Jump to content


Predstavljam moj skuter Yamaha Neos


131 replies to this topic

#21 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 16 February 2017 - 11:15

View PostMario, on 15 February 2017 - 08:43, said:

Suhy je upravu, ako nisi stavio dobar klip bar toliko dobar kao fabrički, a strugar nije razbušio i honovao cilindar perfektno bez ovalnosti, imaćeš zveckanje karika vrlo brzo.. Sa druge strane novi klip ima svoju dilataciju koju treba izpoštovati tolerancijom kod bušenja, adekvatnom razradom i dobrim uljem-lubrikantim.. Naravno veći promer klipa znači nešto veća kubikaža, pa će na istoj glavi doneti i stepen kompresije nešto višlji, a to će tražiti novo setovanje glavne dizne i igle u karburatoru i na nesreću po razradu doneti veću temperaturu..

Dakle kod bušenja se uglavnom dese dva problema..

-ili zvekeće kao simfonijski orkestar

-ili lepi na svako odvrtanje gasa duže

Ili oba... u svakom slučaju to su štete koje dolaze, a možda su ti se samo karike bile potrošile kojima zazor nisi premerio...


Dakle ne treba bušiti ako nema potrebe.. loša konstatacija i taj fazon daj da ti majstor uradi generalnu i proda klip i bušenje su učestali.. takve ubogaljene skutere posle ljudi prodaju za sitne pare..
Ovaj strugar kod koga sam odneo je dobar majstor radi to godinama i svi ga hvale..videcemo kad donesem, sto se tice klipa uzeo sam meteorov mislim da je ok..sto se tice ulja koristim iponovo ulje i pravim mesavinu 2% Kad ste vec pomenuli razradu i sve to mogli bi ste mi pojasniti malo detaljnije.. Hvala :)

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#22 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 16 February 2017 - 11:41

U startu pravis jako slabu mesavinu, ako tako budes pravio i posle busenja, mozes se oprostiti oprostiti od cilindra.

Adekvatna razrada je voznja bez odvrtanja punog gasa narednih bar 500km, neka me ispravi neko ako gresim. Sve mora leći na svoje mesto, zato voznja na pola gasa, nastavi sa korišćenjem Ipone ulja, samo što ćeš morati da povećaš procenat mešavine na bar 3-4% u razradi, ako misliš da sačuvaš cilindar. Ako si vozio u postavci karburtora glavnu diznu npr. 70, u startu je moraš povećati za otprilike 1-2 broja, da ne bi doslo do lepljenja.

Ne znam da li si uzeo već ili imaš, ali ja bih zamenio i igličasti ležaj nekim kvalitetnim, tipa s6, malossi i u tom delu budeš siguran.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#23 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 16 February 2017 - 12:50

View PostKucevicStevan, on 16 February 2017 - 11:41, said:

U startu pravis jako slabu mesavinu, ako tako budes pravio i posle busenja, mozes se oprostiti oprostiti od cilindra.

Adekvatna razrada je voznja bez odvrtanja punog gasa narednih bar 500km, neka me ispravi neko ako gresim. Sve mora leći na svoje mesto, zato voznja na pola gasa, nastavi sa korišćenjem Ipone ulja, samo što ćeš morati da povećaš procenat mešavine na bar 3-4% u razradi, ako misliš da sačuvaš cilindar. Ako si vozio u postavci karburtora glavnu diznu npr. 70, u startu je moraš povećati za otprilike 1-2 broja, da ne bi doslo do lepljenja.

Ne znam da li si uzeo već ili imaš, ali ja bih zamenio i igličasti ležaj nekim kvalitetnim, tipa s6, malossi i u tom delu budeš siguran.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvala planiram da zamenim lezaj i posle montiranja ovog cilindra pocecu da pravim jacu mesavinu

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 February 2017 - 12:57

http://forum.pyrothe...u-nov-cilindar/

#25 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 17 February 2017 - 21:19

Oprosti Mario ali ovo je meni malo pretjerivanje 40min na leru ?
Ako se skuter vrti 8000 okretaja u min i ako se vec nesto nije sijelo onda ce se to desiti odmah u startu. Razrada od 50km po meni sasvim dosta. Razrada je ono dok se ne upoznas sa novom masinom i dok nisi 100% siguran da je sve OK.

