#281
Posted 20 May 2017 - 15:11
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#282
Posted 20 May 2017 - 18:24
Ovaj zvuk mene podseća na minareli bendix, ne vidim lepo na videu, jel koristiš bendix ili si ga skinuo?
#283
Posted 20 May 2017 - 18:47
Razredni, on 20 May 2017 - 18:24, said:
Ovaj zvuk mene podseća na minareli bendix, ne vidim lepo na videu, jel koristiš bendix ili si ga skinuo?
Mislim da remen zapinje kad upadne do kraja u remenici zadnjoj,jedino mi to logicno djeluje, na drugoj slici se vidi tipicni var u minarelli serijskoj remenici,to obiljezeno na remenu je sirine tog na pomicnoj remenici, definitivno sam u nabavci linearnih polutka, po mogucnosti morini ili polini 128mm
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 20 May 2017 - 18:50.
#284
Posted 26 May 2017 - 09:45
Valvoline DuraBlend semisintetika, koristim ga zadnjih 500km i najbolje mi djeluje za ovu cijenu, nit smrdim po mjesavini niti motor dimi jako, a mjesavina je 2.5-3%.
Prije sam koristio Shell i to mi je bila katastrofa.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#285
Posted 26 May 2017 - 18:21
Bacio sam se na posao, jedva sam cekao bacit RMS rolice van iz variomata jer u njemu rade haos(slike 1 i 2 variomata), te rolice zderu rubove kanala tako da je samo piljevina aluminija u variomatu.
Prvo sam odlucio probat kombinaciju sa 0.9mm sajbicama(slika 3), a maknuo sam onu jednu od 1mm, uglavnom time sam eliminirao prevrtavanje u startu koje sam prije imao.
Zatim sam pregledao semering, suho ko barut(slika 4).
Stavio sam Polini 4.7gr role (slika 5) i to su neusporedno kvalitetnije rolice naspram RMS-ovih.
Usput sam kupio odlicnu spravu, El.Udarni odvijac(slika 6), odusevljen sam.
Zatim sam userafio Denso w24fsr(slika 7), a trebala je doci w27fsr, valjda ce biti ok, tj. nece valjda bit pretopla, skuzio sam tek kad sam napravio par kilometara.
Evo kako sada stoji remen (slika 8).
Uglavnom, motor sada vrti 9350-9550 ubrzanje i od 100 kombinacija isprobanih, lakse teze rolice, sajbice svih debljina, yaser i dr.evo Ac je tu najjaci definitivno, 0.9mm sajbice, 4.7g role i to je to, makar bi jos probao 0.8mm sajbice.
Remen je u 800km pao sa 16.6mm na 16.4mm.
Do pisanja, cekam linearne remenice pa javim promjene.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#286
Posted 26 May 2017 - 19:05
Sve pohvale i cestitke za odvijač, odlična je i korsna sprava, mislim da imamo identičan sem u drugoj boji.
Meni se čini sa slika da remen i dalje ne sedi na bolcni, sad na piaggiu ja koristim sajbnice shodno sirini remena, kako se tanji remen tako vadim po 0.1-0.2 sajbnicu, al ok uvek se moze praviti kompromis.
Ne znam koja je fabrički toplotna vrednost svećice za DR za minu, ako nadjes taj podatak tu svecicu i koristi i za početak probaj setovati prema njoj.
Samo napred, pratimo!
#287
Posted 26 May 2017 - 19:33
Razredni, on 26 May 2017 - 19:05, said:
Sve pohvale i cestitke za odvijač, odlična je i korsna sprava, mislim da imamo identičan sem u drugoj boji.
Meni se čini sa slika da remen i dalje ne sedi na bolcni, sad na piaggiu ja koristim sajbnice shodno sirini remena, kako se tanji remen tako vadim po 0.1-0.2 sajbnicu, al ok uvek se moze praviti kompromis.
