#41
Posted 14 November 2016 - 16:21
Sutra cu se detaljnije posvetit tome
#42
Posted 14 November 2016 - 16:27
Obavezno se spustaj po 2 broja,nemoj radit skokove od 5 brojeva da ne zalijepis klip...
Edited by rade007, 14 November 2016 - 16:29.
#43
Posted 14 November 2016 - 16:44
Idem postepeno
#44
Posted 14 November 2016 - 17:37
Sta si onda na kraju samo lulicu maknuo?
Dobro da nisi prodao onaj manji set dizni,ipak ce ti trebati...
#45
Posted 14 November 2016 - 17:52
Eto na moju nisam,al imalo Iskreno nisam se nadao da ce trebat manja al polako cemo doci do rezultata
#46
Posted 14 November 2016 - 17:57
#47
Posted 20 November 2016 - 15:20
Juzina je stvarala otpor al ako zanemarimo to nije bas neko ubrzanje.. Ide dobro do oko 80kmh preko toga se vuce nekako pa cu detaljnije istrazit da se dovede pod konac (multivar 6.3 gr i ljubicasta centralna)
Dizna je 78 a ona boja je bila jer nisam imao dovoljno dugu ravnicu oko 300km sad sam otisao na dulju ravnicu pa se moze pošteno raazvuc tako da je boja smeckastaa bas kako treba (slike stavim naknano) na 1/4 i na 1/2 (malo manje) se javlja trokiranje pa cu prvo stavit klipic 40 pratit situaciju pa ako ne bude dobro idemo dalje na ler diznu, igla je na najsiromasnije postavljena.
Imam problem sto puno trosi a sumnjam na cok, znaci imao sam dvije crtice vise od pola (oko 5.2l otprilike) otisao do zadra vratio se i ostale samo dvije ,serijali je bila potrosnja 4.1l tako da tu nesto ne stima. Skinut cu cok s druge gilere pa pratit situaciju a ovaj u meduvremenu provjerit.
Sto se tice prijenosa prvo sam ga pokusao s hi-speedom ustelat i dogodilo se to da koja god sam rolice stavio (6.4,6.3,6.0(kombinacija izmedu 5.7 i 6.3) i 5.7) vrtio je 9000okr, zasto stvarno ne znam morat cu se posvetit tome kad rijesim ove bitne stvari.
To je to za sada
Edited by eSPe, 20 November 2016 - 15:22.
#48
Posted 20 November 2016 - 23:54
Bas sam gledao i ako se u obzir uzmu gps brzine tvog i mog motora razlika je 1 sec od 25-75 gps-a.
Moras jos malo truda uloziti da bi to klapalo,krajnju ti razvlaci jer ti okretaji padnu ispod idealnog.Ti imas kratak zx i mislim da bi ga trebalo vislje vrtiti i da je on najaci oko 9800-10000.Rolica imas tako da se mozes igrati,probaj nemas kaj izgubiti.
Probaj se spustit s diznom jos 2 broja pa ces vidjet jel ti se popravio donji spektar,teorija je drukcija od prakse i glavna dizna sitno mjenja cijeli spektar.
Onaj poklopac airboxa ako nisi preradio tu ti krade snagu jer je on manjeg promjera nego lulica.
Igraj se ima tu jos dosta lufta,ovako bi muku mucio s dobro ustelanom serijalom!
Edited by rade007, 21 November 2016 - 00:01.
#49
Posted 21 November 2016 - 00:19
Pod broj 1 mi je karb,a problem je 1/4 i malo manje 1/2 gasa. Cekam klipic 40 pa cemo vidit kako ce se to pokazat, ako ne bude jos uvijek kako treba ima hvala Bogu iglica i ler dizni Diznu ne bih spustao jer ce bit smjesa pre siromasna a rupu nikako ne zelim
Ja sam nasao podatak na sipu da kratki ima peak na 9500 al naravno isprobavat cemo kad ima rolica
Poklopac cu preradit po potrebi, imam cini mi se jedan u rezervi pa cu njega preradit..
Edit: ovaj tjedan mi dolazi subler pa cu premjerit sto sam.obecao
Edited by eSPe, 21 November 2016 - 00:21.
#50
Posted 21 November 2016 - 07:57
Ako zelis saznati di je najjaci ubaci mu blokadu na variomatu pa ces vidjet na kojim okretajima je najjaci,onda ces kroz ubrzanje lako dobiti te okretaje.
