

Gilera Nexus 300 2007
#101
Posted 27 June 2017 - 09:39
#102
Posted 27 June 2017 - 09:40
Sent from my iPhone using Tapatalk
#103
Posted 27 June 2017 - 10:28
#104
Posted 27 June 2017 - 13:45
ni po boji ni po cinjenici da se nemogu kupit zasebno nego samo komplet sa kuplungom..godinama sam radil u pia servisu i trazil si za uzet orginal federe,znam kaj pricam
#105
Posted 03 July 2017 - 22:10
Da li zna neko nešto o ovome auspuhu za gileru ?
Dobivam i granu i top i db killer
Nisam nigdje našao zvuk ili nešto slično.

Sent from my iPhone using Tapatalk
#106
Posted 03 July 2017 - 22:45
#107
Posted 03 July 2017 - 22:45
450e je u Prodavnici ovdje
Sent from my iPhone using Tapatalk
#108
Posted 04 July 2017 - 00:20
Malossi je svoj izduv pravio prema svom cilindru i glavi motora sa velikim ventilima, mozes sve pročitati na njihovom sajtu.
#109
Posted 05 August 2017 - 17:27
Nexus se vozi svaki dan..Do sada me nigdje nije ostavio haha
Mijenjao sam ulje,tj.Nasuo sam novo ulje i uljni filter na oko 19.000km,neki dan se vozim i vidim da je zatreperila lampica od ulja,stanem provjerim kad fali ulja..Dosuo sam oko 2dl..A sad skuter na satu ima oko 25500km
Da li je to normalno?
I koje ulje da sipam?
Ubrzo cu da mijenjam nosace motora,remen,ulje,uljni filter,farbanje...
#110
Posted 05 August 2017 - 17:47
Nexus ima na tabli mogucnost izbora kilomtraze u Kilometrima i u Miljama. Ukoliko je u Miljama, 6000 je skoro 10000km pa je vreme za zamenu ulja. Svaki motor trosi po malo ulja, nekada je i kvalitet ulja upitan. U svakom slucaju za 6000km potrosenih 200gr nije kardinalno.
Ulje ide 5w40 fullsintetik. Ako nisi siguran u ulja koje mozes da kupis, kupi kod ovlasćenog uvoznika fabričko Eni.
#111
Posted 05 August 2017 - 17:50
Razredni, on 05 August 2017 - 17:47, said:
Nexus ima na tabli mogucnost izbora kilomtraze u Kilometrima i u Miljama. Ukoliko je u Miljama, 6000 je skoro 10000km pa je vreme za zamenu ulja. Svaki motor trosi po malo ulja, nekada je i kvalitet ulja upitan. U svakom slucaju za 6000km potrosenih 200gr nije kardinalno.
Ulje ide 5w40 fullsintetik. Ako nisi siguran u ulja koje mozes da kupis, kupi kod ovlasćenog uvoznika fabričko Eni.
A klizanje,remen i klizaci. I dalje proklizava,ali ne onoliko kao na snimku.
Trebaju mi doći klizaci variomata,remen serijski još nije došao. Imam ponudu dayco?
Nosače motora isto mijenjati,gume,Itd.
Bit će sve na forumu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#112
Posted 05 August 2017 - 18:00
Dayco, athena i slicni ne mogu da se porede po pitanju trajnosti a i performansi.
Znaci stok remen n1.
#113
Posted 05 August 2017 - 18:06
Razredni, on 05 August 2017 - 18:00, said:
Dayco, athena i slicni ne mogu da se porede po pitanju trajnosti a i performansi.
Znaci stok remen n1.
A ništa sačekat ću da dođe serijski remen pa ću uzeti,a ulje sam našao Eni ride 5w40
Pa da to uzmem?
Posto ću vozati motor još nekih 20-30dana max
Da li da odma sad mijenjam ulje ili da sačekaj to sve kad budem radio?
I zračni filter
Može malossi ili isto tako stok da uzmem?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#114
Posted 05 August 2017 - 23:11
Vazdušni filter bih ti ja preporučio stock pre nego malossi, ništa sa malossiem ne dobijaš
Sent from my iPhone using Tapatalk
#115
Posted 05 August 2017 - 23:13
Sto se bude radilo pisat ću Haha
Još jedno pitanje
Ventili kad se stimaju i na koliko šta kako?
Da li da provjerim karike?
Posto ću skidati mašinu sa štela radi nosača. Pa bi želio da sve sto treba da se uradi,da uradim ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
#116
Posted 05 August 2017 - 23:32
EmirSpahic, on 05 August 2017 - 23:13, said:
Ventili kad se stimaju i na koliko šta kako?
Da li da provjerim karike?
Posto ću skidati mašinu sa štela radi nosača. Pa bi želio da sve sto treba da se uradi,da uradim ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tema je postala klasicna pitalica (kao i prethodne), gde ocekujes odgovore na sva moguca pitanja koja imas, a da pri tome i ne napises do kraja kako si resio odredjene probleme i sl.
#117
Posted 30 August 2017 - 09:45

ako kaj ne volim,to je onda socijalno odrzavanje stvari na motoru koje su od zivotne vaznosti..kao sto je npr izmjena ulja i filtera ulja,jer to je jedna od najbitnijih stavki kolko bude masina trajna..
iz mog iskustva,servisni interval za ulje od 6 hiljada km je prevelik..ja svima savjetujem da na max 4 hiljade bacaju ulje i filter van (ponavljam,trajnost motora ovisi o tome)
ulje nakon 6 ili tvojih 6 i pol hiljada koje nije jos zamjenjeno nego nadopijano samo i ceka bozju milost,vec je pisalina i skoro bez svojstava podmazivanja,s cim se povecava habanje motor,ulje se razbija i ostavlja talog unutar masine po karteru,uljnoj pumpi itd itd..
sa takvim odrzavanje,ulje i filter svake 4 hiljade novi,ne gazenje motora na hladno i slicne sitnice,otvoril sam masinu nakon 60 000km i na njoj ni karike ni fazni ni uljni lanac nisu bili potroseni..jedva malo nest naspram tvornickih mjera..
#118
Posted 16 November 2017 - 16:45
Nisam pisao neko vrijeme,a nisam imao ni sta da pisem.
Skuter se vozao dok je bilo finog vremena,zadnja 2-3mjeseca je parkiran u garazi..
Neki dan kad sam palio da odradi,desavalo mi se sljedece:
Prije par dana sam skinuo sve plastike,neke cu farbati,neke necu..
Nabavio sam nesto dijelova,cekam ostatak pa cu krenuti u radove.
Trebam još skinuti mašinu. Pa ću provjeriti ventile,karike..
Evo koja slika:



Sent from my iPhone using Tapatalk
#119
Posted 16 November 2017 - 21:45
#120
Posted 06 December 2017 - 21:16
Rastavio sam motor. Skinuo mašinu,glavu,cilindar Itd.
Ipak nije los akumulator,već su ventili rastelovani,čudim se kako je opće palio.
Karike su super kao i cilindar
Poručeni su novi dihtunzi..
Nosači tj. Seleni mašine su u k....
Evo koja slika,detaljnije ću pisati kad se bude radilo šta konkrektnije.









Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users