

#101
Posted 26 October 2016 - 20:18
#102
Posted 26 October 2016 - 20:45
#103
Posted 26 October 2016 - 21:16
Ovakve zazore imaju samo lezajevi sa c4 tolerancijom, bas se cuje klak-klak i oseti pomicanje pod prstima, medjutim cim se zagreju, lufta vise nema.
#104
Posted 26 October 2016 - 21:24
Izgleda da ovim popravcima nema kraja...probat cu pa javim...
Jeli ovo tvornicka ugradnja semeringa?Ako nije moguce da je netko mjenjao lezajeve i semeringe?
#105
Posted 26 October 2016 - 22:41
#106
Posted 27 October 2016 - 20:14
Odzracio sam sistem sa busilicom ali sam svejedno napravio improvizirani rezervar da odzracim jos jedan put i provjerim dotok ulja do frgazera.
Ostavio sam naspanano mrvu vise nego je u orginalu pa cu popratit potrosnju ulja naspram goriva.
Evo i slika,odmah sam i smjesu provjerio pa je i slika svjecice tu...
Attached Files
#107
Posted 28 October 2016 - 19:47
Skracena grana auspuha za 4.5cm,okrenut top jer je onako bilo ruzno...
Prednosti ovog su 500 obrtaja vise na startu kad kuplung proklize,nesto vise snage kroz ubrzanje i veca krajnja brzina.
Postigao sam 112 po satu nrg-a sto je za 10 vise nego prije.Ako sam dobro vidio okretaji su bili oko 10500 tisuca.
Sad trazi i nesto lakse rolice,pa cu isprobat koji dan.
Attached Files
#108
Posted 31 October 2016 - 17:22
Kuplung je ubacen sa serijskim federima i on lovi na 5500 tisuca,trebalo bi nijansu tvrde ili sajbicu ubaciti na bolcnu,s nijansama cu se jos poigrati...
Svjecica je sad nijansu svjetlija,vjerovatno radi 500 okretaja vise pa cu i iglu podici za zub i vidjeti razliku.Svjecica mi se cini skolska,pa mozete dati misljenje.
Takoder pregledan klip i cilindar kad je auspuh bio skinut radi farbanja i sve je u najboljem redu...
Attached Files
#109
Posted 31 October 2016 - 17:44

Jesi li imao problema s nosacem kada si ga skratio na grani?
Termo grupa je zdrava sto potvrdjuje i rezultat, svijecica moze biti i svjetlija. Imas jos dosta potencijala na variomatskom prijenosu, treba prekriziti PMN01 oznaku, vjerujem da ces uspjeti

#110
Posted 31 October 2016 - 18:52
Bas se osjeti da je jaci motor,na istim djelovima razvijam oko 10km/h vise po satu,tako da su mjere posluzile.
Kako je nosac od aluminija kracen je auspuh po malo i sad je nosac userafljen tamo di se spajaju dva nosaca,drugacije nije moglo bez velike kemije...vidi se gore na slici di je userafljen.
Kada dode multivar vjerujem da cu precrtati oznaku,do onda je ovo max tj. oko 90km/h gps-a!
#111
Posted 31 October 2016 - 19:02
Sto se tice remenice ovo ti je super za serijski variomat, a s multivarom ce to ici jos.
#112
Posted 01 November 2016 - 21:30
Isprobane rolice 5.05 i ima mi malo vise oscilacija u ubrzanju i s njima mi to nije bilo to.
Vratio sam se na 4.8 i s njima vrti 9500 kroz ubrzanje,krajnja je na 10250 okretaja sa oba seta rolica.
Bacio sam se i na stelanje kuplunga,s orginal postavkom je startao na 5500 tisuca pa sam prvo probao sa sajbicom 0,5mm i nije mi to bilo to a uz to remen nejde do stare oznake(oznacavao sam remenicu pa mozete pogledati dole),krajnja sa sajbicom je isto na 10250 okretaja ali remen ide nize i gubio sam s tom postavkom 4km/h gps-a i oko 7-8km/h po satu.
Odlucim maknuti sajbicu i ubacim nijansu tvrde federe,sad je start 500 okretaja vislje tj 6000 i super utrcava u rezonancu.Krajnja bez sajbice je 86km/h gps-a i 112 po satu.
Sat je katastrofalan i laze ko politicar.
Zanimljivo je da motor ima zid na 10250 okretaja pa ni niz brijeg od 8 posto nejde nista brze.
Attached Files
#113
Posted 02 November 2016 - 10:30
Ovo sa podmetanjem sajbice i mene nervira, stavis 0.5mm i krajnja je manja, jbg tih 5kmh se itekako osjeti, pogotoco na krstarenju i ranijim odlaskom u maksimalne okretaje.
A trebao bi zapravo 1mm produziti bolcnu sa novim remenom ako bi htio da kida u startu, zato svi piaggio skuteri imaji neki soft start.
Da pokusam izanalizirati tu problematiku. Ti kad stavis sajbicu 0.5mm na bolcnu, variomat zapravo ide do kraja kao i prije, nece se stisnuti do kraja. A to je zato sto rolice dodju do kraja staze i udare u onaj zid. E taj zid je problem, njega bi trebalo eliminirati pa bi se vario stisnuo do kraja i sa 1mm bolcnom. U tom slucaju imas opasan start i veliku maksimalnu krajnju.
Ja nisam za skidanje zidova, jbg, mozda radije da se proba otanjiti zid za tu dlaku, moguce da ne treba to raditi.
E sad jedino sto mi pada na pamet je mozda da se stave one nosate rolice, nemam pojma.
Pozabaviti cu se s ovom problematikom, jer svi koji stavljaji sajbice kao da ne primjecuju da se krajnja definitivno smanjuje, u nekim slucajevima se to ne desi, ali onda motor razvije jos vise okretaja i kompenzira na taj nacin skracen prijenos. Medjutim ja trazim maxxx. dug prjenos i maxxx. okretaje, e onda imas najvecu krajnju, i kada stavis sajbicu onda itekako gubis.
Evo od neki dan jedna runnerka, otkoda kicmu i startu. Pogledam sta je, kad ono remen lezi zavrseno na bolcni jer je 17.3mm, znaci potrosen ispod minimuma. A kad sam stavio novi, remen viri za dobar 1mm, odnosno ispada da treba sajbica od 1mm. Nakon stavljanja novog remena, start je i dalje dobar zbog nisko raspolozivog agregata (serijala), ali ja osjetim da to nije ona prva brzina.
Inace serijski centralni daje jaci start od ovih kracih, ali voli da uzrokuje prevrtavanja od 25-40kmh
#114
Posted 02 November 2016 - 10:54

