1
Piaggio 50 LC
Started by Mario, Sep 20 2013 10:26 AM
11 replies to this topic
#1
Posted 20 September 2013 - 10:26
da nastavimo sa verzijom LC
evo portmape
vidimo da su i prelivni i izduvni višlji, a samim tim imaju veći ugao i veću površinu, tako da je piaggio ovde odradio agresivniji cilindar u odnosu na mlađeg brata iz AC serije
slede 4 analize, prva je kada je C=0, opet nemam koliko je odstojanje kod fabričkog cilindra kada je klip u GMT, pogledajte na 10300 rpm-a cilindar isporučuje 11,0 KS , na usklađenim pritiscima od 141 PSI-ja, ovde je ugao izduva 177,7 stepeni i svih prelivnih kao i boost-a 118,5 što je značajno više od AC verzije u svim varijantama..
na C=0,2mm je već snaga 11,2KS-a na 10500, i imamo još uvek pritiske koji su usklađeni na 140 PSI-ja
na C=0,5mm nam snaga za nijansu opada na 11,0KS-a ali cilindar postaje raspoloživ značajno višlje, na 11500 rpm što mi deluje malo nerealno, ali još uvek imamo pritiske jačine od 126 PSI-ja
dok na C=0,8mm ponovo snaga raste i do 11,2KS na 11900 rpm-a, ali su pritisci na 124 PSI-ja..
evo i objašnjenja zašto se auspusi drugačije ponašaju na AC i na LC Pia blokovima, kako je Grale spomenuo u DR temi, jasno je sada zašto se ti motori vrte toliko visoko i zašto i u krajnjem stepenu prenosa sa snagom od 8.8KS na vretenu radilice mogu još obrtajima nakupiti krajnje brzine...
bacajte komentare slobodno... živeli
evo portmape
vidimo da su i prelivni i izduvni višlji, a samim tim imaju veći ugao i veću površinu, tako da je piaggio ovde odradio agresivniji cilindar u odnosu na mlađeg brata iz AC serije
slede 4 analize, prva je kada je C=0, opet nemam koliko je odstojanje kod fabričkog cilindra kada je klip u GMT, pogledajte na 10300 rpm-a cilindar isporučuje 11,0 KS , na usklađenim pritiscima od 141 PSI-ja, ovde je ugao izduva 177,7 stepeni i svih prelivnih kao i boost-a 118,5 što je značajno više od AC verzije u svim varijantama..
na C=0,2mm je već snaga 11,2KS-a na 10500, i imamo još uvek pritiske koji su usklađeni na 140 PSI-ja
na C=0,5mm nam snaga za nijansu opada na 11,0KS-a ali cilindar postaje raspoloživ značajno višlje, na 11500 rpm što mi deluje malo nerealno, ali još uvek imamo pritiske jačine od 126 PSI-ja
dok na C=0,8mm ponovo snaga raste i do 11,2KS na 11900 rpm-a, ali su pritisci na 124 PSI-ja..
evo i objašnjenja zašto se auspusi drugačije ponašaju na AC i na LC Pia blokovima, kako je Grale spomenuo u DR temi, jasno je sada zašto se ti motori vrte toliko visoko i zašto i u krajnjem stepenu prenosa sa snagom od 8.8KS na vretenu radilice mogu još obrtajima nakupiti krajnje brzine...
bacajte komentare slobodno... živeli
#2
Posted 08 September 2015 - 13:57
Glava stock 50 je 6,5cl taj podatak imamo. Ako se dobro sećam u service manualu stoji 12,5:1 pa bi preko toga mogli saznati na koji C parametar fabrika postavlja cilindar.
#3
Posted 08 September 2015 - 14:25
ako si dobro premerio zapreminu glave, onda klip izlazi izvan cilindra 0,65mm da bi imali 12,5:1
dakle C parametar ide u minus
dakle C parametar ide u minus
#5
Posted 08 September 2015 - 17:23
6 kubika je glava za 50 lc, sigurno, mada mogu prmeriti opet..
Edit: moram da se nadovezem, stepen kompresije koji sam pronasao na netu na raznim stranicama varira ali najpribkiznije je ovako otprilike:
Pia 50 ac 10:1
Pia 50 lc 12:1
Pure jet 11:1
Izmericu tacno zapreminu od karb lc verzije pa cemo napraviti poredjenje, ocigledno da nisu iste zapremine glava od karba i purejeta.
Edit: moram da se nadovezem, stepen kompresije koji sam pronasao na netu na raznim stranicama varira ali najpribkiznije je ovako otprilike:
Pia 50 ac 10:1
Pia 50 lc 12:1
Pure jet 11:1
Izmericu tacno zapreminu od karb lc verzije pa cemo napraviti poredjenje, ocigledno da nisu iste zapremine glava od karba i purejeta.