#26 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 17 February 2017 - 22:01

@Suhi,nije ni malo glupost,zna se cemu ide razrada,a i isto se razradjuje posle bili koje obrade cilindra i novog klipa,sve mora da sedne na svoje mesto.A ako se ne odradi kako valja,onda imas rts-ov sinfonijski orkestar u izvodjenju karika.

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 February 2017 - 22:41

Nisam to ja izmislio, to je tekst sa nekih slovenačkih tomos tuner site-ova.. u načelu možda i ne mora, neka svako prži kako mu volja...

Ono što sam ja osetio je da je mašina do 100-ak km sa gusom tvrda i neraspoloživa, ostalo su već finese..

#28 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 17 February 2017 - 22:53

View PostSuhy, on 17 February 2017 - 21:19, said:

Oprosti Mario ali ovo je meni malo pretjerivanje 40min na leru ?
Ako se skuter vrti 8000 okretaja u min i ako se vec nesto nije sijelo onda ce se to desiti odmah u startu. Razrada od 50km po meni sasvim dosta. Razrada je ono dok se ne upoznas sa novom masinom i dok nisi 100% siguran da je sve OK.
Kako to mislis po tebi? Pa postoje fabricke norme koje se postuju, nov Peugeot sigurno neces voziti pun gas odmah posle 50km, pise ti u fabrickom uputustvu da se ne dozira vis eod pola gasa prvih 1000km za nov skuter! Ok, ovde nije nov, bice novo-buseni cilindar i novi klip, vreme koje je potrebno da karike naprave sebi mesto u buretu stubline i blago uniste hon od 700mikrona je izrazeno u kilometrima, za gusane cilindre je to oko 400-500 kilometara razrade, jer naravno, radni rezim svih skutera nije isti. Za aluminijumske cilindre sa nickl-silicijumskom (nikasil) kosuljicom u kombinaciji sa tvrdo hromiranim karikama ta razrada traje krace, oko 100-200 kilometara a za visoko turazne racing agregate vaze neka druga pravila. Racing agragati prema svojim postavkama i setupu komponenti prenosa, paljenja, auspuha nisu predvidjeni za rad u tako niskim obrtajima razrade pa shodno tome, odredjene tuning kuce za svoje cilindre preporucuju razradu u mestu odredjene minutaze, recimo 2 x po 20minuta sa pauzom hladjenja od pola sata, pa ponoviti proces itd...
Dakle, po ko zna koji put, nije ovaj forum mesto gde cemo pisati nesto napamet ili po meni i po tebi vec argumentovati ono sto je propisano fabricki ili u slucaju homemade tuninga prema poznavanju materijala, zakona fizike i matematike.

#29 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 19 February 2017 - 18:17

View PostRazredni, on 17 February 2017 - 22:53, said:

Kako to mislis po tebi? Pa postoje fabricke norme koje se postuju, nov Peugeot sigurno neces voziti pun gas odmah posle 50km, pise ti u fabrickom uputustvu da se ne dozira vis eod pola gasa prvih 1000km za nov skuter! Ok, ovde nije nov, bice novo-buseni cilindar i novi klip, vreme koje je potrebno da karike naprave sebi mesto u buretu stubline i blago uniste hon od 700mikrona je izrazeno u kilometrima, za gusane cilindre je to oko 400-500 kilometara razrade, jer naravno, radni rezim svih skutera nije isti. Za aluminijumske cilindre sa nickl-silicijumskom (nikasil) kosuljicom u kombinaciji sa tvrdo hromiranim karikama ta razrada traje krace, oko 100-200 kilometara a za visoko turazne racing agregate vaze neka druga pravila. Racing agragati prema svojim postavkama i setupu komponenti prenosa, paljenja, auspuha nisu predvidjeni za rad u tako niskim obrtajima razrade pa shodno tome, odredjene tuning kuce za svoje cilindre preporucuju razradu u mestu odredjene minutaze, recimo 2 x po 20minuta sa pauzom hladjenja od pola sata, pa ponoviti proces itd...
Dakle, po ko zna koji put, nije ovaj forum mesto gde cemo pisati nesto napamet ili po meni i po tebi vec argumentovati ono sto je propisano fabricki ili u slucaju homemade tuninga prema poznavanju materijala, zakona fizike i matematike.
Znaci kako sam razumeo 20 min da radi u mestu pa pola sata pauza, i sve tako?

