Jump to content


Piaggio Free Milošev



  • This topic is locked This topic is locked
591 replies to this topic

#341 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 15 August 2011 - 18:00

El moze umesto manuelnog sauha kod ovog dellorto 17.5mm da se stavi automatski?Ja imam jedan nov automatski,a smorilo me vise ovo da ga dizem svaki cas,pa reko da staivm ovaj automatski,a manuelni za rezervu da cuvam...

Evo koja je razlika izmedju njih:
Posted Image

Posted Image

#342 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 15 August 2011 - 18:45

Ne verujem da ce moci,ali nista te ne kosta da probas.

#343 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 15 August 2011 - 20:24

Probao sam,upada normalno,i upalio je motor normalno nakons tajanja od 2-3 sata...videcu kako ce ujutru da upali...ako upali lepo trebalo bi da je ok...vidim da u karbu ima ona rupica za onu iglicu na automatskom,tako da pretpostavljam da je predvidjeno da radi i na jednom i na drugom...

A kako da znam dal je iskljucio sauh?Da ne ostane stalno otvoren ili tako nesto?Koji su simptomi?

#344 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 17 August 2011 - 13:07

Kad startujes motor, trebao bi da ima nesto vise obrtaje i posle minut dva trebalo bi da cujes kako padnu, mada je sad toplo vreme tako da ne ocekujem neku razliku u obrtajima u pocetnom radu.

#345 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 17 August 2011 - 17:32

Ma ipak sam vratio ovaj manuelni,cini mi se da sa onim automatskim u voznji dosta trokira na malom gasu,pa sam vratio ovaj njegov...

Nego,otkad sam sklopio masinu nesto zveci unutra,i na leru i u voznji...a ide super,cini mi se cak i bolje nego sa onim org malossi klipom,i dok je termogrua bila nova,radi na vecim obrtajima sa istim setupom,ubrzava kao lud,a probao sam na kratko koliko puni,i do 80 po GPSu dodje ko iz puske,dok pre generalne nije mogao preko 55...znaci ipak je bilo do toga...zadovoljan sam sad motorom,presao sam nekih 50ak km,i sve je super,samo mi to zvecanje ide na zivce...napravicu posle snimak,mene stra da nema neke veze klip sa tim,posto sam rucno morao da obradim onaj deo gde ide iglicasti jer nije hteo da upadne...i ostavio sam malo lufta,otprilike kao kod originalnog...

#346 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 August 2011 - 21:36

to što si obradio dosed na klipu za 1mm nema veze, radili smo i cvele i ja i to ne menja nešto bitno funkciju, ni težinu klipa...

ovo zveckanje ja mislim da dolazi jer je u cilindru ostalo malo naslaga, a ako nije moguće je da je cilindar malo ovalan od šmirglanja, pa karike zveckaju u ležištima, za to je potrebno preći kilometara da se razradi, a da pritom ležišta karika u klipu ostanu cela... moguće je da će stalno zveckati, a da pritom ne izgubi nešto performanse.. to je sad već viša matematika..

#347 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 18 August 2011 - 22:27

Pa nebi trebalo da je ovalan,posto je honovan masinski,a nije ostalo uopste naslaga ni riseva,bio je cilindar kao nov kad sam ga uzeo,zazor na karikama oko 0.35mm,znaci sve u granicama...

Inace,danas se malo vozikam,i pocne odjednom da trokira kao nenormalan,znaci nece uopste da primi gas,drzim pun gas a on onako prekida i jedva se drzi u zivotu...i ja reko sigurno svecica,imao sam i kljuc i rezervnu svecicu,i skinems taru,i nisam mogao novu vise da zavijem...znaci ni novu ni staru,nece i nece,pokusavao sam sigunro pola sata,i na kraju sam skroz sjebao pocetak navoja...znaci neverovatno...gurao sam ga oko 2km do kuce,od toga sigurno 1.5km samo uzbrdica...znaci crko sam kako nisam skoro...izgleda da ovaj motor nece nikad vise da bude sto je nekad bio http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sad.png kad sam ga sklopio ono pre nekoliko meseci,posle farbanja,2000km nisam ni svecicu skidao...znaci nikad nisam razmisljao,samo kljuc u bravu i vozi...a sad evo ovo mi je bio 3. put da ga guram kuci otkad sam stavio nov klip...

