#801
Posted 06 August 2017 - 10:10
Hvala na čestitkama
#802
Posted 06 August 2017 - 17:15
#803
Posted 06 August 2017 - 17:36
Uživo su ovakvi setupi mnogo strašniji, ovako kad se gleda snimak umanjen je doživljaj...
Čestitke sine što si MHRa postavio opet na noge... evo da kucnem u drvo samo da potraje
Sent from my iPhone using Tapatalk
#804
Posted 06 August 2017 - 20:31
Bravo majstore.
#805
Posted 06 August 2017 - 21:40
jasno je da ne može biti dobro sa jednom iglom i jednom pilotkom
#806
Posted 07 August 2017 - 20:06
#807
Posted 18 August 2017 - 18:43
#808
Posted 30 September 2017 - 11:12
na slikama vidimo da je cevčica ulazila u telo ispusta do kraja i da je moguće da ovde imam umanjen ili prekinu protok sa powerjet-a, sa druge strane proverio sam joj promer koji je na 1mm, tako da bi sa tog aspekta trebala biti dovoljnog protoka...
ovde sam zapazio još jednu prepreku u samom originalno crevu za protok goriva od PJ dizne do raspršivača, u gornjem delu je neki plastični umetak, deluje mi kao da i on ima protok umanjen, dvosmeran je dakle nije ventil.. nezz čemu služi
bili su planovi da uvde u lonče karb-a uvrnem neki metalni ispust, npr za mazalice, ali nisam uspeo da izvadim postojeći koji je od mesing-a, tako da sam izlaz rešio sa komadom silikonskog creva, koji sa dobrom stegom vrlo kvalitetno može ovde da se učvrsti...
resetovao sam postavke koje sam koristio u srećnijim danima, nivo plovka i igličastog ventila podesio na više goriva, uvrnuo 245 diznu, postavio iglu na srednji podeok, ostavio power 90 i pilot 20, međutim nisam postavio ipak ovog mikuni-ja gore, dao sam sebi vremena da još malo razmislim, do tada mašinu napaja Dell 24 VHST koga sam vozio preko zime sa dule-tom...
#809
Posted 30 September 2017 - 11:27
i tako u nekim tim kratkim probama, motor se ugasi, kurbla nema otpora... što aludira na da nema kompresije.. čak se i oseti kada je samo karika zapekla i kada je rupa... baš nikakav otpor nema
na moju nesreću, ovde je havarija ponovo... dalje poručujem novi klip i nakon 10-ak dana rasklapam i čistim
ne znam zbog čega i kako se ovo dešava, i na prošlom klipu sam imao tragove topljenja... koji su znamo već uzrok presiromašne smeše u kombinaciji sa velikim predpaljenjem..
sa moje strane je paljenje na 2,25 podešeno koliko piše u knjizi, koristim BR10HIX novu svećicu, a smeša je sa diznom koja daje maksimalnu snagu... ok ovde sad postoji još onaj momenat gde je MHR-u prva upotrebiva još veća, ali ne i najbolja... moram sad naloviti ovaj fenomen..
na vitonskim semerizima se vidi da su potrošeni značajno.. njih sam ubacio kao inovaciju pre mitrovice, kao i ove Koyo ležajeve koje mi je Pita dao iz zamrzivača, jer se tada nije moglo kupiti... od tada mogu da izbrojim koliko sam stotina km prešao, mhr 77 mi se ubio posle mitrovice, dule-ta sam vozio nešto preko zime, i ubio sam dva mala mhr-a.. dakle što se vozilo, išlo je sa dule-tom, ali sa njime i nije bilo problema..
mnogo je ovo utošeno, pruga naleganja je oko 2-3mm, moguće da mi radilica opet trese, moguće je i da se tu javio neki falš, ja nisam primetio masnoću sa spoljne strane, sa druge strane moguće je da ovi vitoni prozevaju na visokim obrtajima u kombinaciji sa radilicom koja nije u centru... đubre u semerinzima je na prvu loptu delovalo kao zemlja, ali nije.. nagoreli aluminijum je od topljenja čela klipa, tu je Aca bio u pravu..
ležajevi sada nisu pokazali nikakve znakove slabosti, na prošlima sam imao puknute kaveze, što je opet znak da vibracije postoje...