#6
Posted 01 October 2015 - 22:00
Stok 50lc bez zaptivaca ispod cilindra na bloku, klip od Ac (svuda nalazim da su identicni sa Lc)
C parametar: -2,5mm
Skviš: 1,55mm
Nisam imao pleksi danas, dugujem litriranje glave
C parametar: -2,5mm
Skviš: 1,55mm
Nisam imao pleksi danas, dugujem litriranje glave
#7
Posted 02 October 2015 - 00:09
Zasto za piaggio 50 postoje 3 debljine zapitivaca ispod cilindra? 0.2, 0.4, 0.6mm ako se dobro sjecam.
#8
Posted 02 October 2015 - 10:56
Izgleda da jeste, al ja to nebih tako ostavio, iz svog iskustva, kad sam skidao 50ku klip je takođe malo virio iz cilindra, a zbog toga sam ipak imao preveliku kompresiju jer je mašina konstantno zveketala, detonirala, jedino po hladnom vremenu skoro da nije. Nešto tu ne štima sa proračunima, ja bi ga probao sa nulom, jer kad sam na PJ postavio 0,35 C parametar, nije bilo tog kliktanja, sve je radilo savršeno, a glava je samo 1 kubik veća od 70ke u odnosu na 50ku. I Malossi je dao dihtung ispod cilindra 0,65 pa klip nije virio već bio na 0,6 C parametar u stock postavci, a ja sam drugi put stavio 0,35 i nije bilo problema. Očigledno je da za negativni C treba ozbiljno gorivo kojeg ima u Italiji i na zapadu, pravih 100 oktana, što kod nas nema.
#9
Posted 02 October 2015 - 11:51
Moram da iskopam jos jedan cilindar od lc 50 pa da izmerim. Ja sam ovde merio na cilindru koji je u temi analizaran, gogy je to kupio polovno, a ja od njega. Niko do sada nije prijavio da je nekada video ili merio da klip viri, (trebalo bi dihtung izmedju 0,5 i 1mm) pa mi pada na pamet da je ovaj cilindar neko strugao odozgo, ili jednostavno nisu isti cilindri za karb i pj.
Gogy, nisam jos zatvorio krug sa el pumpom pa je ovo samo merenje na dugom bloku dok mi je na astalu. Na slici je std pia klip bez karika, samo za merenje. Khi klip koji sam kupio od tebe zajedno sa cilindrom (nizi kvalitet-madjarska-karike 1,2mm) je identican po dimenzijama i zakrivljenju cela.
Dosao mi je i naraku klip za piaggio, pa cu izmeriti.
Gogy, nisam jos zatvorio krug sa el pumpom pa je ovo samo merenje na dugom bloku dok mi je na astalu. Na slici je std pia klip bez karika, samo za merenje. Khi klip koji sam kupio od tebe zajedno sa cilindrom (nizi kvalitet-madjarska-karike 1,2mm) je identican po dimenzijama i zakrivljenju cela.
Dosao mi je i naraku klip za piaggio, pa cu izmeriti.
#10
Posted 02 October 2015 - 20:52
Sa leva na desno:
RMS- PIAGGIO AC- NARAKU -KHI
Dalje, nisam mogao da pronadjem pleksi pa sam se igrao ulivanjem. Malo je teze, hoce tecnost da iscuri, dok se nisam dosetio da uzmem guscu tecnost (hipoidno menjacko). Merio sam 3 puta minimalna su odstupanja.
U glavi je izmereni skvis bend 2,9mm
Piaggio 50 lc karb glava je 6cl
RMS- PIAGGIO AC- NARAKU -KHI
Dalje, nisam mogao da pronadjem pleksi pa sam se igrao ulivanjem. Malo je teze, hoce tecnost da iscuri, dok se nisam dosetio da uzmem guscu tecnost (hipoidno menjacko). Merio sam 3 puta minimalna su odstupanja.
U glavi je izmereni skvis bend 2,9mm
Piaggio 50 lc karb glava je 6cl
#11
Posted 03 October 2015 - 00:42
Isti su cilindri i klipovi za PJ, cak i oznake:) Jedino sta sam primjetio da nisu klipnjace istih oznaka iako kada sam ih usporedjivao potpuno su jednake bile.
#12
Posted 16 June 2016 - 20:58
dajteh, on 02 October 2015 - 00:09, said:
Zasto za piaggio 50 postoje 3 debljine zapitivaca ispod cilindra? 0.2, 0.4, 0.6mm ako se dobro sjecam.
Koliko sam uspeo da shvatim, meri se rastojanje od gmt do vrha cela klipa. Da li je do razlike u klipovima ili nisu isti cilindri ili mozda blokovi, tek, izmereni parametri ukazuju da u fabrickoj postavci klip optimalno treba da viri oko 2,5mm u zavisnosti od debljine dihtunga pod cilindrom.
Napominjem da su ovo preporuke za novi, petougaoni tip cilindra.
Iz service manuala vidimo da preporuceni stepen kompresije varira od 11.3:1 do 12.8:1, sada znamo i zasto
uploadfromtaptalk1466107101859.png 71.31K 75 downloads
Sent from my GT-I9192
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users