#761
Posted 01 March 2017 - 22:31
I ja sam se susreo sa istim problemom kad sam promenio oprugu, znači samo sam nju promenio i dobio tolike vibracije da su šrafovi poispadali sa deklice prenosa!
Treba kupiti 2-3 opruge pa testirati
Sent from my iPhone using Tapatalk
#762
Posted 01 March 2017 - 23:01
Kolika je visina doseda overrange drivera? Razmisljam, ako je kraci od visine piaggiovih remenica onda nema smisla koristiti piaggiove opruge, na kracem rastojanju nece moci da se sabiju i sirice se se opruge u stranu. Meni se na 3g nije pokazalo potpisivanje.
#763
Posted 09 April 2017 - 19:45
evo slike kako to izgleda, novi overrange MHR remen je u pitanju 17,5 širine... pa proverio sam kako izgleda sa malossi 128mm remenicama, jer sam u polini posumnjao na trenutak
ovako stoji bez šajbica napred i gubi se nešto neznatno u startu, naravno štelujućim kvačilom može da se dovede u spregu ponovo..
i situacija sa polini 128mm
međutim problem je jer se remen žulja po bloku, naravno to je samo u početku na startu i u povratku, ali opet ovde nemam šta da brusim više...
#764
Posted 09 April 2017 - 20:01
međutim danas nisam ništa po tom pitanju postigao
poslednjih dana sam vozio 120 diznu koja je usledila nakon 123 jer mi je i dalje sa iglom u skroz spuštenom stadijumu bila veća snaga na 3/4 igle nego na punom gasu.. danas sam uradio 117 i sada imam komplet od 115 do 125 u stepovima po 2-3 broja...
danas sam testirao sve dizne sa fiksnim setom igle i šrafa, u vhst slučaju za gorivo, pa najbolje se pokazala 117, na kojoj imam i pun gas i nešto akceleracije, sa 120 imam za nijansu bolju situaciju u međuubrzanju i gušenje na punom gasu, dok je sa 123 i 125 to još više izraženo
sa 115 imam klasično već mukanje na odvrtanje punog gasa, dok mi se u međuubrzanju i maksimalnoj učinio malo tanak.. ostavio sam 117 i sa njom testirao.. dobar je ovaj VHST na terenu se menja dizna veoma lako
evo nekog snimka sa 117 iz vožnje
i punog gasa od nule do 100
ja iskreno nisam nešto impresioniran snagom, da podsetim ovo je
top due+, sa polovnim klipom iz motoforce racing-a
dell vhst 24 sa stage6 sunđer gljivom
stage6 pro auspuh
varijabilno mhr team paljenje, podešeno malo mirnije, start će biti na oko 22 stepena pre GMT
19% sekundarno produženje
mhr team 2000 variomat
overrange remen za njega i 128 remenice
polini 3g kvačilo u kombinaciji sa nekom crvenom oprugom dosta tvrdom
#765
Posted 12 June 2017 - 09:48
sada je počeo dyno ponovo da meri valjano, već sam umislio da ću ga likvidirati...
i krenuo sam ponovo u jurnjavu za centralnim oprugama, jernostavno ova crvena fi 50 mi je u debalansu, te unosi vibracije pri većim brzinama, dok npr, malossi ljubičastu ne umem da upregnem jer nemam izlaznost do kraja, ne naravno zbog njene dužine već mi je u kraju pretvrda....
sad opet fenomen kako i zašto kada je ostali voze ?... mesta za nju bez žutog TC kontrolera imam, dakle 34 +/- 0,5mm, ali svakako ne radi valjano, ostaje mi skoro 10mm neiskorišćene izlaznosti na variomatu...
nakon toga odlučim se za kupovinu crvene malossi za minareli 46 promera, jer mi je ta nekada radila, i uradim par slika u stegi dok sam merio dužinu u sabijenom stanju i proveravao da li će stati...
