Jump to content


vespa et4 300cc



325 replies to this topic

#61 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 February 2017 - 12:09

stiglo jos nesto speceraja..


Posted Image

Posted Image Posted Image

getriba 7% duza nego serijska,bice za 2 duze staze koje se voze..
digitalni multimetar,mjeri okretaje temperaturu i radne sate..

#62 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 10 February 2017 - 01:52

snimanje zavrseno,masina sklopita za video..sad idu glava i cilindar nazad na stol da se sve slozi kaj jos treba...


Posted Image Posted Image

#63 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 13 February 2017 - 17:59

nabavljen specialni alat za ufrezat klip


Posted Image Posted Image

#64 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 21 February 2017 - 23:40

danas sam se ko nekad u osnovnoj skoli igral sa plastelinom

Posted Image

ipak ima dosta mjesta bez obzira na veci lift bregaste i ne treba se frezat klip..

Posted Image Posted Image

#65 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 07:10

Da unesemo malo zivipisnih boja u temu :)

Koliko si dobio merenjem, ima li jos prostora za neko poboljsanje bregaste?

#66 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 10:50

mjeril sam sa iglom debljinu plastelina kojeg je ventil stisnul u upusteni dio na klipu..ima skoro 4mm dubine..a skoro 3mm od ventila prema gornjem rubu ..
ima prostora i za agresivniju bregastu sa vecim liftom i za spustanje glave..
ali bregaste bopje od ove polinijeve za kupit nema..a nebi se htel ni igrat sa spustanjem glave i dizanjem kompresije da nebi prebrzo sahranili radilicu..
mislil sam da bude prostora sa dihtingom se igrat,ali malossi pakuje najtanje dihtunge koih se ima za kupit (0.4mm dihtung ispod cilindra i 0.3mm dihtung glave),a da potignem stupanj kompresije za 0.2stupnja ne isplati se nosit lizat glavu ili vrh cilindra..
no dobro,kak bilo da bilo,ovo bude testna sezona,dorade i poboljsanja radile se budi u toku..

danas jos narucujem bitubo prednji amortizer i straznje isto,alu volan i lulicu da jos malo mase skine..a to je sve za sljedecis minimalno tjedan dana,sutra prijava u bolnicu,u petak operacija pa bolovanje :D

#67 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 10:59

Da da bas zato sam i pitao, u dobrom pravcu idemo :)

Slazem se da tuning treba postupno raditi, bice to i ovako extremno obzirom da malossi predvidja 12,5:1 pa treba prvo probati :)

Ja bih voleo da imamo mogucnosti da se igramo sa uglovima i liftom bregaste i to ce nas sacekati jednog dana.

Radujem se da vidimo te bitubo, to bi svi trebali da uzmemo.

Ajd polako, drzimo ti fige i brz oporavak!

#68 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 11:10

zaboravil sam napisat da je u igri i drugi prednji disk,radi se o zelioni plutajucem disku,cijena nije bas mala pa se nadamo da vrijedi te pare..

Posted Image

a bitubo ko bitubo,nema se kaj recui puno kad se vidi slika :D
sa njima triper kombinacija,prednji bude od male vespe (et,lx) jer je 210mm dok je gts 240 tak da ga spustimo..a straznji budu sa vxra koi su takodjer kraci 3cm nego stock gts..


Posted Image Posted Image

imam tenutno doma i prednju vilicu od zip sp pa budemo i nju probali kak stoji i radi



#69 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 11:33

Preozbiljni su amorti, prednji je uljno gasni ovi zadnji sa helper oprugama i gevinadama za stelovanje visine. Vrhunska prica.

Zacackao me disk, raspon rupa je za prednju glavcinu od gt-gts? Pase li to na neku zadnju glavcinu od ledara ili quasara?

#70 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 12:39

prednji je ful stelajucu,znaci stela se tvrdoca opruge i preload na crvenom sarafu..
straznji su isto uljno plinski,stela se tvrdoca opruge ali visina ne..

sve vespe sa 12cola kotacem imaju prednji istraznji disk identican,znaci 220mm sa 6 rupa..takav disk nose stariji vxr i noviji modeli vx i vxr..

da,zal mi je ko cucku kaj sam kupil bito amortizere sebi vxr jos prije 8 godina (ne koristeni do dan danas :D ) jer su moji stariji model,tj estetski drugaciji..jednodijelne opruge crvene i nosaci amortizera su polirani aluminij..tak da ovi noviji puno ljepse izgledaju..

