#1
Posted 23 February 2011 - 13:01
Prvo smo skinuli blokade posle onih 1000km koliko mi je i garancija. Nisam hteo ništa da radimo do tog prvog servisa, gde mi je majstor promenuo ulje za 1200 dinara, a koje sam čekao ceo dan, od ujutro do uveče. Kada smo sa Mariom skinuli blokade motor je živnuo, meni se svideo takav 75 Km/h je dosta dobra brzina, a snage je bilo na i više nego dovoljno. Posle toga sam kupio tehnigas next auspuh i problemi su trajali skoro godinu dana. Na kraju smo nabavili Malossi sport 70 kubika i sada ga vozim sa fabričkim auspuhom. Motor ide 85 Km/h, povuče uvek, bukvalno u svim situacijama i vrlo sam zadovoljan. Uradiću i neki video kad bude lepše vreme. Ovo je slika dok je bio kod Marija.
#2
Posted 23 February 2011 - 13:21
#3
Posted 23 February 2011 - 13:28
kymco je kod mene bio dosta dugo jer te famozne 2008-e još nismo nešto imali ni oprugica ni rolnica na lageru da možemo da filozofiramo, a next-r je kupio od mene, pa sam imao moralnu obavezu da taj motor dovedem u bolje stanje nego što je fabrički bez blokade... međutim kymco je vrlo teško dovesti sa serijalom u bolje stanje od fabričkog, to treba imati na umu.. obilje obrtnog momenta i pravilno iskoršten i podešen prenosni odnos karakterišu ovaj motor u jedan među boljima na tržištu..
next-r u početku nije davao nešto karakteristično bolje rezultate, pa sam se odlučio da otvorim izduvni kanal na cilindru ... ne previše do ugla od 179 stepeni... kako sam to uradio motor je izgubio na elastičnosti i dobio na vršnoj snazi, krajnja je bila oko 85 po satu... kako sam ga predao Čonti-ju, tako mi ga je i vratio drugi dan natrag sa izjavom "meni se ovo dere", ne može da se vozi ni po gradu ni polako, samo cepanje... između ostalog spomenuo mi je da kad dolazi iz firme i pored njega ide biciklista, ili biciklistkinja ne sećam se već, ne može polako da se kreće već mora da siluje, i onda ga to nervira jer kvari atmosferu razgovora koji tom prilikom pokušava da završi ...
ajd šta sad da se radi.. malo sam razmislio, rolnice od 3,4g nisu baš najbolje rešenje, a opet su neophodne da bi motor izašao u krajnju brzinu, u svim ostalim situacijama, motor se na krajnjoj brzini uguši, ispadne iz rezonance i mašina se uspori do malte ne 65... to je sve gore od fabričkog.. aj sad budi pametan...
rešio sam da se ipak zadržim na težim rolnicama i da probam sa blokadom na variomatu da uhvatim mašinu u tački gde bi inače počeo da guši tako što mu ne dozvolim da prenos ide više... time bi dobio da se motor može voziti po gradu lagano i sa manjim obrtajima a u krajnjoj već nebitno ko te pita koliko se dere, pa da koliko toliko dobijem bar krajnju 80 i to je malo više nego što je fabrički bilo...
Čonti je u firmi uradio na strugu nekoliko bolcni sa raziličitim premom, kako smo se dogovorili.... i imao sam ih na raspolaganju za testiranje...
na redu su 4 različita test-a..
1. rolnice 3,8g otvoren varijator, dakle sa klasičnom bolcnom .. max brzina 78 kmh na 8910 rpm-a
Ovde vidimo da motor nema snage da izvuče krajnju i da obrtaji polako počinju da opadaju na krajnjoj brzini
2. rolnice 3,8g bolcna sa 4,2mm graničnikom, max brzina 80 kmh na 9040 rpm-a
Ovde još uvek nije dovoljna blokada treba zalegnuti da bi se izvukla kranja brzina
3. rolnice 3,8g bolcna sa 4,7mm graničnikom, max brzina 87 kmh na 9820 rpm-a
Ovo je stadijum koji mi se svideo gde motor uspeva da savlada prenosni odnos koji je blokiran sa prstenom na bolcni, ovakvog sam ga predao vlasniku
4. rolnice 4,7g bolcna sa 5,3mm graničnikom, max brzina 85 kmh na 10520 rpm-a
pokušao sam da odradim da motor bude još tiši sa 4,7g i blokirao prenos još ranije kako bi ga motor savladao, čak je bio i ovakav jedan dan kod Čonti-ja ali mi je vratio jer je previše lenj..
#4
Posted 25 February 2011 - 15:50
#5
Posted 14 July 2015 - 22:28
Masina je vozena sa stock airbox-om, stock filterom i fabrickim karburatorom, keihin 17 u koji smo po ugradnji uvrnuli 92 diznu.. Dalje fabricki auspuh bez slepog creva i bez SAS ventila, majstor je odfikario sve...
