Jump to content


Malaguti F12 R 2008


372 replies to this topic

#21 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 18 April 2017 - 14:25

Sajbica na variomatu je 1 mm. Semering getribe je poceo sliniti

Posted Image

#22 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 18 April 2017 - 21:29

View Postfantom, on 18 April 2017 - 14:25, said:

Sajbica na variomatu je 1 mm. Semering getribe je poceo sliniti

Posted Image
Da, tako sam i ja imao, standardna sajbica.
A sto se semeringa tice, ispusti ulje, odserafi felgu i serafe te otvori getribu i pogledaj stanje ostalih semeringa i lezajeva.

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk



#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2017 - 22:44

Obzirom da je proslinio semering primara a imao si situaciju blokiranja točka u voznji odnoano remenice i kuplung se okreću zajedno, pretpostvljam da je problem u igličastom lezaju fixne polutke torque drivea, verovatno je blokirao i mozda je koja iglica i uterala ili pocepala semering, obavezno prekontroliši.

Remenje slabijeg kvaliteta se brzo potroši ako je centrlana opruga tvrda, takodje ako se remen dere o zidove bloka.

#24 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 19 April 2017 - 08:13

View PostRazredni, on 18 April 2017 - 22:44, said:

Obzirom da je proslinio semering primara a imao si situaciju blokiranja točka u voznji odnoano remenice i kuplung se okreću zajedno, pretpostvljam da je problem u igličastom lezaju fixne polutke torque drivea, verovatno je blokirao i mozda je koja iglica i uterala ili pocepala semering, obavezno prekontroliši.

Remenje slabijeg kvaliteta se brzo potroši ako je centrlana opruga tvrda, takodje ako se remen dere o zidove bloka.

Da, problem je u iglicastom lezaju. Opruga je bila Polini 10 % jaca od serijske pa vjerojatno nije do nje

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 April 2017 - 08:25

na ovom mestu kod primarne se uglavnom pakuju vitonski semerinzi, kada se očekuje neki performans

#26 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 19 April 2017 - 08:39

Koliko ima semeringa i ležaja u getribi ? Izbrojao sam 4 ležaja i 2 semeringa.

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 April 2017 - 08:47

http://forum.pyrothe...ti-phantom-f12/

#28 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 21 April 2017 - 12:07

Kako da riješim ovo ? Znači kad se motor vozi pun gas i radi na visokim okretajima, spuštanje na niže okretaje zna potrajati i tijekom toga se uopće ne čuju taktovi. Ima li rješenja za to ili je jedino rješenje da se lagano dodaje gas dok se ne spusti u niže okretaje ?

#29 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 April 2017 - 12:28

Ako je to bilo oduvek onda je nepodešen karburator odnosno višak vazduha za položaj ručice gasa manjih otklona. Ukoliko je se to javilo iznenzada, moze biti vezano za nisku spoljnu temperaturu a ako koristiš protočan filter odnsno gljivu onda svako malo zahteva setovanje karburatora, odnosa vazduha i goriva. Kada je hladno trebaće vise goriva kada je 30+ stepeni ispoljiće se kao trokiranje i trebace manje goriva.
Takodje može da bude prvi znak da negde vuče falš vazduh, recimo ispucala prirubnica ili neki semering slini.

U svakom slučaju problem je u siromasnoj smeši odnsno višku vazduha.

#30 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 22 April 2017 - 20:14

Evo ovako.

Razmisljao sam nesto da uzmem komplet Stage6 oversize prijenos i Stage6 poklopac getribe. Svjestan sam da to nosi sredivanje blokova da sve to moze stati i micanje elektricnog paljenja. Takoder,znam da je to dosta skupo (negdje oko 320 eura).To mi ne predstavlja neki problem,ali zelim znati je li to izvedivo,da li se isplati stavljati high end prijenos dok je ostatak motora base setup (mislim na karb, kit i auspuh).Hoce li taj prijenos davati svoj maksimum kao sto bi davao na nekom jacem setupu od mog ?

#31 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 22 April 2017 - 20:35

Što se tiče poklopca gertribe,dolazi sa torington iglicastim ležajevima dok je kod stok samo rupa koja se podmazuje uljem...tako da je trenje svedeno na minimum kod s6.tako da je to boljitak kako god pogledaš.a opet o isplativosti,to je već do tebe,sam moraš videti koji ti je cilj,koji setup...i koliko si voljan da sve to ispratiš kako radom tako finansijski.to je neko moje mišljenje,iskusniji će ti reći svoje koje je i kompatibilnije.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Edited by vlayco85, 22 April 2017 - 20:35.


#32 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 April 2017 - 11:50

Po meni bacaš novce jer za base setup potpuno nepotrebno, pogotovo za Stage6 deklu prenosa...
Stage6 oversize prenos je još koliko toliko ok podloga ako misliš stavljati neki jači cilindar...ali na base setupu nećeš ništa spektakularno postići


Sent from my iPhone using Tapatalk

#33 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 23 April 2017 - 15:16

Ako pare nisu ti problem i u buduce planiras jaci setup mozes da uzmes nece nista stetiti :D

#34 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 24 April 2017 - 19:32

Nisam planirao neki jači setup, znači oversize prijenos na base setupu je bacanje para ? A kako onda Piaggio mašine mogu imati oversize prijenos sa stock mašinom ?

