

#81
Posted 20 October 2016 - 20:36
#82
Posted 20 October 2016 - 20:41
#83
Posted 20 October 2016 - 20:46
rade007, on 19 October 2016 - 13:36, said:
Daj malo pojasni ovo?
Gotovo uvek, mi osetimo pad obrtaja ali konstntni kada se ptenos ugreje. Sad, da li si mislio na prenos ili na ugrejanost agregata, ali nemoguce je da obrtaji skoce kada se ugreje, sem ako problem nije do potrosenog kvacila ili zvona. Kada se ugreje klizi.
#84
Posted 20 October 2016 - 20:48
rade007, on 20 October 2016 - 20:41, said:
Aaaa, pa nema tu srece.
Kvacilo, novo, je 105,5mm mereno sa oprugicama za zvono 107mm.
To ako je 104, to klizi. Takodje, zvono ako je 107,2 i ono je za zamenu.
#85
Posted 20 October 2016 - 20:50
To sto imas pojavu slabijeg starta na zagrijanom motoru moze biti od centralne opruge koja popusti, oprugica kvacila koje "omeksaju" pa hvata kvacilo nize od lose podesenog karba, itd.
Takodje premjeri kvacilo s obizorom da je kupljeno polovno, mozda je potroseno.
Edit: Kolega razredni brzi

#86
Posted 20 October 2016 - 21:08
Nije mi se cinilo kao da klizi ali mi je to jedino logicno,posto i sa 6.1 rolicama skoci na oko 9000 soma pa padne na 8000.
Zanimljivo je da lamele imaju jos preko 5mm mesa.
Zvono je neko prije mene mijenjao i zvono je ravno 107mm i nije poplavilo.
Rolice sam probavao dok nisam ubo prijenos,bile su 5.05 pa sam presao na 5.3grama.
Zanimljivo je i to da skuter odlicno starta i lijepo se ispuca ali ocito proklizava kad treba prenijeti najveci moment
Mozda od frenda posudim stelajuci rms kuplung pa probam s njim

Edited by rade007, 20 October 2016 - 21:10.
#87
Posted 20 October 2016 - 21:18
#88
Posted 20 October 2016 - 21:27
Da probam jos sa bijelom centralnom,ona bi trebala biti dosta meksa u pocetku?
#89
Posted 20 October 2016 - 21:31
Nema srece sa potrosenim kvacilom, kazem ti ako pustis remen malo vislje tj.ako izvadis koju sajbicu da bas nije na bolcni to ti je isti manifest kao da si stavio mekse oprugice samo eto ne kreces iz prve, ali ce biti bolje svakako ako je u powerband-u
#90
Posted 20 October 2016 - 21:36
#91
Posted 21 October 2016 - 07:09
Sad ako si majstor pa umeš da namestiš i dobar start, i odlično međuubrzanje i kranju 100+, da ne počinjem ironiju sa "sport" cilindrom na 8k i sve serijalnom postavkom, onda ti fale još samo malossi nalepnice
#92
Posted 21 October 2016 - 09:23
#93
Posted 21 October 2016 - 13:04
Moze li neka preporuka,ici na serijsko zamjensko ili uzeti odmah stelajuce nize kvalitete tipa rms,bgm i slicni?
#94
Posted 21 October 2016 - 16:24
Ubacio sam sliku i skicu i u podforum o leovince auspusima.
Attached Files
#95
Posted 24 October 2016 - 17:27
Takodjer nasao sam i rabljeni piaggio orginal kuplung promjera 105,3mm pa i njega planiram kupiti za 100kn.
Isprobao sam i 5.7 rolice i onda takodjer prevrtava u startu pa padne na 8250 kroz ubrzanje,znaci definitivno je kuplung.
Evo jos jedna slika svjecice iz krace voznje.
Decki oce mi netko premjerit auspuh?
Attached Files
#96
Posted 25 October 2016 - 20:07
Imam snimku lufta na radilici,mozete li to pogledati pa prokomentirati,jel to normalno ili nije?Kod magneta je slican luft.Nezz koji su lezaji unutra vidim samo da su crni kok semerinzi.
https://m.youtube.co...h?v=qoH9lSInsIQ
Evo i slike duge i kratke verzije leovince sprinter-a,pa nek netko strucan pregleda jesam li ja to dobro unosio?
Attached Files
#97
Posted 25 October 2016 - 22:58
prvo ne znam sa kojim si uglovima izduvnog i prelivnog kanala radio, ako je piaggio LC onda je ovde tema
http://forum.pyrothe...-piaggio-ac-lc/
dakle ako klip dolazi do ivice u gmt onda je izduv/preliv 177,7/118,5
temperaturu možemo ostaviti na 350 kao srednju za stock cil
međutim kada unosiš u kalkulator onda unosiš ili obime ili prečnike, piše ti tamo ne treba i jedno i drugo i ne smeš da mešaš..
ako je fi cevčice 20mm onda je to spoljni prečnilk i ukucavaš ga u polje P
dalje ako je prečnik na centralnom delu 100 ili 101mm onda njega kucaš dalje u sledećem polju kod sastava
ostale prećnike isto premeri, ne može da ide sa nulom, a ja sam predpostavio da je recimo 75 i sledeći 50,, pa proveri to i ispravi
tamo mi se posle 32 potkrala greška ide 32 pa 28 pa 25 za cevke ... i to popravi...
dakle ovako izlazi za sprinter


#98
Posted 25 October 2016 - 23:22
Hvala na sugestiji i na odvojenom vremenu.
#99
Posted 26 October 2016 - 16:28
#100
Posted 26 October 2016 - 19:26
moze li netko dati komentar na video gdje se vidi luft na radilici kod variomata?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users