

#61
Posted 27 February 2017 - 19:59
Ona barica je izgleda bila pod dejstvom onih niskih temp. Mozda se negde napravio vazdusni dzep pa je tu pishnuo. Kako je krenuo plus nasuo sam antifriz do maxa. Redovno ga pratim, ne opada.
E, da. Steef bio u pravu. Vetrobran je opasan smor. Drzim ga dok je hladnije zbog zastite grudi, a cim otopli ide sa Vespe. Ne usporava me posto sam ga skratio ali mi pravi vrlo neprijatne vrtloge i sumove. Sve mi huji oko glave.
#62
Posted 27 February 2017 - 21:19
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#63
Posted 27 February 2017 - 21:56
U nedelju nisam tuda prolazio
#64
Posted 27 February 2017 - 22:22
svaki sav na svom mjestu,bez nabora itd..
evo nekih siceva koje je radil meštar kojem ja nosim sve takvo na popravak,presvlačenje itd..
novi vx

stari vx redizajn


sr 150

stari runner


dragster


ova 2 su za moj vxr,jeda duži sic od redizajna i jedan kraći od pre redizajn modela




vespa et



#65
Posted 28 February 2017 - 07:14
#66
Posted 28 February 2017 - 07:29
Mario, on 28 February 2017 - 07:14, said:
to sam ja nosil komad crnog platna na laser da izrezu slova,nakon toga sam ljepil komad bijelog o crvenog materijala ispod crnog,nosil krojacici da obrubi slova i onda nazad tapetaru da mi sve skupa zasije i slozi na sic
#67
Posted 28 February 2017 - 07:30
#68
Posted 28 February 2017 - 10:01


#69
Posted 16 March 2017 - 10:17
Prirubnica je vec bila menjana posto na GT ide sa jednom "sisicom", a ovde je stajala sa dve i na jednoj je bilo slepo crevce:

Kad sam je skinuo, video sam da je iznutra dobra:

Elem, kad je vec kupljena nova, bolje je i ugraditi istu:


Osim toga, utvrdio sam da su i matice brezona na auspuhu malo slabije zategnute pa sam i to utegao. Nazalost, jos uvek nisam imao prilike da testiram da li je kasalj prestao, sto kaze Steef, budemo videli ovih dana.
Malo sam se pozabavio i bagovitim migavcima. Poskidao sam sve kontakte migavaca i ocistio ih smiglicom i kontakt sprejem. Situacija je bolja, sada migavci rade kako treba, istovremeno prednji i zadnji ali mi se cini i da je prekidac migavaca za zamenu posto nekad reaguje na komandu a nekad ne.
#70
Posted 16 March 2017 - 12:16
imas grafitnu cijevastu brtvu na spoju grane i lonca koja se razjebe prilikom skidanja i stavljanja oa zna pustat na spoju..
#71
Posted 16 March 2017 - 12:51
A ovo za dihtung. Ako je razjeban, jel mu ima spasa ili mora nov? Nije problem ako mora, samo pitam da znam.
#73
Posted 16 March 2017 - 14:37
Cisto kao info drugima, Piaggio spare number je 8263885
#74
Posted 20 March 2017 - 13:09
Prduckanje pri usporavanju je jos uvek evidentno. Pusta auspuh i dalje pa ce najverovatnije biti taj grafitni dihtung. Videcemo...
#75
Posted 22 March 2017 - 10:29
Ovaj grafitni ispuca i okruni se i nema mu spasa, tu mora novi, a drago mi je da si i estetici pridodao pažnje. Još prednju gumu i vidimo se na otvaranju sezone

#76
Posted 22 March 2017 - 11:52
Sto se grafitnog tice, svakako ce biti promenjen ali i dalje nisam siguran da li je auspuh uzrok kaslja. Jutros sam probao tvoju metodu (pre neki dan sam dotegao granu na cilindru) i sada kad zacepim izduv na loncu masina se ugusi i ugasi posle 2-3 sekunde. Da li to znaci da sada auspuh radi svoj posao a da su mozda ventili problem?
I, jos jedna napomena, masina ne kaslje kad je hladna, tek kad se malo zagreje, posle par minuta rada pocne da kaslje kada se usporava odnosno kada se spusta brzina. Kasalj pocne negde oko 20-30 kmh i traje maletene do zaustavljanja.
Sto se estetike tice, sad sve izgleda korektno osim cinjenice da je farba ispala onako kako jeste i da bi to u nekom trenutku trebalo da odradim kako bog zapoveda u komori sa krstenim kompresorom.
#77
Posted 22 March 2017 - 12:14
#78
Posted 22 March 2017 - 12:21
#79
Posted 22 March 2017 - 14:46
#80
Posted 22 March 2017 - 15:57

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users