Jump to content


Aprilia SR50r



  • This topic is locked This topic is locked
261 replies to this topic

#241 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 11 August 2018 - 20:32

Kad sretnem ovaj skuter da ne gasiram puno da me oduva :D

#242 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 11 August 2018 - 23:10

@Vlayco hvala,al cujemo se u toku nedelje da mi posaljes :)
@Djomla ooo tek sad videh da smo sugradjani :)

#243 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 12 August 2018 - 11:00



Evo i snimka tog zvuka.. Sta mislite ?

#244 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 12 August 2018 - 15:00

Morao se pojaviti neki razlog cudnog zvuka.

Popustio je sraf varijatora,stezao sam pistoljem. Navoj nije najsjajniji,ali mi ne deluje da je to uzrok odvijanja.

Sraf koji drzi uljnu pumpu takodje popusten,ona je zveckala po svemu sudeci.

Pocinjem da sumnjam i u lezajeve radilice,navodno su novi skf stavljeni. Na strani varijatora mi nesto ima vise lufta nego sto treba ili mi se cini...

Attached Files



#245 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 12 August 2018 - 19:46

kod BB masina nije na odmet staviti lepka na matice I srafove.ipak su vibracije daleko jace nego li kod mladjeg brata...

Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk



#246 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 13 August 2018 - 22:55

Nasao sam uzrok odvrtanja varijatora,kada sam sklapao prosli put,slucajno stavih aluminijumsku podlosku umesto celicne...

Dotegao sam uljnu pumpu i onaj zastitni limcic mikro kaisa pa cu videti da li ce popustiti.

E sada imam kako vi to zovete gremlina :)
Nesto cvili,ne mozes ga uhvatiti ni za glavu ni za rep.Na strani varijatora nesto cvili,skrpi..

-prenos sklopljen,okrecem gedorom radilicu-cvili
-skinut varijator i kvacilo,ponovo okrecem-cvili
-skidam uljnu pumpu i mikro remen-ne cvili.

Reko' AHA tu si,gledam zagledam nigde nekog traga potpisavanju ili nesto slicno.
Sklapam ponovo sve,okrenem ponovo radilicu gedorom sve ok. Palim,radi super.
Pustim ga da odstoji 5-10min palim ponovo i opet pocinje da cvili. Izludeo me.

Edited by Johnny, 13 August 2018 - 22:56.


#247 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 16 August 2018 - 13:16

Ne vjerujem da ti je problem bio kao kod mene jer i meni je cvilio i na kraju se ispostavilo da je iglicasti lezaj.Pocelo je cviliti u voznji kad predjem 45-50 km/h a na leru i tankom gasu nije.
Poslije je prilikom kretanja par sekundi pa stane.
Stao sam posto se sve odigralo na cesti u povratku sa izleta da provjerim remen,vario i bilo je sve ok.mada mi se ucinilo kada rukom okrecem vario da je kao malo zapelo ali zurio sam nisam mogao nista u datom momentu vise uraditi.50 km kasnije je zakovao iglicom lezaja ima u mojoj temi.
Vjerovatno je komad kosuljice prvo zapeo ali posto je mekan u odnosu na valjak lezaja nije trenutno izazvao havariju nego tek kasnije.Ne stvaram ti pometnju u vezi tvoga problema 99% da nije do toga ali nikad se ne zna

#248 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 17 August 2018 - 15:40

Ustanovih sta skripi. Sraf od uljne pumpe je bio za par mm duzi nego sto treba i dodirivao je remenicu uljne/vodene pumpe.

Iskopao sam u oglasima malu plastiku dekle sa typhoon-a 125cc.

Attached Files



#249 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 18 August 2018 - 12:23

Nabavio sam danas drugi karburator,dellorto phbh 28mm. Fabricki isao na nsr 125.
Na prvi utisak je ogroman,a i na drugi :D
Moracu drugi usis da pravim.

Sta mislite da nije prevelik ?

Attached Files


Edited by Johnny, 18 August 2018 - 12:27.


#250 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 August 2018 - 17:06

Obzirom da sam ja do 30mm došao na malom bloku, rekao bih ti taman mu je

#251 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 August 2018 - 19:25

Sto se tice precnika difuzora, samo nebo je granica... Odlican ali zahtevan karb, FD isti kao i moj. Pored glavne poseduje i powerjet diznu, igle su X tipa i nema ih kod nas nigde za nabaviti...

