Jump to content


Bez kupoprodajnog vise nikad i nigde...


43 replies to this topic

#1 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 28 September 2016 - 20:50

E ovako.. Otvorih novu temu mozda nekad nekom pomogne ako se ne daj Boze nadje u situaciji kao ja. Stvari stoje ovako. Ne znam da li da se hvalim ili da se zalim.
Sve je pocelo kad sam kupio letos kupio skuter marke EMME 50 (ne znam dali je neko cuo za njih) Brazil ih proizvodio.

Evo slikice kad sam ga kupio i rastavio. Bio je zaribao. Puko je iglicasti kod klipa i pocepao klip, radilica dobila lufta, ostetio cilindar..

Attached File  20160714_211625.jpg   2.24MB   30 downloads

Attached File  20160714_211646.jpg   1.95MB   27 downloads

Nabacio novi klip 43, Prox radilica, novi lageri, semeringe, dihtunge... Ovo su slike kada sam odvojio masinu sa rama, kad zavrsim ovu zavrzlamu onda cu ga lepo slikati celog.

Posto sam uz pomoc ovog foruma sredio Apriliu Sr ditech ovaj sam uzeo za zimsko zanimanje. Vise izgled nego tuning.
Ali pre nego sto pocnem da radim oko njega resih da motor prevedem na sebe.

Pre odprilike 9 godina je ovaj motor bio moj. Kupio sam ga na Auto pijac od jednog coveka kome se i sad lik ne mogu setiti. Ko je znao da ce kasnije biti promena tablica i stalih zezancija oko registracije. Motor naravno mije bio na njegovo ime a i ja u to vreme jedva cekao da kupim motor ko ce zadmisljati o kupoprodajnom ugovoru. I tako ja ugovor nisam napravio i tu POGRESIO. Motor je imao saobracajnu i uredno registrovan i sve se poklapa i br motora i sasije
Vozio sam ga jedne sezone te davne 2007 i onda ga prodao kucnom prijatelju koji ga je vozio do letos. Pune 8 godine samo jednom zamenio karike, rolnice i kais, akumulator.
Pre 2 godine je on izgubio saobracajnu i tako ga vozio zadnjih 2 godine. S obzirom da covek presao na vecu kubikazu a ovaj ostao u kvaru resio da ga proda a ja posto znam motor i znam da je sve uredu i bez saobracajne kupim ga.
Pronalazak vlasnika je bilo veoma lako. Otiso sam u opstinu gde je registrovan motor sa tablicom i brojem sasije i motora u SUP. Pitao sam da li postoji mogucnost da se pronadje vlasnik posto hocu da prevedem motor ali nemam saobracajnu i imam samo br mot, sasije i tablicu. Zena je uzla tablicu i za 5-8 min vratila se sa adresom vlasnika.
Odem na adresu, dobijem kontakt vlasnika i tu krecu strasne muke......

#2 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 28 September 2016 - 21:01

Kada sam pozvao vlasnika motora dobio sam odmah udarac u glavu. Zena koja je vlasnik motora kaze da ona nema motor na njenom imenu :blink:
ja zbunjen skroz.
Dogovorim se da se nadjem sa njom i vidim da resimo ovu situaciju. Vlasnici sam doneo prikupljene podatke o motoru koje sam nasao i tu stoji sve prva reg, kad je reg, br tablice...

2003 god je neko pozajmio njenu licnu i reg motor na njeno ime. Posto su u to vreme to radile agencije moguce da su oni to uradili. Kasnije je saznala da je neka njena prijateljica imala firnu za uvoz motora i potrazila njenu licnu da bi uvezla motor na njeno ime i odmah po uvozu reg motor. Sad ona dok se to ne raspertla ko je kome gde, kad, kako..... necu dobiti prevod. Cak hoce da motor ide na proveru da nije slucajno laznjak, kucan, dupliran....

I ne znam sta da radim. Da li da ga predajem u SUP ili ne?
Posto svi znamo da to moze potrajati 1 dan do 1-2-3 godine...

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 September 2016 - 21:15

Ekstremna situacija stvarno

#4 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 28 September 2016 - 21:23

Videcemo sta ce biti. Moram malo da razmislim sta i kako da radim. Ne bih da mi ga oduzmu. Pre bih ga rasturio u delove nego predao njima na proveru. U svekom slucaju obavestavacu vas kako i sta se desava. Kao sto napisah mozda nekom pomogne.
Ako sve prodje kako valja onda na zimu krece sredjivanje i pisanje u postovima

Pored ove muke sa prevodom moram videti igde cu naci potvrdu da ne prelazi 45 km/h. Po netu sam guglao da vidim da li mogu da nadjem ali firma EMME je pukla jos davno i fabrike ne rade u Brazilu. Pukli su oko nekog modela koji su radili sa LOTUS motorima...

http://nivelandoaeng...o-do-emme-lotus

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2016 - 07:46

Odneseš li ga u MUP, nećeš ga skoro videti, a i kad ga budeš video, nećeš ga prepoznati. Pokušaj da je šarmiraš :)

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2016 - 07:55

Ako je trazeno da ide u mup, tu nema vrdanja, mora da ide nema razmisljanja. Medjutim, niko ne moze da garantije u kakvom stanju si ga kupio, stoga je savet da rasklopis sve i u mup odneses na proveru ram i blok, jer si samo to i kupio ;)

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 08:05

uhh to je posao ogroman, ali i dobra ideja, odneseš ram i jedan polublok

edit: a ta što se pravi luda, na čije je ime se uvezlo xy motora ili skutera, je najverovatnije dobila neki džeparac... nemoj da mi kažeš da je neko toliko prost da da ličnu kartu za uvoz, a da o tome ništa ne zna, na koliko mesta joj je ptpis bio onda falsifikovan

#8 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 29 September 2016 - 10:19

Pa pazite sad. ona je veoma plasljiva ali se sad ukljucuje i njen suprug koji je striktno zahtevao da se pregledaju brojevi u sup. Inace nema prevoda.Citiram "Moramo mi biti sigurni da motor nije kucan ili dqplikat jer... ne znam to se mora proveriti" . Na pitanje ako je skut "los" i oduzmu ga sta tad? "Sta da ti radim tako je kako je neka ti ga oduzmu" Ko je ovde lud? Zna da je dala licnu kartu, zna da je uvoz odradjen i zna da je reg a ne da prevod. carina, papiri, reg sve na njenn ime...