Vozeno je uglavnom Ipone polusinteticko ulje...
Maksimalna brzina je bila oko 85 po satu sa stock remenom i 8-8,5g rolnicama..
Vlasnik je resio da menja karike, zali se da poslednjih nedelja zvrji i ne ide..
Na klipu se vidi mali trag lepljenja i jake naslage depozita...
uploadfromtaptalk1436902362752.jpg 375.93K 62 downloads uploadfromtaptalk1436902372951.jpg 329.46K 65 downloads uploadfromtaptalk1436902393807.jpg 398.04K 58 downloads uploadfromtaptalk1436902443985.jpg 282.09K 68 downloads
Evo slike cilindra, izduvni je prepolovljen od garezi ostali kanali su ok
uploadfromtaptalk1436902594792.jpg 367.73K 65 downloads uploadfromtaptalk1436902612011.jpg 312K 66 downloads uploadfromtaptalk1436902628210.jpg 362.87K 59 downloads uploadfromtaptalk1436902645137.jpg 468.12K 57 downloads
#6
Posted 14 July 2015 - 22:34
uploadfromtaptalk1436902949682.jpg 287.2K 43 downloads uploadfromtaptalk1436902965840.jpg 433.47K 44 downloads uploadfromtaptalk1436902986003.jpg 433.47K 44 downloads uploadfromtaptalk1436902999808.jpg 196.71K 44 downloads
Jaki depoziti su u lezistima karika nije ni cudo da se zaglavila posle toliko km
uploadfromtaptalk1436903070927.jpg 327.3K 45 downloads uploadfromtaptalk1436903081510.jpg 322.85K 45 downloads
Zazor utrosenosti gornje karike je 0,9mm
uploadfromtaptalk1436903145379.jpg 472.51K 45 downloads uploadfromtaptalk1436903157443.jpg 333.51K 40 downloads
#7
Posted 14 July 2015 - 22:41
uploadfromtaptalk1436903218757.jpg 371.63K 49 downloads uploadfromtaptalk1436903275183.jpg 326.41K 49 downloads uploadfromtaptalk1436903292249.jpg 371.63K 50 downloads
I na kraju ono sto nas najvise zanima, utrosak cikindra je izmedju 2-3,5/100
uploadfromtaptalk1436903348806.jpg 304.81K 48 downloads uploadfromtaptalk1436903360195.jpg 288.94K 46 downloads uploadfromtaptalk1436903372040.jpg 336.52K 43 downloads uploadfromtaptalk1436903384356.jpg 264.93K 40 downloads uploadfromtaptalk1436903394518.jpg 271.77K 41 downloads
Utrosak klipa je 6-9/100 ako racunamo da je nov bio 6/100 ispod fabricke 47,00 mere
uploadfromtaptalk1436903468702.jpg 347.71K 42 downloads uploadfromtaptalk1436903478588.jpg 341.76K 42 downloads uploadfromtaptalk1436903488901.jpg 341.23K 50 downloads
Evo i sata, sajla je pokidana zadnje dve-tri godine
uploadfromtaptalk1436903551385.jpg 372.22K 51 downloads uploadfromtaptalk1436903561890.jpg 386.39K 50 downloads
Dobar je malossi...
#8
Posted 14 July 2015 - 23:14
#9
Posted 14 July 2015 - 23:19
#10
Posted 14 July 2015 - 23:31
Da li je tu sada potrebna specijala i novi klip?
#11
Posted 14 July 2015 - 23:37
Lauda, on 14 July 2015 - 23:14, said:
#12
Posted 14 July 2015 - 23:42
#13
Posted 14 July 2015 - 23:48
Ovde se ne zna kada je filter ciscen, predpostavljam kad vec nije hteo da ide, a to znaci da je nalivao dosta pre tog stadijuma..
Dalje stock uljna baca posteno, ja se nisam bavio koliko ima podesavanje sajle i stoji nesto oko polovine..
Posto je ovo stock karb, konfekcijski spremljen za njihov stock cilindar, iglica je fiksna i meni dosta stete sa tim malim atomizerom donela, ovde se na srednjim otklonima fino javio sa 92 diznom, to ne znaci da mozda 90ka ne bi bila bolja na punom gasu ali ja jednostavno nisam imao izbora..
Prevladala je bezbedonosna stela...
Svakako nije trebao ovoliko ici u jednom potezu bez otvaranja, ali eto vidimo da stete ustvari nema...
Ide blago honovanje i nove malossi gusane crne karike.. na 3/100 ne treba razmisljati o busenju, toliko kojekakvi strugari umeju da promase...
Dakle eto imamo primer, ako nije kit preopterecen, ako se pravilno napaja i dobija dobro ulje prelazi kao i kvalotetni stock...