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 February 2017 - 19:09

Nisi dobro procitao. Mario je ostavio link teme koju treba da procitas, a ovo sto si sada mene pitao odnosi se na trkacke cilindre.

#31 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 25 February 2017 - 13:11

Kupio sam vario polini D1 pa sad imam jedno pitanje cuo sam od nekih drugara da treba da se skine onaj zupcanik paljenja kad se stavlja sportski vario pa da vas pitam da li to tako treba

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#32 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 February 2017 - 13:28

Ako imas slab start t.e kais stoji mnogo propadnut pozadi i ako oces da imas bolji start onda skines da bi napravio mesto za sajmne , ja sam tako napravio kod mene.

#33 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 25 February 2017 - 14:54

View PostDamjan66, on 25 February 2017 - 13:28, said:

Ako imas slab start t.e kais stoji mnogo propadnut pozadi i ako oces da imas bolji start onda skines da bi napravio mesto za sajmne , ja sam tako napravio kod mene.
Stoji kais dobro skroz do kraja

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#34 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 February 2017 - 14:56

Ja nisam cuo za polini D1, molim te slikaj variomat iz vise uglova a i sa unutrasnje strane pise sifra modela pa cemo lako pronaci koji je tacno model u pitanju.

#35 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 February 2017 - 19:36

View PostRazredni, on 25 February 2017 - 14:56, said:

Ja nisam cuo za polini D1, molim te slikaj variomat iz vise uglova a i sa unutrasnje strane pise sifra modela pa cemo lako pronaci koji je tacno model u pitanju.
Polini Hi-Speed je.

#36 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 25 February 2017 - 23:04

View PostRazredni, on 25 February 2017 - 14:56, said:

Ja nisam cuo za polini D1, molim te slikaj variomat iz vise uglova a i sa unutrasnje strane pise sifra modela pa cemo lako pronaci koji je tacno model u pitanju.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#37 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 25 February 2017 - 23:06

View PostDamjan66, on 25 February 2017 - 19:36, said:

Polini Hi-Speed je.
Nije hi-speed ni ne lici na njega, na poklopcu pise D1 i svi ga tako zovu

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#38 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 February 2017 - 23:17

To mi liči na Polini Speed Control variomat. Dolazi sa 6 rolnica, 16x13 u minareli izvedbi.
Oznaka na kaloti "D1" ne označava model variomata, te ne znam ko su ti "svi" koji ga nazivaju tako...

Sent from my Nexus 5X



#39 DjordjeMihailovic

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts

Posted 25 February 2017 - 23:39

View PostLauda, on 25 February 2017 - 23:17, said:

To mi liči na Polini Speed Control variomat. Dolazi sa 6 rolnica, 16x13 u minareli izvedbi.
Oznaka na kaloti "D1" ne označava model variomata, te ne znam ko su ti "svi" koji ga nazivaju tako...

Sent from my Nexus 5X
Da kod njega su 16x13 sad me zanima ako nesto znas o tom variu reci da li je dobar da li je bolji od malossija i ostalih

Послато са LG-K350 уз помоћ Тапатока



#40 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 26 February 2017 - 00:20

Ako je speed control mada nije posto ja kad sam prvi put uzeo za minarelli nisam znao da je 16mm kod kineza uzeo sam bio hi-speed za minarelli, evo i slike kad sam ga uzeo isto ima D1.
Attached File  Capture.JPG   117.5K   20 downloads





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users