#781
Posted 19 June 2017 - 22:18
U sledećem testu osećam još veoma malo vibracija i imam dosta kraći prenosni odnos, sada mi se već na 90kmh završava variomatski i mašina kreće u prevrtavanje...
Eto na ovaj detalj nisam obratio pažnju, sa strane prema kvačilu je TC isto malo širi pa ne leži potpuno
Naopačke se bolje primećuje, dakle opet brusni kamen i obaranje ivice
U na kraju mi deluje dobro i otvaranje maksimalno
Rešio sam da proverim izlaznost, na drugoj slici desno je malossi a levo polini remenica
Zadovoljno konstarujem da sada nemam vibracija, mada sam se uverio da se malossi remenice nešto manje otvaraju i da mi se prenos završi na 94kmh i tu navuče obrtajima do 11300 odakle ne ide višlje.. Ovaj prenosni odnos bi sada bio idealan za fino podešavanje karburatora i dolazak do zadnjeg atoma snage.. Nije mi jasno do kraja koje su razlike u tom otvaranju, vozi se isti remen, isti vario, iste šajbice a različite remenice po brandu i materijalu...
Dakle Aca je bio u pravu, na ovim remenicama gde je 46 poklopac torque-a mora mina opruga bez obzira što mogu obe da se apliciraju, jer se ona praktično oslanja o zidove poklopca sa unutrašnje strane i tako ne osciluje. Jedino što ja nikada nisam vozio TC za 46mm mina oprugu, a polini 2G kvačilo nema utore za centriranje pa sam nekako uvek bio u vibracijama..
Videćemo šta se dešava preko 100 i šta će ti obrtaji primarne osovine doneti, ja sam priznajem još uvek malo skeptičan...
#782
Posted 20 June 2017 - 07:38
Ja pratim i iscekujem kad ce taj MHR na skuter...njega si spasio za oskara!
#783
Posted 20 June 2017 - 08:19
nadam se da će biti sve OK sa prenosom, za cilindar ide polako posao, nigde ne žurim, sve merim, kompariram i računam više puta, do tada se vrti dule
#784
Posted 23 June 2017 - 22:19
A Due ako se veseli vrti, pusti ga da se vrti...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#785
Posted 28 July 2017 - 21:10
Da podsetim samo sklopio sam sa nekim gumicama koje su mi ostale od airsal-a i stage6 racinga, ova kompresiona je i bila načeta, ali sam pogurao ležište kanala sa crvenim silikonom.. sve u svemu održala se
Na moju sreću cilindar je preživeo kao i klip
Na čelu se nazire crni depozit, jasno je da je ovaj vhst bombardovao na pilotki i početku igle
Toliko o duletu, obzirom da je samo nabacan na blok bio, dobro se vozio...
#786
Posted 28 July 2017 - 21:36
#787
Posted 28 July 2017 - 22:22
Čekamo novi jači setup... sad će trke
Sent from my iPhone using Tapatalk
#788
Posted 02 August 2017 - 12:33
najpre veliki problem je razlika između BB i malog MHR team 1 cilindra, sastavni portovi su daleko drugačiji, a ja sam naravno davne 2008-e kako to dolikuje optimizovao svoj blok prema BB T2 77 cilindru, koji je kako vidimo na slici u odlivku veći
na istoj ovoj slici se u silikonu može videti koliko je ustvari ostalo na sastavnim delovima MHR team cilindra i blokova koji su otvoreni... prepoznaćemo da je kod boost-a preklapanje na nekim mestima 1mm, dakle tu mora biti zaptivanja....
