Jump to content


Kineski Inner rotor, vredi ?


7 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 26 November 2016 - 20:00

Innder rotor kit ...ovo nemamo , bar ne na jednom mestu ...

Mioram priznati da me Steva inspirisao na ovo , nesto me pitao , a ja nisam u tom fazonu , pre sam nesto o tome citao , a sad sam se potrudio da posle par dana intenzivnog citanja obnovim gradivo ...e, sad posto to nikad nisam drzao u rukama , oni koji to imaju morace malo da dopune i ako treba isprave ono sto ja napisem...

Sta je inner rotor i cemu sluzi ? Napredna komponenta paljenja koja sluzi za bolje perfomanse motora...po konstrukciji razlikuje se od standardnog sistema za koji znamo da se sastoji od anker ploce sa namotajima koji proizvode struju i magneta na rukavcu radilice koji spolja prelazi preko polova i magnecenjem istih proizvodi struju...magnet je ujedno i zamajac , ima svoju tezinu i njome opterecuje radilicu ...tezi magnet- losiji odziv na gas , laksi magnet - bolji i brzi odziv ...to i jeste bila linija vodilja za izmisljanje ovako necega , pa je IR konstruisan kao racing - perfomance deo , da bi poboljsao karakteristike motora ...umesto da kao kod klasicnog sistema paljenja na rukavac - konus radilice bude navucen magnet , navucen je relativno mali rotor , male mase koji svojim prolaskom pored unutrasnje bobine i davaca signala paljenja magneti iste ...sastavni deo kita je i visokokvalitetni CDI koji obezbedjuje stabilan rad motora do 15 000 RPM sto je u vecini slucajeva vise nego dovoljno ...i bobina je ona racing od 31 KV...

E, sad kao i sve i ovde nesto dobijes , nesto izgubis ...standardni sistem paljenja dobro izdrzava do nekih 11 000 ili malo vise RPM , a preko toga je vec neophodan IR , bolja varnica , brzi odziv na gas , stabilniji uslovi sagorevanja , veci broj obrtaja ...

Mane : zbog male mase rotora ne proizvodi struju za aku , nego samo za rad pick - up-a i bobine ...dakle , gubi se luksuz paljenja na alnaser ...ne znam kako bi se zbog ovoga to ugradilo u one modele koji nemaju kurblu ...mora se jedan ili dva accua imati u dzepu ( ispod guzice) za rad svetala, vodene pumpe i ostatka instalacije ...

Namenski to je za jace konfiguracije , jaci midrace i HE masine , kvalitetno i provereno u praksi kao Selleta ili neasto slicno jako skupo ...sa pojavom KIneza cene su toliko pale za neverovati ...skoro da sam siguran da rade isti posao za visestruko manje novaca , to znaju da naprave ...evo ga jedan sa Alija za neverovatno male pare , nepunih tridesetak dolara ...shiping free...

https://www.aliexpre...c5ab49b77&tpp=1

Mogli bi ovi sto to imaju da malo dopune i isprave ako sam gde pogresio ...

#2 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 November 2016 - 21:55

Osim anlasera, gubi se sva ostala elektrika, dakle nema ni svjetala, only for race.
Moze se nekako nastukati led rasvjeta na bateriju koju treba stalno dopunjavati, i voznja je zbog toga ogranicena.


Ko nema kurblu, prebaci je lako :)

#3 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 27 November 2016 - 17:30

Nejasno mi je samo jel` ovo pobudni namotaj za spoljasnju bobinu , ili je to sama bobina , ne vidim kao izvod visokonaponski kabel za svecicu ?

#4 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 27 November 2016 - 21:06

nebi se bas slozio da kinez radi isti poso za manje para, par mojih kolega je kupovalo takve stvari od kine i nisu bili zadovoljni - uglavnom nece da probije preko 12 hiljada a i iskra je ocajna , vjerojatno su problem bobine , cdi ?? ima neko neka veca iskustva gdje je uspio da dobije ovako nesto kinesko da radi i zadovoljava potrebe? - mi smo probavali s ovime ali nije bilo slave
http://www.ebay.com/...mxVOcYc&vxp=mtr
ja imam doma i takvu orginalni statorsku plocu i rotor koji radi selletra i to je na ocigled kad pogledas klasa za sebe naravno ima i izvode za cdi , limitaciju br obrtaja i bobinu, dok ova kina samo jedan izvod bobine .

#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 November 2016 - 21:44

Pa ako imas ovakav kao sa linka, tj za ktm i pitbike, oni su pravljeni za levi krug odnosno smer okretanja je suprotno od kazaljki na casovniku, kao na agregatima na kartingu, recimo. Problem nastaje kada se takvo paljenje postavi na neki skuter agregat, znaci da radi u smeru na desno, mimoilaze se prohektovani uglovi u kruznici za punjenje kondezatora i za okidanje pickupa, pa ili pick okine pre nego se kondenz napuni ili kondenzator ceka krug vise da pick okine, dolazi do nepravilne vernice i to se osteti tamo preko 11-12000 obrtaja. Probao sam Levi PVL sa Vortex/Parila karting agregata da prevrnem, ista je stvar, identicnu stvar je imao i Mario na Kymco paljenju kada je previse pomerio pick, a isto bi bilo i sa Piaggio paljenjem ako se pomeri samo pick, bez zaokretanja i namotaja na anker ploci.

#6 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 November 2016 - 10:10

Verujem da je tako kako Aca kaze , nesto tu nije u redu , morali su Kinezi to probati , ne moz `biti da ne radi ...

A, koji je odgovor na ono moje pitanje ? Jel to samo pobuda cija zica ide na spoljasnju bobinu ? Vidim da iz njega idu samo dve zice ...nema za visokonaponski ...

#7 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 28 November 2016 - 21:18

meni se tomos vrti u levo -isto tako se vrti karting u levo - tako da nista nije obrnuto , ja sam imo slucaj de sam metao selletru od skutera na tomosa koja se vrtila desno i mario me upozorio na to da nije dobro i nije bilo dobro dok ju nisam okreno , al ovo je sigurno provereno i ne funkcionira bar ne ovo za 40 $ -
a ovo je snimak gde selletra ne radi dobro dok je bila postavljena za levo a ona je desna -identicno tako radi i taj kinez al on je za levo i u levo vrti al srece nema

Edited by yoco_mci, 28 November 2016 - 21:21.


#8 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 December 2016 - 10:14

Gledajuci sliku , jer drugo sta ne mogu , dolazim do zakljucka da onaj kit sa Alija ima dva izvoda kao kod Tomosa , ono je pobudni namotaj sa koga zica ide na CDI i posle na eksternu bobinu i zica sa pick - upa ide na cdi ...trebalo bi ako je paljenje na desnoj strani agregata da se vrti u desnu stranu kao kod svih skutera ...

Ono sto je Joco postio sa E- bay-a je skoro original za Tomosa , ne znam samo kakav je konus , dosed magneta , citac sa magnetom , izvod za eksternu bobinu i CDI u istom kucistu...trebalo bi i da smer odgovara ...a kako se okrece , ako je za drugi smer ?

Nemam potreba za ovim , a da imam , `ladno bi ga uzeo , nije to skupo , samo ako radi ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users