1
31 replies to this topic
#21
Posted 01 July 2016 - 06:56
Stigao je Malossi sport sa bušenja iz Sombora. Naša odluka da idemo na 47,8 mm promer je nastala zato što je stari klip zalomio kariku i zato što cilindar ima oštećenja po ivici izduvnog kanala...
Evo koliko smo to uspeli da izvučemo, jedan vrlo mali trag je ipak ostao na ivici izduvnog...
uploadfromtaptalk1467352147328.jpg 68.01K 39 downloads uploadfromtaptalk1467352161095.jpg 63.81K 42 downloads uploadfromtaptalk1467352170372.jpg 68.51K 42 downloads uploadfromtaptalk1467352179816.jpg 62.16K 41 downloads
Moram da konstatujem da su ljudi iz Spankus-a u Somboru majstori svog zanata.. Tražili smo ugradnu toleranciju 6/100 koliko je ustvari Malossi klip manji od nazivne mere, i cilindar smo dobili tačno u nuli, 47,80mm
Subitor je na nuli 47,6, na +20 je 47,8 uradio sam finu kalibraciju pre merenja jer je +30C napolju
Dole
uploadfromtaptalk1467352438095.jpg 31.16K 35 downloads uploadfromtaptalk1467352446934.jpg 36.76K 36 downloads uploadfromtaptalk1467352507912.jpg 33.24K 34 downloads uploadfromtaptalk1467352522045.jpg 46.03K 36 downloads
I gore
uploadfromtaptalk1467352547570.jpg 32.37K 35 downloads uploadfromtaptalk1467352556653.jpg 45.93K 36 downloads uploadfromtaptalk1467352566653.jpg 31.8K 34 downloads uploadfromtaptalk1467352574173.jpg 39.53K 34 downloads
Evo koliko smo to uspeli da izvučemo, jedan vrlo mali trag je ipak ostao na ivici izduvnog...
uploadfromtaptalk1467352147328.jpg 68.01K 39 downloads uploadfromtaptalk1467352161095.jpg 63.81K 42 downloads uploadfromtaptalk1467352170372.jpg 68.51K 42 downloads uploadfromtaptalk1467352179816.jpg 62.16K 41 downloads
Moram da konstatujem da su ljudi iz Spankus-a u Somboru majstori svog zanata.. Tražili smo ugradnu toleranciju 6/100 koliko je ustvari Malossi klip manji od nazivne mere, i cilindar smo dobili tačno u nuli, 47,80mm
Subitor je na nuli 47,6, na +20 je 47,8 uradio sam finu kalibraciju pre merenja jer je +30C napolju
Dole
uploadfromtaptalk1467352438095.jpg 31.16K 35 downloads uploadfromtaptalk1467352446934.jpg 36.76K 36 downloads uploadfromtaptalk1467352507912.jpg 33.24K 34 downloads uploadfromtaptalk1467352522045.jpg 46.03K 36 downloads
I gore
uploadfromtaptalk1467352547570.jpg 32.37K 35 downloads uploadfromtaptalk1467352556653.jpg 45.93K 36 downloads uploadfromtaptalk1467352566653.jpg 31.8K 34 downloads uploadfromtaptalk1467352574173.jpg 39.53K 34 downloads
#22
Posted 01 July 2016 - 06:59
Ovako izgleda kanal na 47,8 promeru i očigledno je da bi mu dobro došla mala korekcija kao.i obaranje ivica
uploadfromtaptalk1467352727683.jpg 67.46K 38 downloads uploadfromtaptalk1467352735172.jpg 65.32K 39 downloads uploadfromtaptalk1467352745242.jpg 84.3K 38 downloads
I još malo
uploadfromtaptalk1467352761575.jpg 45.45K 41 downloads uploadfromtaptalk1467352768511.jpg 59.61K 45 downloads uploadfromtaptalk1467352775345.jpg 43.89K 40 downloads
uploadfromtaptalk1467352727683.jpg 67.46K 38 downloads uploadfromtaptalk1467352735172.jpg 65.32K 39 downloads uploadfromtaptalk1467352745242.jpg 84.3K 38 downloads
I još malo
uploadfromtaptalk1467352761575.jpg 45.45K 41 downloads uploadfromtaptalk1467352768511.jpg 59.61K 45 downloads uploadfromtaptalk1467352775345.jpg 43.89K 40 downloads
#23
Posted 01 July 2016 - 09:35
Respekt, za ovu trajnost je svakako zasluzan setup koji nije izvlacio maksimum iz agregata, i ono jako bitno, radni broj okretaja motora nije visok.
#24
Posted 01 July 2016 - 10:14
Veoma sam zadovoljan Špankusovim poslom, kao i do sada, a ako Mario (picajzla ) kaže da je urađeno odlično onda je svaki drugi komentar suvišan. Nadam se da će preći još puno kilometara bez problema.
#25
Posted 03 July 2016 - 20:33
Svaka cast. Mene je najvise interesovalo sta se dobija a sta gubi po pitanju kanala kada busimo na specijalu, posto znamo da kanali, pogotovu izduvni, idu konusno u suzenje.
