Jump to content


Gilera Runner SP 50 Black Soul



343 replies to this topic

#1 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 25 September 2016 - 23:05

Radi se o runneru iz 2014 godine,kupljen sa 4000km,9 mjeseci starosti i garancijom za jako nisku cijenu. Trenutno ima 13000km i motor odlicno sluzi, potrosnja je nekih 4.3l max. Servis naravno napravljen na 5 i 10k km. Setup je: malossi multivar,5.5gr rolice,ljubicasti centralni,crne oprugice na kvacilu,evo slider,leo vince zx chrome i to je to. Na prvoj gileri je bio polini hi-speed,5.0gr rolice,polini centralni + evo slider(moze i ljubicasti malossi),yasuni z,crne opruge na kvacilo pa eto ako ako kome pomogne super. Karb je serijski Dellorto 17.5 phva bez limica,dizna 64,klipic 30,igla A22 na drugom zubu od gore.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posto preferiram serijala look mislio sam vratit naljepnice al zasad nije pod muss.

Da istaknem i neke prednost ovog modela: serijski dolazi s teleskopima ko na vecim modelima runnera sto naravno poboljsava voznost, disk je 240mm i klijesta su ko na modelima 125/200,sat laze minimalno (1.85kmh vise pokazuje) mjereno sve gps-om naravno,vise nema klasicnog puza nego je sad senzor ispod klijesta,nema vise glavcine na straznjoj osovini,a disk je zasarafljen direktno na kotac i sve skupa je zasarafljeno maticom u sredini umjesto 6 imbusa ko sto je prije bilo. Vjv to vec vecina zna al cisto da nesto kazem o ovom modelu.😀

Islo se s njim i do Raba 😀
Posted Image
Gume su Pirelli Diablo Scooter pa se struze nogarom "On a daily bases". Stvarno samo mogu preporucit.
Posted Image
Evo i slika sto sam neki dan mjerio tocnost sata,znaci sat je pokazivao 88kmh i u biti me jako iznenadilo jer je poznato da satovi na gilerama "kradu".
Da ne duljim temu na forumu "Moj Skuter" sam po nickom "RunnerSukosan" pa ako koga zanima kako izvaditi lezaj iz dekla moze pogledati i nadam se da ce pomoci.
Jos kratko o runneru za sad me muci samo lezaj poklopca getribe (onaj kroz koji primar ide) pa ce to biti zamjenjeno.
Dimenzije lezaja su: 6203 c3, a semering: 28x17x5.


#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 September 2016 - 08:30

Pozdrav i u temi. Lep je runner i po meni je ovo konacno jedan zaokruzen koncept, mnogo znaci sto presli na noviji tip vilica. Sada mogu da kazem da je to jedan od najboljih skutera gde se lako stvari dovode pod konac, prema zaljama a uz manje ulozenog novca.
Zelim da pohvalim realnost u merenju krajnje brzine!
Planiras li neki ozbiljniji tunig?
Lezaj primara mozes skinuti grejanjem i sluzeci se stegom (mengele-safstuk) tako sto ces osloniti jedan deo lezaja i kraj primara pa stezanjem uz predhodno zagrevanje lezaja svuci lezaj po osovini. Pomoci ce i malo wd40 da lakse klizi.

#3 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 08 October 2016 - 18:43

Evo napokon opet nazad na forumu.
Hvala na pohvalama i runner je sad stvarno zaokruzen po pitanju svega.
Iskreno meni je bitno ostat realan i iskren po pitanju svega jer mi nista ne znaci lagat da mi skuter ide sta ja znam 90-100 a ne ide. Cesto sam tako vidao klince koji to tvrde i onda mu izmjeris gps-om puno manje.
Od tuninga sam si mislio slozit base (DR. Evo) al dosta njih govori da piaggio ima nekvalitetne lezajeve pa mi je to u podsvjesti al do sad sam vozio i posjedovao dosta gilera i nikad problema s lezajevima radilice tkd ovu zimu il sljedecu bi proveo taj projekt.
Upoznat sam s tom metodom al svakako se zahvaljujem na objasnjenju. U biti problem mi je stvorio seger koji nisam mogao skinit jer sam imao nekvalitetne s benzinske za 20kn tako da si sad idem kupit pravi alat jer nisam sklon fusu.
Evo ima i jedan update:
Malo sam radio po pitanju stisavanja zx-a. Kupio sam top od zxr-a, namontirao i mogu reci da sam jako zadovoljan. Top je jako tih i ima dublji zvuk, a kad ubacim novu vunu ocekujem da bude jos tisi.
Top od zx-a naspram zxr-ovog izgleda ko "kifla" :icon_biggrin:
Posted Image

Ispuh je isto nesto veceg promjera

Posted Image
Posted Image


image
Onaj adapter za selnu je bespotreban.
Posted Image
Ovako to izgleda na kraju :icon_biggrin:
[![20161006_171336.jpg](https://s16.postimg....1006_171336.jpg)](https://postimg.org/image/y4pzua0ip/)
Vazno je naglasiti da sve sjeda na vidu, al pri monazi topa se mora nosac skinut jer je top dosta veci pa se onda se sve normalno vrati.
Sad cekam da mi stigne semering i zamijenit lezaj na osovini primara.

