1
Piaggio 50 Magnet tipovi-ugao paljenja
Started by Razredni, Nov 05 2016 10:11 PM
12 replies to this topic
#1
Posted 05 November 2016 - 22:11
Davno smo primetili da izgled starog tipa magneta za piaggio 50 blok izgleda "olaksano", medjutim nismo imali komparaciju.
uploadfromtaptalk1478379040803.jpg 280.97K 37 downloads
U nekoj od tema projekata sam pisao da je po fabrickim manuelima novi tip paljenja (magnet na slici desno), podesen za 17* predpaljenja. Da se podsetimo, taj novi tip (1998-) paljenja dolazi sa crnom i crvenom strujom, odnosno bojom cdi-a-bobine, ducati ili mitsuba, radjeni su u varijantama za agregate bez i sa catalysatora (2000-), imamo i dve razlicite sheme kopcanja zica, odnosno dzekova, ali su svi kompatibilni...
Stari tip "struje" (magnet na slici levo uz koji ide plava bobina-cdi) koja izgledom podseca na cdi za piaggio "bigbore" (125 - 180 2t) se prizvodila na modelima do 1998 godine i do sada nismo uocavali neke razlike sem u ociglednom vizuelnom.
Neko je negde (izvinjavam se, ne mogu da se setim autora i teme) pisao da su magneti identicni, medjutim, blizim uporedjivanjem sam uvideo da su daleko, cak nisu ni slicni. Trenutno nemam vagicu koja meri vise od 100gr, pa nisam tacno utvrdio razlike u gramazi koja postoji, ali sam konstatovao jos jednu prednost starog tipa magneta. Kada postavimo magnete jedan pored drugog i poravnamo im utore za kajlice na istu poziciju, dobijamo razliku u polozaju pruge za okidanje pickupa!
Novi tip u prvom planu, iza njega je stari tip, kanali poravnati
uploadfromtaptalk1478379928795.jpg 274.18K 33 downloads
Ovde je stari tip u prvom planu, kanali poravnati
uploadfromtaptalk1478380056274.jpg 196.38K 30 downloads
Razlika u polozaju pruga se vidi
uploadfromtaptalk1478380085504.jpg 219.77K 28 downloads
uploadfromtaptalk1478380096330.jpg 202.43K 23 downloads
Odokativno, to iznosi 3-4mm razlike po spoljnom obimu magneta, rekao bih odokativno da ce paljenje biti oko 20* pre gmt-a.
Nisam precizno merio (komparaterom na agregatu) pa cu ostati duzan tacan podatak, ali sve ostalo se slaze, rupe za ventilator, oba tipa ventilatora, polozaj polova unutar magneta, unutrasnji i spoljni precnik, sve je isto. Dakle, odlicna podloga za tunirane cilindre
uploadfromtaptalk1478379040803.jpg 280.97K 37 downloads
U nekoj od tema projekata sam pisao da je po fabrickim manuelima novi tip paljenja (magnet na slici desno), podesen za 17* predpaljenja. Da se podsetimo, taj novi tip (1998-) paljenja dolazi sa crnom i crvenom strujom, odnosno bojom cdi-a-bobine, ducati ili mitsuba, radjeni su u varijantama za agregate bez i sa catalysatora (2000-), imamo i dve razlicite sheme kopcanja zica, odnosno dzekova, ali su svi kompatibilni...
Stari tip "struje" (magnet na slici levo uz koji ide plava bobina-cdi) koja izgledom podseca na cdi za piaggio "bigbore" (125 - 180 2t) se prizvodila na modelima do 1998 godine i do sada nismo uocavali neke razlike sem u ociglednom vizuelnom.
Neko je negde (izvinjavam se, ne mogu da se setim autora i teme) pisao da su magneti identicni, medjutim, blizim uporedjivanjem sam uvideo da su daleko, cak nisu ni slicni. Trenutno nemam vagicu koja meri vise od 100gr, pa nisam tacno utvrdio razlike u gramazi koja postoji, ali sam konstatovao jos jednu prednost starog tipa magneta. Kada postavimo magnete jedan pored drugog i poravnamo im utore za kajlice na istu poziciju, dobijamo razliku u polozaju pruge za okidanje pickupa!
Novi tip u prvom planu, iza njega je stari tip, kanali poravnati
uploadfromtaptalk1478379928795.jpg 274.18K 33 downloads
Ovde je stari tip u prvom planu, kanali poravnati
uploadfromtaptalk1478380056274.jpg 196.38K 30 downloads
Razlika u polozaju pruga se vidi
uploadfromtaptalk1478380085504.jpg 219.77K 28 downloads
uploadfromtaptalk1478380096330.jpg 202.43K 23 downloads
Odokativno, to iznosi 3-4mm razlike po spoljnom obimu magneta, rekao bih odokativno da ce paljenje biti oko 20* pre gmt-a.
Nisam precizno merio (komparaterom na agregatu) pa cu ostati duzan tacan podatak, ali sve ostalo se slaze, rupe za ventilator, oba tipa ventilatora, polozaj polova unutar magneta, unutrasnji i spoljni precnik, sve je isto. Dakle, odlicna podloga za tunirane cilindre
#2
Posted 05 November 2016 - 22:57
Bas imam doma jednog starog tipa magneta,nisam ga isprobavao jer sam ja nacuo da je na njemu 14 stupnjeva paljenje,jesi li siguran da se radi o 20 stupnjeva predpaljenju?