#71 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 12:50

Meni se sa slike cini da ima stelu visine (gewinde). Ima navoj na cizmi amortizera i ova crna potpora sa donje strane opruge se zaokrece pa se moze dodatno podici ili spustiti opruga za par cm. Al ne bitno, i da nema, stvarno vrhunski izgledaju, pogotovu kad se vidi debljina stapa, oni seriski naspram ovih deluju ko penkalo :)

#72 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 12:57

nema,to na vrhu je saraf za rastavljanje opruge,veliki sesterokutni sa okomitim navojem na sebi (na njega ide matica koja drzi amortizer na rami)
stelanje je samo opruge,ispod opruga na zatezacu..
velim,imam doma iste takve samo druge boje :D

sve u svemu amortizeri su jebacki..cijena je isto pristojna

#73 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 12:58

Pa to i kazem, crna potpora dole, poslednje na sta se oslanja opruga tu spanujemo oprugu pa moze skuter biti visoko ili ako se otpusti skroz skuter padne nize :)

#74 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 13:00

A da, cene su skroz korektne kad uporedim recimo sa paiolijem koji pakuju polini (600e) ili ohlins koji pakuje malossi (1000e) :)

#75 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 13:34

jeboga aco,ako dole spanujes oprugu a gornje uporiste opruge je stalno na istom mjestu,kak onda mores dobit visi ili nizi amortizer?
jedino da oprugu otpustis skroz pa da padne dolje,al onda imas ovjes nikakav haha
amortizer je ionak rastegnut do kraja,samo oprugu stelas tj njenu tvrdocu

#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 13:56

Da da, donja platforma se otpusti i opruga ide nize i stub amorta ide za njom, nista se ne gubi na tvrdoci jer opruga zadrzava svoju tvrdocu samo ces dobiti kraci amort. Ti navoji su projektovani tacno za odredjenu duzinu stuba tako da amort nikada ne udari do kraja i uvek u paru sa navojima idu dve opruge - helperi. To je stelujuca platforma - gewinde :)

#77 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 14:33

ne kuzimo se ocito haha
izmedju male i vece opruge je samo plasticna piksa da ne sjeda opruga za orugom..ta piksa se ne sarafi nego slobodno polovi..
zatezanjem crnog sarafa ispod male opruge,opruge se otvrdnu,otpusanje se omeksa..
ako ju otpustis da motor sjedne nize,na hupseru ili neravnini na cesti kad skuter poskoci,opruga bude u luftu i to nevalja naravno..
takav bitubo mi je prednji na dragsteru,sa takvim stelanjem,visina mi je uvijek ista,samo stelam tvrdocu opruge,nema stelanja visine

#78 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 February 2017 - 15:21

Kuzimo se, al gresis :)
Opruga uvek ima istu tvrdocu a to sto je previse opustena resavaju ove male opruge (helperi) tako da opruge uvek budu napete ka amortu bez obzira da li poskocii na hupseru ili samo visi prednjica u vazduhu :)


#79 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 16:15

nema sigurno istu tvrdoću opruga ako je našpanata ili opuštena..
kad ju našpanam skuter mi je tvrđi a kad ju otpustim mekši je ali visina mi je ista...s tim da ako ju otpustim previše oće udarit do kraja..tak da je nemoguće da je opruga isto tvrda opuštena ili zategnuta.
a ovi bitubo amortizeri imaju oprugu iz 2 komada,manja je tvrđa a duža je nešt mekanija..isti je k. ko da je jedna..
nije taj mali feder ko na vilici oni mali helperi na koje misliš za povrat nego je za sabijanje ko i veća opruga.

#80 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 February 2017 - 16:26

ovo piše u opisu amortizera : This shock absorber has an oil-air buffer system with an infinitely variable spring pre-load, 12 mm piston rod...
dakle,štelanje tvrdoće opruge,ne visine





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users