#1
Posted 25 September 2016 - 23:05
Posto preferiram serijala look mislio sam vratit naljepnice al zasad nije pod muss.
Da istaknem i neke prednost ovog modela: serijski dolazi s teleskopima ko na vecim modelima runnera sto naravno poboljsava voznost, disk je 240mm i klijesta su ko na modelima 125/200,sat laze minimalno (1.85kmh vise pokazuje) mjereno sve gps-om naravno,vise nema klasicnog puza nego je sad senzor ispod klijesta,nema vise glavcine na straznjoj osovini,a disk je zasarafljen direktno na kotac i sve skupa je zasarafljeno maticom u sredini umjesto 6 imbusa ko sto je prije bilo. Vjv to vec vecina zna al cisto da nesto kazem o ovom modelu.😀
Islo se s njim i do Raba 😀
Gume su Pirelli Diablo Scooter pa se struze nogarom "On a daily bases". Stvarno samo mogu preporucit.
Evo i slika sto sam neki dan mjerio tocnost sata,znaci sat je pokazivao 88kmh i u biti me jako iznenadilo jer je poznato da satovi na gilerama "kradu".
Da ne duljim temu na forumu "Moj Skuter" sam po nickom "RunnerSukosan" pa ako koga zanima kako izvaditi lezaj iz dekla moze pogledati i nadam se da ce pomoci.
Jos kratko o runneru za sad me muci samo lezaj poklopca getribe (onaj kroz koji primar ide) pa ce to biti zamjenjeno.
Dimenzije lezaja su: 6203 c3, a semering: 28x17x5.
#2
Posted 27 September 2016 - 08:30
Zelim da pohvalim realnost u merenju krajnje brzine!
Planiras li neki ozbiljniji tunig?
Lezaj primara mozes skinuti grejanjem i sluzeci se stegom (mengele-safstuk) tako sto ces osloniti jedan deo lezaja i kraj primara pa stezanjem uz predhodno zagrevanje lezaja svuci lezaj po osovini. Pomoci ce i malo wd40 da lakse klizi.
#3
Posted 08 October 2016 - 18:43
Hvala na pohvalama i runner je sad stvarno zaokruzen po pitanju svega.
Iskreno meni je bitno ostat realan i iskren po pitanju svega jer mi nista ne znaci lagat da mi skuter ide sta ja znam 90-100 a ne ide. Cesto sam tako vidao klince koji to tvrde i onda mu izmjeris gps-om puno manje.
Od tuninga sam si mislio slozit base (DR. Evo) al dosta njih govori da piaggio ima nekvalitetne lezajeve pa mi je to u podsvjesti al do sad sam vozio i posjedovao dosta gilera i nikad problema s lezajevima radilice tkd ovu zimu il sljedecu bi proveo taj projekt.
Upoznat sam s tom metodom al svakako se zahvaljujem na objasnjenju. U biti problem mi je stvorio seger koji nisam mogao skinit jer sam imao nekvalitetne s benzinske za 20kn tako da si sad idem kupit pravi alat jer nisam sklon fusu.
Evo ima i jedan update:
Malo sam radio po pitanju stisavanja zx-a. Kupio sam top od zxr-a, namontirao i mogu reci da sam jako zadovoljan. Top je jako tih i ima dublji zvuk, a kad ubacim novu vunu ocekujem da bude jos tisi.
Top od zx-a naspram zxr-ovog izgleda ko "kifla" :icon_biggrin:
Ispuh je isto nesto veceg promjera
image
Onaj adapter za selnu je bespotreban.
Ovako to izgleda na kraju :icon_biggrin:
[![20161006_171336.jpg](https://s16.postimg....1006_171336.jpg)](https://postimg.org/image/y4pzua0ip/)
Vazno je naglasiti da sve sjeda na vidu, al pri monazi topa se mora nosac skinut jer je top dosta veci pa se onda se sve normalno vrati.
Sad cekam da mi stigne semering i zamijenit lezaj na osovini primara.
#4
Posted 11 October 2016 - 20:29
U biti nikakva atomska fizika al ako kome bude trebalo objasnim koji je postupak:
1. Ispusti se ulje u getribi( imbus saraf), skuzio sam da je najbolje skinit klijesta pa nema brige da ce ulje doc do njih, a i vise prostora ima.
2. Znaci kad se skine deklo,zvono i polutke, dode se do poklopca getribe i odvrnu se sarafi (gedora 8 ).
3. Ako nece odma van malo se kucka gumenim cekicem i onda se bez problema skine deklo.
Onda to izgleda ovako
upload images
4. Skine se seger (klijestima za segere,fus metode nisu preporucene!), zatim se ugrije lezaj u deklu i trebao bi izac van s osovinom s par kuckanja gumenim cekicem. Isti postupak se moze ponovit i s osovinom jer je lezaj jos na njoj ili s alatom za skidanje lezajeva al dosta su skupi. Semering se prstom izvadi.
