Jump to content


Piaggio NRG mc3 by rade007



  • This topic is locked This topic is locked
869 replies to this topic

#81 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 October 2016 - 20:36

Koju centralnu oprugu imas, koje gramaze rolnice?

#82 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 20:41

centralni serijski,kupljen novi prije 500-tinjak km,rolice su trenutno 5,3grama.Probano i sa 5.05 i prevrtavao je previse ali je onda drzao konstantne obrtaje tj.9250okretaja.Sve u prijenosu je relativno novo,remen je orginal piaggio 18,3mm,rolice nove,novi klizaci,nove oprugice kvacila,cak sam uzeo i rabljeni kuplung koji je u puno boljem stanju od mog,moj je bio 103,2 a ovaj je 104mm mjeren s tvrdim oprugicama gore...

#83 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 October 2016 - 20:46



View Postrade007, on 19 October 2016 - 13:36, said:

Prva dva starta je bilo dobro vrtio je 8800 cijelo vrijeme i onda opet po starom dok se malo zgrijao...

Daj malo pojasni ovo?
Gotovo uvek, mi osetimo pad obrtaja ali konstntni kada se ptenos ugreje. Sad, da li si mislio na prenos ili na ugrejanost agregata, ali nemoguce je da obrtaji skoce kada se ugreje, sem ako problem nije do potrosenog kvacila ili zvona. Kada se ugreje klizi.



#84 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 October 2016 - 20:48



View Postrade007, on 20 October 2016 - 20:41, said:

moj je bio 103,2 a ovaj je 104mm mjeren s tvrdim oprugicama gore...

Aaaa, pa nema tu srece.

Kvacilo, novo, je 105,5mm mereno sa oprugicama za zvono 107mm.

To ako je 104, to klizi. Takodje, zvono ako je 107,2 i ono je za zamenu.

#85 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 October 2016 - 20:50

Ako prevrtava onda moras ici na teze rolnice, ne na lakse. Meni lici kao da nisi sinhronizovao odnos izmedju centralne opruge i rolnica. Remen takodje mora da dodiruje bolcnu na variomatu
To sto imas pojavu slabijeg starta na zagrijanom motoru moze biti od centralne opruge koja popusti, oprugica kvacila koje "omeksaju" pa hvata kvacilo nize od lose podesenog karba, itd.

Takodje premjeri kvacilo s obizorom da je kupljeno polovno, mozda je potroseno.

Edit: Kolega razredni brzi :)

#86 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 21:08

Znaci definitivno je do kvacila??

Nije mi se cinilo kao da klizi ali mi je to jedino logicno,posto i sa 6.1 rolicama skoci na oko 9000 soma pa padne na 8000.
Zanimljivo je da lamele imaju jos preko 5mm mesa.

Zvono je neko prije mene mijenjao i zvono je ravno 107mm i nije poplavilo.

Rolice sam probavao dok nisam ubo prijenos,bile su 5.05 pa sam presao na 5.3grama.

Zanimljivo je i to da skuter odlicno starta i lijepo se ispuca ali ocito proklizava kad treba prenijeti najveci moment

Mozda od frenda posudim stelajuci rms kuplung pa probam s njim :D samo njegov je novi novcati za zvono 107 a mjeri 104,3

Edited by rade007, 20 October 2016 - 21:10.


#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 October 2016 - 21:18

Ako nemas drugih mogucnosti sa podesavanjem kvacila mizes koju sajbicu izvaditi i remen pustiti nijansu vislje, pricamo o.vrednostima 0,2-0,4mm

#88 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 21:27

Trenutno sam na najmeksim federima i skroz bez sajbice pa opet digne okretaje previse.

Da probam jos sa bijelom centralnom,ona bi trebala biti dosta meksa u pocetku?

#89 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 October 2016 - 21:31

Ili sa meksom centralnom ali onda pomeras ceo spektar... pa ces juriti lakse rolnice i vratiti se na slicno...

Nema srece sa potrosenim kvacilom, kazem ti ako pustis remen malo vislje tj.ako izvadis koju sajbicu da bas nije na bolcni to ti je isti manifest kao da si stavio mekse oprugice samo eto ne kreces iz prve, ali ce biti bolje svakako ako je u powerband-u

#90 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 October 2016 - 21:36

Pa i nije bas,s ovom kombinacijom je zeru ispod rezonance,kad je bila 0,8 sajbica bilo je super ali onda sam izgubio 7-8km/h na krajnjoj,ostavit cu onda za sad kombinaciju kakva i je dok ne skupim za drugo kvacilo.Decki hvala na pomoci,sad sam siguran kaj je da ne ganjam bzvz stel karba,rolica i oprugica kad kvacilo klizi.

#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 October 2016 - 07:09

Ako imaš snage u mašini za veću krajnju nego što to stock prenos nudi, onda kupuješ zupčanike primarne-sekundarne, tako piše u velikoj knjizi..