Spoljni precnik usisne strane karba je 34mm, dakle uzimas prirubnicu iz malossi ili polini proizvodnje (viton) po mogucstvu jer su vecne, 50+- eura zavisno hoces klasicnu ili onu koja se moze montirati 360° u krug... ove za 20e ne racunaj, moja je riknula za 2 meseca bukvalno ili sam pravis prirubnicu aluminjum/metal pa trazis gumu kojom spajas prirubnicu i karb...

Ako trazis na shopovima mozes i pod piaggio 50ccm, jer su rupe za fiksiranje prirubnice istog precnika i razmaka kao i na bb bloku, takodje sem prirubnice ista je i piramida sa lamelicama.



#252 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 19 August 2018 - 10:33

Pravio bih sam prirubnicu. Ravnu pod uglom od oko 45° jer jedino tako mogu da ga uglavim. Kakva je situacija za dizne naci ?

Da li su karburatori 24-26 manji po gabaritima ? Zeleo bih da ga upakujem da sve bude kao stock.

Attached Files



#253 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 August 2018 - 11:53

Kao stok ne moze, jer je sam karb duzi jedno 4-5cm od originalnog PHVB, takodje originalna prirubnica nije pod tolikim uglom, verovatno ces morati da seces kadicu jer ce uvodnik sajle na velikom karbu kaciti kad sednes na skut...

Glavna dizna je klasicna dell m6, pilotka je klasicna dell m5 (ne metkic kao za phbg 19-21mm m5x0.7) a powerjet je klasicna dell m4 (kao pilotka za PHVA-PHBN 12-17,5mm)

#254 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 23 August 2018 - 14:43

Registrovan danas,menjao sam tablicu i saobracajnu jer je registracija istekla vise od mesec dana,sve ukupno 7500din.



#255 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 23 August 2018 - 21:35

Reko' aj malo da vidimo sta kaze GPS,na ravnom uspravljen 117km/h. Mozda je mogao jos koji km/h ubrati da sam ga sacekao jos malo. Kais je za zamenu,nisam ga merio,ali je pojedjen na oko.
Ne uradih screenshot izadje iz aplikacije slucajno :icon_scratch:
Pri usporavanju poce da udara nesto,reko' rasula se radilica ionako imam sumnje u ntn lezajeve koji su na radilici. Stajem radi ok,malo po gasu,sve ok.. hmm cudno krecem polako opet sve ok,kad na kocenju poce ponovo. Sta se desava,ispao sraf od celjusti zadnje kocnice i pri kocenju celjust kaci od felnu. Stavljeni novi 10.9 srafovi.

Posted Image


#256 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 August 2018 - 17:49

Meni je na isti fazon točak uhvatio zadnju čeljust i iščupao kočiono crevo, upropastio felnu i čeljust....naravno blokirao zadnji točak ali sva sreća pa sam išao možda 20-30 kmh pa sam se održao na skuteru...

pouka je da na šrafove kočionih čeljusti obavezno ide lepak ubuduće...

#257 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 15 October 2018 - 11:25

SR već neko vreme stoji, sajla gasa je sporna. Bila je pukla, pa sam tu nesto budzio, ali nista od toga. Moram uzeti drugu kompletnu. U manjku sam sa vremenom zbog spec.rada, jbg.

Jedino je napravljena nova caura za korman, jer je luka od aeroxa i un.precnik nije isti kao stub volana.

Posted Image

U medjuvremenu, izasao sam AR TD na Navaku u organizaciji ARCS.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Utisci su fantasticni. U pitanju je Alfa Romeo Mito 1.4tb 155hp, u sustini stock auto osim Witec gewindi. Vreme koje sam napravio 1:44,xx,sto je ujedno bilo i drugo vreme na AR TD.

Definitivno najslabija karika su bile kocnice tj. plocice koje na jedvite jade izdrze brzi krug, jednostavno se pregreju.

Jako je naporno po auto, a vala i po vozaca :)




#258 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 15 October 2018 - 16:56

Bravo! Aprilia i Alfa je i moja kombinacija.

#259 zigas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 331 posts
  • MestoTrbovlje SLO
  • VozimAprilia SR 70 R

Posted 15 October 2018 - 17:15

Ja na Brembu i 330 diskovima koristim Roesch XC-4 pločice (http://www.roeschbrake.it/brakepads) koje imaju iste karakteristike ko Ferodo racing DS2500 za pola cjene. Imaju i istu manu, da kad se sagriju pišu u tri p**** m****.

#260 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 October 2018 - 16:08

Mozes li mi objasniti sto si tocno od prepravki radio na nosacu motora,jel masina u centru i kakav ti je po pitanju uvijanja po zavojima i vibracijama?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users