#1
Posted 22 February 2011 - 21:03
Ove godine sam resio da mu ocistim cilindar od nakupljene garezi i poslat je Mariju slike pokazuju kako je izgledao pre a kako posle Mariove obrade
i onda
Ugao izduvnog kanala je malo promenjen (ne znam tacno na koliko)
Tada sam se odlucio i da kupim auspuh od Maria, u pitanju je tehnigas RS2
malo slika pri montazi u kojoj mi je Custom mnogo pomogao
i svecica
Nakon toga je usledila kupovina stage6 centralne i rolnica, zahvaljujucu Mariju koji mi je poslao rolnice lako sam ih ustelovao
Danas sam mu merio potrosnju, iznosi 4l na 100 km i uglavnom uvek pun gas ga vozim... Po satu ide 85-90, meni sasvim dovoljno u odnosu na pocetak koliko je isao
Veceras sam mu montirao i distancer str8 ali je bilo kasno da slikam pa cu slike okaciti za koji dan i neki video cisto da vidite kako ide...
Evo jos koja slika:
Ulje je od pocetka sipano full sintetika ipone pa se od njega valjda i nakupilo garezi...
evo jos jedna slika kako je to izgledalo
i onda:
Mariju idu sve pohvale kako ga je odradio, svaka cast stvarno. I meni je drago sto sam bio pocastvovan da imam njegov RS2
Kasnije je usledilo i farbanje auspuha
Eto ukratko
#2
Posted 22 February 2011 - 21:44
On i kao serijala ide dobro, mogu da zamislim sa RSII i podignutim izduvom...
Jel taj RSII Mario prepravljao?
#3
Posted 22 February 2011 - 23:02
Od mene sledi info, za cilindar ... Kymco je time-area odnos doveo do maksimuma snage za serijsku izvedbu, retko koji proizvođač otvara izduv na 70%, pa otuda i ima oko 5KS-a fabrički.. Ovde na izduvnom kanalu kao i kod Piaggio cilindara nema prepolovljenog odlivka, jer proizvođač nije mario za potrošnju koliko mu je bilo bitno da mašina povuče u svim prilikama, uz definiciju karburatora od 17mm i glavnu diznu 88, kao i prečnik fabričke grane spuha od 25mm jasno je da je ovaj motor trošio 3,3L, ali i da se na Venac (Fruška Gora) popeo bez poteškoća sa Markom koji nije pero laka kategorija, i to posle 20k kilometara...
Evo i analize Markovog cilindra
koji je sada u 165/117 odnosu, a vidimo da bi u ovom obliku najbolje radio na 10400 obrtaja... pošto je RS2 sada u fabričkim merama očekivani rezonantni obrtaji su na oko 9200-9400, a da u cilindru postoji i malo race potencijala to stoji....
Na kraju žao mi je što sam prodao RS2 i drago mi je što je na motoru koji odlično radi i da ga vlasnik ponosno vozi...
#4
Posted 04 April 2011 - 21:56
Hvala unapred na predlozima... inace skuter ostaje u crvenoj varijanti, kao na slici
#5
Posted 04 April 2011 - 22:03
#6
Posted 05 April 2011 - 09:07
DoN_ViTo, on 04 April 2011 - 22:03, said:
meni bolje bele http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png nekako ga otvaraju...
#7
Posted 05 April 2011 - 09:25
#9
Posted 05 April 2011 - 10:04
#10
Posted 05 April 2011 - 10:16
#11
Posted 05 April 2011 - 11:54
Weseli-90, on 05 April 2011 - 10:04, said:
Eeee to je to. http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/cool.png
#12
Posted 05 April 2011 - 12:28
#13
Posted 05 April 2011 - 12:56
#14
Posted 05 April 2011 - 13:24
#15
Posted 05 April 2011 - 13:46
#16
Posted 05 April 2011 - 15:06
#18
Posted 11 April 2011 - 18:22
#19
Posted 11 April 2011 - 19:52
Weseli-90, on 11 April 2011 - 18:22, said:
Pa to ti kazem,sad ce skuter u bordo boji sa crnim felnama da bude pravi smekerski,hehe.
#20
Posted 11 April 2011 - 20:15
Weseli-90, on 11 April 2011 - 18:22, said:
Sada bi bio red da on snosi troskove profesionalnog uklanjanje njegovih brljotina.
A meni su lepse crne felne.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users