#810
Posted 30 September 2017 - 11:38
naravno da se radilica ponovo razišla, sa jedne strane mi je tresla 7/100 sa druge 1/10 ili malo preko... to sam vratio na 2-3/100 na jednoj strani i nulu na drugoj, dalji hendikep mi ostaje od one havarije sa pucanjem remena i blokiranjem, tako da to pripisujem tom trenutku... međutim sada mi je već sasvim jasno da je provrtila na ležaju sa trane variomata...
nemam ovde slike, dosta sam besan bio na celu situaciju, radilica mi je za zamenu... osetio sam da ima veliko klimaranje, i kod prošlog sklapanja me je to čudilo da baš toliko ima jedan C4 ležaj... ali ne, klima ona u samom dosedu...to je generalni problem..
kod montaže prstena za NJ204 video sam da se on slobodno okreće na osovini, tako da eto imam ležaj u ležaju...
evo spoljnog dela koji ide u kućište i prstena spremnog da naiđe na osovinu radilice koju sam očistio sa nitrom i nalio loctite 641 lepak
#811
Posted 30 September 2017 - 12:11
tako da jedno popodne ide na izradu alata za vađenje ovog prenosnika iz bloka.. ideja koja je jedina logična bila je da uradim od mesinga telo koje će naići tesno na osovinu koja je dostupna, nju da zasečem i da je stegnem nekom ozbiljnom šelnom, a sa druge strane da urežem navoj za kontra čekić za vađenje ležajeva iz kućišta
i naravno uspeo sam uz nekoliko modifikacija.. urezince 12x2mm nisam imao za osovinu koja je sa retko nestandardnim navojem, a ni prohromsku šelnu odgovarajuće dimenzine,... ali snašao sam se i popustila je
ne treba da napominjem da je trebalo još jedno sat vremena guliti sa brusnim papirima po toj unutrašnjoj dok nisam došao na meru da lagano uđe ponovo u novi ležaj a da ne klima...
iglu sa mikuni-ja sam premerio u pitanju je 5el68.. i naravno igle za PWK ne odgovaraju
naknadno sam poručio iz Londona još dve igle i atomizera za ovu aplikaciju, pa o tome kada mi to stigne...
spakovao sam mašinu, deluje sve ok, mnogo alu prašine debelo polepljene je bilo, svemu sam posvetio maksimalnu pažnju... klimatanje osovine radilice je značajno manje... rolnasti NJ204 je u C3 toleranciji... ispitao sam primarnu kompresiju, podesio zazor inner rotora i setovao ponovo 2,25 sa mikrometrom... proverio nivo goriva na mikuni-ju
i sinoć je usledilo prvo paljenje...
veoma sam zadovoljan što sam dobio približno dobar odziv sa starim postavkama karburatora... danas mi preostaje da se posvetim štelovanju karba malo detaljnije.. prenos mi je školski, ništa u detalje, jer jasno je već nemam vremena... prošli vikend sam bio u gostima kod brata blizu Budimpešte i doneo sam nešto takmičarskog goriva, zamešao 3% samourai Ipone-a, i idemo dalje...
#812
Posted 16 October 2017 - 20:46
ovde sam kod sklapanja ponovo proverio primarnu kompresijui deluje sve ok čak i nakon 3-5min
Inovacija po pitanju napajanja pumpe i prednjeg i zadnjeg svetla (led) kao i Koso multimera... Rešio sam da spakujem 3 power banke od 10000mAh, koje na red daju 15V, jer su to tri USB napajanja od 5V pa zbir i to u kapacitetu do 2,1A struje, koja je ovde sasvim dovoljna.. Sa pumpom imam ukupno 1,2Ah potrošnju.. Potrebno je bilo i nešto varijacija uraditi oko zbirnog izlaza, ali o tome u drugoj temi.. bitno je da ovde imam upola manju težinu.. olovni je bio oko 2,3-2,5Kg, powerbanke su tek nešto preko 1Kg, ali ono što mi je najbitnije da imam kapacitet za oko 5h vožnje i stabilan napon za pumpu koja najbolji protok daje na najvišljem naponu.. Dakle ona je projektovana da radi na 14,2V koliko je punjenje u automobilu, ja sam ovde 15V za prvu ruku oborio sa dve diode (2x 0,7v) gde na izlazu imam 13,6V. Ide tema opširnije o ovome u odgovarajućem podforumu...