Bice nekih drugih prilika da tacno premerimo i uporedimo portmape. Sto se tice samog projekta, ja sam odusevljen kada ima prostora da se radi sa kvalitetnim delovima, bice ovo dugotrajni svakodenvni trkac
Sent from my GT-I9192
Bice nekih drugih prilika da tacno premerimo i uporedimo portmape. Sto se tice samog projekta, ja sam odusevljen kada ima prostora da se radi sa kvalitetnim delovima, bice ovo dugotrajni svakodenvni trkac
Sent from my GT-I9192
#26
Posted 03 July 2016 - 22:41
Čonti je kupio od mene jednu od reinforced radilica koje imam još od kymco dana, obe su perfektne, novi ležajevi SKF i novi semerinzi.. skf sam dobio bg na žalost, dok sam za semeringe prijatno iznenađen, rms pakuje kok vitonske...
Glava je počišćena i pošmirglana, nove gumice i zaptivači
Pali, radi... fali servis u prenosu, rolnice, slideri, remen
Čonti pita el` radi pumpa za ulje, pa ajd mehanička je valda radi
Samo ako zbog nje nije stala mašina
Sutra primopredaja, i prenos za koji dan... dizna kao i do sada m4 -92 sa stock iglom i airbox-om, ono što radi ne menjamo...
Glava je počišćena i pošmirglana, nove gumice i zaptivači
Pali, radi... fali servis u prenosu, rolnice, slideri, remen
Čonti pita el` radi pumpa za ulje, pa ajd mehanička je valda radi
Samo ako zbog nje nije stala mašina
Sutra primopredaja, i prenos za koji dan... dizna kao i do sada m4 -92 sa stock iglom i airbox-om, ono što radi ne menjamo...
#27
Posted 04 July 2016 - 06:29
Sta proizvodi ovaj karakteristican zvuk zveckanja u leru kod Kymca?
#28
Posted 04 July 2016 - 06:39
Malossi slideri koji su presli 20tkm
#29
Posted 12 July 2016 - 20:37
Bio danas konačno Čonti na izmeni remena, rolnica i slidera i evo slike... Ovi malossi su utrčali pre dosta km, i pošteno se utrošili..
uploadfromtaptalk1468351751209.jpg 56.54K 28 downloads uploadfromtaptalk1468351759290.jpg 62.22K 27 downloads uploadfromtaptalk1468351767564.jpg 68.75K 30 downloads
Mada show je ustvari jer je i kymco variomat počeo javljati utrošenost stubova u max prenosu
uploadfromtaptalk1468351827406.jpg 44.7K 29 downloads
Dobra vest je da je malossi počeo praviti one malo veće i deblje slidere, nalik polinijevim plavim, pa je neophodna bila gimnastika oko uklapanja, radio je malo brusni kamen jer su po dužini za oko 1mm veći
uploadfromtaptalk1468351935185.jpg 63.92K 31 downloads uploadfromtaptalk1468351943795.jpg 63.83K 31 downloads
Malo sam doterao i stubove čisto da ne bude taj stepenasti prelaz i kojim slučajem kalota ne zapne u jednu stranu i ode u debalans, mada nema ovde još mnogo šanse za eksploataciju, po rubu varija je remen već usadio svoje mesto, tipičan primer za motore sa kratkim prenosom...
Evo još jedan snimak, prešao je oko 180km...
uploadfromtaptalk1468351751209.jpg 56.54K 28 downloads uploadfromtaptalk1468351759290.jpg 62.22K 27 downloads uploadfromtaptalk1468351767564.jpg 68.75K 30 downloads
Mada show je ustvari jer je i kymco variomat počeo javljati utrošenost stubova u max prenosu
uploadfromtaptalk1468351827406.jpg 44.7K 29 downloads
Dobra vest je da je malossi počeo praviti one malo veće i deblje slidere, nalik polinijevim plavim, pa je neophodna bila gimnastika oko uklapanja, radio je malo brusni kamen jer su po dužini za oko 1mm veći
uploadfromtaptalk1468351935185.jpg 63.92K 31 downloads uploadfromtaptalk1468351943795.jpg 63.83K 31 downloads
Malo sam doterao i stubove čisto da ne bude taj stepenasti prelaz i kojim slučajem kalota ne zapne u jednu stranu i ode u debalans, mada nema ovde još mnogo šanse za eksploataciju, po rubu varija je remen već usadio svoje mesto, tipičan primer za motore sa kratkim prenosom...
Evo još jedan snimak, prešao je oko 180km...
#30
Posted 12 July 2016 - 22:21
Svaka cast! Jos jednom se pokazalo da kvalitet ima svoju cenu i da se na duge staze i te kako isplati!
Dobro je proslo ovo sa novim tipom klizaca, trcace to jos bezbriznih kilometara...
Sent from my GT-I9192
Dobro je proslo ovo sa novim tipom klizaca, trcace to jos bezbriznih kilometara...
Sent from my GT-I9192
#31
Posted 12 July 2016 - 22:25
Ne puštaš vlasniku motor dok ne prođe razrada a? Čonti bi to odma pun gas...
A za stubove variomata i utrošenosti, pa mislim šta očekivati 45.000 je 45.000 km-a...dobro je sve to i izdržalo...
A za stubove variomata i utrošenosti, pa mislim šta očekivati 45.000 je 45.000 km-a...dobro je sve to i izdržalo...
#32
Posted 13 July 2016 - 06:55
Puštam kako da ne, on razrađuje samo nije bilo pokupovano neophodno za prenos pa evo sad je bio trenutak izmene...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users