#4 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 11 October 2016 - 20:29

Rijesio lezaj :icon_biggrin:
U biti nikakva atomska fizika al ako kome bude trebalo objasnim koji je postupak:
1. Ispusti se ulje u getribi( imbus saraf), skuzio sam da je najbolje skinit klijesta pa nema brige da ce ulje doc do njih, a i vise prostora ima.
Posted Image
2. Znaci kad se skine deklo,zvono i polutke, dode se do poklopca getribe i odvrnu se sarafi (gedora 8 ).
3. Ako nece odma van malo se kucka gumenim cekicem i onda se bez problema skine deklo.
Onda to izgleda ovako

Posted Image

Posted Image


upload images
4. Skine se seger (klijestima za segere,fus metode nisu preporucene!), zatim se ugrije lezaj u deklu i trebao bi izac van s osovinom s par kuckanja gumenim cekicem. Isti postupak se moze ponovit i s osovinom jer je lezaj jos na njoj ili s alatom za skidanje lezajeva al dosta su skupi. Semering se prstom izvadi.
5. Deklo se ocisti ako je ostalo stare diht mase (blok takoder). Zatim se stavi novi semering koji se takoder prstima ugura i poravna nekim ravnim predmetom.
6. Osovina se ostavi u led na mozda pola sata - sat (ja sam preko noci ostavio), a lezaj se ugrije industrijskim fenom ili prokuha u ulju, pa sjeda bez problema.
7. Ugrije se deklo, lezaj koji je sad na osovini se stavi u led i opet bi sve trebalo sjedati (mozda bude potrebno kucnuti). Seger se opet vrati.
8. Nanese se diht masa ( ja sam koristio würth),sve se vrati, ceka 30min.
9. Nalije se 75ml ulja ( ja sam kotistio spricu) i to bi bilo to :icon_thumright:

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 October 2016 - 17:03

Odlicno, mada sve ovo imamo vec dokumentovano, ali nije na odmet da se podsetimo. Samo tako nastavi, neka tema bude "mehanicarska" i edukativna. Svaka cast za radove i prezentaciju!

#6 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 12 October 2016 - 18:33

Znam da to vec dosta ljudi zna tj da ima tema al eto kad vec radim da objasnim jer je to u biti svrha foruma.
Zahvaljujem se! Takoder mi je drago da ispravno vodim temu pa cu i nastaviti objasnjavati sve sto se bude radilo

#7 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 17 October 2016 - 07:25

Super samo nastavi s ovakvim opisima...lepo za videti i procitati

#8 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 02 November 2016 - 09:11

Runner vozi bez problema, stize kit pa se javim s novostima.

#9 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 03 November 2016 - 17:26

Update:
Znaci gilera je dobila par stvarcica ko sto se vidi na slici,cekam jos usisne i filter. Greskom sam dobio iglicasti 12x17x15 umjesto 12x17x13 pa me zanima turpijat klip ili ne i koliko bi se trebalo poturpijat? 1mm sa svake navodno?
Posted Image

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 03 November 2016 - 17:51

u većinu klipova 47mm - 15 širina igličastog staje, jesi merio ?

#11 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 03 November 2016 - 17:55

Ovo je 48mm klip, i iglicasti je trebao bit 13, a 15 fizicki ne stane osim da se poturpija lagano.

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 03 November 2016 - 22:11

Poturpijaj i izpoliraj, možeš i biax-om
http://forum.pyrothe...Matrix#entry864


#13 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 03 November 2016 - 22:52

Hvala na linku, sutra ugradujem pa javim kako je proslo. Mislio sam si zamijesat jos 2% u tank za prvo paljenje ili je to bespotrebno? Procitao sam onu temu di si objasnio razradu gusa pa cu to sigurno uzet u obzir

#14 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 03 November 2016 - 23:03

Fokusiraj se ti na preporuke s ovog foruma,ipak mi tu dosta ozbiljnije djeluje nego na ms-u,slobodno i tu stavi sve razlike koje si uocio izmedu polini i malossi variomata da mozemo i komentirat i vidjeti prednosti i nedostatke jednog i drugog...

Postavke koje imas bi po mojem misljenju trebale izvuci vise max brzine nego si ti imao,bar u usporedbi s mojim motorom,imam slabiji auspuh,frgic,zamjenski klip,nemam multivar,30 i kusur tisuca u guzici a isti nam je max speed.

Slobodno stavi jos 1-2 posto ulja u rezervar i ne zaboravi da pojacas uljnu pumpu s kitom...

Edited by rade007, 03 November 2016 - 23:04.


