Jump to content


Kymco Super-9



31 replies to this topic

#1 Čonti

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 2 posts

Posted 23 February 2011 - 13:01

Vozio sam ranije Tomos A3 i APN6, tada smo već frizirali taj APN6 imao sam proračunati rezonantni auspuh i otvorene kanale u cilindru. Kasnije sam kupio MZ ETZ-251, sa onim lepšim rezervarom i njega sam dugo vozio i na pecanje i po gradu, bio mi je za sve prilike, na kraju su mi ukrali ispred kuće drugara na nekoj žurki. Posle dugo godina javlja se potreba za nekim motorom za posao, odlučio sam se za skuter. Kupio sam ga na popustu 2008 godine za oko 1500e, prvo sam hteo kupiti nešto jeftiniji motor kinez ili Kymco Agility. Da li četvorotaktni ili dvotaktni, i odlučio sam se ipak za Super-9. Imam preko 100Kg-a i svaki dan putujem sa njim do firme nekih 2km.

Prvo smo skinuli blokade posle onih 1000km koliko mi je i garancija. Nisam hteo ništa da radimo do tog prvog servisa, gde mi je majstor promenuo ulje za 1200 dinara, a koje sam čekao ceo dan, od ujutro do uveče. Kada smo sa Mariom skinuli blokade motor je živnuo, meni se svideo takav 75 Km/h je dosta dobra brzina, a snage je bilo na i više nego dovoljno. Posle toga sam kupio tehnigas next auspuh i problemi su trajali skoro godinu dana. Na kraju smo nabavili Malossi sport 70 kubika i sada ga vozim sa fabričkim auspuhom. Motor ide 85 Km/h, povuče uvek, bukvalno u svim situacijama i vrlo sam zadovoljan. Uradiću i neki video kad bude lepše vreme. Ovo je slika dok je bio kod Marija.


Posted Image

#2 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 23 February 2011 - 13:21

Lepa i zahvalna makina !

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 23 February 2011 - 13:28

da se i ja dopišem na ovu temu...

kymco je kod mene bio dosta dugo jer te famozne 2008-e još nismo nešto imali ni oprugica ni rolnica na lageru da možemo da filozofiramo, a next-r je kupio od mene, pa sam imao moralnu obavezu da taj motor dovedem u bolje stanje nego što je fabrički bez blokade... međutim kymco je vrlo teško dovesti sa serijalom u bolje stanje od fabričkog, to treba imati na umu.. obilje obrtnog momenta i pravilno iskoršten i podešen prenosni odnos karakterišu ovaj motor u jedan među boljima na tržištu..

next-r u početku nije davao nešto karakteristično bolje rezultate, pa sam se odlučio da otvorim izduvni kanal na cilindru ... ne previše do ugla od 179 stepeni... kako sam to uradio motor je izgubio na elastičnosti i dobio na vršnoj snazi, krajnja je bila oko 85 po satu... kako sam ga predao Čonti-ju, tako mi ga je i vratio drugi dan natrag sa izjavom "meni se ovo dere", ne može da se vozi ni po gradu ni polako, samo cepanje... između ostalog spomenuo mi je da kad dolazi iz firme i pored njega ide biciklista, ili biciklistkinja ne sećam se već, ne može polako da se kreće već mora da siluje, i onda ga to nervira jer kvari atmosferu razgovora koji tom prilikom pokušava da završi ... :)

ajd šta sad da se radi.. malo sam razmislio, rolnice od 3,4g nisu baš najbolje rešenje, a opet su neophodne da bi motor izašao u krajnju brzinu, u svim ostalim situacijama, motor se na krajnjoj brzini uguši, ispadne iz rezonance i mašina se uspori do malte ne 65... to je sve gore od fabričkog.. aj sad budi pametan...

rešio sam da se ipak zadržim na težim rolnicama i da probam sa blokadom na variomatu da uhvatim mašinu u tački gde bi inače počeo da guši tako što mu ne dozvolim da prenos ide više... time bi dobio da se motor može voziti po gradu lagano i sa manjim obrtajima a u krajnjoj već nebitno ko te pita koliko se dere, pa da koliko toliko dobijem bar krajnju 80 i to je malo više nego što je fabrički bilo...