Stigao sam dan pred trku da pohvatam glavnu diznu sa difuzorom i dobio finu snagu, dobar start ali i lagano propadanje posle drugog trećeg starta na odvrtanje punog gasa. Situacija već prepoznatljiva, uvek sam se borio sa nalivanjem kod ovog tmx-a, i propadanje tzv knedla se javi posle nekoliko čišćenja od nalivenog goriva.
Temp je već krenula u opadanje veče nadolazi, uvrnuo sam 10 brojeva veću diznu i podigao iglu za pola podeoka...
Evo i log
Tmx30 - difuzor bez filtera
Main 285
Pilot 20
Power 90
Igla 5el68 2,5 podeoka od max dignute
Gorivo mol 102
Squish 0,66mm, zazor na BR10HIX 0,50
Prenos mi je u matičnoj MHR postavci, crvena malossi opruga, remen na bolcni, 3,8g rolnice i 2,1mm sabijene plave opruge u 2g kvačilu. Proverio sam i semering na strani variomata, od kako je ovaj NJ ležaj, sumnjivi zvukovi se javljaju...
Na dragu mi je ove sezone donela osmeh na licu, nisam ni probao 200m pravac pre same trke. Do staze sam se vozio kao na iglama, jer sam svestan da nisam 100% siguran u postavke, te se vodim mišlju da mi je najbitnije da izvučem tih par startova. Obzirom da sam prethodne dve sezone bio nepoštelovan i delimično neispravan, možete da razumete da mi je ovo mnogo značilo.. Dobra snaga i dobar start, nisam pratio obrtaje u međuubrzanju, osećam da je dobro opterećena, grabi pošteno..
Temp vazduha je nešto višlja nego prethodni dan, ali to baš i nema veze kad ja nisam upoznat sa ovim setup-om, klip je bukvalno još sirov u cilindru, radio je u mestu i 4-5 odvrtanja punog gasa.
Ono što je evidentno je da temp agregata podobro raste, što i Pita konstatuje, mada ja ovde imam niži stepen kompresije od fabrički planiranog. Svakako radi odlično od 50-60C vode do nekih 65 i posle kreće opadanje performansi.. Dobro ide, solidno startuje, ali uvek ostaje ono da može to i bolje, bez obzira što sam ja sada oborio svoje lično vreme, mislim da je 10,22 realno, za (9,50) imam predosećaj da je greška u merenju, i jasno je da je to ogroman pomak. Sto se moje telesne tiče ja sam lakši za 16kg, naravno da i to ima uticaja.
Ok, dakle mali MHR T6 mi ide kao i veliki, na red dolaze finese.
#813
Posted 16 October 2017 - 20:56
Lepo si ti nju upregao za drag,vristala je posteno od snage.I kao sto pita kaze da ste ti I vozac f12 promenili masine sr ka bi dobila drag...cestitke,cekamo zimu da vidimo sta jos kuvas u toj radionici.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 16 October 2017 - 20:56.
#814
Posted 16 October 2017 - 20:58
#815
Posted 16 October 2017 - 20:59
Primetio se pad snage nakon par odvozenih trka, kada je masina vec postigla punu radnu temperaturu.
Mislim da je greska prilikom merenja bila minimalna na toj 2. trci sa Pitom. Uglavnom ispod 10 sek si imao vreme (merilo je vise ljudi koliko se secam). Tu se bas videlo da ima snage, posle je usledio blagi pad.
Svaka cast
#816
Posted 16 October 2017 - 21:13
I na startu je jako odlučna, eto ja poznavajući kako HE zna da iznenadi na startu, nisam ni dao pun gas kad sam vozio 3 trku s Mariom, da me ne bi bacila na leđa nenadano...
Na putu grabi brzinu opasno, tačno se to oseti kad vuče konstantno bez nekog predaha...
Eto, sad kad potrošiš taj 102 Molov racing bućkuriš pa kad se Srka izduva onda se javi...