5. Deklo se ocisti ako je ostalo stare diht mase (blok takoder). Zatim se stavi novi semering koji se takoder prstima ugura i poravna nekim ravnim predmetom.
6. Osovina se ostavi u led na mozda pola sata - sat (ja sam preko noci ostavio), a lezaj se ugrije industrijskim fenom ili prokuha u ulju, pa sjeda bez problema.
7. Ugrije se deklo, lezaj koji je sad na osovini se stavi u led i opet bi sve trebalo sjedati (mozda bude potrebno kucnuti). Seger se opet vrati.
8. Nanese se diht masa ( ja sam koristio würth),sve se vrati, ceka 30min.
9. Nalije se 75ml ulja ( ja sam kotistio spricu) i to bi bilo to :icon_thumright:
#5
Posted 12 October 2016 - 17:03
#6
Posted 12 October 2016 - 18:33
Zahvaljujem se! Takoder mi je drago da ispravno vodim temu pa cu i nastaviti objasnjavati sve sto se bude radilo
#7
Posted 17 October 2016 - 07:25
#8
Posted 02 November 2016 - 09:11
#10
Posted 03 November 2016 - 17:51
#11
Posted 03 November 2016 - 17:55
#12
Posted 03 November 2016 - 22:11
#13
Posted 03 November 2016 - 22:52
#14
Posted 03 November 2016 - 23:03
Postavke koje imas bi po mojem misljenju trebale izvuci vise max brzine nego si ti imao,bar u usporedbi s mojim motorom,imam slabiji auspuh,frgic,zamjenski klip,nemam multivar,30 i kusur tisuca u guzici a isti nam je max speed.
Slobodno stavi jos 1-2 posto ulja u rezervar i ne zaboravi da pojacas uljnu pumpu s kitom...
Edited by rade007, 03 November 2016 - 23:04.
#15
Posted 03 November 2016 - 23:48
U tank cu svakako malo dodat al mislim da uljnu po nekoj logici nebi trebalo pojacavat ako mijesa 2%?
#16
Posted 04 November 2016 - 08:06
Radio sam pre dve tri god, jednom DR evo za minareli (F12) i uvrnem diznu 10 brojeva jacu i 2g teze rolne da zatrokira i ne uđe u rezonancu.. i pustim čoveka iz radionice da se javi posle 500km pređenih i naravno zaboravim..
Nesto sam radio u tom selu odakle je vlasnik, proslo par meseci i cujem kako se lose podesen prenos muci na nekom skuteru al ga vlasnik docekao i odvalio pun gas do kraja prenosa i izvrtio rezonancu... pa pomislim nemoguce, nece biti taj skut..
Pozovem telefonom decka i pitam jer zaboravio ili sta, na sta ce on, neee dobro ide sve okej.. pitam ga za km, ma odavno je upucao i vozi pun gas.. dogovorimo se da dodje i zavrsim podesavanje prenosa i dizne..
Elem hteo sam ovim reci, da je ta dizna koja je u razradi 10 brojeva bila veca od dobre sada posle 500km bila taman, probao sam i nesto vece i manje, i malo je nejasno zasto je porasla potreba za gorivom... u masini je sve novo spakovano ali eto ostavljam mogucnost da je airbox mozda negde napukao, mada je vozio tu postavku jos naredne dve tri godine dok nije prodao..
#17
Posted 04 November 2016 - 08:17
Uljnu pumpu obavezno pojacati jer ona mjesa oko 2.5% ulja ali za kolicinu gorivu koja prode na serijsku diznu 53,bit ce okej ako poklopis crtu sa donjim rubom kvadratica pa si prati potrosnju ulja i benzina.Onda ces vidjet treba li smanjit ili pojacati jos dodatno.
#18
Posted 04 November 2016 - 08:56
Radi se o polini hi-speed i malossi multivaru, mhr je druga prica naravno.
Vidit cu za diznu i sve ostalo danas ga sklapam al nije mi dosao polini ulozak i karbonske usisne pa ce vjv 80 il 78 bit dovoljno al sve cemo utvrdit tokom sklapanja. Za razradu cu ubacit polini variomat jer nije toliko zivcan ko multi pa kad zavrsi razrada cu oba ustelat pa ce se vidit kako ce se koji pokazat.
Posto Dr.evo nema onaj sarafic za odzracivanje svaka ideja je dobro dosla. Mislio sam si slozit neku pipu ko onu za gorivo na crijevo od grijanja karba jer je to najvisa tocka pa bi zrak trebao izaci ili da jednostavno malo odspojim crijevo s glave da zrak izade?
#19
Posted 04 November 2016 - 09:10
#20
Posted 04 November 2016 - 09:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users