Ne znam koja je fabrički toplotna vrednost svećice za DR za minu, ako nadjes taj podatak tu svecicu i koristi i za početak probaj setovati prema njoj.
Samo napred, pratimo!
Sa 1mm sajbicom je remen sjedio na bolcni, ali sam imao vece prevrtavanje na startu, skocio bi na 10350 i pao na 9500 sa 4.5gr rolicama.
Sada sa 0.9mm sajbicom remen nije komplet na bolcni i u komb. sa 4.7gr rolicama imam start na 9600 i padne na 9400. Start je isti, nisam nista izgubio osim smanjio prevrtavanje.
Samo da napomenem, imao sam havariju sa rezervarom.
Meni je duze vrijeme bila cudna potrosnja, kako i nebi kada sam na gumici od plovka di se stegne za rezervar gubio gorivo. Prvo sam skuzio kad ga natocim do vrha, curilo je po rami i po deklu, reko koja pm. Napravim 10-15km gorivo vise nije curilo, ali sam svejedno gubio gorivoda nisam ni znao, pretpostavljam da je kod neravnina na cesti pljuskalo gorivo u rezervaru i curilo van, ali se susilo zbog vjetra.
Odrezo klingerit, namazao dihtmasom i tjt.
Eto odklonih i taj problem koji me duze vrijeme mucio, to nebih skuzio da nisam motor natocio do vrha i stao pumpat gume, obicno odma odem i vjerojatno potrosi tu razliku tj. prospe hahah pa nije curilo kad sam dosao kuci.
Al eto, sada sam potrosio 2L napravio 60km, znaci definitivno, nije trosio nego gubio gorivo hahah.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#288
Posted 27 May 2017 - 06:32
Čestitke za alat, ja koristim villager poslednje 2-4 sezone, meni je malo prejak 450nm pa moram da pazim sa variomatom i kvačilom, pre toga sam koristio pneumatski pa sam njega mogao da umirim sa donje strane na 3 poziciju, (ukupno 4)... neke kineze sam provrtio na žalost...
Tajna je da uvek stegneš rukom i samo dokuckaš, ako te mrzi pa zaukaš sa pištoljem više zavoja, verovatnoća da će pokidati lozu je veća...
Što se tiče prevrtavanja ili gušenja u startu, za dobru gramažu rolnica, u pitanju je podešenost kvačila, tačnije prelaz sa klizanja kvačila na variomat, naravno da svi težimo ka ravnoj liniji u ubrzanju, pa tu imaš mogućnost setovanja šajbicama i podešavajućim kvačilom, takoreći šajbicama određuješ start kvačila odnosno prenosni odnos vario-remenice, sa tom razlikom da ti možda neće izlaznost ili kraj odgovarati sa previše ili premalo šajbica.. zato je dobro imati podešavajuće kvačilo pa hvatati prema potrebi prvu ili neku sledeću amplitudu starta, gde će ubrzanje biti linearno, ta ravna linija o kojo pišemo...
#289
Posted 28 May 2017 - 13:21
Superbosna f100 je imala idealnu boju.
A Denso nakon 130km dobio ovakvu boju i neshvatljivo je tamna unutra,a vrh bijel.
Motor ide odlicno, smjesa ostala ista kao i sa Superbosnom, motor odlicno ide.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#290
Posted 28 May 2017 - 14:32
#292
Posted 28 May 2017 - 18:52
#293
Posted 28 May 2017 - 20:27
Danas napravio dobru kilometrazu od 150km i kad sam odserafio svjecicu, zamrznuo sam se odma, reko koja je ovo sad p....m...... , pa prije 5 dana bilo sve ok, stavio Denso i eto.
Naserafim nazad SuperBosnu kad i ona posvijetli, samo sam zacudeno gledao u motor.
Dode Dario i donese mi w7 iglu, stavim je odma na drugi zub i proba.