Probali smo, nikakav nezeljeni efekat se ne ispoljava i ako je kopano k'o levom nogom. Tacno koliko ukrade sajbnica 1.2mm sa novim remenom toliko se dobije skidanjem zidova, medjutim staze nisu projktovane pod dobrim uglom, fali im uzbrdica i to se manifestuje rupom u ubrzanju, recimo kada je setup stok na 7500rpm rupa je izmedju 45 i 60kmh, na setupu koji vrti 9000rpm rupa je izmedju 60 i 75kmh, kasnije prenos radi i dalje ubrzanje ili snagom agregata obrtaji jos i vise narastu, zavisno od setupa.
Multivar je jedino pravo resenje.
#115
Posted 02 November 2016 - 11:34
#116
Posted 02 November 2016 - 11:35
Sto se multivara tice,on je u planu ovaj ili sljedeci mjesec,vidjet cemo...
Koliko se zapravo dobije s multivarom?Znam da nema ovog prevrtavanja poslije 75km/h...
Dobije li se sto na krajnjoj s njim?
Moze li on kompenzirati sajbicu na bolcni bez pada na krajnjoj brzini i koliko moze?
Sto se tice onog lufta na radilici koji sam ranije spominjao na strani magneta skroz nestaje a kod variomata je prisutan jako mali luft jedva osjetan...
#117
Posted 02 November 2016 - 12:28
Ako usporedjujes iste okretaje i serijski vs multivar, dobivas nekih 5kmh jer vise dize remen za 2mm vise.
Prevrtavanje je najvaznija stvar, multivar drzi okretaje do nekih 90kmh gpsa.
Start s multivarom je losiji nego sa serijskim variomatom jer remen ne stoji tako nisko kao na serijskom koji ima malo duzu bolcnu. Nije los, ali ne moze se to usporedjivati sa jednim minarellijem koji sabija zadnji amortizer kad krece.
U svakom slucaju odlican variomat, ali start bi mogao biti jos uvjerljiviji iako se moze dobiti pristojan, ocito postoji razlog za to.
I ima jos jedna caka na 50ccm, multivar nece da izbaci remen do kraja na okretajima gdje je najveca snaga, nego nesto malo ispod, nekih 200, 300rpm manje tada najbolje puni krajnju, ali ako se prijenos i masina dobro ugriju imas problema sa odazivom na gas u ubrzanju.
#118
Posted 07 November 2016 - 14:35
Zanimljivi dio je da sam sa multivarom dobio 49.25 bolcnu koja je navodno od orginalnog variomata,nista skidam ja svoj variomat,kad gle unutra bolcna 48.9(ta bi trebala biti multivarova a nisam pojma imao).
Sajbica iza je 5.5mm i nju podlazem za 0.5mm kako bi dobio mjere multivarove od 6mm
Situacija je ovakva,kupio sam 5.7g rolice i ljubicastu centralnu,skuter blago prevrtava na 9750,ide 90gps-a a lazljivi sat pokazuje 122km/h.
Morao sam biti zalegnut jer nema snage radi prevrtavanja.
Idemo raskopati prijenos da vidimo rezultate,remen bi po slikama dajteha mogao jos malo vislje,na multivaru je skroz obrisao marker.
U zadnjim polutkama stoji 1mm dublje nego prije.
Remen je piaggio 811x18,5 i mjeri 18.2mm
Evo slika:
Attached Files
Edited by rade007, 07 November 2016 - 14:38.
#119
Posted 07 November 2016 - 16:31
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#120
Posted 07 November 2016 - 16:32

Dakle potezanje crte po variomatu je nebitno u ovakvim slucajevima posto remen izlazi iz njega i onda se ogledamo u remenicu.
Znaci sad si naceo slova PMN 01. A ovih 0.3mm sto ti fali na remenu upravo to ti je ono sto bi precrtalo ta slova. Ali 18.5mm traje kratko, brzo se potrosi.
Prijenos si jako dobro odradio i to je prakticki to, u slucaju da su rolice malo lagane od idealnih onda ti nece dizati remen do kraja.
Kad si to doveo pod konac, preostaje ti jos da dizes okretaje, a to bi mogao ostvariti s jacim auspuhom i onda ima da odvaljujes 70ccm base klasu koja nije piaggio

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users