Jump to content


Keeway Outlook 150 by Dado


21 replies to this topic

#1 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 29 March 2017 - 08:24

Pozz jos jednom, evo da i ja predstavim svoju makinu.
Keeway Outlook 150 cc, 11 kw, vodeno hladjenje, cvt prenos, disk kocnice naprijed i nazad itd.
Posjedujem isti vec 7 godina, i obzirom da su mi kratke relacije a i neke 3 godine nije vozen skoro nikako, tek je na satu 10 500 km.
Servise radim u vlastitoj reziji, svakih 1000-2000 km mjenjam ulje, to je meni godisnja kilometraza, tad zamjenim/ocistim i filtere.
Ove godine je dosao red i na ulje u diferencialu, mada kad sam vidio boju onoga sto je izaslo, mislim da je trebalo i ranije zamjeniti.

Eh imamo i prvi problem. Prosle godine na kraju sezone mi u voznji pukne remen. Remen naravno nije pukao sam od sebe, obzirom na kilometrazu, vec je fizicki ostecen. Neznam kako i zasto, ali je nogara koja se inace naslanja na deklo variomata, probila deklo na jednom dijelo, i taj komad aluminija koji se savio unutra je poderao remen.
Eh sad nastaju svi moji problemi.
Prvo trazenje remena, niko ziv nezna oznaku istog a u ovlastenom nece da kazu, a kod njih je preskup u odnosu na ostale. 906 22.5 30, da skratim nekom muke ili 900 22.5 30 kojeg gotovo nemozete ni naci.
Onda obzirom da je u voznji pukao, variomat se previse "otvorio" i rolnice ispale iz svojih lezista pa zaglavile i naravno otisle u vjecna lovista.
Da ne duzim dalje, nabavim originalni remen polovan, sa skutera koji je presao 1000 km sa njim, narucim nove originalne rolnice u ovlastenom, reko da se ne zezam oko ganjanja i toga kao sto sam sa remenom.
Dosli djelovi i bacim se na posao, sve to ugradim odem probati, i mojoj sreci nigdje kraja.
Skuter ide bolje nego ikad, vuce strasno, nabija do 120 hladno itd.
Par krugova je trajala moja sreca a onda je poceo da se gusi u brdu, jednostavno kao kad sa autom pokusavate da se popnete uz brdo trecom a on tu nemoze ni drugom kako treba, isti su simptomi, on se jadan pati, motor promjeni zvuk, al nemoze da se razvrti i gotovo. Sad je poce i po ravnom da zeza pomalo, na hladno ide skoro pa normalno, al vec nakon par stotina metara pocinje da se ponasa kako sm opisao.
Eh obzirom da imam jako malo slobodnog vremena i da mi je pun kofer vise rastavljanja i sastavljanja plastika i variomata, da bi vidio i radio kombinaceje sa prenosom, zna li neko slucajno sta bi moglo biti rjesenje ili uzrok mog problema.

Napisa ja roman, nadam se da vam se da citati

Sad neznam jel mi slika attachirana, obzorm da se nista ne desi kad kliknem na ovo Add to Post.

Attached Files



#2 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 April 2017 - 22:14

Remen je 906X22.5 rolnice su 20Х14.5 12gr,ja uvek montiram Tensai remen sa ovim dimenzija i 11gr rolne na 125cu i 12gr rolnice na 150ku a mozes i malossi remen sa broj 6114127.Inace dosta dobar agregat i mali potrosac a solidno ide za svoju tezinu,meni malo se nesvidza sto je premek u suspenziji.

Evo fabricki remen i rolnuice.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Edited by VlatX, 02 April 2017 - 22:20.


#3 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 05 April 2017 - 17:19

Hvala za info, to sam doduse vec iskopao nakon dugotrajne portage.
Vise mi je bio problem sa gusenjem u brdu nakon ovih svih izmjena, al rijesio sam i to prije koji dan. Naime, prilikom zamjene rolnica sam uglancao variomat i obrisao svu onu fabricku mast, (nisam ni znao da je ipak treba biti malo) pa su rolnice zakivale u odredjenom polozaju, odnosno laicki receno nije vracao u manju brzinu pa se gusio i patio uzbrdo.
Stavio sam tanki sloj grafitne masti, sad radi kao zvrk, ali sam skontao i da su rolnice 11 grama, odnosno da su mi iz servisa poslali za 125-icu, pa cu ih opet mjenjati, iako sad i sa njima ide extra.

#4 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 April 2017 - 20:59

Ma dobri su za ubrzanje ali malo vise trosi jer ide u obrtaje.

#5 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 12 May 2017 - 08:28

nevaljaju rolnice nista, a originalne su samo su od 125-ice, jednostavno zaglavljuju redovno I moram svako malo skidati variomat da ih malo podmazem.
E sad pitanje jedno za znalce, nemogu da skinem kompletan variomat sa skutera nikako. Ona piksna sto je na osovini radilice kao da je zapekla, nemogu je svuci nikako, samim tim ni onaj lim (leptir), sto je unutrasnji dio variatora. Ima li neko tip kako da to rijesim, narucio sam malossi kit, pa da mogu postaviti kad stigne?

#6 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 12 May 2017 - 15:19

Naprskaj dobro sa WD u zubima radilice mora da pusti,probaj sa radapciger da zivuces komplet sa kalotom varijatora.

#7 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 18 July 2017 - 16:22

Rijetko sam tu, jbg, porodica, obaveze, posao, al evo malo up date-a.

Konacno u potpunosti rijesen problem sa prenosom, kupljen komplet Malossi kit i postavljen na skut. Jerva skinuo stari variomat, morao je ici radapcigerom i opet jedva, ali ugl sve rijeseno i sad ide kao sto nikad nije isao.

