Tuning freeja Miloševog druga
Milos'96
19 Sep 2011
e nemam nista od toga http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif onda mozda oblje da odnesem kod strugara?
Imam ustvari onaj komplet kamena za busilicu,ono 100din ima nekoliko u kompletu,el moze sa tim?
Imam ustvari onaj komplet kamena za busilicu,ono 100din ima nekoliko u kompletu,el moze sa tim?
Mario
20 Sep 2011
ili je možda namerno ostavljeno da karike jave strugaru koliko treba da buši, možda taj moped klip nije za 6/100 zazora, možda se širi više pa mu treba veći zazor.. vidi sa strugarom šta on predlaže
Milos'96
20 Sep 2011
Da,kod mog freeja je 47 RMS,a ovde je serijski klip,onaj za 1000din iz motobikea,onda da odnesem strugaru da obradi prema karikama,mada me stra da ne bude onda veca tolerancija nego sto treba...al bolje veca nego manja,bar znam da nece lako da zalepi

Black Adder
20 Sep 2011
Milose, ajmo polako, karike i klip treba da budu komplet. Strugar uzima meru sa suknjice klipa, tu je najsiri i prema njemu + tolerancija/zazor obradjuje cilindar. Karike moraju da pasuju, ako su iz istog kompleta. Nije moguce skinuti tacnu meru sa karika, jer nisu punog obima i svako merenje je netacno i proizvoljno. Mere se uzimaju iskljucivo sa klipa
Milos'96
20 Sep 2011
Ja mu karike nisam ni nosio,samo klip,i on je prema klipu izbusio cilindar,klip ulazi lagano,nige ne zapinje i sl,ali karike se preklapaju,i to dosta,mozda su vece i za 0.5mm...kao da nisu od tog klipa,a dobio sam u kompletu...
Black Adder
20 Sep 2011
probaj karike kako leze na klipu? dzaba busenje ako ne odgovaraju klipu
Milos'96
20 Sep 2011
Milos'96
20 Sep 2011
Black Adder, on 20 September 2011 - 12:05, said:
probaj karike kako leze na klipu? dzaba busenje ako ne odgovaraju klipu
Pa normalno leze,proboa sam sa jendom karikom da ubacim klip,i moram bas jako da ga nabijem da bi nekako upao klip,ali nisam smeo mnogo da zapinjem,pa sam ga odma izvadio...uglavnom nesto mora da se uradi,ili da se prosiri klip ili da se ostruzu karike(ja sam pre za karike da ne bude posle prema klipu prevelika tolerancija).
Mario
20 Sep 2011
ili da se pobruse ivice karika, ili da poveća toleranciju prema suknjici klipa, pa vidi da ne pređe 10/100
Milos'96
20 Sep 2011
Pa sta je bolje da uradim?msm da ne bude prevelika tolerancija pa da posle zvecka kao kod mene?Mozda onda bolje da samo malo kariku pobrusim...izgleda da oni prave iste karike za vise klipova,pa moras sam da je prepravljas ili tako nesto...nzm ni ja...mada sam isti taj klip kupio kad sam komsiji raido generalnu,isto sam nosio samo klip,a karike su normalno ulazile...
Mario
21 Sep 2011
odnesi kod strugara da premeri sa mikrometrom ponovo, i ponesi klip i karike
Milos'96
07 Aug 2012
Imamo problem sa ovim freejom,izgleda neresiv,kao da je omadjijan 
Uglavnom,znaci znate da je bio debelo tuniran,onda sam ga vratio na serijalu,i vise nikad nije imao snage.
Onda je uradjena komplet generalna,promenjena radilica(polovna ali odlicna),novi NTN lezajevi,nov klip,razbusen cilindar,nov kais,nove rolnice itd...ali motor jednostavno nema snage pa to ti je,po meni bi morao da ide mnoooogo bolje.