#15 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 03 November 2016 - 23:48

Ma morao bi ih premjerit da kazem u fino sve razlike, a i polini nisam dugo vozio pa cu za sad u grubo napisat. Sto se osjeti odma je da malossi ima ostrije kuteve dizanja rolica od polinija jer odma cukne u startu,a polini ga fino razvlaci, bila je i krajnja nesto veca na malossiju. Dalje nebi pisao jer moram uzet i provozat ih da bi znao tocno rec. Mogu samo rec nesto uvezi zavrsne obrade jer je na malossiju dosta losija nego polinijeva tipa piksna,kanali (poznato jedenje rolica kod malossija). Isto sam usporedivao da malossi variomat na kraju skuplje izade neg polini kad se zbroji sve sto se treba kupit za ustelat (govorim za moj setup). Dalje cemo kroz temu sve testirat.

U tank cu svakako malo dodat al mislim da uljnu po nekoj logici nebi trebalo pojacavat ako mijesa 2%?

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 04 November 2016 - 08:06

Koji pollini vs malossi ? Multivar ili veliki mhr ?

Radio sam pre dve tri god, jednom DR evo za minareli (F12) i uvrnem diznu 10 brojeva jacu i 2g teze rolne da zatrokira i ne uđe u rezonancu.. i pustim čoveka iz radionice da se javi posle 500km pređenih i naravno zaboravim..

Nesto sam radio u tom selu odakle je vlasnik, proslo par meseci i cujem kako se lose podesen prenos muci na nekom skuteru al ga vlasnik docekao i odvalio pun gas do kraja prenosa i izvrtio rezonancu... pa pomislim nemoguce, nece biti taj skut..

Pozovem telefonom decka i pitam jer zaboravio ili sta, na sta ce on, neee dobro ide sve okej.. pitam ga za km, ma odavno je upucao i vozi pun gas.. dogovorimo se da dodje i zavrsim podesavanje prenosa i dizne..

Elem hteo sam ovim reci, da je ta dizna koja je u razradi 10 brojeva bila veca od dobre sada posle 500km bila taman, probao sam i nesto vece i manje, i malo je nejasno zasto je porasla potreba za gorivom... u masini je sve novo spakovano ali eto ostavljam mogucnost da je airbox mozda negde napukao, mada je vozio tu postavku jos naredne dve tri godine dok nije prodao..

#17 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 04 November 2016 - 08:17

Bas nedavno sam i ja sklopio jednog dr.eva na minarellia ac i uvrnem mu 88 za razradu,taj kit proguta 10 brojeva vecu diznu na full gasu bez da se buni,sad sam se spustio do 82 i tek sad ima primjese smedje boje,posto je frend dosta ostar na gasu ostavio sam 83 uz 4 posto ulja pa cemo prestelat i naci se na na 78 ili 76 dizni.

Uljnu pumpu obavezno pojacati jer ona mjesa oko 2.5% ulja ali za kolicinu gorivu koja prode na serijsku diznu 53,bit ce okej ako poklopis crtu sa donjim rubom kvadratica pa si prati potrosnju ulja i benzina.Onda ces vidjet treba li smanjit ili pojacati jos dodatno.

#18 eSPe

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 217 posts
  • MestoZadar
  • VozimGilera Runner 50&70

Posted 04 November 2016 - 08:56

@Mario
Radi se o polini hi-speed i malossi multivaru, mhr je druga prica naravno.

Vidit cu za diznu i sve ostalo danas ga sklapam al nije mi dosao polini ulozak i karbonske usisne pa ce vjv 80 il 78 bit dovoljno al sve cemo utvrdit tokom sklapanja. Za razradu cu ubacit polini variomat jer nije toliko zivcan ko multi pa kad zavrsi razrada cu oba ustelat pa ce se vidit kako ce se koji pokazat.

Posto Dr.evo nema onaj sarafic za odzracivanje svaka ideja je dobro dosla. Mislio sam si slozit neku pipu ko onu za gorivo na crijevo od grijanja karba jer je to najvisa tocka pa bi zrak trebao izaci ili da jednostavno malo odspojim crijevo s glave da zrak izade?

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 04 November 2016 - 09:10

U minareli postavci ima tri para prelivnih kao i due+ dok u piaggio ima dva, mada naleteo sam na neke top trophy mape za mina koje isto imaju dva, bice da je to stari tip a da im je ovo sada inovacija. Kakogod velike povrsine transfer kanala donose snagu na nizim pritiscima u transportu, a sa time dobijamo elasticnost, i kada je glavna dizna malo promasena, niski pritisci ce uciniti da se smesa mirnije zapali i eksplozija bude sporija i slabija, ali ako je ima dovoljno onda snaga ne nedostaje, tako da ove koncepcije portova piju vodu, cak ima i odlicnog potencijala za turpiju izduva... npr due+ je upravo na ovoj platformi transfera..

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 04 November 2016 - 09:13

Nesto smo mi vec radili pa dopuni ako mislis

http://forum.pyrothe...ini-Hi-Speed-9R





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users