Kupljeni i bocni koferi od Beverly-a 500, u procesu sam montaze i lakiranja, pa postavim slike kad zavrsim.

Slijedece u planu je big bore kit 150 to 200 cc, da malo pojacam masinu, obzirom da skut ne planiram prodavati nikad, odnosno raspasce se kod mene.

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 July 2017 - 22:09

Kupljen malossi kit čega ? Ima li neka slika da bar malo osetimo elemente tvog zadovoljstva ?

#9 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 July 2017 - 10:51

Malossi radi 170cc kit za ove motore i kad se to upari sa malossi bregasta dobije se dosta zivcan motoric.

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 July 2017 - 18:16

Da, komplet Malossi kit čega?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#11 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 24 July 2017 - 22:47

Sorry, fakat sam rijetko tu, pa ne odgovaram na vrijeme.
Malosi kit prenosa, variator, rolnice, remen od kevlara i opruge kvacila.
Nemam slike, nisam slikao, ugl prenos rijesen savrseno, i sad navlaci do 120 km/h bez problema, ubrzava kao nikad prije, podize na zadnji kod starta sa punim gasom.
Ne ide preko 8500 obrtaja, tu ga prenos limitira a opet ide brze nego sa serijalom na 12000.

Veceras novi problem nazalost. Ove sezone nikako da sretno vozim, valjda je doslo vrijeme da on trazi svoje.
Da ne duljim, stisnem ga max da uhvatim zeleno na semaforu, i na 90 samo izgubi snagu odnosno potonu. Kontam evo remen opet ili neka pizdarija sa prenosom. Kad sam se zaustavio skontam da se ugasio, sjeb i upitnik iznad glave. Probam upaliti, upali bez problema al sa nekakvim zvukom katastrofa ruznim, gotovo kao dizel. Dovezao sam se kuci, neki cca 3 km, ide bez problema, vuce uzbrdo, nisam smio da vozim preko 4000 obrtaja jer je zvuk katastrofa. Strah me bilo da ne napravim vecu stetu.
Za vikend planiram otvoriti masinu, al zna li neko sta bi moglo biti.
Imam iskustva sa autima, motori mi nisu jaca strana al sve je to u 5 deka i nije me strah upustiti se u mehaniku, samo me zanima jel moze biti da je prekocio lanac za jedan zub pa da lupaju ventili?

#12 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 24 July 2017 - 22:52

Evo jedna slikica bisagica, cito da ne bude da bas nista ne slikam

Attached Files



#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 July 2017 - 22:55

Ja sam se na 50-ki 4T susreo da je lepila i to na dva primerka.. Moj je samo tragove ostavio ali je radio i od jednog drugara koji je ostao bez ulja pa je zaribao totalno

#14 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 25 July 2017 - 08:26

Znaci moguce je da preskoci? Nekako mi to izgleda gotovo nemoguce zbog prostora i zategnutosti lanca, al to je onda dokaz da se sranja desavaju svaki dan.

#15 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 July 2017 - 09:04

Ne, nece da preskoči sam od sebe vec se lanac isteglio preko norme. A Mario je konstatovao da uljna pumpa nije radila.

#16 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 25 July 2017 - 16:04

Pa ovo moje kino preslo 11 000 zar se moze na toj kilometrazi istegnuti lanac, jos pazim govno, odrzavam, ne teretim i ne forsiram. Sluzi sa posla na posao i vrlo malo otvorene povremeno. Za 7 godina 11 000 sve govori.
Rodhak ima crnog istog, nista ga ne pazi, kilometraza je tu negdje al na njegovom se skoro svakodnevno vozi 200 + kg, ulje mjenja kad se sjeti, neznam da ga je dva puta zamjenio do sad i nista mu, a ovoj mojoj razmazenoj sklopociji vazda neki k....

#17 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 25 July 2017 - 16:07

Ma to uvek prodju lakse oni koji ih skoro pa ne briga za skutera , a mi koji ih trntamo pazimo mazimo uvek nesto nas sjebe.

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 July 2017 - 16:10

Ne ne kazem da je kod tebe preskočio za zub, da jeste to bi se osetilo jer bi izgubio snagu momentalno. Ako u voznji cujes čukanje, to nije od ventila o klip, da se to dogodi samo jednom ventili bi popucali i prosli kroz auspuh, u prevodu ne bi vise ni upalio... kazem da je moguće da preskoči zub samo kada je lanac istegljen a to se vidi na spaneru. Sa druge strane, 11 ili 41k km nema pravila jer kinezi negde koriste dobar materijal, negde zataje, takodje i sa proverom zavrsne obrade materijala...

Problem ce biti uljna pumpa, kada ona zataji nema dovoljnog podmazivanja radilice, klipa, lezajeva. To čukanje sto čuješ je znak da je neki od ležajeva povukao...

#19 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 27 July 2017 - 03:20

Sad si me utjesio, za vikend ga rastavljam pa javi sta sam zatekao, svakako odavno hocu i lonac auspuha da raspakujem jer cujem i nekakvo zveckanje iz lonca, pa cu sve o jednom trosku.
Nadam se da ce opet veselo da radi inace, ostavljam ga starom da se on handri sa njim, a ja onda ganjam neki chopper. I onako me loze u zadnje vrijeme sve vise i vise, a i godine su sve blize tome da se kanim skutera i predjem na nesto konkretnije.

#20 DadoSma

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 17 posts

Posted 04 August 2017 - 00:14

Nisam jos otvorio masinu, ali sam plastike skinuo i osluskivao direktno motor, zvukovi dolaze iz glave, sumnjam da se ipak ventili cuju, zvuk je najslicniji zvuku kad na autu odu hidro podizaci pa ventili stekcu.
Evo i jedna taze slicica iz garaze dok ceka popravku

Attached Files







2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users