Čonti je u firmi uradio na strugu nekoliko bolcni sa raziličitim premom, kako smo se dogovorili.... i imao sam ih na raspolaganju za testiranje...

Posted Image



na redu su 4 različita test-a..

1. rolnice 3,8g otvoren varijator, dakle sa klasičnom bolcnom .. max brzina 78 kmh na 8910 rpm-a
Ovde vidimo da motor nema snage da izvuče krajnju i da obrtaji polako počinju da opadaju na krajnjoj brzini




2. rolnice 3,8g bolcna sa 4,2mm graničnikom, max brzina 80 kmh na 9040 rpm-a
Ovde još uvek nije dovoljna blokada treba zalegnuti da bi se izvukla kranja brzina




3. rolnice 3,8g bolcna sa 4,7mm graničnikom, max brzina 87 kmh na 9820 rpm-a
Ovo je stadijum koji mi se svideo gde motor uspeva da savlada prenosni odnos koji je blokiran sa prstenom na bolcni, ovakvog sam ga predao vlasniku




4. rolnice 4,7g bolcna sa 5,3mm graničnikom, max brzina 85 kmh na 10520 rpm-a
pokušao sam da odradim da motor bude još tiši sa 4,7g i blokirao prenos još ranije kako bi ga motor savladao, čak je bio i ovakav jedan dan kod Čonti-ja ali mi je vratio jer je previše lenj..



#4 Weseli-90

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 470 posts

Posted 25 February 2011 - 15:50

Znaci sada se skuter vozi na 70ccm sa fabrickim auspuhom i karburatorom? Da li tako bolje ide nego kada je bio turpijani cilindar 50ccm i auspuh next-r?

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2015 - 22:28

Imam danas malossi sport na Kymco Super 9, koji je presao oko 30000 km..

Masina je vozena sa stock airbox-om, stock filterom i fabrickim karburatorom, keihin 17 u koji smo po ugradnji uvrnuli 92 diznu.. Dalje fabricki auspuh bez slepog creva i bez SAS ventila, majstor je odfikario sve...

Vozeno je uglavnom Ipone polusinteticko ulje...

Maksimalna brzina je bila oko 85 po satu sa stock remenom i 8-8,5g rolnicama..

Vlasnik je resio da menja karike, zali se da poslednjih nedelja zvrji i ne ide..

Na klipu se vidi mali trag lepljenja i jake naslage depozita...

Attached File  uploadfromtaptalk1436902362752.jpg   375.93K   62 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902372951.jpg   329.46K   65 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902393807.jpg   398.04K   58 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902443985.jpg   282.09K   68 downloads

Evo slike cilindra, izduvni je prepolovljen od garezi ostali kanali su ok

Attached File  uploadfromtaptalk1436902594792.jpg   367.73K   65 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902612011.jpg   312K   66 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902628210.jpg   362.87K   59 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902645137.jpg   468.12K   57 downloads

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2015 - 22:34

Donja karika je bila zaglavljena u kanalu nju nisam uspeo da spasim

Attached File  uploadfromtaptalk1436902949682.jpg   287.2K   43 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902965840.jpg   433.47K   44 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902986003.jpg   433.47K   44 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436902999808.jpg   196.71K   44 downloads

Jaki depoziti su u lezistima karika nije ni cudo da se zaglavila posle toliko km

Attached File  uploadfromtaptalk1436903070927.jpg   327.3K   45 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903081510.jpg   322.85K   45 downloads

Zazor utrosenosti gornje karike je 0,9mm

Attached File  uploadfromtaptalk1436903145379.jpg   472.51K   45 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903157443.jpg   333.51K   40 downloads

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2015 - 22:41

Ovde mi nije jasno kako sam uspeo spakovati minareli zaptivac, ocigledne su razlike...