A ovo zveckanje me bas nervira,nadam se da ce vremenom da nestane...lezaj u donjoj pesnici nije imao ni mlao lufta kad sam stavio ov klip,onaj u gornjoj je malossi stavljen pre 2000km,a i ovo nema zvuk lezaja,oni onako svece ravnomerno kad das gas itd,a ovo znaci ono zzznnnnnzzznnnnzzznnnnnnnnnnnnnnnzzzznnnnnn

#348 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 22:39

Posto sam vec odavno razradio freeja,malo ga prestelovao,ide kao nevreme itd,ostao jos problem teskog paljenja...znaci na kurblu moram da ga jako cimnem 2-3 puta kad je hladan,i da pogadjam koliko gasa da mu dam da bi upalio(sa sauhom,bez njega nece uopste),a vruc pali iz prve na kurblu sa malo gasa i uz jako kurblanje...na dugme nece uopste...ima nov yuasa akumulator,ali jednostavno mogu do sutra da verglam on presporo okrece i nema sanse da upali...probao sam i drugi anlaser,ali isto...kad povezem i veliki od auta vergla malo brze i posle dosta verglanja i dodavanja gasa uspe nekako da sastavi,ali jedva...a kad sam tek stavio KIT palio je kao mina,kurblu nisam uopste koristio,posle je ostao bez ulja,zalepio,pa sam stavio nov klip,honovao cilindar itd,uglavnom kompresiju ima ludacku,vuce extra ali tesko pali...

Ne verujem da je do velike kompresije jer je turpija sa KITom palila i ujutru na dodir,znaci povucem sauh,pipnem samo dugme,spustim sauh i on normalno radi...sad sam na njega stavio turpijin anlaser ali on i dalje nece da pali na dugme...

El ima neko ideju kako ovo da resim?Jednostavno dosta sporo okrece,a i kad okrene brze opet nece da upali,jednostavno iz nekog razloga tesko pali,nzm sta da mu radim...ono ja sam se vec naviko da palim na kurblu,nisam anlaser koristio od generalne,al sam sad krenuo u srednju,tamo 15 motora ispred skole,posle skole svi samo udare dugme a ja se preznojavam i kurblam ko nenormalan...pa bi to da resim nekako...

EDIT:Samo da vas podsetim kako je palio nakon ugradnje KITa:


#349 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 22:44

pah pravi majstor mora da kurbla, .. tako to ide, obućar uvek u pocepane cipele...

aj vidi kako ti saug radi, meni na to smrdi...

#350 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 22:47

ok je sauh,manuelni je,ali on na dugme nece ni kad je vruc...a ipak ne vozim high end pa da ga palim na kurblu...kod turpije nisma znao sta je to kurbla,a kod ovog 3X slabijeg sranjceta se ubijam dok ga upalim...pomislice bre da vozim neku krsinu,a imam vise konja nego svi njihovi zajedno http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#351 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 22:54

koji je zazor na karikama, možda je trošan, nema kompresije..?

#352 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 23:06

Kad sam ga napakovao bio je 0.35mm,sto je ok...pa kod onog sto sam prodao je zazor 0.8mm,serijski cilindar,a pali kao mina...evo svaki dan drug ide s njim a ja s mojim,on ga jednom zakurbla i greje ga dok ja grejem nogu i prirpemam je za kurblanje http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

Ja bi pre reko da je neka sitnica,do stelovanja ili tako nesto,najverovatnije karb,ali nzm sta da mu radim...

#353 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 23:13

pa ok, simptomi teškog paljenja su ti...

slaba kompresija, nema pritiska da varnica upali smešu
slaba varnica, loša bobina, prehladna svećica
presuva smeša, odnosno dobro podešen karburator ali nema sauga

moguće je i da je dovod loš ukoliko je primarna kompresija slaba, recimo zevaju semerinzi na radilici
ili ako su usisne lamelice napuknute

#354 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 23:20

Kompresija bi trebalo da je ok,kao sto sam vec rekao...
Za varnicu ne znam,ali je svecica NGK BR9ES,i kad upali ide sasvi normalno,tako da nemam razloga da sumnjam na bobinu...
E smesa mi jedino sumnjiva,sauh je manuelni i radi sigurno,ali on tesko pali i kad je vruc,tj malo lakse nego kad je hladan ali opet moram da dodajem gas i kurblam ga nekoliko puta i to dosta jako...

