Malaguti F12 R 2008
#21
Posted 18 April 2017 - 14:25
#22
Posted 18 April 2017 - 21:29
fantom, on 18 April 2017 - 14:25, said:
A sto se semeringa tice, ispusti ulje, odserafi felgu i serafe te otvori getribu i pogledaj stanje ostalih semeringa i lezajeva.
Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
#23
Posted 18 April 2017 - 22:44
Remenje slabijeg kvaliteta se brzo potroši ako je centrlana opruga tvrda, takodje ako se remen dere o zidove bloka.
#24
Posted 19 April 2017 - 08:13
Razredni, on 18 April 2017 - 22:44, said:
Remenje slabijeg kvaliteta se brzo potroši ako je centrlana opruga tvrda, takodje ako se remen dere o zidove bloka.
Da, problem je u iglicastom lezaju. Opruga je bila Polini 10 % jaca od serijske pa vjerojatno nije do nje
#25
Posted 19 April 2017 - 08:25
#26
Posted 19 April 2017 - 08:39
#28
Posted 21 April 2017 - 12:07
#29
Posted 21 April 2017 - 12:28
Takodje može da bude prvi znak da negde vuče falš vazduh, recimo ispucala prirubnica ili neki semering slini.
U svakom slučaju problem je u siromasnoj smeši odnsno višku vazduha.
#30
Posted 22 April 2017 - 20:14
Razmisljao sam nesto da uzmem komplet Stage6 oversize prijenos i Stage6 poklopac getribe. Svjestan sam da to nosi sredivanje blokova da sve to moze stati i micanje elektricnog paljenja. Takoder,znam da je to dosta skupo (negdje oko 320 eura).To mi ne predstavlja neki problem,ali zelim znati je li to izvedivo,da li se isplati stavljati high end prijenos dok je ostatak motora base setup (mislim na karb, kit i auspuh).Hoce li taj prijenos davati svoj maksimum kao sto bi davao na nekom jacem setupu od mog ?
#31
Posted 22 April 2017 - 20:35
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Edited by vlayco85, 22 April 2017 - 20:35.
#32
Posted 23 April 2017 - 11:50
Stage6 oversize prenos je još koliko toliko ok podloga ako misliš stavljati neki jači cilindar...ali na base setupu nećeš ništa spektakularno postići
Sent from my iPhone using Tapatalk
#33
Posted 23 April 2017 - 15:16
#34
Posted 24 April 2017 - 19:32
#35
Posted 24 April 2017 - 19:45
Sent from my Nexus 5X
#36
Posted 24 April 2017 - 19:47
OR renos možeš voziti i na stok 50ccm, uz naravno potrebno setovanje, pitanje je samo koliko se isplati novčano.
Koliko novca je taj OverRange prenos i šta se sve tačno dobije u njemu?
Malossi ili polini variomat (16x13) su oko 60e, Overrange variomati (19x15,5) su oko 80e. Morini linerane remenice polovne su 20-30eura, kvačilo oko 50eura i dužinski odgovarajući remen za 123mm remenice je oko 30eura.
Sve skupa oko 160-170eura zavisno od želja...
Deklica reduktora ti ne treba sve dok vozis stok (ac ili lc) zupčanike, ili dok vozis neki base setup koji ne zahteva produženje reduktora, odnsono ne vrti na visokim obrtajima pa nema ni vibracija ni potrebe za menjanjem deklice koja u sebi nosi torington ležajeve.
#38
Posted 24 April 2017 - 20:09
Razredni, on 24 April 2017 - 19:47, said:
OR renos možeš voziti i na stok 50ccm, uz naravno potrebno setovanje, pitanje je samo koliko se isplati novčano.
Koliko novca je taj OverRange prenos i šta se sve tačno dobije u njemu?
Malossi ili polini variomat (16x13) su oko 60e, Overrange variomati (19x15,5) su oko 80e. Morini linerane remenice polovne su 20-30eura, kvačilo oko 50eura i dužinski odgovarajući remen za 123mm remenice je oko 30eura.
Sve skupa oko 160-170eura zavisno od želja...
Deklica reduktora ti ne treba sve dok vozis stok (ac ili lc) zupčanike, ili dok vozis neki base setup koji ne zahteva produženje reduktora, odnsono ne vrti na visokim obrtajima pa nema ni vibracija ni potrebe za menjanjem deklice koja u sebi nosi torington ležajeve.
Košta 240 eura. Dobije se variomat, odgovarajući remen, zadnja remenica (oba dijela), rolice i centralna opruga.
#39
Posted 24 April 2017 - 20:40
U principu taj prenos možeš voziti i na base setupu uz obaveznu korekciju centrlane opruge i naravno rolnica. Tezina rolnica igra ulogu držanja razmee prenosa na odredjenim obrtajima, jasno ti je da se OR pravi za jake setupe i da će ti te rolnice biti prelagane.
Osim toga, uz takav OR obično ide neka tvrda centralna opruga koju base cilindar nema snage da sabije do kraja, dakle i plus jos neku oprugu ćeš trebati uz rolnice. Dalje, linerane 128mm se uglavnom prave sa 2 različita ugla torque drive-a (tako je uglavnom kod ostalih proizvodjača, sa s6 nisam upoznat) i tu može nastati blagi problem jer su uglovi prijektovani za vremensko otvaranje remenica prema snazi nekog ozbiljijeg midrejs ili highend setupa. Kazem uglavnom ima 2 različita ugla torqa pa ćeš uz adekvatnu tvrdoću centralne opruge i tezinu rolnica pronaći kombinaciju koja će ti dati stabilne obrtaje, bez rupa u ubrzanju i sa povećanom krajnjom brzinom. Hoću da kažem neće biti plug&ply ali može da se koristi.
#40
Posted 24 April 2017 - 23:11
fantom, on 24 April 2017 - 19:32, said:
Eto ti potroši 320 eur ako smatraš da ti je to potrebno na tvom setupu...
Smatram da ti za base setup ne treba veliki OR variomat i 128mm remenice....Ako baš hoćeš da unaprediš prenos a pritom ostaješ na cilindru na kom si, onda si kupi samo OR vario i polovne 123mm Morini remenice, bez deklice prenosa, i za nekih 120-130eur ćeš imati solidan prenos za tvoj setup!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users