Attached File  uploadfromtaptalk1436903218757.jpg   371.63K   49 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903275183.jpg   326.41K   49 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903292249.jpg   371.63K   50 downloads

I na kraju ono sto nas najvise zanima, utrosak cikindra je izmedju 2-3,5/100

Attached File  uploadfromtaptalk1436903348806.jpg   304.81K   48 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903360195.jpg   288.94K   46 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903372040.jpg   336.52K   43 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903384356.jpg   264.93K   40 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903394518.jpg   271.77K   41 downloads

Utrosak klipa je 6-9/100 ako racunamo da je nov bio 6/100 ispod fabricke 47,00 mere
Attached File  uploadfromtaptalk1436903468702.jpg   347.71K   42 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903478588.jpg   341.76K   42 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903488901.jpg   341.23K   50 downloads


Evo i sata, sajla je pokidana zadnje dve-tri godine

Attached File  uploadfromtaptalk1436903551385.jpg   372.22K   51 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436903561890.jpg   386.39K   50 downloads

Dobar je malossi...


#8 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 July 2015 - 23:14

Otkud ovoliki depozit s obzirom da je vozena kvalitetna ipone polusintetika ili je to normalno za tu kilometrazu?

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2015 - 23:19

Ja mislim da je ova 92 malo deblja, nisam hteo da rizikujem jer kymco ims nepodesivu iglicu... davno je bilo ima 6-7 godina.. taman kad nisam jos nista znao :)

#10 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 July 2015 - 23:31

Heh, ma znao si dovoljno dobro da spakujes kit i ustelujes sve da to predje 30k kilometara bez greske. Ja cu biti zadovoljan ako moj izgura i 3000 haha :)
Da li je tu sada potrebna specijala i novi klip?

#11 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 14 July 2015 - 23:37

View PostLauda, on 14 July 2015 - 23:14, said:

Otkud ovoliki depozit s obzirom da je vozena kvalitetna ipone polusintetika ili je to normalno za tu kilometrazu?
Jbg nije to strasno s obzirom da je pregazio 30000+km. Mozda je i vozen malo lakse a i, sto Mario kaze, malo je dizna masnija. Ovo je odlicno stanje, kvalitet nema sta.

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 July 2015 - 23:42

Sva sreca pa italijani ne umeju da naprave kvalitetan kit.. ejj, 30000, utrosenost 3/100! Malossi je i Mama i Tata, vise puta dokazano..

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2015 - 23:48

Vidi malossi preporucuje ciscenje depozita na 6000 ako se ne varam, pise u knjizici..

Ovde se ne zna kada je filter ciscen, predpostavljam kad vec nije hteo da ide, a to znaci da je nalivao dosta pre tog stadijuma..

Dalje stock uljna baca posteno, ja se nisam bavio koliko ima podesavanje sajle i stoji nesto oko polovine..

Posto je ovo stock karb, konfekcijski spremljen za njihov stock cilindar, iglica je fiksna i meni dosta stete sa tim malim atomizerom donela, ovde se na srednjim otklonima fino javio sa 92 diznom, to ne znaci da mozda 90ka ne bi bila bolja na punom gasu ali ja jednostavno nisam imao izbora..

Prevladala je bezbedonosna stela...

Svakako nije trebao ovoliko ici u jednom potezu bez otvaranja, ali eto vidimo da stete ustvari nema...

Ide blago honovanje i nove malossi gusane crne karike.. na 3/100 ne treba razmisljati o busenju, toliko kojekakvi strugari umeju da promase...

Dakle eto imamo primer, ako nije kit preopterecen, ako se pravilno napaja i dobija dobro ulje prelazi kao i kvalotetni stock...

#14 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 July 2015 - 22:35

O ovome ja pricam stalno...Malossi je kvalitet broj 1 a ovaj gusani Sportak je nepoderiv...
Podesi ga dobro i cik zakucaj ga ako mozes...

Ja sam u srecna vremena samo sipao i cepao punih 10.000 sa mojim Sportom, a da maltene ruke nisam uprljao...