#9 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 September 2016 - 10:32

Ne kontam čemu toliki problem, pa ne prevodi skuter na sebe da zahteva provere, itd.
Koliko sam razumeo ona samo treba da odjavi skuter, odnosno prevede ga na tebe i tu prica zavrsava?

Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 September 2016 - 10:35

nedostaje ponovo džeparac ... haha, kome jednom malo ture, taj uvek ima puno praznih džepova

uostalom piše u sistemu koji je broj motora i šasije, to što je pisalo na saobraćajnoj, može to neko od poznanika da ti proveri pa regledaj sam

#11 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 29 September 2016 - 17:25

Iz sistema tj. registracionog lista sam proverio Ja broj motora i sasije. Sve se poklapa od Italijanske saobracajne preko carine do reg lista prve registracije. Nista nije muckano. brojevi bloka i sasije u nizu, fabricki ukucani. javicu vam sta i kako. Mogla je prosto da prevede i dovidjenja. I da se ne dize prasina. Neko reg na njeno ime pa sta.... desava se svasta. Nije auto od 10 000 eura pa sad stani pani. Nego skut od 200e. Ali.. kad neko hoce da te je..e on j..e.

#12 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 29 September 2016 - 17:30

Teski su za razgovor. Nista ne zele ljudski da rese. Sve neko dranje, napetost kao da sam ga ja reg na tudje ime. A ja samo savesni kupac koji hoce da prevede skut na ime i da nema muke a ispade svasta... Cekam pa cu videti. A o rasturanju razmisljam. kad ide skidam Arow ausuh, cilindar, prenos, sve osim otvaranja motora. Pa ako ga vrate sklopicu natenane zimus

#13 Bata

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts
  • VozimPeda H2o

Posted 30 September 2016 - 20:10

Jes da nije po zakonu ali iz inata bih kupio papire i prekucao brojeve i svaki dan prolazio pored kuce da ga gledaju.

#14 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 01 October 2016 - 05:51

Necu to da radim, mogu da me prijave pa da bude jos gore. Motor je legalan, 13 god reg a zadnjih 8 god je bio kod prijatelja i 1 god kod mene. Od 2007-2016 (2007-2008) kod mene i od 2008-2016 kod prijatelja. I sad se vlasnica pravi pametna i nece prevod. Nikad joj nista nije stiglo i nikad problem.

#15 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 02 October 2016 - 10:46

Prenos oko motora se polako priblizava kraju. Pristao sam na proveru broja motora i sasije da nisu kucani i da motor nije duplikat pa cemo videti. e sad dok to prodje malo sam se pozabavio da nadjem tehnicke podatke za ovaj motor. Pokusavam da vidim i nadjem od proizvodjaca ili uvoznika max brzinu zbog novih zutih tablica ali uzalud nista.
Na ovom sajtu stoji da karakteristike motora ali ne i max brzina jer po sajtu citiram: "Емме задржава право да промени спецификације без претходне најаве.
Подаци перформансе, брзина и убрзање могу варирати у зависности од употребе додатне опреме и квалитета горива."

Ovo je sajt gde sam nasao nesto http://guibg.tripod.com/emme/pmir.htm
Tako da sam opet u cor sokaku.
Da li neko mozda zna gde bio mogao da izbunarim potvrdu o max brzini za ovaj model skutera?

#16 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 02 October 2016 - 10:49

prekopirao sam pogresan link. Ono su podaci za EMME Mirage 50

Podaci ovog motora su u pitanju Emme ONE 50

http://guibg.tripod....emme/pone50.htm

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2016 - 11:42

Neko je skoro pisao u slicnoj temi da je u beogradu na nekom tehnickom pregledu moguce na valjcima utvrditi max brzinu i na taj nacin dobijes i potvrdu gde se zavrsava kompletna registracija. Ne mogu da nadjem temu, ali mislim da su u pitanju tehnicki pregledi dunav osiguranja, pozovi pa proveri.

#18 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 October 2016 - 11:48

View PostRazredni, on 02 October 2016 - 11:42, said:

Neko je skoro pisao u slicnoj temi da je u beogradu na nekom tehnickom pregledu moguce na valjcima utvrditi max brzinu i na taj nacin dobijes i potvrdu gde se zavrsava kompletna registracija. Ne mogu da nadjem temu, ali mislim da su u pitanju tehnicki pregledi dunav osiguranja, pozovi pa proveri.
Evo ga: http://forum.pyrothe...post__p__121478

#19 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 October 2016 - 12:47

To, hvala kolega, ja trazio u "belim tablicma" :)

#20 Dzoni13

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 129 posts

Posted 02 October 2016 - 13:28

Moram da pokusam da ih nadjem. Ako neko ima iz Vozdovca da mi nekako prosledi br telefona da ih kontaktiram. Posto se motor nalazi u Leskovcu kod burazera bio bih spreman da utovarim cudoviste u pikap i da ga odvezem za BG. Ako neko zna da ima neki tehnicki u Nis-u bilo bi mi jos bolje





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users