ovde vidimo koliko je stara crvena fi 50 otišla u debalans
u odnosu na novu malossi fi 46
međutim loši rezultati, imam gušenje i propadanje obrtaja u kraju, plus debalans, koji prodpostavljam dolazi jer nemam TC kontroler za mina oprugu te se ona jednostavano pomeri u jednu stranu na dosedu
dalje sve sumnje oko ovog pollini torque drivera dolaze jer je sa malossi 128mm starim bilo sve ok, rešio sam da poslikam i premerim na komp-u uglove, od svakoga imam po dve fotografije, sad koliko je ovo tačno, ne znam jer sam do ovih informacija maločas došao, tako da mi sledi fotografisanje i merenje malossi-ja koji je navodno sa 36/38 uglovima
ako je ovo tačno, onda sam kupio sebi torque sa uglovima za BB cilindre i kratki prenos... ovi uglovi nisu za slabašne mašine i produžene prenose 46/48 ?
dakle jedino mi ova crvena fi 50 kriva opruga radi posao, verovatno je optimizovana za nelinearne kanale, te pri kraju sabijanja unosi veću silu...
#766
Posted 12 June 2017 - 09:53
nešto je delovala ovde beldunjavo, ne mogu se setiti sada već, to je na prelazu na 100 diznu, mislim da je ovo bila 8-ica, pa sam prešao na 9-ku
u svakom slučaju sa ovom 2,5 pozicijom igle i 9-kom sada imam ok boju, vozio sam se 35-40km u jednom potezu, od toga je bilo i deonica 5km pun gas
#767
Posted 12 June 2017 - 10:14
brzina je GPS, to sam ponovo proverio
i ovde se ova epoha završava, drago mi je da sam probao i vozio ovaj koncept, taman i sa nešto trošnim klipom, bar sam se upoznao sa nekim nedostatcima koje me čekaju za ubuduće, generalno nije to loš cilindar, reklo bi se za apetite tunera 100-ke
#768
Posted 12 June 2017 - 11:41
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#769
Posted 12 June 2017 - 12:30
#770
Posted 12 June 2017 - 12:32
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#771
Posted 12 June 2017 - 21:29
#772
Posted 12 June 2017 - 22:17
Sada mi je stvarno žao što nisi bio u mogućnosti da doteraš Srku za Beograd i da se malo upoznamo sa ovom postavkom.
Taj fenomen uglova i problem sa centralnom oprugom tebe dosta dugo prati, sećam se mojih prvih postova na forumu a u tvojoj temi, i tada je bio problem usaglasiti uglove torqa sa remenom i variomatom, odnosno spregu snage agregata vs produzenje prenosa i tvrdoće centralne opruge.
Ja sa nestrpljenjem očekujem očitavanje malossijevog torqa, iskren da budem nikada nisam razumeo kako i u odnosu na čega proizvodjači mere ugao, tih recimo 36 stepeni je u odnosu na osu osovine primara ili u odonsu na osu remenica/remena?
Sto se tiče tih centralnih opruga, velika je to nepoznanica i krivo mi je sto moramo dosta novca uloziti u razne probe. Koliko se sećam, probao si bukvalno sve moguće aplikacije, piaggio opruge različitih proizvodjača, minareli pa i gy6/kymco.
Mozda bi bilo dobro usredsrediti se na ono što proizvodjač remenica preporučuje bas za njih, ja iskreno vise nisam pametan a kopka me.
Što se tiče karba, sad sa slika uvidjam koliko je ta igla tupa i sada je jasno kakvu si borbu imao na setovanju. Dobro je da si probao whst i pronasao neku kombinaciju, mnogo je zenuto setovati takav cilindar koji ima viska na prelivnim kanalima i koji moze da proguta bukvalno bilo koju diznu, a da pritom bude tanak na igli. Svak čast! Videlo se jos na ranijim snimcima da lepo reže. Definitvno moramo nakopati te igle D tipa za whst, phbl karbove.
Meni ovo deluje ok a mislim da bi i ti trebao da budeš zadovoljan bez obzira na postignutu krajnju brzinu, jer ruku na srce, nisi ni ti tako lagan dzokej za probu krajnje a ni taj cilindar sa potrosenim klipom ne isporučuje predvidjenu snagu. I sam si rekao da je slabiji od Airsala T6 i ja verujem da je sve novo, isao bi on jos malko u obrtaje i jače pokazao zube.