koristeći se alu zaptivkama od BB-a ucrtao sam sebi konture i tačkicama blago ostavio otisak u cilindru da znam dokle mogu da brusim
prvo sam krenuo sa boost-ima, mnogo aluminijuma ima za izvaditi, ovde ulazim samo sa malom frezom od 3mm, prilaz i otvore u plaštu ostavljam za neki naredni dan
zatim sam radio sastave primarnih i sekundrarnih transfera, ovde je išla kombinacija male i velike freze, kopanje u unutrašnjosti i grubo spolja sam radio sa velikim biax-om i 6mm frezom, dok sam ivice i ćoškove popravljao sa malom od 3mm
i na moju nesreću uspeo sam da probušim cilindar kopajući unutrašnjost... pad koncentracije i nepažnja su učinili svoje, trebao sam bolje sagledati da su zidovi ispod prema sastava u odlivku tanki
ovde je naravno ovaj dan završen posao, jednostavno neće me ovaj mali cilindar i tačka, moram sad osmisliti kao to zalepiti-zavariti...
#789
Posted 02 August 2017 - 12:53
ovde su radili mali dijamantski frezeri, kojih imam u različitim dimentzijama, slabo nose aluminijum pa su dobri za konture
dok sam unutrašnjost radio sa klasičnom kugličastom frezom prelčnika 4mm
ovako to sada izgleda
dužan sam ovde svakako da dam jedan osvrt zašto nisam kopao boost-e u stranu više... po svoj teoriji ovde bi se moglo dobiti još površine na transferima, jer su i boost-i transferi, pa i sa njihovom površinom donosim pritiske koji bi mi pozitivno delovali na elastičnost cilindra, pritiske transfera...
ako bolje pogledamo Team2 koncept videćemo da su dva sekundarna boosta, svojim vertikalnim uglom uprskavanja na nekom prelazu između sekundarnog transfera i centralnog boost-a
ako je on na 65 stepeni vertikalnog uprskavanja, a sekundarni prelivni na 5 stepeni, onda sa slike možemo da zaključimo da su sekundarni boost kanali na nekih 15-20 stepeni.. najverovatnije postoji valjani razlog zbog čega je to tako odrađeno, i smatram da samo kopanjem boost-a u stranu ne mogu preobraziti jednostavno i vertikalni ugao, koji je u mom slučaju na Team 1 cilindru isto 65 stepeni... da napomenem da mi je sastav karike gore i da trči preko stuba boost-a tako da bi praktično to bilo izvodljivo...
isto tako razmišljao sam i o otvaranju nova dva boost kanala i bušenju pod uglom vertikalnom stubnom bušilicom ali mi nije bilo dovoljno mesta.. pošto imamo jedan ugrobaren Team1 cilindar može taj projekat da se testira, ali sačekaće neka bolja vremena...
dalje pogledao sam sve poznate koncepte koji nose dva boost kanala, a koji se prodaju na tržištu i svaki od njih ima ostavljen zid u plaštu cilindra, gde su uprskavanja boost neophodna da zarotiraju centralni stub uprskane smeše kako bi se izduvni gasovi što bolje potisnuli kroz izduvni kanal, stoga ovde ostajem na ovoj širini dva boost i za prvu loptu ne kopam više,..
#790
Posted 04 August 2017 - 11:38
dalje ovde su preliminarne analize, postaviću stock i planiran rad..
moji motivi su sada već mnogo drugačiji nego nekada, idem prvo na površinu transfera bez uglova, obradu boost-a, i kasnije prema tome na korigovanju površine i eventualno ugla izduva.. sa druge strane svi ovi koncepti su nelinearni ako gledamo sa aspekta pritisaka transfera i izduva i taj hendikep je pokrpljen sa varijabilnim paljenjem, malim zamajcem i auspuhom sa mnogo malenih difuzora, gde će to doprineti bržem razvrtavanju i ranijem ulasku u rezonantni opseg..
opet ako pogledamo moć ovog bloka, ni jedan koncept ne prelazi 180PSI za izduv i rezonancu, onda pak sa druge strane ne bi bilo loše da se sa pritiscima uklopim isto ili slično stock-u, sa transferima ispratim koliko mogu a ciljanim obrtajima ne odem predaleko od centralnog power band-a auspuha.. ovde u planovima je to na 15k a vidimo da pritiskom transfera ne zaostajem toliko mnogo, npr u stock-u je to bilo oko 40PSI-ja meni sada ovde na 15k fali svega 10 PSI-ja... opet ovo je samo plan i simulacija, dakle držim se ovih kvota pa radim stepenasto i kontrolišem...