Poklopac obavezno preradi pa ces si montirat usisnu lulicu kako ce ti odgovarat.
Baci i sliku svjecice na svim otklonima gasa pa ce ti decki koji su vise stelali della 17.5 moci sugerirati sta i kako.Razredni je doktorirao taj dell na razlicitim setupima...
#51
Posted 21 November 2016 - 12:33
Blokadu nemam pa cu ic s dajtehovom metodom da ga dovedem u prevrtavanje pa da vidim di je najjaci.
Slike stavim tokom dana..
#52
Posted 21 November 2016 - 12:40
to se rešava tvrđom centralnom oprugom ili malo debljim remenom, uglavnom sam ove situacije imao kada se remen utroši, pa se usled toga u kraju jako usuče u remenice i naglo obori obrtaje, odnosno razmeni mnogo prenos u samom kraju...
#53
Posted 21 November 2016 - 13:19
Mario i ja smo uocili istu stvar,samo ja nisam o remenu razmisljao.
Ako dovedes motor u prevrtavanje neces znati gdje je najjaci jer nece bit pod punim gasom na nizim okretajima.Moze se napravit na nacin da se ubaci najmeksa centralna i teske rolice pa pratiti na kraju prijenosa kako dize okretaje.Minus kod toga je sta je tu motor vec na visokoj brzini i tu se nijanse jako tesko osjete,pogotovo kod slabijeg setupa.
U pravilu kod novog ljubicastog centralnog i orginal remena od piaggia nema pada okretaja pred krajnju,tako da problem vjerovatno lezi ili u centralnom ili u remenu.Tvrđa kombinacija centralnog vec krade krajnju pa nebi bas preporucio da ides na tvrdje...
#54
Posted 21 November 2016 - 14:06
Srusi ih malo al vidit cemo sad kad dignem okretaje na 9400-9500 kako ce se ponasat, opcija mi je evo slider da sabije oprugu malo a imam serijsku bijelu i polini 26kg al mislim da se ni jedna od tih nece uklopit,bijela pogotovo. Remen nebi trebao bit problem jer je mijenjan prije oko 3300km al mogu ga premjerit.
Posto nemam lakse rolice od 6.3 gr tj sljedece su tek 5.7 kombinirat cu jer pretpostavit cemo da je o.1gr 100rpm pa bi to doslo na oko 6.0gr al sve cemo vidit.
@Rade
Nemam ni ja klipica i ler dizni al kako imam srecu da mi sve uvijek brzo dode nije problem narucit ako ne valja. Sad cekam klipic 40 za koji mislim da bi trebao rijesit problem, a ako ne bude valjalo lako narucim ler diznu.
#55
Posted 21 November 2016 - 19:15
Ono sto bi ti trebao raditi je probati drugu iglu, glavnu diznu si pronasao ali ako si bogat u predelu 1/4 do 1/2 i to nemozes nadomestiti cak ni kada je igla potopljena znaci da ti treba druga igla.
Sto se tice prenosa i podesavanja, moras svakako znati sa cime raspolazes, obavezno svaki put premeri sirinu remena. Desavalo se da se pojede i za 2000km za 1mm, narocito kada se ne koriste sajbnice i u kombinaciji sa tvrdjim centralnim, al otom potom, prvo sredi karburator.
#56
Posted 21 November 2016 - 19:17
#57
Posted 21 November 2016 - 19:25
Sreca pa narudba nije krenula hvala Razredni! E sad koja igla? Da uzmem cijeli set il bi se moga rec otprilike koja,klipic cu si ostavit da se nade.
#58
Posted 21 November 2016 - 19:54
Probaj naci manju pilotku, mislim i da je a12 ili a13 nesto deblja i znam da phva RD nosi klipic 35, ako uspes nesto od toga naci.
Set pilotki i igala (bgm, naraku) su prilicno jeftini u odnosu na org dell a uvek treba i to je uvek dobra investicija.
#59
Posted 21 November 2016 - 20:17
Uff taj klipic ce bit tesko nac jedino mozda ebay ili amazon jer sam i ovaj 40 samo na SC nasao.
Zbog te pre bogate postavke i trosi toliko jer se najvise vozim na tih 1/2 i 1/4 gasa,a svjecica crna tocnije oko 6l popije sto je svakako previse.
#60
Posted 21 November 2016 - 21:26
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users