#35 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 April 2017 - 19:45

Da pojasnimo prvo - na šta ti misliš kada kažeš oversize prenos?

Sent from my Nexus 5X



#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2017 - 19:47

Nisi razumeo sugestije, previše novca bi uložio. Za base cilindar će ti biti dovoljan variomat i neko bolje kvačilo uz recimo morini 123mm linearne remenice. To sve skupa izadje dosta manje novca a završava posao.

OR renos možeš voziti i na stok 50ccm, uz naravno potrebno setovanje, pitanje je samo koliko se isplati novčano.

Koliko novca je taj OverRange prenos i šta se sve tačno dobije u njemu?

Malossi ili polini variomat (16x13) su oko 60e, Overrange variomati (19x15,5) su oko 80e. Morini linerane remenice polovne su 20-30eura, kvačilo oko 50eura i dužinski odgovarajući remen za 123mm remenice je oko 30eura.

Sve skupa oko 160-170eura zavisno od želja...

Deklica reduktora ti ne treba sve dok vozis stok (ac ili lc) zupčanike, ili dok vozis neki base setup koji ne zahteva produženje reduktora, odnsono ne vrti na visokim obrtajima pa nema ni vibracija ni potrebe za menjanjem deklice koja u sebi nosi torington ležajeve.


#37 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 24 April 2017 - 20:07

View PostLauda, on 24 April 2017 - 19:45, said:

Da pojasnimo prvo - na šta ti misliš kada kažeš oversize prenos?

Sent from my Nexus 5X

Mislim na variomat koji ima rolice 19X15,5 i zadnju remenicu promjera 128 mm s linearnim kanalima.

#38 fantom

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 304 posts

Posted 24 April 2017 - 20:09

View PostRazredni, on 24 April 2017 - 19:47, said:

Nisi razumeo sugestije, previše novca bi uložio. Za base cilindar će ti biti dovoljan variomat i neko bolje kvačilo uz recimo morini 123mm linearne remenice. To sve skupa izadje dosta manje novca a završava posao.

OR renos možeš voziti i na stok 50ccm, uz naravno potrebno setovanje, pitanje je samo koliko se isplati novčano.

Koliko novca je taj OverRange prenos i šta se sve tačno dobije u njemu?

Malossi ili polini variomat (16x13) su oko 60e, Overrange variomati (19x15,5) su oko 80e. Morini linerane remenice polovne su 20-30eura, kvačilo oko 50eura i dužinski odgovarajući remen za 123mm remenice je oko 30eura.

Sve skupa oko 160-170eura zavisno od želja...

Deklica reduktora ti ne treba sve dok vozis stok (ac ili lc) zupčanike, ili dok vozis neki base setup koji ne zahteva produženje reduktora, odnsono ne vrti na visokim obrtajima pa nema ni vibracija ni potrebe za menjanjem deklice koja u sebi nosi torington ležajeve.

Košta 240 eura. Dobije se variomat, odgovarajući remen, zadnja remenica (oba dijela), rolice i centralna opruga.

#39 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2017 - 20:40

Ok. Kada kazeš variomat, ne znam da li stage proizvodi 100mm sa rolnicama 19x15,5 ako nije taj onda se ne isplati.
U principu taj prenos možeš voziti i na base setupu uz obaveznu korekciju centrlane opruge i naravno rolnica. Tezina rolnica igra ulogu držanja razmee prenosa na odredjenim obrtajima, jasno ti je da se OR pravi za jake setupe i da će ti te rolnice biti prelagane.
Osim toga, uz takav OR obično ide neka tvrda centralna opruga koju base cilindar nema snage da sabije do kraja, dakle i plus jos neku oprugu ćeš trebati uz rolnice. Dalje, linerane 128mm se uglavnom prave sa 2 različita ugla torque drive-a (tako je uglavnom kod ostalih proizvodjača, sa s6 nisam upoznat) i tu može nastati blagi problem jer su uglovi prijektovani za vremensko otvaranje remenica prema snazi nekog ozbiljijeg midrejs ili highend setupa. Kazem uglavnom ima 2 različita ugla torqa pa ćeš uz adekvatnu tvrdoću centralne opruge i tezinu rolnica pronaći kombinaciju koja će ti dati stabilne obrtaje, bez rupa u ubrzanju i sa povećanom krajnjom brzinom. Hoću da kažem neće biti plug&ply ali može da se koristi.

#40 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 24 April 2017 - 23:11

View Postfantom, on 24 April 2017 - 19:32, said:

Nisam planirao neki jači setup, znači oversize prijenos na base setupu je bacanje para ? A kako onda Piaggio mašine mogu imati oversize prijenos sa stock mašinom ?

Eto ti potroši 320 eur ako smatraš da ti je to potrebno na tvom setupu...
Smatram da ti za base setup ne treba veliki OR variomat i 128mm remenice....Ako baš hoćeš da unaprediš prenos a pritom ostaješ na cilindru na kom si, onda si kupi samo OR vario i polovne 123mm Morini remenice, bez deklice prenosa, i za nekih 120-130eur ćeš imati solidan prenos za tvoj setup!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users