


#241
Posted 11 August 2018 - 20:32

#242
Posted 11 August 2018 - 23:10

@Djomla ooo tek sad videh da smo sugradjani

#243
Posted 12 August 2018 - 11:00
Evo i snimka tog zvuka.. Sta mislite ?
#244
Posted 12 August 2018 - 15:00
Popustio je sraf varijatora,stezao sam pistoljem. Navoj nije najsjajniji,ali mi ne deluje da je to uzrok odvijanja.
Sraf koji drzi uljnu pumpu takodje popusten,ona je zveckala po svemu sudeci.
Pocinjem da sumnjam i u lezajeve radilice,navodno su novi skf stavljeni. Na strani varijatora mi nesto ima vise lufta nego sto treba ili mi se cini...
Attached Files
#245
Posted 12 August 2018 - 19:46
Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk
#246
Posted 13 August 2018 - 22:55
Dotegao sam uljnu pumpu i onaj zastitni limcic mikro kaisa pa cu videti da li ce popustiti.
E sada imam kako vi to zovete gremlina

Nesto cvili,ne mozes ga uhvatiti ni za glavu ni za rep.Na strani varijatora nesto cvili,skrpi..
-prenos sklopljen,okrecem gedorom radilicu-cvili
-skinut varijator i kvacilo,ponovo okrecem-cvili
-skidam uljnu pumpu i mikro remen-ne cvili.
Reko' AHA tu si,gledam zagledam nigde nekog traga potpisavanju ili nesto slicno.
Sklapam ponovo sve,okrenem ponovo radilicu gedorom sve ok. Palim,radi super.
Pustim ga da odstoji 5-10min palim ponovo i opet pocinje da cvili. Izludeo me.
Edited by Johnny, 13 August 2018 - 22:56.
#247
Posted 16 August 2018 - 13:16
Poslije je prilikom kretanja par sekundi pa stane.
Stao sam posto se sve odigralo na cesti u povratku sa izleta da provjerim remen,vario i bilo je sve ok.mada mi se ucinilo kada rukom okrecem vario da je kao malo zapelo ali zurio sam nisam mogao nista u datom momentu vise uraditi.50 km kasnije je zakovao iglicom lezaja ima u mojoj temi.
Vjerovatno je komad kosuljice prvo zapeo ali posto je mekan u odnosu na valjak lezaja nije trenutno izazvao havariju nego tek kasnije.Ne stvaram ti pometnju u vezi tvoga problema 99% da nije do toga ali nikad se ne zna
#248
Posted 17 August 2018 - 15:40
Iskopao sam u oglasima malu plastiku dekle sa typhoon-a 125cc.
Attached Files
#249
Posted 18 August 2018 - 12:23
Na prvi utisak je ogroman,a i na drugi

Moracu drugi usis da pravim.
Sta mislite da nije prevelik ?
Attached Files
Edited by Johnny, 18 August 2018 - 12:27.
#250
Posted 18 August 2018 - 17:06
#251
Posted 18 August 2018 - 19:25
Spoljni precnik usisne strane karba je 34mm, dakle uzimas prirubnicu iz malossi ili polini proizvodnje (viton) po mogucstvu jer su vecne, 50+- eura zavisno hoces klasicnu ili onu koja se moze montirati 360° u krug... ove za 20e ne racunaj, moja je riknula za 2 meseca bukvalno ili sam pravis prirubnicu aluminjum/metal pa trazis gumu kojom spajas prirubnicu i karb...
Ako trazis na shopovima mozes i pod piaggio 50ccm, jer su rupe za fiksiranje prirubnice istog precnika i razmaka kao i na bb bloku, takodje sem prirubnice ista je i piramida sa lamelicama.
#252
Posted 19 August 2018 - 10:33
Da li su karburatori 24-26 manji po gabaritima ? Zeleo bih da ga upakujem da sve bude kao stock.
Attached Files
#253
Posted 19 August 2018 - 11:53
Glavna dizna je klasicna dell m6, pilotka je klasicna dell m5 (ne metkic kao za phbg 19-21mm m5x0.7) a powerjet je klasicna dell m4 (kao pilotka za PHVA-PHBN 12-17,5mm)
#254
Posted 23 August 2018 - 14:43
#255
Posted 23 August 2018 - 21:35
Ne uradih screenshot izadje iz aplikacije slucajno

Pri usporavanju poce da udara nesto,reko' rasula se radilica ionako imam sumnje u ntn lezajeve koji su na radilici. Stajem radi ok,malo po gasu,sve ok.. hmm cudno krecem polako opet sve ok,kad na kocenju poce ponovo. Sta se desava,ispao sraf od celjusti zadnje kocnice i pri kocenju celjust kaci od felnu. Stavljeni novi 10.9 srafovi.

#256
Posted 31 August 2018 - 17:49
pouka je da na šrafove kočionih čeljusti obavezno ide lepak ubuduće...
#257
Posted 15 October 2018 - 11:25
Jedino je napravljena nova caura za korman, jer je luka od aeroxa i un.precnik nije isti kao stub volana.

U medjuvremenu, izasao sam AR TD na Navaku u organizaciji ARCS.





Utisci su fantasticni. U pitanju je Alfa Romeo Mito 1.4tb 155hp, u sustini stock auto osim Witec gewindi. Vreme koje sam napravio 1:44,xx,sto je ujedno bilo i drugo vreme na AR TD.
Definitivno najslabija karika su bile kocnice tj. plocice koje na jedvite jade izdrze brzi krug, jednostavno se pregreju.
Jako je naporno po auto, a vala i po vozaca

#258
Posted 15 October 2018 - 16:56
#259
Posted 15 October 2018 - 17:15
#260
Posted 19 October 2018 - 16:08
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users