

#921
Posted 07 August 2019 - 14:05
#922
Posted 07 August 2019 - 21:55
Koji si ti meni kralj, skidam kappu!

#923
Posted 08 August 2019 - 08:19





Ali vredi za sve što se godinama maštalo...
#924
Posted 08 August 2019 - 10:41
#925
Posted 12 August 2019 - 18:57
#926
Posted 12 August 2019 - 20:44
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#927
Posted 12 August 2019 - 21:23

#928
Posted 13 August 2019 - 20:49



#929
Posted 14 August 2019 - 07:48
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#930
Posted 14 August 2019 - 08:52
#931
Posted 14 August 2019 - 20:14


Prvi utisci u dvorištu... ovo je revija, karakteristika motora se menja iz korena za čas.. polepio sam shemu na poklopac akumulatora sa donje strane..
#932
Posted 24 September 2019 - 19:58
Videćemo u praksi šta donosi




#933
Posted 24 September 2019 - 21:06
#934
Posted 06 October 2019 - 20:08
Evo uporedne slike 285 vs 300mm


Za sada je opruga na najopuštenijem stadijumu i deluje mi taman, nekako se sada prednjica i zadnjica identično spuštaju, tim pre što je i težište pušteno tih 10-15 mm nazad, opruga je baš kako su opisali u dve sekvence, prvo mekša a kasnije tvrđa.. ulje radi posao, možda bi za moj pojam mogao biti nijansu inertniji, ali bolji sud nakon neke duže vožnje...
Dalje menjam centralnu žutu i rešim da pregledam ovo polini 3g kvačilo. Pisao sam već da mi se rašteluje posle nekog vremena, ali nije to pravilan izraz, opruge se ukopavaju, i to neravnomernim tokom i dobijam da jedna lamela ranije udara, što se oseti u startu-trese..
Evo slike

Ovde vidimo da radijus naleganja u pakni nije isti kao radijus opruge, i da je krenulo ukopavanje po ivicama. Sad kvačilo je novo, tipa samo ovo letovanje i pre toga možda dve probe, nisam još nagazio sa tvrđim oprugama, pa vidimo da su ove najmekše zelene tek počele da prave sebi mesto..
Ovde sam rešio da krivine koje naležu obučem u bužir od staklenih vlakana, kako bih zaobišao vibracije na mestu kontakta.. Najbolje bi bilo od nekoh mekog metala ali nemam ideju šta ovde da podmetnem i kako.. Videćemo kako će se ovo ponašati, mislim da je vibracija jedan od uzroka ukopavanja i naravno mek materijal pakni...
Postrugao sam malo noseve drugih krajeva da mogu da ih ubacim u štelujući deo


Za sada je sve ok, centralna je malo opaka jer je nova, kvačilo radi valjano.. pa javljam utiske..
#935
Posted 08 October 2019 - 20:47
#936
Posted 08 October 2019 - 21:15
Sent from my SM-J610FN using Tapatalk
#937
Posted 09 October 2019 - 06:40
@vlayco nisam u toku koliko se kod tebe ukopalo, ovo moje je bilo dva puta na probi za sf2 ćerin, tamo se nije pokazalo jer previsoko hvata, i evo sad na eserki ove sezone, pre letovanja sam montirao.. Uvek mi je problem bio da previsoko hvata, za ove aplikacije su mi zelene-najmekše ispod minimuma merica, tako da nisam ni imao prilike da ga nešto vozim.. možda sveukupno 400km
#938
Posted 09 October 2019 - 10:20
Dobio dobar dio kvacila na poklon pa sam 4 komada imao sa namontiranim razlicitim federima i tako si brze ufazio kvacilo.
Na kraju svih balada i setupa ispadalo je da uvijek vozim najmekse federe iz seta.
Eto,uzmi kao opciju kad te skupa stelajuca kvacila nanerviraju.Piaggiovo je tesko i udarac je brutalan na startu.
#939
Posted 09 October 2019 - 19:14
#940
Posted 21 October 2019 - 06:04
Prvo sam morao da saniram napajanje pumpe, u zadnjoj vožnji sam ostao bez nje i dovezao se kući polako na vrhu igle, 40-ak kmh je maksimum koji je cirkulacija prirodnim putem mogla da drži, na oko 80C...
Provodnici su mi ovde kratki bili jer je za bosch spremano, tako da sam samo produžio...

Kada je već sve raskopano reših da ubacim i sajlu sa polugom za saug, to mi je na devi ostalo montirano, dolaze hladniji dani, prvo paljenje postaje smorno.. 10-ak kurbli je potrebno za taktove...

I da ipak ugledam svećicu.. kad ono smrt.. igla od letovanja na poslednjem spuštenom..



Tačno se vidi da je krenula katoda da se otvara, to su kombinacije velikog predpaljenja i mršave smeše..
Idemo iglu gore za pola podeoka i glavnu za dva broja.. sada mi je na 102
U međuvremenu reših i automat migavaca, imao sam neki elektronski kina, dobio je bimetal isto kina, moj stock je na žalost otputovao u Kraljevo...
I najzad zadnji blatobran iznad točka...


U sledećem naletu vraćam posudu za ulje i pumpu.. za dayli su ove sitnice preko dobrodošle..
U vožnji se odziv popravio, knedlu u kraju još uvek blago osećam, glavnu sam preterao, u krajnjoj nemam više od 10400 .., i čuje se karakterističan tvrd i tup zvuk rezonance.. Mogla bi glavna dole a igla moža za još pola gore...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users