Sad ako si majstor pa umeš da namestiš i dobar start, i odlično međuubrzanje i kranju 100+, da ne počinjem ironiju sa "sport" cilindrom na 8k i sve serijalnom postavkom, onda ti fale još samo malossi nalepnice

#92 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 October 2016 - 09:23

Nisam imao problema s klizecim kuplungom, valjda zato sto se cesce desava na agresivnijim setupima. Ali ako klize, onda bi zvono nakon voznje moralo biti osjetno toplije od ostalih komponenti u prijenosu. Da je minarelli, lako bi se to vidjelo, stavis ruku na zvono neposredno nakon gasenja motora. S tim da se obavezno mora izbjegavati jaki start s mjesta, ne smije mu se dozvoliti ispod 30kmh.

#93 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 October 2016 - 13:04

Pa ajmo rec da sam ga dosta dobro ubo samo kuplung klizi ali bez obzira na to se fino ispuca za serijalu.Krajnju sam jos u prvim danima kako je bio kod mene izmjerio 80km/h gps-a.Medjuubrzanje je tocno di je auspuh najjaci na 8800okretaja i start je bio na 6200okretaja.Ideala bi bila start izmedu 5 i 5.5 soma i sa ispravnim kuplungom.

Moze li neka preporuka,ici na serijsko zamjensko ili uzeti odmah stelajuce nize kvalitete tipa rms,bgm i slicni?

#94 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 October 2016 - 16:24

Premjerio sam leovince sprinter,pokusavao sam ga provuci kroz kalkulator ali nije bilo uspjesno,zamolio bi nekoga ko ima volje i vremena da ga proba provuci da vidimo kakav je.

Ubacio sam sliku i skicu i u podforum o leovince auspusima.

Attached Files



#95 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 24 October 2016 - 17:27

Posto moja uljna pumpa curi na semeringu nasao sam orginal piaggio uljnu pumpu novu zapakiranu za 150kn pa cu to uzeti.

Takodjer nasao sam i rabljeni piaggio orginal kuplung promjera 105,3mm pa i njega planiram kupiti za 100kn.

Isprobao sam i 5.7 rolice i onda takodjer prevrtava u startu pa padne na 8250 kroz ubrzanje,znaci definitivno je kuplung.

Evo jos jedna slika svjecice iz krace voznje.

Decki oce mi netko premjerit auspuh?

Attached Files



#96 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 25 October 2016 - 20:07

Uspio sam se izboriti sa auspuhom pa sam dobio neke vrijednosti ispada za dugu verziju oko 8050 okretaja a za kratku 8650 okretaja,po proracunima ispada da je centar rezonance za oko 300 okretaja vislje nego kod leovincea tt-a.

Imam snimku lufta na radilici,mozete li to pogledati pa prokomentirati,jel to normalno ili nije?Kod magneta je slican luft.Nezz koji su lezaji unutra vidim samo da su crni kok semerinzi.
https://m.youtube.co...h?v=qoH9lSInsIQ

Evo i slike duge i kratke verzije leovince sprinter-a,pa nek netko strucan pregleda jesam li ja to dobro unosio?

Attached Files



#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 October 2016 - 22:58

nije dobro ..

prvo ne znam sa kojim si uglovima izduvnog i prelivnog kanala radio, ako je piaggio LC onda je ovde tema

http://forum.pyrothe...-piaggio-ac-lc/

dakle ako klip dolazi do ivice u gmt onda je izduv/preliv 177,7/118,5
temperaturu možemo ostaviti na 350 kao srednju za stock cil

međutim kada unosiš u kalkulator onda unosiš ili obime ili prečnike, piše ti tamo ne treba i jedno i drugo i ne smeš da mešaš..
ako je fi cevčice 20mm onda je to spoljni prečnilk i ukucavaš ga u polje P

dalje ako je prečnik na centralnom delu 100 ili 101mm onda njega kucaš dalje u sledećem polju kod sastava

ostale prećnike isto premeri, ne može da ide sa nulom, a ja sam predpostavio da je recimo 75 i sledeći 50,, pa proveri to i ispravi

tamo mi se posle 32 potkrala greška ide 32 pa 28 pa 25 za cevke ... i to popravi...

dakle ovako izlazi za sprinter

Posted Image

Posted Image

#98 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 25 October 2016 - 23:22

Mario,evo sad mi je malo jasnije,popravit cu jos ove mjere pa cemo vidjeti...
Hvala na sugestiji i na odvojenom vremenu.

#99 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 October 2016 - 16:28

Inace taj sprinter je ispod TT-a po snazi.

#100 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 26 October 2016 - 19:26

Da to sam vec cuo ali i s njim ide pristojno skuter tako da ga do daljnjeg nebudem mjenjao,mozda premjestim top s gornje strane i vidit cu da se pretvori u kratkog sprintera jer i kod njih postoje duge i kratke verzije...

moze li netko dati komentar na video gdje se vidi luft na radilici kod variomata?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users