Suzuki GSX-650 F
#1
Posted 22 March 2017 - 20:54
Dugo vremena je prošlo od kako sam prodao staru Yamahu XJ-600n, jednostavno postojali su finansijski razlozi i morala je da putuje... Prošle sezone još nisam bio spreman da kupim ponovo sebi i motor, i eto ove mi se ukazala prilika..
Moj adut je uvek bio linijiski 4 cilindrični agregat, ne prevelike zapremine i skladno uklopljenog obrtnog momenta, da pri tome pozicija za vožnju ne bude preagresivna. U ovom delenju ima više dobrih ponuda u vodećim brand-ovima, i izbor je pao na Suzuki 650 F. Ovo je relativno nov koncept, proizvodi se od 2007 moj primerak je K09 iz 2010g, u Srbiju ušao Maja 2011.. Prvi vlasnik ga je kupio u Eurosumar-u, a drugi je moj prijatelj iz Čoke kod koga je bio poslednje tri godine.. Moram da priznam da su ga obojica dobro sačuvali, nema baš ni jedne zamerke sa moje strane.
Od opreme sam dobio Kappa 50L kofer, Puig-ov lancobran sa malim blatobranom za mašinu, Puig-ove podešavajuće ručice, taj GP style kao što kinezi valjaju samo u kvalitetnijem izdanju, auspuh bredniran Yoshimura, mislim da je domaće proizvodnje, i katodioptere na prednjim štapovima, koji se stavljaju na modele za druga tržišta..
Danas sam se provozao do NS-a gde smo Pita i ja provozili krug preko Kameničkog brega.. Moji prvi utisci su odlični, potrebno mi je još km da se upoznam i priviknem, od 2010 nisam vozio ništa veće od skutera..
Dopuniću sa još fotografija narednih dana i detaljisati ako bude šta interesantno...
#2
Posted 22 March 2017 - 21:09
#3
Posted 22 March 2017 - 21:28
#4
Posted 22 March 2017 - 21:32
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#5
Posted 22 March 2017 - 21:37
#6
Posted 22 March 2017 - 21:53
Da se lepo i sigurno navozaš, i da te služi makina bez greške...
Evo i mojih današnjih utisaka o Suzi 650F
Motor je izuzetno očuvan, znači nema jedne tačkice...slobodno bih rekao baba ga vozila do pijace i nazad!!
Položaj sedenja je pogođen do jaja...taman si dovoljno nabačen na korman i težina je na rukama tj ramenima, ali u granicama normale...Udoban je strava, utegnut tako da se ništa ne čuje osim predenja mašine i auspuha...
Zaštita od vetra je malo slabija pa bih ja tu nabacio neki veći vizir...nisam merodavan jer imam šatorsko krilo od vetrobrana na mom Stromu...
Šaltanje je tečno, fino a motor elastičan za nepoverovati....Ljudi moji, ja sam mislio da je moj 2 cilindraš V motor elastičan, ali ovo čudo je još više elastično...nije bitno u kojoj si brzini u kom stepenu prenosa, uvek ima raspoložive snage....Često sam se išaltao do 5 brzine kad na satu 60-70kmh a motor se ne muči ni najmanje, obrtaji cca 3-4 iljade...milina.....Ako ti treba vatre, idemo niža niža i gas i eto ga u punoj snazi...
Razvukao sam ga par puta tipa do 9-10 iljada i neverovatno koliko je mašina jaka i koliko grabi brzinu....
Kočnice dobre, prednja solidno grize mada verujem da će tu kritičari dati slabiju ocenu...To je situacija i kod mene s obzirom da su nam identični diskovi a Toxico 2 klipna klešta veoma slična.....fali tu moćnije kočenje ali ako voziš pametno nema brige!!
Auspuh ručne izrade iz Ade itekako upečatljiv, pogotovo na oduzimanje gasa kada počinje da komponuje po svom nahođenju....meni se dopada mada Mario kaže da bi trebalo biti možda malo tiši...
Uzdravlje se vozili još bezbroj puta!!