#3
Posted 05 November 2016 - 23:41
Novi tip magneta je na nekih 17 stepeni. Vidis na slici kliko pruga ide u ranije. Ja ovo do sada nisam vidjao, pocinjem da mislim da ima razlicitih tipova starog magneta, mozda je razlika lc i ac?
Premeri i uporedi svoj magnet, ja sam radio analizu izmestene kajlice u svojoj temi pa pogledaj
http://forum.pyrothe...post__p__109958
Premeri i uporedi svoj magnet, ja sam radio analizu izmestene kajlice u svojoj temi pa pogledaj
http://forum.pyrothe...post__p__109958
#4
Posted 06 November 2016 - 01:21
Drage volje,samo moram prije napraviti radapciger posto je ovaj s kojim ga trebam usporediti na motoru,inace moj je magnet sa dosta rijetkog skutera gilera storm ac iz 95-e godine.
#5
Posted 06 November 2016 - 01:37
Kazu da se osjeti na performansama ako istekas regler ili samo iskljucis svjetla sa tim starim olaksanim magnetom. Nisam bio u prilici da to isprobam, ima cak clanak koji mi je presmjesan
Novi Pure Jet (2003) smo usporedili sa klasičnim Runnerom bez ubrizgavanja starim pet godina, ali s mašinom u punoj snazi. Autoru ovoga teksta prvi kontakt sa Pure Jetom prošao je razočaravajuće što se performansi tiče jer je navikao na snagu klasičnog Runnera koji je nešto življi. Međutim, postoji jedna caka: obični Runner jest brži i življi, ali sa ugašenim svijetlima. Kada smo na starom Runneru upalili svijetla stvari su sjele na mjesto i više nije mogao odmaknuti novoj Runnerici, na kojoj zbog zakonskih odredbi ne možete ugasiti svijetla. Očito je da alternator na tako malom agregatu uzima priličan postotak snage.
Novi Pure Jet (2003) smo usporedili sa klasičnim Runnerom bez ubrizgavanja starim pet godina, ali s mašinom u punoj snazi. Autoru ovoga teksta prvi kontakt sa Pure Jetom prošao je razočaravajuće što se performansi tiče jer je navikao na snagu klasičnog Runnera koji je nešto življi. Međutim, postoji jedna caka: obični Runner jest brži i življi, ali sa ugašenim svijetlima. Kada smo na starom Runneru upalili svijetla stvari su sjele na mjesto i više nije mogao odmaknuti novoj Runnerici, na kojoj zbog zakonskih odredbi ne možete ugasiti svijetla. Očito je da alternator na tako malom agregatu uzima priličan postotak snage.
#6
Posted 06 November 2016 - 08:48
Aca,Aca...Sad ja ovo ponovno gledam ako sam dobro zakljucio i gledao,znaci imamo na svim slikama novi tip magneta s prednje strane,magneti se vrte u desno i na starom tipu pruga dolazi kasnije do pickupa,sto znaci da ce klip u tom trenu biti blize GMT i stupanj predpaljenja ce biti manji...odnosno oko 14 stupnjeva u grubo.Jesam li u pravu?
#7
Posted 06 November 2016 - 09:45
Baš tako
#8
Posted 06 November 2016 - 09:52
A jbt, svaka mi cast! Opet sam gledao magnete naopako...
Znaci, da zakljucimo sagu, verovatno stari tip i jeste na 14* obzirom na razliku u prugama. Hvala Rade007
Znaci, da zakljucimo sagu, verovatno stari tip i jeste na 14* obzirom na razliku u prugama. Hvala Rade007
#9
Posted 06 November 2016 - 13:01
Nema na cemu,svakom se desi da pogrijesi...
Znaci negdje sam dobro procitao o tome a pojma nemam gdje.
Znaci negdje sam dobro procitao o tome a pojma nemam gdje.
#10
Posted 06 November 2016 - 19:25
Danas saznah jos jedan info,i na starom magnetu je tocka paljenja na 17 stupnjeva,postoji stari tip pickupa koji je aluminijski i on je vise zamaknut od novijeg plasticnog tipa.Vidio sam danas kako izgleda i doista postoji.Covjek koji mi ga je pokazao je vagao magnete i kaze da su jednako teski.
#11
Posted 06 November 2016 - 22:53
Da, tacno je sto se tice pickupa ali kada se stari tip magneta postavi na novi tip paljenja dobije se oko 14 stepeni...
Merili smo na plasticnoj analognoj kuhinjskoj vagi, novi tip 720-725gr, stari tip 710-715gr, nemam predstavu koliki je precizna vaga ali eto, to je razlika...
Najmanji problem je poturpijati zadnja 3mm pruge na magnetu, posto pick okida kada traka prodje, to je referentna tacka.
Merili smo na plasticnoj analognoj kuhinjskoj vagi, novi tip 720-725gr, stari tip 710-715gr, nemam predstavu koliki je precizna vaga ali eto, to je razlika...
Najmanji problem je poturpijati zadnja 3mm pruge na magnetu, posto pick okida kada traka prodje, to je referentna tacka.
#12
Posted 07 November 2016 - 10:53
Korisno za znati ali prevelika kemija radi 10ak grama,bar po mom misljenju
#13
Posted 10 May 2017 - 19:35
Dopao mi saka magnet za piaggio stari tip,pa ajde sa njim na kantar...
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users