u prvoj fazi kopanja uradio sam boost-e, ono što je na slikama gore, uradio sam površine transfera koliko sam mogao za prvu situaciju, kao i izduvni kanal okvirno u površini bez podizanja ugla
i usledila je prva kontrolna analiza gde sam u stvarnosti dobio sledeće
snaga po teoriji: 27KS
najbolja iskoristivost: 14500
pritisci izduva i rezonance: 174PSI
pritisci transfera: 135,5PSI
kalkulativna snaga na vretenu radilice: 22,5KS
vidimo da mi je snaga načelno ok, ne bih posebno preterivao, ali imam razrok pritisaka još uvek od 38PSI-ja između transfera i izduva.. sa druge strane sviđa mi se što su mi se ciljani našli na 14,5K što je za svega 700 o/min više od stock-a, opet ne znam gde će mi ovaj auspuh tačno raditi jer je on koncipiran za 77cc cilindar. svakako plan je da se površine primarnih transfera dovedu što je moguće više, na način što ću ih podvući pod izduv koliko mogu, da se konture sekundarnih i primanih dovedu na što je više moguće kvadratne oblike gde ću dobiti maksimum povšine bez pomeranja ugla..
sad što se ugla tiče, merio sam na više načina, mnogo puta, fabrički su veoma prgavo oborene ivice i ako gledamo da je nikasil u stock-u pobrušen za primarni preliv na 30-30,1mm u samom cilindru je mera bila 30,5mm, opet dok sam počistio te hrapave površine od odlivka došao sam do 30,3mm.. definitivno uglove preliva koji su stock nisam želeo da diram do samog kraja...
ista situacija je i sa boost-ima , stock mera ugla se ne menja
ovde sam popravio još te neravnine u telu kanala, preostaje mi neko poliranje
i na kraju ovoliko sam izvukao površine primarnih preliva, naravno trebalo je i u unutrašnjosti pokopazi zidove kako bih imao verodostojnu površinu i zadržao horizontalne uglove uprskavanja od 7 stepeni
nakon čega je analiza pokazala sledeće
snaga po teoriji: 27,1KS
najbolja iskoristivost: 14500
pritisci izduva i rezonance: 174PSI
pritisci transfera: 152,5PSI
kalkulativna snaga na vretenu radilice: 22,5KS
tako da sam popravio transfere za 18PSI-ja i umanjio razrok do 22PSI između izduva i rezonancije i transfera, i odlučujem da za prvo deljenje sklapam ovako..
#791
Posted 04 August 2017 - 12:54
ako ga uporedimo sa starim klipom videćemo da je on u šifri kao i u dimenziji identičan... stari klip sam uspešno zalepio na 200km pređenih tako da je i on u fabričkoj meri 11/100 ispod nazivne
inače podsetiću da sam i u prvim danima merio Team2 77 cilindar i klip te da sam i tamo došao do ovih famoznih 11/100 razlike
cilindar mi je sada od sveg ovog guljenja 1/100 utrošen, a mogao bih reći da toliko grešim u merenju, mada subitor kalibriram po istom mikrometru, tako da je ova reazlika relevantna
zazor na novoj kariki mi je 0,18mm
tako da nema druge nego da nastavim sa sklapanjem, od igličastih 12x17x17 imam tri primerka, srednji je dosta trošan, prvi i treći deluju ok
slede dalja merenja.. ovo je sa zaptivačem ispod cilindra debljine 0,5mm, vidimo da klip izlazi van GMT cilindra i to 0,13mm
i premerih zapreminu glave 7,6ccm što je značajno drugačije od onoga što je pita merio u temi analize, gde se vodi podatak od 7,05ccm... a to menja postavke