Em sto se vratila boja u svim otklonima, na punom je sada malo tamnija, ali mene je vise zacudilo 200 dodatnih okretaja na krajnjoj, kazaljka mi skoro nulu dotakla i diglo sa 9630 na 9830, seraf smjese nisam dirao, samo druga igla.
Ostao sam zadivljen.
Sad cu jos probat malo obogatit srednji gas, stavit iglu na 3 zub i stavit 75 diznu.
Vec sam sam sebi dosadan sa pisanjem kako sad ide bolje nego prosli puta hahha, ali sve toplije vrijeme dolazi( danas 30°)i svakim stelanjem nesto novo.
Ali danas sam shvatio da nesto ne stima kad na krajnjoj nije mogao izvrtit 9500.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#294
Posted 20 June 2017 - 08:52
Trenutno masina gura 2700km, skuter u upotrebi svaki dan.
Medutim, od one zadnje makinacije sa iglom nisam nista gledao i provjeravao, znaci samo umetnuo w7, stavio na drugi zub, dizna ostala 78 i seraf kako je, tada sam provjeravao svjecicu i u svim otklonima bila ok, tako sam napravio 400km.
Kad vidim ja u zadnje vrijeme, skuter ide ok ali nekako mu duze treba da digne okretaje, gledam sada reko vani porasla temperatura barem 10 stupnjeva, trenutno 33°C mozda je bogat smjesom.
Skinem svjecicu kad ono sok i nevjerica, reko pa kakoo majku mu, valjda nije termogrupa nagrabusila, falsa nema, momentalno spusta okretaje, prst samo priblizim usisu, skuter se ugasi.
Ja ne znam sada vise jel to samo kod mene tako pa da kad je vani sve veca temperatura, on trazi vecu diznu.
Reko nist, po dijagnozi ove svjecice, ja mogu ubacit barem 4 broja vecu diznu.
Ubacim 82 diznu, 40 pilotku bila 44 i w7 na 3.zub, seraf smjese na 1h i 20min, boja se momentalno vratila, skuter puuno zivlji na gasu, a vjerojatno to sve nisam prije primjetio jer mi je uvijek isao ok, cak i Dariu nije bilo jasno kako je motoric fino isao sa manjom diznom, da ne povjerujes.
Uglavnom, bitno je da sam isao svjecku gledat, ko zna bili bilo prekasno da sam je odvrnuo kojih 100-tinjak km vise.
Evo i slika te smrt svjecice (slika 1)
Evo i slika trenutne(slika 2)
Trenutni i nadam se stalni setup:
Dizna 82
Pilot 40
Igla w7, 3.zub
Seraf smjese 1h i 20min
Rolice 4.7
Sajbica 0.8mm
Malossi X Kevlar trenutno 16.3mm
Btw, za sitnu lovu uletio Top Performance AC cilindar spreman za prvu specijalu i klip za prvu specijalu.
Tako da ce vrlo vjerojatno biaksica radit oko turpijanja cilindra.
A Mario mozda uleti sa kakvom vrhunskom portmapom
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
Edited by dacerovs, 20 June 2017 - 09:04.
#295
Posted 20 June 2017 - 10:03
#296
Posted 20 June 2017 - 10:42
To sto se desilo na ms-u i njihove sprdnje i bezobrazluk govori samo o njima a ne o tebi Mario.Bitno je da ja nisam posumljao u tebe i ono sto si napravio za mene.Ja sam ti zahvalan a rijeci ne znace nista pokraj videa ubrzanja i krajnje brzine motora koji je prozvan sranje,preturpijan itd...
Dacerovs-motoric ide fino,odlican setup za svaki dan a ne trosi nista...uvijek postoje finese koje se mogu doraditi ali i ovako je to na zavidnom nivou.
#297
Posted 20 June 2017 - 10:42
Mario, on 20 June 2017 - 10:03, said:
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#300
Posted 28 June 2017 - 21:40
Klip je nov Asso werke, bolcna 10mm.
A onda slijedi biax i samo lagano
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users