Prvo i osnovno, rad na agregatu moderne vespe, bilo da je "small" ili "big frame" je dosta specifičan, zbog metalne karoserije nema puno prostora za manevrisanje i svaka stavka u radu na agragatu mora biti u napred ispalanirana. Ovoliko mesta ima oko motora:
uploadfromtaptalk1500836813439.jpg 99.05K
23 downloads
Postoje 2 varijante za pristup, jedna je odvajanje agragata od školjke koja daje punu slobodu u radu i koja se koristi kada se skida glava cilindar ili menja nosač motora ali koja zahteva raskopčavanje kopletne instalacije, svih sajli i creva za hladjanje, gorivo, zadnju kočnicu. Druga, uz malo gimnastike, olaksava pristup za povrsinske radove i mali servis bez skidanja agregata od karoserije, koju cemo opisati u ovom poglavlju.
uploadfromtaptalk1500836842644.jpg 428.11K
23 downloads
Potrebno je pod centralne nogare postaviti kutiju 4x4 ili drvenu gredu, bilo šta što će izdici Vespinu zadnjicu za 5-10cm iznad zemlje. Takodje potrebna je krokodil - auto dizalica kojom ćemo podizati središnji deo, odnsno centar klackalice nosača motora.
uploadfromtaptalk1500836923633.jpg 414.5K
19 downloads
Na taj nacin, a kada otpustimo zadnje amortozere, agragat ce svojom tezinom krenuti točkom ka asfaltu a posto je cetranlni nosač motora ujedno i klackalica, prednji deo - cilindar i glava podicice se u vis, kroz tačno planirano mesto pod sicem karoserije, kako kažu da su planirali u piaggiu
uploadfromtaptalk1500837072262.jpg 449.41K
22 downloads
Sada dobijamo glavu nesto višlje i mogućnost da se zavuku ruke okolo poklopca ventila, svećici itd..
uploadfromtaptalk1500837153938.jpg 348.4K
23 downloads