Semeringe sam stavio nove pre 300km,usisne lamele su bile ok...

#355 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 23:22

dobro probaj onda dve stvari

uvrni 8-icu svećicu
uvrni 5 brojeva veću diznu

čisto da vidiš hoće li početi da pali kako valja

#356 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 23:27

za svecicu ok,ali diznu cu morati manju da uvrnem,sa ovom hoce da zatrokira kad dam pun gas otkad sam stavio nove semeringe...u njemu je 83,pa bi mi verovatno dobro dosla 80 ili 78...ako stavim 5 broja vecu diznu nista ne postizem,trokirace jos vise,a i ja nemam 5 broja vecu diznu :)

Mada nemam ni 8icu svecicu http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif al ne verujem da moze tesko da pali i kad je vruc zbog hladne svecice...

Inace,cini mi se da po malo utice koliki zazor stavim na svecici,probao sam da stavim 0.7mm,i onda malo bolje pali,ali mnogo losije vuce...kad stavim 0.5mm(sad je na 0.5)malo bolje vuce ali i malo teze pali...a kad stavim 0.3-0.4 onda jedva pali ali ide kao nevreme...pa da nisu kablovi,kapa,svecica ili nesto do toga?

#357 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 23:34

ok, probaj manju diznu, ako zatrokira na igli onda je dovoljno goriva.. uostalom kakve su boje jesi li to testirao...

ja zazor držim na 0,6, takav je i fabrički, meni svaka svećica tako stoji...

#358 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 23:40

Probacu ja sutra na 0.6,ali kad stavi manji zazor bolje vuce,i to dosta bolje...znaci sa 0.6-0.7mm po ravnom nece uopste preko 65,a sa 0.3-0.4 ide 85...moguce da ga struja zeza pa jendostavno nema snage da baci veliku varnicu na velikim obrtajima...nzm sta drugo moze da bude...

Al da probam da stavi nov anlaser(stvarno na dugme dosta sporo vergla,ali to nema veze posto on i na kurblu tesko pali),nove athena semeringe(dosta mi je vise ovog RMS sranja),svecicu,kapu,prirubnicu...sve to sto moze da ga zeza,pa da vidim onda kako ce da se ponasa...

#359 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 September 2011 - 23:42

sad je pita imao sličan problem, mislim da mu je namotaj bio oslabio, pa je to menjao, dakle ima varnicu samo slabiju, i teško pali, pa kad upali onda ide...

to je onaj sa tankom žicom koji ima izolaciju, ako imaš neki u rezervi da probaš....

#360 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 07 September 2011 - 23:45

 Mario, on 07 September 2011 - 23:42, said:

sad je pita imao sličan problem, mislim da mu je namotaj bio oslabio, pa je to menjao, dakle ima varnicu samo slabiju, i teško pali, pa kad upali onda ide...

to je onaj sa tankom žicom koji ima izolaciju, ako imaš neki u rezervi da probaš....

Znam na koji mislis,kod onog drugog mi je premotavao covek,kod ovog je original piaggio...pa nzm,da probam prvo sve ostalo,pa ako ne upali onda samo to ostaje...

EDIT:A kako moze namotaj da oslabi?Moze valjda samo da probije,ali onda otpor bude manji,a to se valjda vidi instrumentom...ja sam to skoro proveravao,i znam da je bilo ok,800 i nesto oma,a proizvodjac kaze od 800-1100 je normalno...tako da ne verujem da je do toga...ali je svakako ili nesto sa strujom ili sa karbom...videcu sutra ujutru da probam malo da se igram sa srafom za smesu,malo sa zazorom itd...hvala na pomoci,javim sutra sta sam uradio http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

pozz





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


  • Google