#101
Posted 05 April 2013 - 19:22
#102
Posted 05 April 2013 - 19:53
#103
Posted 05 April 2013 - 20:18
#104
Posted 05 April 2013 - 20:39
#105
Posted 05 April 2013 - 20:40
#106
Posted 05 April 2013 - 20:58
#107
Posted 05 April 2013 - 21:15
nema zajebavanja, uvrni nešto veću diznu... do tada nemoj da voziš !!!
sipanje ulja u rezervoar će samo da zavara stvarnu sliku, zacrniće i čelo i svećicu i začepiti kanale bez potrebe ,ali neće sprečiti da zalepi ako je suva smeša..
#108
Posted 05 April 2013 - 21:26
#109
Posted 05 April 2013 - 21:28
ne mogu da se setim kolika je kod tebe... i šta je modifikovano ako nije samo igl....
naraku m4 idu u njega.. ima da se kupi komplet 68-98
#110
Posted 05 April 2013 - 21:44
#111
Posted 05 April 2013 - 21:46
#112
Posted 05 April 2013 - 22:08
#113
Posted 06 April 2013 - 10:38
#114
Posted 06 April 2013 - 12:26
#115
Posted 06 April 2013 - 13:48
#116
Posted 15 April 2013 - 18:54
#117
Posted 15 April 2013 - 22:08
i da kod podešavanja šrafa za pilotku, treba da je blago povišen ler gas.. recimo 2000 obrtaja... pa polako ima inercije sačekaj da se motor lagano zagreje pre nego što počneš podešavanja...
ako se ne ugasi kod potpuno zavrnutog šrafa onda je malo goriva u sistemu, ili prima negde falš vazduh, ili pakuj veću glavnu diznu
#118
Posted 15 April 2013 - 22:39
#119
Posted 15 April 2013 - 23:09
pa sunce mu poljubim...
#120
Posted 16 April 2013 - 00:15
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users