prvotni setap s koim je voženo prošlu sezonu izmjereno je 26ks na kotaču (nadam se da bude čovjek isprintal podatke i sa tog mjerenja i sa finalnog)
serijski injektor je protokom premali sad za ovaj setap,dok je od 500cc prevelik,tak da bude on stavil neki sa 210ml protokom koi je između ova dva navedena..
orginalni ecu 300 bil je mapiran,al onak napamet i to se vidlo da nije kak bi trebalo bit al je vozilo...veli ovaj čovjek kaj mapira sad ( otto from austria) da se čudi da se nije mašina raspala s tom mapom
![:D](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
pala je i kao pohvala za odrađen posel oko mehanike,veli čovjek da je već radil neke takve mašine sa kitom i glavom al da ni jedna nije bila ovak jaka i momentna,da se iznenadil...tak da isplatile su se sve sitnice i cake koje sam odradil u smislu dorade na kitu i glavi,ko i na ostalim dijelovima mašine..i eliminaciju nekih..
tak da ja sam i više nego zadovoljan sa poslom koi sam odradil,s obzirom na to da nisam nikad radil tak nešt i veliku većinu toga radil sam po nekoj svojoj intuiciji i logici i pokazalo se da sam išel u dobrom smjeru
![:D](https://svet-skutera.rs/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
na ecu je naprevljen immo off,tak da ne bude trebalo više imat ključ ni imobilajzer..
sljedeći vikend vespa stiže doma pa se bude radilo još na ciklistici i rami,treba se prednji kraj sredit tj spustit volan ( skratit stup na rami i stup na vilici),imam još nešt posla oko struje,planiram ubacit termoprekidač za ventilator,pošto sad ecu pali vent kad temp dođe na 105° planiram ubacit eksterni termoprekidač od karburator mašina,on pali vent na 97° i spušta na 93°c
nažalost slika nemam nikakvih,vlasnik motora je vozil vespu gore a nije se sjetil ništ slika