#1
Posted 14 January 2017 - 19:13
#2
Posted 14 January 2017 - 19:43
Ako ti je poznato, svako menjanje perifernih jedinica kao sto je auspuh zahteva dodatno podesavnje karburatora, menjanje igle i glavne dizne. To sto su se slucajno pogodile kockice na buletovoj kopiji next-r auspuha pa ti je skuter isao bolje bez da si ista dirao ne znaci da ne treba da se nasteluje.
Reduktor nije produzen, fabricki je na freeju najkraci prenos koji postoji, 13/46 primar i 12/50 sekundar, sem ako nisi stavio reduktor od vodeno hladjenog bloka, onda je jasno zasto seriska masina nema snage da ide.
Boje oprugica malo ko razume i moze da odgonetne, mi merimo sublerom debljinu i baratamo sa brojem obrtaja na kojima kvacilo ukopca.
Treba ti i obrtomer.
Bullet gp sam samo jednom provozao i siguran sam da je dobar auspuh, najzad imas u temi gde ih je Mario testirao do tancnina, sa ZDRAVOM termogrupom zavrti na krajnjoj preko 9000rpm a to je po tvom satu na freeju 80+kmh, siguran sam jer sam i ja to doziveo.
Ovo oko "filtera na auspuhu" i "ubrzavanja uzbrdo kada oduzmes gas" nisam bas najbolje razumeo pa ne mogu da dam precizan odgovor.
#3
Posted 14 January 2017 - 20:27
Edited by nenadlaza61, 14 January 2017 - 20:30.
#4
Posted 14 January 2017 - 20:37
Lazo ni jedan auspuh se ne kupuje i samo usrafi da radi. Mora da se nasteluje. Tebi ni trek nije valjao koliko se secam? Bulet next-r je najbiolji auspuh definitivno
Ler gas, ubrzanje i kranji obrtaji se dobijaju podesavanjem karburatora za svaki auspuh posebno.
#5
Posted 14 January 2017 - 20:43
#6
Posted 14 January 2017 - 20:47
http://forum.pyrothe...-2t-leovice-gp/
Imas cak napisano i koja je gramaza rolnica i koliko je povecana dizna, nista drugo nije dirano.
#7
Posted 14 January 2017 - 20:55
Edited by nenadlaza61, 14 January 2017 - 20:56.
#8
Posted 14 January 2017 - 20:58
Ja se secam da smo se ubedjivali da dizna treba da se poveca a tvoj odgovor je bio da ce onda i potrosnja da skoci, tako je bilo i za trek pa i za next-r na starom freeju pa i na novom, koji inace ide losije od onog predhodnog. Pa ne moze da se steluje a da ide na vazduh.
Evo ovde gde je Mario probao taj prototip model sa cevcicama od 12mm (koji je bio i kod mene i ja sam ga provozao) trebala je dizna 84-86. A koja je kod tebe?
#9
Posted 14 January 2017 - 21:07
Edited by nenadlaza61, 14 January 2017 - 21:08.
#10
Posted 14 January 2017 - 21:33
#11
Posted 14 January 2017 - 21:37
Edited by nenadlaza61, 14 January 2017 - 21:44.
#12
Posted 14 January 2017 - 22:33
#13
Posted 14 January 2017 - 23:02
#14
Posted 15 January 2017 - 09:26
Glavna mana takvih auspuha je brzi pad snage posle ciljne i najjače isporuke snage, ista teorija se aplicira i kod rezonantnih auspuha, oni koji imaju manji ugao protivkonusa imaju duže delovanje isporuke snage ali i slabiji udarac...
Kako su godine prolazile proizvođači su počeli da se dovijaju raznim novijim tehnološkim rešenjima kako da dobiju i jak udarac a i produženo delovanje rezonantnog talasa, pa su tako počeli raditi duple protivkonuse od kojih je jedan većeg ugla i izbušen rupicama a drugi - spoljni manjeg...
GP je ovo delovanje rezonantnog talasa dobio kao i LV staklenom vunom po zidu i mrežicom oko poslednjeg ravnog dela pre prve pregrade i i između prve i druge pregrade.. Ona ima zadatak da kao jedan absorper uništi pravolinijsko pravilno odbijanje talasa i time dovede neku virtuelnu povišenu zapreminu, tačnije udarac povratnih talasa postoji od zida pregrade ali ne i od bočnih zidova lonca sa unutrašnje strane.. Isto tako veoma je važan promer i dužina cevčica na prvoj pregradi jer se sa njom reguliše količina protočnosti samog auspuha, i dovodi u balans ekspanzioni sud...
