Jump to content


Predstavljam moj skuter Yamaha Neos


131 replies to this topic

#1 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 05 February 2017 - 01:41

Evo ljudi da prestavim moj skuter, vozim yamahu neosa, moj trenutni setup je fabrici, pa sam resio da napravim preobrazaj, hteo sam da ostanem na 49 cc samo da dodam veci karb i sportski auspu i sportski prenos, pa sad ja vas pitam sta mi preporucujete iPosted Image odakle da pocnem. Hvala

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 February 2017 - 09:16

Fabrici-Fabrikare-Stock... Milan Vujaklija, rečnik stranih izraza i fraza, ... Pozdravljam tvoju temu, Neos odaje svežinu i energiju sa slika, odlična kombinacija boja i nalepnica..

Moj predlog je da se fokusiraš na dve stvari..

1.Rezonantni auspuh, delovanje, iskorištenje, teorija rezonance, priprema za nove podvige u drugom radnom režimu...

2.Variomatski prenos i štelovanje kvačila- teorija kako se vrši prenos snage na točak, kako startuje mašina, koja je izlaznost, staze -rolnice

Uz ove dve, ogromne materije je za početak potrebno samo doštelovati postojeći karburator i filter, dakle igla-glavna dizna..

Recimo da će ti za ovo biti potrebno vreme i saveti, ništa dalje od ovoga i više u prvim koracima nemoj da radiš da bi materiju savladao kvalitetno, u tehničkom kutku pročitaj ove teme, i ovde piši kako i šta si planirao i pitaj ono što ne razumeš...

Srećno

#3 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 05 February 2017 - 10:29

Hvala

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 February 2017 - 22:29

Ovde piši sve što imaš vezano za svoj skuter, ako i planiraš da se pripremaš za sezonu ili ako planiraš da se trkaš, pa čak i ako ideš na more...

Sve ovde, i devojke na plaži u bikiniju, nema šta da otvaraš 12 tema o jednom skuteru..

#5 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 06 February 2017 - 22:53

Evo ovako ovih dana sam rasturio skuter resio sam da ga osvezim za novu sezonu, planiram da obradim cilindar na 41 i da kupim novo sportsko kvacilo i korpu marke RMS, na skuteru je sve fabricki, stavljen je filter red sponge i kuciste bez lule, karb je 12 mm delorto, auspuh leo vince sito, rolnice 4g crvena centralna, kais ima nov mitsuboshi... Zelim neki savet od vas da cujem da mi date neki savet.. Pozz :) Posted Image

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#6 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 08 February 2017 - 19:46

Za pocetak, nabavi Polini HI-Speed Variomat zajedno sa centralnim federom.
Motoric ce ti odma zivnuti, naravno, sve ti veze igru sa prijenosom.


Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#7 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 09 February 2017 - 00:29

Da kupim polini hi-speed i feder koji ide uz njega?

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#8 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 09 February 2017 - 00:30

Neka se ukljuce i ostali iskusniji clanovi grupe da kazu nesto molio bih vas znaci mi svaka pomoc i misljenje.. Hvala

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 February 2017 - 23:07

 DjordjeMihailovic, on 06 February 2017 - 22:53, said:

Evo ovako ovih dana sam rasturio skuter resio sam da ga osvezim za novu sezonu, planiram da obradim cilindar na 41 i da kupim novo sportsko kvacilo i korpu marke RMS, na skuteru je sve fabricki, stavljen je filter red sponge i kuciste bez lule, karb je 12 mm delorto, auspuh leo vince sito, rolnice 4g crvena centralna, kais ima nov mitsuboshi... Zelim neki savet od vas da cujem da mi date neki savet.. Pozz :)

Послато са Maya уз помоћ Тапатока

Ako je cilindar zreo za bušenje onda bar budi siguran da daš nekom na obradu koji će to uraditi kako treba,...i kupi kvalitetan klip!

Sportsko kvačilo i zvono ti nije u prioritetu dok nisi rešio neki rezonantni auspuh i sportski variomat...Od ove 2 stvari se kreće u tuningu...

Kad si stavio red sponge i kućište bez lule nadam se da si preštelovao karburator i stavio makar veću diznu, da ne spominjem iglu i ostale delove karburatora, rano je još...
Što se tiče prenosa tu ti ne mogu ništa reći jer mi ništa ne znači podatak da imaš 4g rolnice i crvenu centralnu...Bilo bi dobro da imaš obrtomer da vidiš na kojim obrtajima se motor vrti...
pitaj sve šta te zanima...tu smo

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2017 - 08:20

Reci ti nama kako ti sada ide motor ? , kako pali, kako vuče, koliko ide ovako u fabričkoj postavci...

#11 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 11 February 2017 - 16:21

 Pita, on 10 February 2017 - 23:07, said:


Ako je cilindar zreo za bušenje onda bar budi siguran da daš nekom na obradu koji će to uraditi kako treba,...i kupi kvalitetan klip!