Nema sta nije isprobano,3 razlicite elektronike,3 bobine,3 karburatora(moj dellorto 17.5mm,na njemu je trenutno motoforce 17.5mm,i onaj serijski weber 12mm),stelovan do besvesti,ali dzabe sve,nema snage i to ti je.Otvaran je ponovo cilindar,i sve je u najboljem redu,karike nisu ni najmanje potrosene,nema nikakvih tragova lepljenja,sve cisto,kompresiju ima,pali na zub,ali snage nema pa to ti je...
E,da,stavljena je i rezona tecnigas next-r,a i serijski free ga pokida.
Kad je meni bio ovaj malossi na busenju stavio sam onaj njegov stari cilindar i klip,kome su bile i potrosene karike i sve,mog freeja sam ustelovao za 10min i isao ko vetar,jednostavno sta god da promenis odma se oseti,malo mu smanjim dotok vazduha,odma pocne da stuca,povecam,pocne da muce itd,ono klasico kako i treba da bude,a ovom freeju sve ravno,jedva da se i oseca promena.
Trenutno su na njemu rolnice 4.3g,ali su isprobane sve redom od 3.5g(sto je za taj setup prelagano) pa na dalje,i jednostavno motor samo pocne da vristi,i opet nema snage.
Ako nesto znaci on iz starta ne povuce lose,i onda kao da izgubi gas,ugusi se,ali nije do karba,pa jbmga nije mi to prvi skuter koji stelujem,znam kakvi su simptomi,sa ovim smo se nekoliko dana zezali i nista,malo se oseca kao promena ali nista.
El ima neko ideju sta vise da mu radim,kao da je motor uklet,sve u redu,a nece da ide.Do mehanike znaci nije sigurno,kompresiju ima dobru i sve,znaci nesto je spolja,ali sta?
Ja sad sumnjam i na struju,ali malo pre smo probali moju home made elektroniku(ja je licno pravio
),koju sam na mom piaggiu vozio nedelju dana,i odlicno se ponasala,na yamahi se isto odlicno ponasala(vrti u leru 13K o/min),bobinu od yamahe(koja je takodje sigurno ispravna,radi super i na yamahi i na mom piaggiu),i opet je sve potpuno isto.
Malo kao povuce u startu,i onda se udavi,znaci odma da kazem da prenos nije,nego jednostavno motor nema snagu(na nozicama razvrti,ali mu treba dosta vremena,znaci ni na nozicama nema dovoljno snage kolko se meni cini).
Na ovom motoforce karbu sam podesio nivo po mom original dellorto(posto sam citao da je kod motoforce dosta nizak,i stvarno nije bio plovak u istom polozaju,malo sam ga iskrivio da bude kao kod mog,i na mom piaggu je radio ok),dizna je 88,airbox malo otvoren,isprobane mnoge kombinacije,i nema neke razlike.(znaci sa istim takvim setupom sam mog freeja ustelovao za 10min,to bar nije tesko,serijala sa rezonom,nije ni precizno tolko ni nista).
Proban je i moj karb dellorto,i opet isto.
Probano brdo svecica,druga kapica,jednostavno nema vise sta da se isproba.
Edited by Milos'96, 07 August 2012 - 01:43.

Uglavnom,znaci znate da je bio debelo tuniran,onda sam ga vratio na serijalu,i vise nikad nije imao snage.
Onda je uradjena komplet generalna,promenjena radilica(polovna ali odlicna),novi NTN lezajevi,nov klip,razbusen cilindar,nov kais,nove rolnice itd...ali motor jednostavno nema snage pa to ti je,po meni bi morao da ide mnoooogo bolje.
Nema sta nije isprobano,3 razlicite elektronike,3 bobine,3 karburatora(moj dellorto 17.5mm,na njemu je trenutno motoforce 17.5mm,i onaj serijski weber 12mm),stelovan do besvesti,ali dzabe sve,nema snage i to ti je.Otvaran je ponovo cilindar,i sve je u najboljem redu,karike nisu ni najmanje potrosene,nema nikakvih tragova lepljenja,sve cisto,kompresiju ima,pali na zub,ali snage nema pa to ti je...