zakrivljenja čela klipova su identična i iznose 50,4-47,6= 2,8mm to smo utvrdili više puta
upust u glavi je 0,46mm odnosno moguće je i da je 0,5mm
onda pak proizilazi da je C= -0,13mm i da će stepen kompresije u ovoj minus situaciji biti 15,6:1
#792
Posted 04 August 2017 - 13:06
kako god, uzeo sam da još jednom proverim koliko mi fali otvora do alu zaptivača od 77 cilindra, i na kraju obradim klingerit 0,5mm mali zaptivač na meru bloka
namazao sam sa victor reinz silikonom tanko obe strane i lagano pritegao, da bi nakon 30-ak minuta tek stegao na planiranu meru 12Nm i izmerio squish od 0,55-0,6mm (mikrometar mi je na 0,2 u nuli)
proverio to i sa dig šublerom
da bih sutradan otvorio glavu i premerio ponovo sa tinol žicom prilepljenom na čelu klipa
dakle squish mi se spustio na 0,5mm... ipak se lepak preko noći pod pritiskom slegao na osnovnu meru
nakon toga sam taj postupak ponovio nekoliko puta, i u toj nedoumici rešio da izmerim zapreminu glave još jedan put
dakle ako je squish 0,5mm onda je klip u nuli... što sam naravno proverio, pa mi proizilazi stepen kompresije od 14,9:1
ovako ga ostavljam, nema smisla ići na niži stepen kompresije, pa team replika na pug-u mi nosi 14,5:1....
te večeri sam izmerio i zapreminu bloka za neka kasnija kalkulisanja i imam 170ccm sa klipnjačom upuštenom
#793
Posted 04 August 2017 - 13:10
od problema javio mi se ponovo ovaj mikuni 30, jer sada ga po prvi put imam montiranog u prirubnicu sa 75 stepeni zakošenjem, te sam morao blok ponovo da turpijam
i to je to, resetovao sam postavke ovog mikuni karba
bila je u njemu power 75 sada je 90
bila je u njemu glavna 275 sada je 245
bila je pilot 15 sada je 20
bila je igla na predposlednjem od skroz podignutog sada je na sredini
#794
Posted 04 August 2017 - 20:10
Malo sam se i ja bacio u racunicu,malossi sport glava 6.8cl,c parametar na 0.2mm,rastojanje u glavi je 0.3mm,squish bi trebao biti 0.5mm i kompresija jako blizu tvornickog podatka,tj. 15.9:1.
Naravno ako ti ulazi u kalkulaciju ovaj c-parametar.
Sretno i pratim dalje
#795
Posted 04 August 2017 - 20:29
Ne bih sad bez argumenata o tome diskutovao, pisao je Jennings u knjizi...
#796
Posted 04 August 2017 - 20:38
uploadfromtaptalk1501875502924.jpg 54.39K 54 downloads
#797
Posted 04 August 2017 - 20:48
#798
Posted 06 August 2017 - 08:54
Vratio sam VHST 24 dell-a i pronašao da mi je sa skroz uronjenom iglom 115 dizna prva upotrebiva... Rade i 110,105 i 100 na višljim pozicijama igle ali se i ovde borim sa pilot diznom...
Rolnice su 3,8g u sprezi sa malossi crvenom, to je set koji je i došao sa overange kompletom, centralna je naravno nova i kreću polako testovi..
Zamešao sam 3-4% double ester-a sa 98 oktana gorivom...
Za prvo deljenje nije loše, zaboravio sam već eksploziju HE setup-a pa mi sve sada deluje neobično..
#799
Posted 06 August 2017 - 09:10
Lepo vrisne kad utrci u rezonu.put (asfalt) je kriminalan,ne bi ja tu terao preko 60,a ne stotku.jos jednom,bravo mario
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 06 August 2017 - 09:11.
#800
Posted 06 August 2017 - 09:54
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
21 user(s) are reading this topic
0 members, 21 guests, 0 anonymous users