#817
Posted 16 October 2017 - 21:42
Main 245
Pilot 20
Power 90
Igla na 2 zubu od skroz dignute
Šraf za vazduh na 2,5-3 kruga
Međutim propadanje na otvaranje punog gasa... i rešim to na sledeći način...
Danas spakujem SR ku u pickup i odvozim se do puta za granični prelaz ka rumuniji gde nema saobraćaja.. Odlično mesto za testiranje..
Poneo sam full alat i stolicu, i merenje može da počne.. temp je 28C i vlažnost 58% (na slici je 68% treba par min da stabilizuje, zaboravih), naravno sve pišem i beležim...
Na prvom testu je ono što sam i neki dan ustanovio, dodavanjem goriva na šrafu za vazduh, ide bolje sa 245... evo i prvog merenja
Ok idemo gore sa gorivom, neki subjektivni osećaj je da sam slabiji nego na drag-u, što je razumljivo jer ide filter i manja dizna.. dakle dižem na 255, namerno idem na step po 10 brojeva kako bi bolje osetio razliku
I evo pomaka u odnosu na manju vreme mi je bolje i imam 10,4.. usledila je sledeća 265, ostale postavke još ne diram, već nalivanje počinje da smeta.. međutim u dobroj radnoj temp 50-55-60 C imam sledeće
Iz prvog ili drugog pokušaja 10,3 kasnije 10,4, jasno je gubi se start zbog nalivanja a to je u sprezi sa temp agregata..
Ok rešio sam da spustim iglu za pola podeoka sa platnom, i otvorim šraf za vazdug sa 1 krug i 45 min , na 2 kruga i 35 min... deluje mi nešto pre 3 kruga idealno ali mi tu već opruga ne drži valjano pa rešavam to drugom prilikom.. Međutim start je bolji ali vreme isto ili malo lošije.. nema boljitka od 10,4
Sledi 275 i ponovna kontrola šrafa.. dakle to je sada već 10,3 uvek, ali mi se opet lagano naliva na startu
U jednom trenutku sam imao i 10,6 zbog lošeg starta.. i dalje spuštam iglu za još jedan podeok, sada mi je već na sredini, da temp vazduha nije počela naglo opadati, možda bi bilo realno dalje setovati, ali kraj dana je prohladilo se na 20C a vlaga porasla preko 60%
Svakako uspeo sam da dobijem 10,2 i izlaznu brzinu od 99 gps-a, posle još nekolicine finog setovanja
Nije baš bilo jednostavno
Definitivno se mnogo gubi na startu i igla mora biti u dobroj sprezi, nalivanje donosi gubitke, kasnije na punom gasu bude to ok, ali je zaostatak teško nadoknaditi
Evo i jednog snimka sa kraja dana, posle ovoga sam se spakovao i kući, mogao bih nastaviti polako i sa prenosom, naravno kada budem 100% siguran u karb. Ovako kada je dobro optetećen prenosom svaku promenu dobro pokaže...
edit: zaboravio sam pisati osnovnu stvar koju logujem, obrtaji međuubrzanja.. Tu se odlično vidi snaga, krenuo sam sa 13000-13100 , bilo je trenutaka da su pali i na 12900, da bi se završio ns 13400-13500.. isto se čuje na startu da proklizi kvačilo kada je bolji i krene sa 14100 obrtaja.. i to je sve ok, dakle finalno podešavanje prenosa još sledi
#818
Posted 16 October 2017 - 22:51
#819
Posted 17 October 2017 - 06:52
da da sve je jasno, pad performansi je sa porastom temperature, onda imam fenomen ako je bilo 10s ili ispod kako je Damir merio... to mi je tako neverovatno, jer na ovim vremenima takav pomak može samo sa startom da se dobije, ili mnogo jačim agregatom
@pita
da tako kako kažeš kad potrošim bućkuriš mogu ponovo da je setujem, ali evo informacija za tebe dobili smo na pumpi G drive 100, pa me to polako teši, pošto mi ovde nismo imali mogućnost da kupimo ništa slično, mislim da je ova goriva doneti slična podešavanja, za 95 je jasno, razlike su ogromne
@damjan
krajnje je vreme i bilo da pokaže zube, jer mi već preti, evo i ovaj piše i pametuje...
Hvala svima
#820
Posted 17 October 2017 - 14:40
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users