Sportsko kvačilo i zvono ti nije u prioritetu dok nisi rešio neki rezonantni auspuh i sportski variomat...Od ove 2 stvari se kreće u tuningu...

Kad si stavio red sponge i kućište bez lule nadam se da si preštelovao karburator i stavio makar veću diznu, da ne spominjem iglu i ostale delove karburatora, rano je još...
Što se tiče prenosa tu ti ne mogu ništa reći jer mi ništa ne znači podatak da imaš 4g rolnice i crvenu centralnu...Bilo bi dobro da imaš obrtomer da vidiš na kojim obrtajima se motor vrti...
pitaj sve šta te zanima...tu smo

 Mario, on 11 February 2017 - 08:20, said:

Reci ti nama kako ti sada ide motor ? , kako pali, kako vuče, koliko ide ovako u fabričkoj postavci...
Sad ide lose izgubio je komresiju ali pre toga kada sam promenio tokom sezone kais nov rolnice i crvenu oprugu stavio i red sponge i nastelovao karb 99% dobro isao je vrlo dobro, sad sam odneo cilindar na obradu nov klip na 41 i kupio sam mf racing korpu i kvacilo olaksano mf... Pa cemo da vidimo

Послато са Maya уз помоћ Тапатока



#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 February 2017 - 16:22

Odlično, kako si ustanovio da je pogubio kompresiju ?

#13 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 11 February 2017 - 23:52

 Mario, on 11 February 2017 - 16:22, said:

Odlično, kako si ustanovio da je pogubio kompresiju ?
Lose pali i losije vuce pocrnio je skoro ceo klip

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 February 2017 - 00:00

Jesi merio zazor karika?

Sent from my Nexus 5X



#15 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 12 February 2017 - 14:12

 Lauda, on 12 February 2017 - 00:00, said:

Jesi merio zazor karika?

Sent from my Nexus 5X
Nisam, gotovo je sad cilindar je na obradi..

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 February 2017 - 15:59

Kompresija se meri ili manometrom za merenje kompresije ili se meri zazor na karikama, odnosno dimenzija klipa u predelu suknjica i otvor cilindra mikrometrom..

Crnilo na klipu ne govori o lošoj kompresiji već o lošem sagorevanju ili lubrikantu..

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 February 2017 - 16:02

Sad kada je već sve jedno, možda bi mogli i da ti reknemo još koju, al reci ti da li si zainteresovan, ljudi stiču utisak da ti teraš po svome i da imaš neke hiper pametne savetodavce pa se niko ne uključuje u tvoju temu..

Ne bi bilo loše da malo prodiskutujemo o tvojim motivima i smislu tuninga, šta misliš ti o tome ?

#18 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 13 February 2017 - 18:49

 Mario, on 12 February 2017 - 16:02, said:

Sad kada je već sve jedno, možda bi mogli i da ti reknemo još koju, al reci ti da li si zainteresovan, ljudi stiču utisak da ti teraš po svome i da imaš neke hiper pametne savetodavce pa se niko ne uključuje u tvoju temu..

Ne bi bilo loše da malo prodiskutujemo o tvojim motivima i smislu tuninga, šta misliš ti o tome ?
Naravno da sam zainteresovan ja imam zelju da naucim nesto

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#19 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 13 February 2017 - 21:14

NIsta od toga nebude. Klip zmijenski ne valja. Cilindar uzaludno brusen a sve se dalo novim karikama. Za cijenu brusenja cilindra i novih karika dodas jos malo love imao bi i kit.

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 February 2017 - 08:43

Suhy je upravu, ako nisi stavio dobar klip bar toliko dobar kao fabrički, a strugar nije razbušio i honovao cilindar perfektno bez ovalnosti, imaćeš zveckanje karika vrlo brzo.. Sa druge strane novi klip ima svoju dilataciju koju treba izpoštovati tolerancijom kod bušenja, adekvatnom razradom i dobrim uljem-lubrikantim.. Naravno veći promer klipa znači nešto veća kubikaža, pa će na istoj glavi doneti i stepen kompresije nešto višlji, a to će tražiti novo setovanje glavne dizne i igle u karburatoru i na nesreću po razradu doneti veću temperaturu..

Dakle kod bušenja se uglavnom dese dva problema..

-ili zvekeće kao simfonijski orkestar

-ili lepi na svako odvrtanje gasa duže

Ili oba... u svakom slučaju to su štete koje dolaze, a možda su ti se samo karike bile potrošile kojima zazor nisi premerio...


Dakle ne treba bušiti ako nema potrebe.. loša konstatacija i taj fazon daj da ti majstor uradi generalnu i proda klip i bušenje su učestali.. takve ubogaljene skutere posle ljudi prodaju za sitne pare..





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users