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 July 2015 - 23:38

Evo sad jos nekih slika danas sam sklapao, i posle honovanja nova karika pokazuje zazor 0,15mm

Attached File  uploadfromtaptalk1436992939686.jpg   299.33K   47 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436992949372.jpg   397.17K   48 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436992957620.jpg   299.8K   52 downloads

Klip sam pocistio, ima malo udubljenje na glavi, mesta na kojima je malo lepio sam pocistio grubljim brusnim papirom recimo 80 gradacije

Attached File  uploadfromtaptalk1436993034183.jpg   268.06K   52 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436993042758.jpg   289.34K   52 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436993049819.jpg   336.48K   50 downloads

Glava je dobila samo ciscenje i ceka izmenu gumice i naravno ponovo sam zapatio minareli zapticac koji sam ovoga puta doterao skalperom na mestima gde ne lezi

Attached File  uploadfromtaptalk1436993222563.jpg   415.61K   52 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436993228389.jpg   314.09K   49 downloads

Kanale karika u klipu sam pocistio mada je donji u jednom delu malo nagnjecen i da nova karika ne bi zaglavila morao sam to jos malo doterati klasican kuhinjski noz i 800 vodobrusni sa podmazivanjem wd40 radi posao

Attached File  uploadfromtaptalk1436993347728.jpg   244.08K   50 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436993354067.jpg   336.66K   50 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1436993364099.jpg   317.94K   51 downloads

I sklopio...

Posted Image


#16 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 July 2015 - 17:39

Svaka cast..Sportak ima da proradi kao nekad!
Bilo je tu osetnog pada snage zbog polovljenog izduva, sigurno..

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 June 2016 - 20:25

Eto dokusurio je Čonti malossi-ja, njegova procena je da je na 45k, pre dve nedelje se žali da ne može da upali...

Na moju preporuku, mašina se radi u velikoj generalki, budimo iskreni dosta je ovo i za ležajeve i za semeringe i za termogrupu...

Evo gornju kariku je zalomio, izlupao glavu i čelo klipa






Na izduvnom kanalu se vidi koliko je okrnjen jer je verovatno radio sa polovinom karike

Attached File  uploadfromtaptalk1466018118170.jpg   57.26K   38 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018130031.jpg   45.91K   38 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018144505.jpg   48.93K   36 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018158736.jpg   73.66K   39 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018165996.jpg   65.52K   36 downloads


Moram da priznam da su se stock vitonski semerinzi momački održali, mali na strani magneta je tek počeo da slini veoma malo...

Attached File  uploadfromtaptalk1466018250642.jpg   48.84K   36 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018263613.jpg   41.86K   35 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018272746.jpg   61.18K   35 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018279484.jpg   64.48K   38 downloads


Ležajevi Taiwan su celi, veliki 25x56x12 na strani variomata se i vrti perfektno, mali 20x52x12 na strani magneta je počeo malo da pruža otpor.. sve u svemu dobar kvalitet, igličasti u gornjoj pesnici je isto ok....

Attached File  uploadfromtaptalk1466018441749.jpg   97.07K   37 downloads

Međutim radilica je malo dobila, ništa strašno ali ipak...



Tako da tu ostaje da Čonti razmisli

Posted Image

Planira se bušenje na 47,8mm , nov klip, ležajevi, semerinzi....

Koliko sam primetio i silen blokovi su već počeli pucati, itd..

Attached File  uploadfromtaptalk1466018727180.jpg   42.79K   39 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1466018737880.jpg   43.8K   37 downloads

#18 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 June 2016 - 20:40

45000 kilometara?! Alal mu vera! Velika pohvala za izdrzljivost cilindra, a bome i serijskih lezajeva i semeringa.
Eh, tu bi bilo najbolje spakovati novu radilicu pa da opet tjera 45k :)

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 June 2016 - 20:43

Alal vera! Sve preko 30k km na tuning setapu je za veliki respekt!
Ako je stvarno dobro ispratio, i presao stvarno preko 40k km, to je vec da se vrati u fabriku, za exponat.. jos jedan dokaz da je Kymco kao brend, daleko kvalitetniji od ostalih istocnjackih brandova, viton semerinzi u stoku... Malossi ne treba ni pominjati, jasno je da je koncept napravljen da moze da se potrka i da gura 30000km na seriskoj radilici i lezajevima. Ja se iskreno nadam da ce se vlasnik opredeliti opet za kvalitetne delove i da cemo se dopisivati opet, kada zagazi u sestocifrenu kilometrazuna cageru.

#20 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 16 June 2016 - 18:00

45.000 je cifra za svaki respekt za jedan dvotaktni cilindar...Cak sta vise ubedjen sam da ni do ovoga ne bi doslo u necijim pazljivijim rukama...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users