#21
Posted 12 October 2016 - 18:38
razlika izmedju leader i quasar bregaste je drasticna..pogotovo u sirini brijegova..
quasar je za dlaku "slabija" od malossi bregaste..
sve to stoji,ima prostora i iz leadera da se jos izvuce snage a i iz quasara,samo to je puno skuplji sport nego kod 2t skutera..
kod quasara i leadera,vise ima razlike nego slicnosti..
#22
Posted 12 October 2016 - 18:45
I ja sam pisao to isto za bregastu, neznatna je razlika u profilu ugla a sirina brega ne igra ulogu u otvaranju ventila. Medjutim, koliko sam ja upucen, malossi pravi bregaste za leader po uzoru na quasar piaggio uglove, nemam podatak niti sam video u malossi programu da prave bragaste za quasar agragate. Zato svi malossi kitevi imaju slicnu snagu, svi su oko 30ks, odnosno 22,5-23ks na tocku.
Polini ima reprofilisanu bregu za 300 ie...
#23
Posted 12 October 2016 - 19:44
sa sirim brijegom dulje su ventili otvoreni..
kit ko kit na 4t nema neki efekt,tj samo sa stavljanjem klipa i cilindra ne dobije se nist ako se ne sredi glava,bregasta itd.
#24
Posted 12 October 2016 - 19:57
Sirina brega ne igra nikakvu ulogu sem na potisak i trenje klackalice, siguran sam da si mislio na visinu brega kad pricamo o duzini orvaranja ventila.
Koja je malossi bregasta za quasar posto trenutno skupljam sve podatke koje su dostupni? Radim reprofilisanje leader AC bregaste za Yooacinu vespu koja treba da ima identicne uglove sem sto je overlap drugaciji obzirom da je rec o 2v i klackalicama pod drugacijim uglom pa su i bregovi drugacije postavljeni u odnosu na 4v..
#25
Posted 12 October 2016 - 20:11
ako je breg siri,klackalice dulje klizi po njemu pa je ventil duze otvoren..
imam doma i leader i quasar bregastu pa budem bas poslikal,a isto tak budem i quasar bregastu slozil u ovu masinu razrezanu kaj sam slozil da se vidi kak radi,di otvara a di zatvara
#26
Posted 12 October 2016 - 20:27
Sirina brega nema nikakvu ulogu u performansama sem sto stvara veci pritisak, trenje na povrsinu klackalice a time se postize da visokoturazni agregati duze traju u stok izvedbi.
uploadfromtaptalk1476300472033.jpg 22.53K 31 downloads
Verujem da se razumemo samo je zabuna u pojmu "sirina" pa da ne bi bunili druge clanove
#27
Posted 12 October 2016 - 20:54
pogubili smo se u prostim pojmovima poput duzine,duljine,sire itd ahahaha
#28
Posted 12 October 2016 - 21:06
Da da, bas tako, visina brega od pocetnog ugla otvaranja igra ogromnu ulogu, jer sto se pre otvori i sto kasnije zatvori ventil samim tim je ispunjenost komore veca i performanse se podizu, dobija se na snazi a gubi na obrtnom momentu i elasticnosti motora, ler je neravnomerniji i slabiji a snaga je ispunjena na visokim obrtjaima.
Narodno gledano, postoji mogucnost podbrijavanja donjeg dela kruznice cime dobijamo pomeranje pocetka otklona ka ranije (ramp) kao i zavrsetka zatvaranja u kasnije pa je (lobe) u duzem timingu. Ostaje problem podesiti pocetak i kraj u odnosu na klip jer prerano otvaranje i prekasno zatvaranje mogu da dovedu do vencanja ventila sa celom klipa. Naravno, masisko podbrijavanje dovodi do skidanja kaljenog materijala sa brega pa je potrebno nitrirati bregastu nanovo.
Sto se tice sirine brega, kada gledamo bregastu poprecno u smeru okretanja, uzi breg ima manje trneje i uglavnom se takve bregaste koriste za takmicenje pa vrlo brzo pojedu klackalicu. Dakle, vecina stok bregasta se prizvode sa sirokim bregovima koje obezbedjuju dovoljnu povrsinu prilikom pritiska klackalice za otvaranje ventila.
#30
Posted 13 October 2016 - 08:33
Hvala obojici na obogacivanju ove teme i lepim komentarima. I svima ostalima naravno.
Elem, malopre bila prva duza voznja od Vozdovca do NBG. Iako je bilo poprilicno hladno, uzivao sam. Vespa ide divno. Mnogo je drugaciji celokupan dozivljaj od Tajfunka. Koliko god je on bio nervozan i terao me da cepam po gasu toliko je Vespa ugladjena i fina. Stock vario kao i ostatak prenosa doprinose ugodjaju lagane voznje. Ipak i pored "touring" varia, oce GT lepo da povuce, ne ni blizu jako i silovito kao tajfun ali opet ona ima 140 + ja konjina 105 i lepo se slusamo.
Sigurno je da ce ugradnjom Jcoste da se pogubi u odredjenom procentu ta ugladjenost ali ce i pored toga voznja da bude prilicno fina.
GT je izuzetno udoban. Mnogo se lepo vozi. Celicna sasija doprinosi osecaju "tenka" a sa druge strane mekano ogibljenje lepo upija sve neravnine. Probao sam malo da je bacakam levo desno i iznenadjujuce lako se obara. To nisam ocekivao, mislio sam da ce biti teza na volanu.
Mozda sam ja trenutno subjektivan jer mi je sve ovo novo i pod utiskom sam pa otud moja beseda u superlativu ali posle toliko godina na BB cvaji, ovakva voznja mi je bas divno legla.
Prosto mi je zao sto se necu mnogo navozati u skorije vreme, izgorecu do proleca.
E da. Primetio sam jednu stvar, predpostavljam da je nesto do dihtovanja auspuha. Naime, vozim i sve je normalno, medjutim kako usporim do minimalnih obrtaja (npr. prilazim semaforu) primetim svojevrsno "kasljucanje" iz auspuha. Ne utice na obrtaje vec se samo cuje. Tipa, usporavam sa 50 do 10 kmh i od 10 do 0 se cuje onako tise: keh, keh keh. Cim dodje do ler gasa kasljucanje prestane. Pri davanju gasa nema nicega.
Jel se neko sretao sa time?
#31
Posted 13 October 2016 - 08:40
more bit da negdi ne dihta auspuh,tj spojevi (grana-lonac ili grana-glava motora)
druga stvar zbog koje more bit je smjesa (potrebno dostelati na fergazeru i pregledati komponente usise zraka da dihtaju i ne falsira)
treca stvar su ventili (ako ima vise km a jos nikad nisu stelani)..
#32
Posted 13 October 2016 - 08:54
Umalo zaboravih, detalji. Gospoja me castila, donela privezak iz Italije:
A sa Alija sam narucio jedne crvene gace za master i jedne crne za obican kljuc:
#33
Posted 13 October 2016 - 10:13
#34
Posted 13 October 2016 - 10:48
#36
Posted 10 November 2016 - 10:33
#37
Posted 10 November 2016 - 12:15
I ja cu se isto jednog dana vratit na 4T (vozio sam Piaggio x9 dok nije dozivio totalku, puno jacu nego ova vespa) i po mogucnosti piknut jednu Vespu ali GTS.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#38
Posted 10 November 2016 - 12:16
#39
Posted 21 January 2017 - 11:03
#40
Posted 21 January 2017 - 15:45
Fala Profesore
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users