E,da,stavljena je i rezona tecnigas next-r,a i serijski free ga pokida.
Kad je meni bio ovaj malossi na busenju stavio sam onaj njegov stari cilindar i klip,kome su bile i potrosene karike i sve,mog freeja sam ustelovao za 10min i isao ko vetar,jednostavno sta god da promenis odma se oseti,malo mu smanjim dotok vazduha,odma pocne da stuca,povecam,pocne da muce itd,ono klasico kako i treba da bude,a ovom freeju sve ravno,jedva da se i oseca promena.
Trenutno su na njemu rolnice 4.3g,ali su isprobane sve redom od 3.5g(sto je za taj setup prelagano) pa na dalje,i jednostavno motor samo pocne da vristi,i opet nema snage.
Ako nesto znaci on iz starta ne povuce lose,i onda kao da izgubi gas,ugusi se,ali nije do karba,pa jbmga nije mi to prvi skuter koji stelujem,znam kakvi su simptomi,sa ovim smo se nekoliko dana zezali i nista,malo se oseca kao promena ali nista.
El ima neko ideju sta vise da mu radim,kao da je motor uklet,sve u redu,a nece da ide.Do mehanike znaci nije sigurno,kompresiju ima dobru i sve,znaci nesto je spolja,ali sta?
Ja sad sumnjam i na struju,ali malo pre smo probali moju home made elektroniku(ja je licno pravio

Malo kao povuce u startu,i onda se udavi,znaci odma da kazem da prenos nije,nego jednostavno motor nema snagu(na nozicama razvrti,ali mu treba dosta vremena,znaci ni na nozicama nema dovoljno snage kolko se meni cini).
Na ovom motoforce karbu sam podesio nivo po mom original dellorto(posto sam citao da je kod motoforce dosta nizak,i stvarno nije bio plovak u istom polozaju,malo sam ga iskrivio da bude kao kod mog,i na mom piaggu je radio ok),dizna je 88,airbox malo otvoren,isprobane mnoge kombinacije,i nema neke razlike.(znaci sa istim takvim setupom sam mog freeja ustelovao za 10min,to bar nije tesko,serijala sa rezonom,nije ni precizno tolko ni nista).
Proban je i moj karb dellorto,i opet isto.
Probano brdo svecica,druga kapica,jednostavno nema vise sta da se isproba.
Edited by Milos'96, 07 August 2012 - 01:43.
Mario
07 Aug 2012
najverovatnije je neki semering popustio na radilici pa vuče falš vazduh, sad lepo krene dok naliva gorivo tipa saug i u startu kako krene agresivniji transport smeše kroz i oko polutki, odmah se javlja i veći podpritisak, odnosno vakum i jedan od semeringa najverovatnije zeva, tu ti višak vazduha pokvari smešu i dobiješ mrtvu mašinu....
bojan681
07 Aug 2012
Neka pogleda namotaje i kako stoji pickup, mozda je menjan ugao paljenja.
Milos'96
07 Aug 2012
Semerinzi su novi,vec 2 puta menjani,ali uvek isto,a kad odu semerinzi motor nestabilno radi itd(bar je kod mene uvek tako bilo,a kasnije motor ide normalno),a ovaj na leru radi super,pali super,ali jednostavno nema snage.
Oko paljenja nista nije radjeno,serijsko je,jedino sto su namotaji premotavani,ali isti ti namotaji su neko vreme radili na mom freeju,i sve je bilo ok.
