blokove i motor, a majstori sebi kazu, potrosna roba, idemo dalje"
#558
Posted 23 November 2015 - 00:14
#559
Posted 23 November 2015 - 00:17
@dajteh .. da zajeban je MHR T7 koncept koji planira sastav karike preko centralnog boost-a.. Dalje korisnik sam treba da brusi sastav pod uglom od 45 stepeni sa dijamantskom turpijom.. pa eto time je krivica na korisniku, jer uvek postoji ono nisi dobro pobrusio.. iskreno ja stvarno nisam dobro pobrusio drugi put, ispalo je malo nejednako.. ina negde slike u temi
#560
Posted 23 November 2015 - 00:23
Bas tako AcaPostar, vecina bi odustala na ovakvim stvarima. Vidi se koliko je HE setup osjetljiv i da nije bas za svakoga.
S obzirom da je taj odradio svoju karijeru, imas li nesto novo u planu Mario ili ces ganjati istog MHR T7?
16 user(s) are reading this topic
0 members, 16 guests, 0 anonymous users