Prve verzije su bile rađene sa 2x12mm cevčicama, pa sam ja u testovima zaključio da su ti modeli preotvoreni, i da će za njihov setup biti potrebna veća dizna, dok su kasnijom modifikacijom u proizvodnji to menjali na 2x10mm , što u proračunima približava zavisnost ulaz - izlaz pravilnog ekspanzionog suda, i kupac ostaje na broju dizne približno fabričkoj ili malo većoj...
mana ovih drugih auspha je da imaju još brži pad snage u odnosu na klasičan rezonanti auspuh, ali su za uzvrat manji potrošači i bezbedniji sa aspekta mladih tunera koji nabace i voze.. upravo iz tog razloga je stavljena blokada u trek-u, kao i iz razloga regulisanja snage, jer mladi ljudi odmah žele pun efekat bez ijednog drugog podešavanja.. Lulica koja se nalazi u grani trek-a, a koju Nenadlaza kao i dosta drugih ljudi nije izvadila ne donosi performanse, ali ni štetu svima koji misle da će sa fabrikare diznom da polete 80... a da ne zalepe cilindar...
ovde proizvođač malo sebe ograđuje i od reklamacija....
dakle auspuh sa pregradom je jači u udarcu i voziviji po gradu, ali nema više obrtaja u maksimali, tako reći ne može da se izvrti u 10000 ili 10500 kao jedan next-r, mada ni on ne isporučuje na tim obrtajima više od 60% snage, ali ako uzmemo u obzir da se voze fabrički prenosi i da su vozači lagani, rezultat +10kmh na krajnjoj je evidentan...
dakle ako testiramo neki auspuh, potrebno je imati zdravu termogrupu, sa dobrim stepenom kompresije, i dobru opremu za štelovanje karburatora kao i pravilnu toplotnu vrednost svećice... o prenosnom odnosu sada i ne govorim, rolnice, centralna opruga i kvačilo su individualna stvar, recimo da moje postavke za 120kg telesne težine nikom ne odgovaraju, pa moj setup nije relevantan...
što se tiče dizne u mojim setovima na weber-u kada sam radio GP test, ne sećam se je li bila surla u airbox-u ili ne, a li sam siguran da je kod mene bio taj prvi model sa 2x12mm cevčicama, da li je to kasnije modifikovano ne znam, za minareli jeste 100%...
#15
Posted 15 January 2017 - 11:39
Odradio sam kompletno setovanje kratkog GP-a od LV na runnerki sp50, namucio se ko budala dok sam ga ubo, pritisak mi iskakao, i to je potpuno druga prica u odnosu na verziju sa 3cm duzom granom gdje se svodi vise na stavi i vozi, dok ovdje ima nabadanja u jako sitnim koracima.
-Zahtjeva srednje tvrde do najtvrdje oprugice inace ima snage u startu kao ovaj lepi primjerak koji ne moze niti utrcati u rezonancu pod optercenjem. Ovdje je TTejce, ali GP je za dlaku jaci u startu.
A kad se stave tvrdje oprugice, onda su gubitci u startu osjetni dok se ne izjednaci brzina kvacila i korpe, dakle nemocan start, a kasnije ce kvacilo redovito treskati zbog velike napetosti.
Sto se tice same voznje, treba ga drzati za nekih 1000rpm vise nego sa duzom granom, vrti on lepo masinu kad se centrira i oseca se malo vise snage, s tim da je to mozda 0.5sec do 80kmh, pitanje je jel toliko, ali sve se svodi na gasiranje do maksimuma jer je powerband uzak. Takav koncept zahtjeva i podesavanje karba pod extra konac, jer kad se dobro ugrije onda hoce ispasti iz rezonance pod vecim opterecenjem.
Naravno LC pia je agresivan i sportski odradjen cilindar i moze to da isprati, centrirao sam ga na skoro 10k, uglavnom bilo je dosta vislje od duze verzije.
Kad se stavi 70ccm onda je to druga prica, moment pokrpa nedostatke na niskim okretajima, a dalje je lako.
#16
Posted 15 January 2017 - 12:39
#17
Posted 15 January 2017 - 13:37
Jel se prodaju jos ti GP auspusi, i koja je para bila u pitanju?
I kako se pokazal serija koja je kopija next r-a ako se ne varam, i koliko kosta?
Planiram pazariti ovaj na pezi, pa usput da experimentiram posto sam se mnogo dobro opskrbeo i ubacio u stek Yasuni R, ZX, i bojler bez kata.
#18
Posted 15 January 2017 - 15:37
Cene za forumase su oko 50ak eura za turing a kopija next-r je po meni djubre u odnosu na pravi next-r jer su proizvođači zavarili ravnu pregradu sa rupom na sredini najsireg ravnog dela, onaj srednji valjak. Radi korektno, bolje od vecine fabrickih bojlera ali nikako kao prave rezone a i cena mu je 10ak eura veca od turinga. Ove cene su za piaggio, mora da proverim sta ima i posto je za Peugeot.
#19
Posted 15 January 2017 - 17:41
#20
Posted 15 January 2017 - 19:19
nenadlaza61, on 15 January 2017 - 17:41, said:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users