Snimicemo neki snimak,da se cuje kako radi,svecica je uvek ili crna ili siva,nikad jos nismo dobili braon boju,ako obogatim smesu motor jedv akrene,svecica crna,ako je osiromasim tako da ide malo bolje onda je siva,probali smo da stavim gljivu,obmotamo je izolir trakom,pa skalperom sekli male kockice i tako je po malo otvarali,i ne vredi,mrtav je i to ti je.
Aj videcemo da skinemo za svaki slucaj variomat,da proverimo i semeringe,mada cisto sumnjam da je do njih,pa nisu 200km presli(toliko je presao posle generalne),a namesteni su propisno,onaj do magneta 12mm od vrha bloka,do variomata ravno sa blokom...
Znaci nemam ideju sta vise da mu radim,sve sto moze da bude ja vec isprobano,i opet isto,na ravnom se nekako i dovuce do 75-80kmh,ali mu treba pola sata,znaci po meni ide duplo losije nego sto bi trebalo,a problem ne mogu nikako da otklonim
Kad bi bar mogao da provalim dal je struja ili gorivo,da znamo na sta da se fokusiramo,a i nekad iz cista mira ide malo bolje,nekad se vuce ko prebijen...znaci stvarno nista ne razumem,nadam se da ce na snimku moci nesto da se cuje,ali na nozicama uspe da razvrti dosta,u voznji ne puca,ne trokira itd,jednostavno se udavi.
Edited by Milos'96, 07 August 2012 - 15:23.
Oko paljenja nista nije radjeno,serijsko je,jedino sto su namotaji premotavani,ali isti ti namotaji su neko vreme radili na mom freeju,i sve je bilo ok.
Snimicemo neki snimak,da se cuje kako radi,svecica je uvek ili crna ili siva,nikad jos nismo dobili braon boju,ako obogatim smesu motor jedv akrene,svecica crna,ako je osiromasim tako da ide malo bolje onda je siva,probali smo da stavim gljivu,obmotamo je izolir trakom,pa skalperom sekli male kockice i tako je po malo otvarali,i ne vredi,mrtav je i to ti je.
Aj videcemo da skinemo za svaki slucaj variomat,da proverimo i semeringe,mada cisto sumnjam da je do njih,pa nisu 200km presli(toliko je presao posle generalne),a namesteni su propisno,onaj do magneta 12mm od vrha bloka,do variomata ravno sa blokom...
Znaci nemam ideju sta vise da mu radim,sve sto moze da bude ja vec isprobano,i opet isto,na ravnom se nekako i dovuce do 75-80kmh,ali mu treba pola sata,znaci po meni ide duplo losije nego sto bi trebalo,a problem ne mogu nikako da otklonim
Kad bi bar mogao da provalim dal je struja ili gorivo,da znamo na sta da se fokusiramo,a i nekad iz cista mira ide malo bolje,nekad se vuce ko prebijen...znaci stvarno nista ne razumem,nadam se da ce na snimku moci nesto da se cuje,ali na nozicama uspe da razvrti dosta,u voznji ne puca,ne trokira itd,jednostavno se udavi.
Edited by Milos'96, 07 August 2012 - 15:23.
Mario
08 Aug 2012
jesi li probao neki serijski auspuh, čisto da vidiš kako radi sa fabričkom postavkom ?
Milos'96
08 Aug 2012
Ma isto,nema snage pa to ti je,pre generalne je bio sa serijskim i uz brdo je jedva izvlacio 15-20kmh,a uz istu tu uzbrdicu je taj free izlazio 45 kad sam ga ja kupio kao serijalu.Posle generalne jeste maaaalo bolje,ali se rezona i ne oseca,a ni generalna,motor ovako lepse radi posle generalne,ali snage nema nikako.
Jednostavno sve je provereno 15 puta,znaci cak je i masina komplet rasturana,i on nece da vuce pa to ti je otkad je vracen na serijalu.
Jednostavno sve je provereno 15 puta,znaci cak je i masina komplet rasturana,i on nece da vuce pa to ti je otkad je vracen na serijalu.