#14
Posted 15 July 2015 - 22:35
Podesi ga dobro i cik zakucaj ga ako mozes...
Ja sam u srecna vremena samo sipao i cepao punih 10.000 sa mojim Sportom, a da maltene ruke nisam uprljao...
#15
Posted 15 July 2015 - 23:38
uploadfromtaptalk1436992939686.jpg 299.33K 47 downloads uploadfromtaptalk1436992949372.jpg 397.17K 48 downloads uploadfromtaptalk1436992957620.jpg 299.8K 52 downloads
Klip sam pocistio, ima malo udubljenje na glavi, mesta na kojima je malo lepio sam pocistio grubljim brusnim papirom recimo 80 gradacije
uploadfromtaptalk1436993034183.jpg 268.06K 52 downloads uploadfromtaptalk1436993042758.jpg 289.34K 52 downloads uploadfromtaptalk1436993049819.jpg 336.48K 50 downloads
Glava je dobila samo ciscenje i ceka izmenu gumice i naravno ponovo sam zapatio minareli zapticac koji sam ovoga puta doterao skalperom na mestima gde ne lezi
uploadfromtaptalk1436993222563.jpg 415.61K 52 downloads uploadfromtaptalk1436993228389.jpg 314.09K 49 downloads
Kanale karika u klipu sam pocistio mada je donji u jednom delu malo nagnjecen i da nova karika ne bi zaglavila morao sam to jos malo doterati klasican kuhinjski noz i 800 vodobrusni sa podmazivanjem wd40 radi posao
uploadfromtaptalk1436993347728.jpg 244.08K 50 downloads uploadfromtaptalk1436993354067.jpg 336.66K 50 downloads uploadfromtaptalk1436993364099.jpg 317.94K 51 downloads
I sklopio...
#16
Posted 18 July 2015 - 17:39
Bilo je tu osetnog pada snage zbog polovljenog izduva, sigurno..
#17
Posted 15 June 2016 - 20:25
Na moju preporuku, mašina se radi u velikoj generalki, budimo iskreni dosta je ovo i za ležajeve i za semeringe i za termogrupu...
Evo gornju kariku je zalomio, izlupao glavu i čelo klipa
Na izduvnom kanalu se vidi koliko je okrnjen jer je verovatno radio sa polovinom karike
uploadfromtaptalk1466018118170.jpg 57.26K 38 downloads uploadfromtaptalk1466018130031.jpg 45.91K 38 downloads uploadfromtaptalk1466018144505.jpg 48.93K 36 downloads uploadfromtaptalk1466018158736.jpg 73.66K 39 downloads uploadfromtaptalk1466018165996.jpg 65.52K 36 downloads
Moram da priznam da su se stock vitonski semerinzi momački održali, mali na strani magneta je tek počeo da slini veoma malo...
uploadfromtaptalk1466018250642.jpg 48.84K 36 downloads uploadfromtaptalk1466018263613.jpg 41.86K 35 downloads uploadfromtaptalk1466018272746.jpg 61.18K 35 downloads uploadfromtaptalk1466018279484.jpg 64.48K 38 downloads
Ležajevi Taiwan su celi, veliki 25x56x12 na strani variomata se i vrti perfektno, mali 20x52x12 na strani magneta je počeo malo da pruža otpor.. sve u svemu dobar kvalitet, igličasti u gornjoj pesnici je isto ok....
uploadfromtaptalk1466018441749.jpg 97.07K 37 downloads
Međutim radilica je malo dobila, ništa strašno ali ipak...
Tako da tu ostaje da Čonti razmisli
Planira se bušenje na 47,8mm , nov klip, ležajevi, semerinzi....
Koliko sam primetio i silen blokovi su već počeli pucati, itd..
uploadfromtaptalk1466018727180.jpg 42.79K 39 downloads uploadfromtaptalk1466018737880.jpg 43.8K 37 downloads
#18
Posted 15 June 2016 - 20:40
Eh, tu bi bilo najbolje spakovati novu radilicu pa da opet tjera 45k
#19
Posted 15 June 2016 - 20:43
Ako je stvarno dobro ispratio, i presao stvarno preko 40k km, to je vec da se vrati u fabriku, za exponat.. jos jedan dokaz da je Kymco kao brend, daleko kvalitetniji od ostalih istocnjackih brandova, viton semerinzi u stoku... Malossi ne treba ni pominjati, jasno je da je koncept napravljen da moze da se potrka i da gura 30000km na seriskoj radilici i lezajevima. Ja se iskreno nadam da ce se vlasnik opredeliti opet za kvalitetne delove i da cemo se dopisivati opet, kada zagazi u sestocifrenu kilometrazuna cageru.
#20
Posted 16 June 2016 - 18:00
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users