#7
Posted 22 March 2017 - 22:10
#8
Posted 22 March 2017 - 22:30
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#9
Posted 23 March 2017 - 09:37
#10
Posted 23 March 2017 - 10:02
Ovo što se tiče obrtnog momenta i raspoloživosti mašine, moram da priznam da je i XJ-ka stara imala isti dijapazon momenta, početak već na 3-4 a kraj na 11, sa razlikama jer je ona bila sa 4 mikuni (mislim) 34mm karburatora i nešto manje snage, ako se ne varam 61KS na spram ovih 86KS i injektorskim ubrizgavanjima... Na staroj sam imao više opasnosti od proklizavanja ukoliko u manjoj brzini odvrnem ručicu gasa, umela je više i da trgne što pripisujem klasičnoj karb tehnologiji, dok je ovde sve umereno i ujednačeno, isporuka snage je baš pogođena sa prenosom, čak i u manjim brzinama ima finu akceleraciju bez iznenadnih trzaja..
Sa druge strane vožnja je komotna, ide sa malim otklonima u većem stepenu prenosa opušteno, konkretno vozio sam i komše Zolike 900RR Hondu koja je isto tako usklađena sa snagom, naravno stara karb tehnologija, i tu mi je zasmetalo što se ta gradska vožnja odvija bukvalno na 1mm otklona ručice gasa.. Zbog toga sam i pisao da mi te snage od 130KS možda u ovom trenutku nisu potrebne, nekako mi je ovih 86 taman, ali kako apetiti rastu, po starom dobrom običaju ne bih da se zapljunem sad pre vremena sa ovom izjavom...
do NS-a sam vozio auto putem, neka brzina 130-150Kmh i veoma mi je smetalo više faktora.. Prvi je ova low cost kaciga koju sam osvojio na motovilu 13-te, jednostavno nije za veće brzine, mora dobro da se stegne, u nekim trenutcima u poledu na rezervoar se otvorio vizir za jedan zub, i veoma je bučna, konstatujemo da je za do 100 i skuter vožnju savršena.. Druga stvar je što se nisam pripremio ni fizički na udare vetra, jasno je da ovaj vizir ne štiti kao jedro kod Pite na strom-u, ali bolje čuva od XJ-ke koja mi je bila naked, pa sad kako se uklopi.. bočni ume dodatno da bude zabavan, pa stvar vežbe je kapiram ja, polako... Treće je auspuh koji je po mom ukusu malo bučniji, sad ili je staklena vuna izgorela, ili je prekratak, videću šta sa tim, lep je zvuk to stoji, pogotovo preko 6-7k, ali nije udoban.. Dobio sam i stock auspuh koji je kako kažu ekstra tih, ali je i ekstremno ružan i veliki..
U povratku sam se vratio preko gradova i sela, danak platio policiji u Temerinu, pa sad bože moj, nemaš punomoć, nemaš ugovor kod sebe, a za 10-ak dana ga registrujem i prepisujem, mada i prva pomoć po novom ističe na svake 2 god, neka je prva vožnja i overena.. Ostala mesta sam prošao opušteno kao skuterom, brzinama 70-110 i to je za moj tip refleksa i navike vožnje uopšte sada ok...
Za kočnice ja nemam šta da komentarišem jer nisam kompetentan, Dunlop gume su bukvalno nove, izuzetno leže i kontrolišu pravac, proveriću koje su tip i koliko se voze...
#11
Posted 23 March 2017 - 14:31
Makina je prelepa, meni se sviđa crna, nekako deluje misteriozno i monstrumski.
Sad predstoji period privikavanja, al to će lagano kilometri doneti, uz malo povećanu pažnju dok "ne legne" na osećaj. Vidim ja kuda je to krenulo, ostaće aprilia na duletu, dosta joj je, za žešće vožnje tu je prava mašina.
Sad me već svrbi Gilera Nexus, moram se i ja pridružiti ekipi sa trocifrenom kubikažom.
#12
Posted 23 March 2017 - 15:39
Svaka cast, meni je prelep stvarno da te dugo sluzi i puno sigurnih kilometara ti zelim. Zalicemo novog konjica uskoro nekim pivom
Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
#13
Posted 23 March 2017 - 19:04
Oće li taj Nexus više...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Posted 23 March 2017 - 20:54
#15
Posted 25 March 2017 - 09:28
Puno predjenih kilometara ti zelim, da uzivas u voznji. I nemoj samo kao Pitomir da bacis SR-ku u cosak garaze
#16
Posted 25 March 2017 - 13:19
#17
Posted 25 March 2017 - 19:12
Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
#18
Posted 25 March 2017 - 19:20
#19
Posted 26 March 2017 - 11:48
#20
Posted 26 March 2017 - 13:26
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users