U svakom slučaju lep prezent jednog midrace gusa!
#773
Posted 13 June 2017 - 10:17
ovo je dakle 128mm aluminijumska speed drive remenica, koja se danas po šifri ne nudi, na RP-u su u ponudi čelična i keramička... po uputstvu vidimo da su oni naveli da nosi uglove 36 i 38 stepeni, i žalostno je što moram da kažem da isto ovo uputstvo nose sve njihove remenice i keramičke i čelične, takoreći štampa se i pakuje unisex papir...
što se tiče merenja ja sam za***o odnos, meri se od ose obrtanja osovine a ne od horizontalne ose remenice...
pa tako izlazi ova pollini u ovim merenjima sa fotografija 42-43 stepena...
dok mhr team ista ta 128 iz overrange kompleta nosi 38-40 stepeni
greške naravno postoje, ipak su ovo fotografije, ali razlika je očigledna...
#774
Posted 13 June 2017 - 20:58
#775
Posted 14 June 2017 - 09:53
kako god čudno se ponaša i do sada je ubijao obrtaje kroz ubrzanje, međutim pošto nisam bio dobar sa setup-om ne mogu da komentarišem, sa druge strane dule je slabiji koncept...
sećam se da kada sam prvi put postavio mhr 77, sa ovim overrange starim 36/38 i serijskim minareli AC prenosom da sam imao porast obrtaja kroz ubrzanje, pa sam morao da varam za Batajnički drag, start mi je bio na 12-12,5 a izlaz pre prevrtavanja sam već ima na oko 14,5-15... to se naravno stabilizovalo sa primarnim 17% produženjem i kasnije sa 19% sekundarnim
sa druge strane kada sam vozio oba produženja isto sam imao lagano ubijanje obrtaja, pa sam počeo da filozofiram sa tvrđom centralnom oprugom i sumnjao u pad snage agregata, ovde https://svet-skutera...3492#entry73492
međutim to je ustvari samo sprega ugla i snage motora, sa mojom težinom... nikakva posebna nauka....
ako ovaj EVO stvarno bude tako prgav, onda će biti odličan za stock prenos... pokidaću vas na dragu
#776
Posted 14 June 2017 - 15:40
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 14 June 2017 - 15:40.
#777
Posted 14 June 2017 - 20:51
Dok sa druge strane imamo i čišćenje promašenih projekata, susreo sam se već sa artiklima koje samo pobrišu iz ponude i povuku iz kataloga..
Nebitno, idemo dalje...
#778
Posted 17 June 2017 - 08:44
dvoumim se dali da ovo radim ili da kupim druge blokove, gore na boost-u je toliko malo preostalo materijala da je upitno zaptivanje, takoreći moglo bi se dovariti materijala na cilindar i ponovo glodati dosed...
dalje počistio sam grube naslage lepljenja 800 rotacionom šmirglom i malim biax-om.. i sada su ostali teži stadijumi... ove naslage ne idu dalje tako lako, a nalaze se baš oko i na stubovima
nema ovde druge, ili tri dana kopanja raznim šmirglama ili malim kamenom pa tanko dodirivanje uz lubrikant u mom slučaju wd40
na kraju posle 1000 rotacione šmirgle je ovako ispalo
imam i mali krater na žalost u nikasilu u predelu ispod izduvnog kanala... tako to ide, nekada se nikasil podigne
i glava je malo dobila po nosu, ništa strašno
#779
Posted 17 June 2017 - 10:18
#780
Posted 19 June 2017 - 21:53
Ukupno imam prostora za 33mm oprugu, dok je malossi crvena u sabijenom stadijumu sa sve TC-om koji inače dodaje oko 2-3mm, ukupno 29mm
Dakle krenuo sam da radim MHR remenicama, i odmah u startu gremlin, ne otvaraju se do kraja jer je TC za 0,5mm uži od poklopca remenice..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users